Schiet eens op.quote:Days Since Update 301 (Avg = 200)
TS is een Applefapperquote:
Dit.quote:Op maandag 5 april 2010 15:41 schreef Repeat het volgende:
MacBook pro
En die lui bij Apple maar lachen dat er mensen zijn die het kopen.
quote:Op maandag 5 april 2010 17:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Moet je je Windowscomputer niet weer eens opnieuw opstarten?
Steve Jobs heeft al een gaatje vrijgemaakt in zijn agenda, zodat ik 'm bij hem thuis kan ophalen.quote:Op maandag 5 april 2010 17:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ah, de lokale Apple fanboy is ook weer aanwezig zie ik, heb je de iPad al besteld?
En dan neem je hem mee in de bus?quote:Op maandag 5 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Steve Jobs heeft al een gaatje vrijgemaakt in zijn agenda, zodat ik 'm bij hem thuis kan ophalen.
Terechte klacht.quote:Apple
Nee.quote:Op maandag 5 april 2010 17:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Moet je je Windowscomputer niet weer eens opnieuw opstarten?
Lul niet, ik gebruik zelf ook Windows maar iedereen weet dat je opnieuw moet opstarten na het updaten van Windows en drivers.quote:Op maandag 5 april 2010 17:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee.
Gezien ik voor relatief weinig geld kwaliteitshardware heb in mijn Windows pc, en Windows 7 uit zichzelf nooit leidt tot een BSOD of wat dan ook waardoor je opnieuw zou moeten opstarten, hoef ik helemaal nooit opnieuw op te starten.
Dan start je even opnieuw op en is de kous toch af?quote:Op maandag 5 april 2010 18:04 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Lul niet, ik gebruik zelf ook Windows maar iedereen weet dat je opnieuw moet opstarten na het updaten van Windows en drivers.
Ook vaak na installatie of de-installatie van bepaalde software.
Gewoon 'ik start mijn pc later opnieuw op' kiezen en verder gaan met wat je aan het doen was. Er komt altijd wel een moment dan je PC weer uit moet. Probleem opgelost. En dat voor 1/3 van de prijsquote:Op maandag 5 april 2010 18:04 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Lul niet, ik gebruik zelf ook Windows maar iedereen weet dat je opnieuw moet opstarten na het updaten van Windows en drivers.
En dan iedere 5 minuten dat venster weer weg moeten klikken.quote:Op maandag 5 april 2010 18:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gewoon 'ik start mijn pc later opnieuw op' kiezen en verder gaan met wat je aan het doen was. Er komt altijd wel een moment dan je PC weer uit moet. Probleem opgelost. En dat voor 1/3 van de prijs
Eigenlijk zou Danny een filter in moeten stellen dat 'kut' vervangen zou moeten worden door 'Windows'.quote:Op maandag 5 april 2010 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En dan iedere 5 minuten dat venster weer weg moeten klikken.
Het werkt gewoon kut, Windows.
Er valt niet te beargumenteren. Het is nu eenmaal zo.quote:Op maandag 5 april 2010 19:11 schreef Nikmans het volgende:
Is het jullie al eens opgevallen dat Apple aanhangers het woord 'gewoon' bijzonder vaak gebruiken wanneer ze je van hun gelijk proberen te overtuigen?
Het werkt gewoon lekkerder, het is gewoon beter.Wat een argumentering weer.
Of gewoon niet natuurlijk.quote:Op maandag 5 april 2010 18:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Danny een filter in moeten stellen dat 'kut' vervangen zou moeten worden door 'Windows'.
quote:Op maandag 5 april 2010 19:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Er valt niet te beargumenteren. Het is nu eenmaal gewoon zo.
Installatie of de-installatie van bepaalde software?quote:Op maandag 5 april 2010 18:04 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Omdat je met Apple het nooit uitzet omdat uitzetten inferieur is.quote:Op maandag 5 april 2010 19:17 schreef Thas het volgende:
[..]
Installatie of de-installatie van bepaalde software?
Eerlijk waar, ik kom die software nooit tegen, behalve misschien de eerste keer na een verse installatie van Windows.
Drivers? Hoe vaak update je die nou? De enige drivers waarbij het mij nuttig lijkt om die ooit te updaten, zijn de drivers van je videokaart voor performance. Dat doe ik misschien 3 keer per jaar, omdat ik die performance belangrijk vind.
90% van de markt vind die performance helemaal niet belangrijk en update hun drivers dus niet eens 3 keer per jaar, maar 0 keer per jaar.
En waarom zou je WIndows update niet gewoon uitstellen totdat je hem afsluit? Je hoeft hem dan nooit opnieuw op te starten.
Alsof die paar uur dat je PC 1 Windows update achterloopt een verschil gaan maken
Poe, je zou maar 5 minuten van je leven (hoe lang doe je wel niet met een OS? Ik altijd minstens 2 jaar) spenderen om een tweak te installeren waardoor je hem kan wegdrukken voor hoelang je zelf wilt. Wat een kostbare tijd die verloren gaat.quote:Op maandag 5 april 2010 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En dan iedere 5 minuten dat venster weer weg moeten klikken.
Het werkt gewoon kut, Windows.
Het is natuurlijk allemaal hetzelfde kut argument als van die Skoda rijders die tegen een Ferrari baas zeggen dat hun auto stiller is en je toch maar 120 mag .......quote:Op maandag 5 april 2010 19:11 schreef Nikmans het volgende:
Is het jullie al eens opgevallen dat Apple aanhangers het woord 'gewoon' bijzonder vaak gebruiken wanneer ze je van hun gelijk proberen te overtuigen?
Het werkt gewoon lekkerder, het is gewoon beter.Wat een argumentering weer.
Ja en dan loop je weg omdat je nodig moet kakken en dan ben je alles kwijt omdat die NSB-updater alles afsluit.quote:Op maandag 5 april 2010 19:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Poe, je zou maar 5 minuten van je leven (hoe lang doe je wel niet met een OS? Ik altijd minstens 2 jaar) spenderen om een tweak te installeren waardoor je hem kan wegdrukken voor hoelang je zelf wilt. Wat een kostbare tijd die verloren gaat.
En als je zelfs die 5 minuten over 3 jaar tijd te veel moeite vind, kan je tegenwoordig ook kiezen voor "vraag over 4 uur nog eens".
Dat argument slaat nergens op.quote:Op maandag 5 april 2010 19:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal hetzelfde kut argument als van die Skoda rijders die tegen een Ferrari baas zeggen dat hun auto stiller is en je toch maar 120 mag .......
En nee, ik heb geen MBP, omdat ik al die kut programma's niet wil leren kennen. MAAR ZE ZIJN WEL HEUL MOOI!
Nee. Dat was misschien bij oude (lees NEGEN jaar oude versies van windows ) versies nog zo, maar nu allang niet meer. Hij forceert geen afsluiten of restarten meer voor updates; als je wilt kan je dat schermpje 100 uur laten staan en er gebeurt gewoon niets.quote:Op maandag 5 april 2010 19:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en dan loop je weg omdat je nodig moet kakken en dan ben je alles kwijt omdat die NSB-updater alles afsluit.
Ik wil helemaal geen tweaks installeren ofquote:Op maandag 5 april 2010 19:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Poe, je zou maar 5 minuten van je leven (hoe lang doe je wel niet met een OS? Ik altijd minstens 2 jaar) spenderen om een tweak te installeren waardoor je hem kan wegdrukken voor hoelang je zelf wilt. Wat een kostbare tijd die verloren gaat.
En als je zelfs die 5 minuten over 3 jaar tijd te veel moeite vind, kan je tegenwoordig ook kiezen voor "vraag over 4 uur nog eens".
Ook niet nodig.quote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen tweaks installeren ofe. Het moet gewoon werken uit de doos en verder geen gezeik.
Beter dat dan dat je niet kan kakken omdat de iPenis van dhr. Steve J. in je anus zit.quote:Op maandag 5 april 2010 19:20 schreef WillFerrell het volgende:
Ja en dan loop je weg omdat je nodig moet kakken en dan ben je alles kwijt omdat die NSB-updater alles afsluit.
Al buttfuckde Steve mij onder de douche.quote:Op maandag 5 april 2010 19:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je niet kan kakken omdat de iPenis van dhr. Steve J. in je anus zit.
En daarom betaal je er ook meer voor, omdat je niet 10 kostbare minuten van je leven kwijt wilt zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen tweaks installeren ofe. Het moet gewoon werken uit de doos en verder geen gezeik.
Spammer.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 19:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En daarom betaal je er ook meer voor, omdat je niet 10 kostbare minuten van je leven kwijt wilt zijn.
quote:Ook niet nodig.
Als je wilt kan je dat schermpje 100 uur laten staan en er gebeurt gewoon niets.
Ikquote:
Semantisch gezien heb je natuurlijk gelijk, een Apple is ook een PC. Echter, mocht je het topic van o.us gelezen hebben, hij wil graag OS X installeren op hardware die niet persé persoonlijk gezegend is door een Apple medewerker en daardoor aanmerkelijk goedkoper (lees: normaler geprijsd) is.quote:
Da's de snelste oplossing.quote:Op maandag 5 april 2010 19:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Semantisch gezien heb je natuurlijk gelijk, een Apple is ook een PC. Echter, mocht je het topic van o.us gelezen hebben, hij wil graag OS X installeren op hardware die niet persé persoonlijk gezegend is door een Apple medewerker en daardoor aanmerkelijk goedkoper (lees: normaler geprijsd) is.
Ik fap elke ochtend als ik mijn Mac's pak.quote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef Trollface. het volgende:
Is het vandaag Nationale Applefaptopicdag ofzo
Mijn laptop heeft betere specs dan de nieuwste MBP. Dus ik wil geen computer met perse dat appeltje, ik wil een leuk, goed werkend OS uitproberen.quote:
Meer de makkelijkste oplossing voor mensen die zelf niet nadenken.quote:Op maandag 5 april 2010 19:30 schreef WillFerrell het volgende:
Da's de snelste oplossing.
Dan kopen ze een tweedehands geval.quote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meer de makkelijkste oplossing voor mensen die zelf niet nadenken.
Perfect voor OS X gebruikers, dus, niet voor iemand die nog over moet stappen.
fApple.quote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef WillFerrell het volgende:
Ik fap elke ochtend als ik mijn Mac's pak.
Pak Linux Mint. Is nog gratis ook.quote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft betere specs dan de nieuwste MBP. Dus ik wil geen computer met perse dat appeltje, ik wil een leuk, goed werkend OS uitproberen.
Da's dus onmogelijk. Geen Apple en toch een goed werkend OS.quote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft betere specs dan de nieuwste MBP. Dus ik wil geen computer met perse dat appeltje, ik wil een leuk, goed werkend OS uitproberen.
quote:Op maandag 5 april 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's dus onmogelijk. Geen Apple en toch een goed werkend OS.
Dat mag niet van ome Jobs!quote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Probeer Windows 7 eens faalhaas. Werkt perfect.quote:Op maandag 5 april 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's dus onmogelijk. Geen Apple en toch een goed werkend OS.
Daarom zit Windows XP ook nog ingebakken als backup.quote:Op maandag 5 april 2010 19:36 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Probeer Windows 7 eens faalhaas. Werkt perfect.
Linux Mint.quote:Op maandag 5 april 2010 19:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daarom zit Windows XP ook nog ingebakken als backup.
Die heb ik met de RC nooit gebruikt, en nu heb ik die optie niet eens. Waarom the fok zou ik dat nodig hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 19:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daarom zit Windows XP ook nog ingebakken als backup.
Werkt perfect out-of-the-box, falert.quote:Op maandag 5 april 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat moet je met dat niet werkende zut.
Ik vroeg niet of jij het niet hoefde te gebruiken.quote:Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Die heb ik met de RC nooit gebruikt, en nu heb ik die optie niet eens. Waarom the fok zou ik dat nodig hebben.XP liep wel eens vast, W7 bij mij nog nooit.
Nou en dan zit je met je groen gekleurde Ubuntu smaak.quote:Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Werkt perfect out-of-the-box, falert.
Fanboys..quote:Op maandag 5 april 2010 19:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of jij het niet hoefde te gebruiken.
...Watquote:Op maandag 5 april 2010 19:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou en dan zit je met je groen gekleurde Ubuntu smaak.
Wat beter werkt dan Windows en OSX.quote:Op maandag 5 april 2010 19:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou en dan zit je met je groen gekleurde Ubuntu smaak.
Je kunt niet lezen? Waarom zit het er in dan?quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeiken?
Als hij daarom een Mac helemaal niet nodig heeft wat is het probleem dan hè?
Fanboys..
Linux Mint is niets meer dan een geskinde Ubuntu met dan wel GNOME of KDE en wat dingen als Flash standaard toegevoegd.quote:
Silverlight. En nu jij weer.quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Wat beter werkt dan Windows en OSX.
Die optie is alleen om programma's die niet goed met Windows 7 werken toch te ondersteunen. Extra service lijkt mij. In geen enkel geval te zien als 'back up'.quote:Op maandag 5 april 2010 19:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of jij het niet hoefde te gebruiken.
Moonlight. Tevens Silverlightquote:
Waarom zit het er in dan? Omdat er blijkbaar mensen zijn die daar behoefte aan hebben. De meesten hebben dat niet. Iedereen blij. Als je het er niet instopt, is er maar 1 partij (wel de grootste, maar toch) blij.quote:Op maandag 5 april 2010 19:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je kunt niet lezen? Waarom zit het er in dan?
[..]
Linux Mint is niets meer dan een geskinde Ubuntu met dan wel GNOME of KDE en wat dingen als Flash standaard toegevoegd.
Welke beperkende Apple-norm? Geen Store voor OS X hoor. Alles is vrij te downloaden, te compilen, wat je maar wil.quote:Op maandag 5 april 2010 19:44 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Die optie is alleen om programma's die niet goed met Windows 7 werken toch te ondersteunen. Extra service lijkt mij. In geen enkel geval te zien als 'back up'.
Maar met jou praten is toch zinloos.Liever Apple, waar überhaupt al vrijwel geen programma's voor te krijgen zijn en die wel uitkomen onder strikte, beperkende Apple normen.
En in hoeverre loopt Moonlight achter op Silverlight? En hoe graag ik ook HTML5 zou zien, dat is er nog lange niet in volle glorie.quote:Op maandag 5 april 2010 19:44 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Moonlight. Tevens SilverlightHTML5
Dan wil ik graag Windows 3.11 terug.quote:Op maandag 5 april 2010 19:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Waarom zit het er in dan? Omdat er blijkbaar mensen zijn die daar behoefte aan hebben. De meesten hebben dat niet. Iedereen blij. Als je het er niet instopt, is er maar 1 partij (wel de grootste, maar toch) blij.
En ik zie nog steeds niet wat er mis is met Linux Mint
De preview-versie ondersteunt gewoon 3.0, net als de laatste Silverlight-versie voor OS X.quote:Op maandag 5 april 2010 19:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En in hoeverre loopt Moonlight achter op Silverlight? En hoe graag ik ook HTML5 zou zien, dat is er nog lange niet in volle glorie.
Blijft lastig he, serieus blijvenquote:Op maandag 5 april 2010 19:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan wil ik graag Windows 3.11 terug.
Ja, en de RC van Silverlight 4 is uit. Dus loopt achter. Finals heb ik het over.quote:Op maandag 5 april 2010 19:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
De preview-versie ondersteunt gewoon 3.0, net als de laatste Silverlight-versie voor OS X.
Met zulke fratsen kan ik moeilijk een gestreken gezicht houden en serieus blijven.quote:
Boeit dat? Als de RC van v4 uit is loopt hij dus 1 versie achter. Niet Linux' schuld trouwens dat MS geen Linux-versie maakt en ze dus alles zelf moeten reverse engineeren.quote:Op maandag 5 april 2010 19:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, en de RC van Silverlight 4 is uit. Dus loopt achter. Finals heb ik het over.
Ik moet zeggen, Apple fAppers komen wel altijd met sterke argumentenquote:Op maandag 5 april 2010 19:49 schreef WillFerrell het volgende:
Met zulke fratsen kan ik moeilijk een gestreken gezicht houden en serieus blijven.
Linux was toch beter dan OS X en Windows? Dus mooi niet.quote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Boeit dat? Als de RC van v4 uit is loopt hij dus 1 versie achter. Niet Linux' schuld trouwens dat MS geen Linux-versie maakt en ze dus alles zelf moeten reverse engineeren.
Moet je eens wat gaan lezen, dan zul je zien wat er voor inhoudelijke kwaliteit wordt gepost door ondergetekende.quote:Op maandag 5 april 2010 19:52 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, Apple fAppers komen wel altijd met sterke argumenten
Oh ja, nu is Linux meteen slechter omdat het 1 versie achterloopt op een closed-source kuttechniek die toch over enkele jaren weer verdwijnt.quote:Op maandag 5 april 2010 19:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Linux was toch beter dan OS X en Windows? Dus mooi niet.
Tuurlijk, verdwijnt.quote:Op maandag 5 april 2010 19:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Oh ja, nu is Linux meteen slechter omdat het 1 versie achterloopt op een closed-source kuttechniek die toch over enkele jaren weer verdwijnt.
Hoe het nu staat zegt niets. Netscape was ooit ook de grootste, maar was weer relatief snel weg.quote:Op maandag 5 april 2010 19:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk, verdwijnt.
http://www.statowl.com/custom_ria_market_penetration.php
Was dat met Linux-fanboys ook maar zo.quote:Op maandag 5 april 2010 19:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoe het nu staat zegt niets. Netscape was ooit ook de grootste, maar was weer relatief snel weg.
En dan toch dit topic aanklikken.quote:Op maandag 5 april 2010 19:56 schreef Zero17 het volgende:
Kunnen er geen notes worden geven voor topicstarters die met appletopics komen?
Die eindeloze en nutteloze discussies zijn een klein beetje vervelend.
Altijd leuk, zo'n non-argument.quote:Op maandag 5 april 2010 20:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was dat met Linux-fanboys ook maar zo.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was dat met Linux Apple-fanboys ook maar zo.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was dat met Linux-fanboysZero17 ook maar zo.
Verkapte ik-heb-geen-argumenten-meerpostquote:Op maandag 5 april 2010 20:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Apple roeleert en al het andere kan in een hoekje staan. MacSlotje.![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk wel. Kom maar, wat moet ik beargumenteren.quote:Op maandag 5 april 2010 20:11 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-geen-argumenten-meerpost
Waarom OSX beter zou zijn dan Linux (Mint).quote:Op maandag 5 april 2010 20:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kom maar, wat moet ik beargumenteren.
Op welke planeet zijn we inmiddels geland?quote:Op maandag 5 april 2010 20:12 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Waarom OSX beter zou zijn dan Linux (Mint).
En kom nu niet met gebruikersgemak, want dat heeft LM ook perfect OotB, en SL hebben we al besproken.
Gebruiksgemakt? Spotlight, TimeMachine. Dat is pas gebruiksgemak.quote:Op maandag 5 april 2010 20:12 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Waarom OSX beter zou zijn dan Linux (Mint).
En kom nu niet met gebruikersgemak, want dat heeft LM ook perfect OotB, en SL hebben we al besproken.
Planeet Arsenal-gaat-verliezen-van-Barcelona.quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Op welke planeet zijn we inmiddels geland?
Zoeken? Kan op elk OS. En heb je niet voor time machine zo'n apart apparaat van 500¤ nodig?quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gebruiksgemakt? Spotlight, TimeMachine. Dat is pas gebruiksgemak.
Ik ga niet happen voetbalnoob.quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Planeet Arsenal-gaat-verliezen-van-Barcelona.
Ik ga even koffie drinken hoor en VI kijken.
Apart apparaat.quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zoeken? Kan op elk OS. En heb je niet voor time machine zo'n apart apparaat van 500¤ nodig? Tevens heeft Linux dat ook in de vorm van Time Vault en/of FlyBack.
Ah, de Time Capsule is dus optioneel. Toch kan het evengoed op Linux.quote:Op maandag 5 april 2010 20:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Apart apparaat.Zegt genoeg over je verstand van Apple producten.
Beredeneer het dan eens andersom. Als Apple zo ge-wel-dig is, niet duur, goede hardware, het OS is zó goed dat je er continu met een stijve achterzit, waarom gebruikt dan nog geen 10% het?quote:Op maandag 5 april 2010 20:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kom maar, wat moet ik beargumenteren.
Nee, dat is niet verplicht. Gewoon elke willekeurige (externe) HDD eraan en hoppa. En nee, Time Vault of FlyBack is niet hetzelfde. Die discussie is al eerder gevoerd, TimeMachine is uniek. Helemaal als je een Time Capsule hebt.quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zoeken? Kan op elk OS. En heb je niet voor time machine zo'n apart apparaat van 500¤ nodig?
Tevens heeft Linux dat ook in de vorm van Time Vault en/of FlyBack.
Omdat het kuddevolk een Windows (bekend iets) ziet staan voor een belachelijke lage prijs. Leg dan maar eens uit waarom ze twee keer zoveel meer moeten neertellen voor iets wat ze niet kennen. Duur is relatief, maar die discussie is niet met jou te voeren trouwens.quote:Op maandag 5 april 2010 20:35 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Beredeneer het dan eens andersom. Als Apple zo ge-wel-dig is, niet duur, goede hardware, het OS is zó goed dat je er continu met een stijve achterzit, waarom gebruikt dan nog geen 10% het?
Waar op zich ook weer een kern van waarheid inzit. De prijs/kwaliteit-verhouding van apple is niet goed. Tenzij je de "apple community" als een kwaliteit ziet...quote:Op maandag 5 april 2010 20:42 schreef PimD het volgende:
Omdat het grootste deel van de mensen een volledige PC voor 400 euro incl. LCD-scherm zien staan van het krantje van de plaatselijke Mediamarkt/Saturn/Dixons/whatever met daarnaast een 21.5" iMac voor ruim 2x dat bedrag en dan denkt dat die iMac dezelfde kwaliteit heeft als een Packard Bell systeem - maar dat het 2x zo duur is alleen vanwege het design.
Zoek voor mij eens een andere laptop op met een accuduur van 7 uur en minder dan 1000 euro.quote:Op maandag 5 april 2010 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waar op zich ook weer een kern van waarheid inzit. De prijs/kwaliteit-verhouding van apple is niet goed. Tenzij je de "apple community" als een kwaliteit ziet...
quote:Op maandag 5 april 2010 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zoek voor mij eens een andere laptop op met een accuduur van 7 uur en minder dan 1000 euro.
13 inch graag.
Je zou gewoon voor de grap eens een mac moeten proberen. Ze zijn baas.quote:Op maandag 5 april 2010 21:07 schreef Aestivate het volgende:
[..]
altijd weer dat accuverhaal.
Hoe vaak zit jij 7 uur in de trein en heb je continu je laptop nodig? Waar heb je tegenwoordig echt geen stopcontact tot je beschikking, waarbij je laptop langer dan 3 uur moet draaien?
Al gedaan, vond het een onhandig OS op een overpriced systeem.quote:Op maandag 5 april 2010 21:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Je zou gewoon voor de grap eens een mac moeten proberen. Ze zijn baas.
Onzin. Mijn standaard Windows 7 installatie laat een geel popupje linksonder zien, met de mogelijkheid om een restart te "postponen" voor maximaal 4 uur. Doe ik niets, dan herstart mijn systeem na 15 minuten.quote:Op maandag 5 april 2010 19:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee. Dat was misschien bij oude (lees NEGEN jaar oude versies van windows ) versies nog zo, maar nu allang niet meer. Hij forceert geen afsluiten of restarten meer voor updates; als je wilt kan je dat schermpje 100 uur laten staan en er gebeurt gewoon niets.
Falertquote:Op maandag 5 april 2010 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zoek voor mij eens een andere laptop op met een accuduur van 7 uur en minder dan 1000 euro.
13 inch graag.
Met uitzondering van die tweede, die overigens in dezelfde categorie als een Mac valt, zijn het Ultra Mobiles. Oftewel, siliciumpoep.quote:Op maandag 5 april 2010 21:07 schreef Aestivate het volgende:
[..]
altijd weer dat accuverhaal.
Hoe vaak zit jij 7 uur in de trein en heb je continu je laptop nodig? Waar heb je tegenwoordig echt geen stopcontact tot je beschikking, waarbij je laptop langer dan 3 uur moet draaien?
O, en hier:
http://tweakers.net/pricewatch/247271/asus-ul30a-qx123v.html#tab:info
http://tweakers.net/price(...)d-(vy347ea).html#tab:info
http://tweakers.net/price(...)vpcy11s1e-s.html#tab:info
Jij denkt dat de énige reden waarom mensen geen Apple hebben de prijs is?quote:Op maandag 5 april 2010 20:50 schreef WillFerrell het volgende:
Omdat het kuddevolk een Windows (bekend iets) ziet staan voor een belachelijke lage prijs. Leg dan maar eens uit waarom ze twee keer zoveel meer moeten neertellen voor iets wat ze niet kennen. Duur is relatief, maar die discussie is niet met jou te voeren trouwens.
/care?quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met uitzondering van die tweede, die overigens in dezelfde categorie als een Mac valt, zijn het Ultra Mobiles. Oftewel, siliciumpoep.
Ik koop een laptop omdat ik dat ding overal heen wil nemen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
FalertLeuk dat jij 7 uur op je accu kunt draaien, maar ik gebruik mijn laptop altijd thuis en dus boeit het mij niet hoelang die zonder de stekker kan draaien.
edit: oh shit, nu kan ik niet bij de starbucks met mijn laptop zitten...
Nou komt er weer een andere vereiste.quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met uitzondering van die tweede, die overigens in dezelfde categorie als een Mac valt, zijn het Ultra Mobiles. Oftewel, siliciumpoep.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik koop een laptop omdat ik dat ding overal heen wil nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]Er is geen Starbucks in Delft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kun je er dan niet mee? Gamen? Gewone nVidia-kaart die beter is dan de meest verkochte grafische chips van Intel. Games verschijnen steeds meer multiplatform en met de komst van Steam gaat het helemaal los. Internetten? Standaard een browser die wél compatible is met alles. MSN? Adium is iets mis mee? Dat het er niet standaard opstaat wil niet zeggen dat de beleving anders is? Desnoods geen Adium maar aMSN, de officiële Microsoft client? Tekstverwerken is ook echt onmogelijk met Pages, Word of OpenOffice. Of LaTeX-clients, of andere programma's. Inderdaad. Lastig. Prijs en het onbekende zijn inderdaad de factoren.quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jij denkt dat de énige reden waarom mensen geen Apple hebben de prijs is?Gamen, tekstverwerken, normaal internet + msn zonder alternatieven en helemaal niet de behoefte hebben aan luxe/kwaliteit (er shoppen genoeg mensen bij de Aldi en Lidl) geen redenen kunnen zijn?
Da's geen vereiste, maar da's logisch. En ja, ik wil een iMac, da's iets heel anders dan hebben. Ook ik moet werken voor mijn geld. Ik heb met Windows én Linux gewerkt voor ik met OS 9 en X aan de slag ging en ik wil niet meer anders.quote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nou komt er weer een andere vereiste.De vraag was 13", <1.000 met een goede batterijduur. Voor jou is Mac inderdaad de enige optie bij het gebrek aan openstaan voor alternatieven.
Ironisch dat je waarschijnlijk in dit topic post vanaf een PC.
Ik heb een laptop omdat die dingen mobiel zijn, daar zijn ze volgens mij ook voor uitgevonden.quote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
FalertLeuk dat jij 7 uur op je accu kunt draaien, maar ik gebruik mijn laptop altijd thuis en dus boeit het mij niet hoelang die zonder de stekker kan draaien.
edit: oh shit, nu kan ik niet bij de starbucks met mijn laptop zitten...
quote:Op maandag 5 april 2010 15:41 schreef Repeat het volgende:
MacBook pro
En die lui bij Apple maar lachen dat er mensen zijn die het kopen.
Een serieuze gamer neemt een Ati of Nvidia, geen intel chip inderdaad.quote:Op maandag 5 april 2010 21:20 schreef WillFerrell het volgende:
Wat kun je er dan niet mee? Gamen? Gewone nVidia-kaart die beter is dan de meest verkochte grafische chips van Intel. Games verschijnen steeds meer multiplatform en met de komst van Steam gaat het helemaal los. Internetten? Standaard een browser die wél compatible is met alles. MSN? Adium is iets mis mee? Dat het er niet standaard opstaat wil niet zeggen dat de beleving anders is? Desnoods geen Adium maar aMSN, de officiële Microsoft client? Tekstverwerken is ook echt onmogelijk met Pages, Word of OpenOffice. Of LaTeX-clients, of andere programma's. Inderdaad. Lastig. Prijs en het onbekende zijn inderdaad de factoren.
[..]
Prima. Ik kan goed overweg met Windows 7 en omdat ik nog wel eens een spel speel, experimenteer en randapparatuur heb die alleen met Windows overweg kan én ik niet 2 OS-en/pc's wil hebben gebruik ik dat.quote:Da's geen vereiste, maar da's logisch. En ja, ik wil een iMac, da's iets heel anders dan hebben. Ook ik moet werken voor mijn geld. Ik heb met Windows én Linux gewerkt voor ik met OS 9 en X aan de slag ging en ik wil niet meer anders.
mobiel is niet hetzelfde als doorlopend draadloos...quote:Op maandag 5 april 2010 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een laptop omdat die dingen mobiel zijn, daar zijn ze volgens mij ook voor uitgevonden.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Binnen 7 uur kan ie vast wel bij Schiphol of Utrecht CS komen.![]()
Dus je geeft toe dat het een factor "onbekend" is?quote:Op maandag 5 april 2010 21:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Een serieuze gamer neemt een Ati of Nvidia, geen intel chip inderdaad.En daar is een Mac (nog) geen optie voor, tenminste niet als je de meeste spellen wilt spelen. De mensen waar ik kom willen (helaas) gewoon Windows en Word. Iets anders kennen ze niet en hebben ze ook helemaal geen zin om te leren/alternatieven te installeren. Laat staan dat ik zin heb om ze uit te leggen hoe het werkt en ze continue uit te leggen waarom ze niet met MSN en Outlook kunnen werken net zoals Truus. Laat staan dat veel hardware die ze hebben gewoon niet Mac ondersteunend is (webcam, tvkaart, fototoestel moet weer op een andere manier als het al werkt).
quote:Lastig, nee, maar voor die mensen wel. Ga jij het ze allemaal maar uitleggen. Laat ze lekker Windows gebruiken, ik ga ze helemaal niks opdringen ondanks dat ik er zelf en veel vrienden van mij wel goed mee kunnen werken.
[..]
Prima. Ik kan goed overweg met Windows 7 en omdat ik nog wel eens een spel speel, experimenteer en randapparatuur heb die alleen met Windows overweg kan én ik niet 2 OS-en/pc's wil hebben gebruik ik dat.
De meeste mensen die ik iPhoto laat zien zijn er helemaal weg van, en haken alleen maar af om de prijs van de machine. Qua intuïtieve fotobeheer- en videosoftware voor beginners is de iLife suite de beste die ik ken. De software "uitleggen" is vaak niet eens nodig, gewoon erachter zetten en laten pielen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:30 schreef Aestivate het volgende:
(webcam, tvkaart, fototoestel moet weer op een andere manier als het al werkt).
Dat is ook niet echt de bedoeling van een computer.quote:Op maandag 5 april 2010 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik krijg er geen stijve van hoor, mac fapboi
quote:
Informatica gaan doen en dan een MacBook pakkenquote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
Ik voel je pijn.![]()
Wil graag een notebook voor school hebben (informatica) en een MacBook Pro is dan natuurlijk ideaal, lekker compact, ziet er tof uit, goede batterij, trackpad, OS X en eventueel ook nog dualbooten met Windows 7.
... maar die joden bij Apple willen maar niet updaten, dus ik elke maandag maar weer vol goede hoop MacRumors forum checken voor geruchten etc, zie je alleen maar gezeur over die iPad...
Ik ken meer mensen die ook een MBP hebben en al met die studie begonnen zijn, en zowel voor school als hobby etc zijn ze er erg over te spreken. Bovendien heb ik het geld en wil ik gewoon eens iets anders, daarnaast kan je nog altijd dualbooten met Win7 als je ineens ziek veel Windows apps nodig hebt.quote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Informatica gaan doen en dan een MacBook pakkenx 1012
quote:Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die ook een MBP hebben en al met die studie begonnen zijn,
Een Mac willen omdat je alternatief wilt zijnquote:Bovendien heb ik het geld en wil ik gewoon eens iets anders
Komt die weer voorbij, voorspelbaar. Wie post er even de tegenhanger met de ontbrekende webcam?quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 21:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Adium is iets mis mee? Dat het er niet standaard opstaat wil niet zeggen dat de beleving anders is?
quote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja, want verschillende users kun je ook echt zo vergelijkenquote:
Dat was niet mijn bedoeling.quote:Op maandag 5 april 2010 23:11 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja, want verschillende users kun je ook echt zo vergelijken
Die is tegenwoordig kut.quote:Op maandag 5 april 2010 23:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Windows Live Messenger staat er wel standaard op ja.
More like:quote:
Bij een "informatica-opleiding" die eigenlijk gewoon een verkapte Windows- en Word cursus is is een Apple machine inderdaad onhandig, maar bij een opleiding waarbij je leert hoe computers en talen in het algemeen werken maakt het niets uit. Sterker nog, dan zijn systemen als Linux, BSD en OS X beter om te demonstreren hoe die systemen werken... die werken veel transparanter, en de belangrijke delen of alles is open source. Software als Matlab, Maple, LaTeX en alle gangbare programmeertalen draaien ook prima onder OS X, en ik zie steeds meer docenten met een Apple machine lopen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Informatica gaan doen en dan een MacBook pakkenx 1012
ubuntu heeft veel standaardquote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Al jouw programma's staan ook standaard op Windows? Gaaf man.
Ik zeg ook niet dat Windows gebruikt moet worden, vind alleen Linux veel fijner, o.a. omdat het echt open source is en dat je geen Apple(R) Certified(R) hardware hoeft te gebruiken.quote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Henno het volgende:
[..]
Bij een "informatica-opleiding" die eigenlijk gewoon een verkapte Windows- en Word cursus is is een Apple machine inderdaad onhandig, maar bij een opleiding waarbij je leert hoe computers en talen in het algemeen werken maakt het niets uit. Sterker nog, dan zijn systemen als Linux, BSD en OS X beter om te demonstreren hoe die systemen werken... die werken veel transparanter, en de belangrijke delen of alles is open source. Software als Matlab, Maple, LaTeX en alle gangbare programmeertalen draaien ook prima onder OS X, en ik zie steeds meer docenten met een Apple machine lopen.
Yep, met informatica doel ik dan ook op software design etc. (Java e.d.)quote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Henno het volgende:
[..]
Bij een "informatica-opleiding" die eigenlijk gewoon een verkapte Windows- en Word cursus is is een Apple machine inderdaad onhandig, maar bij een opleiding waarbij je leert hoe computers en talen in het algemeen werken maakt het niets uit. Sterker nog, dan zijn systemen als Linux, BSD en OS X beter om te demonstreren hoe die systemen werken... die werken veel transparanter, en de belangrijke delen of alles is open source. Software als Matlab, Maple, LaTeX en alle gangbare programmeertalen draaien ook prima onder OS X, en ik zie steeds meer docenten met een Apple machine lopen.
Ik koop geen Mac om er een doe-het-zelf beestje van te maken, daar heb ik immers mijn Windows bak hier thuis wel voor. MBPs zien er imo gewoon heel erg chill uit en heb altijd al goede ervaringen gehad met Apple producten + die van vrienden, vind het ook wel jammer dat er zo'n nubimago aan Macs hangt...quote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Windows gebruikt moet worden, vind alleen Linux veel fijner, o.a. omdat het echt open source is en dat je geen Apple(R) Certified(R) hardware hoeft te gebruiken.
Nee, maar ik als Windows gebruiker vind dat niet erg.quote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Al jouw programma's staan ook standaard op Windows? Gaaf man.
Dan kun je niet lezen. Hij wilde zijn systeem eerst niet tweaken. Da's wat anders dan programma's downloaden en installeren.quote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee, maar ik als Windows gebruiker vind dat niet erg.
Die gast die ik quote als Apple gebruiker vind dat wel erg.
En het wordt vaak aangehaald (nee niet door jou jij bent een baas! !!!!111) door Apple-fans als argument.
Tweaken kwam in dat geval ook neer op iets downloaden en installerenquote:Op maandag 5 april 2010 23:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan kun je niet lezen. Hij wilde zijn systeem eerst niet tweaken. Da's wat anders dan programma's downloaden en installeren.
OH IS DAT AL VERTELD HOE MAKKELIJK HET IS. Jammer genoeg krijgen jullie dat morgen te horen, want deze jongen gaat pitten.
daartoe behoort ook het niet hoeven downloaden en installeren van dit soort programma'squote:Het moet gewoon werken uit de doos
Dit is dan ook vaak de enige reden waarom ze een Apple product kopen. Meer is er NIET.quote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
Ik koop geen Mac om er een doe-het-zelf beestje van te maken, daar heb ik immers mijn Windows bak hier thuis wel voor. MBPs zien er imo gewoon heel erg chill uit en heb altijd al goede ervaringen gehad met Apple producten + die van vrienden, vind het ook wel jammer dat er zo'n nubimago aan Macs hangt...![]()
Ohja, tweaken begint bij jou pas bij het voltmodden.quote:Op maandag 5 april 2010 23:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Tweaken kwam in dat geval ook neer op iets downloaden en installeren
En hij zegt
[..]
daartoe behoort ook het niet hoeven downloaden en installeren van dit soort programma's.
Veel andere afbeeldingen die slaan de plan ook mis. Alsof het merendeel van de mensen ooit een PC zal upgraden. Een gemiddelde gebruiker koopt gewoon een nieuwe PC na een aantal jaren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef WillFerrell het volgende:
Alleen al die steen en die iPad vergelijking maakt Apple-haters onsterfelijk belachelijk.
Onzin. Ik heb een mac; ik ben er blij mee en ik ben er trots op. Ik heb alleen spijt dat ik m nooit eerder heb gekocht.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Apple bezitters geven af op windows , wat ze ook niet gebruiken.
Gvd, weer van die pöppkes op TV.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Waarommaken mensen zich zo druk over een systeem wat ze niet hebben ?
Mensen geven af op Apple terwijl ze het niet hebben.
Ik vraag me af of deze mensen ook afgeven op kleuter tv programma's , terwijl ze dit niet bekijken
Alhoewel ik die plaatjesstrijd verder best komisch vind, aan beide kanten: ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kies mijn systeem niet uit op wat er eventueel zou gebeuren als er iets stuk gaat.quote:
Het is over het algemeen wel zo dat Apple-gebruikers ook met Windows werken of gewerkt hebben, omdat je er bijvoorbeeld op je werk toch vaak mee te maken krijgt. Andersom komt inderdaad minder vaak voor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Is goed, mits jullie ophouden met het ophemelen van Apple in elk computer gerelateerd topic..quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Kolere, die Windows losers maken zich wel enorm druk om Apple zeg. Je wordt kotsziek van al die KLB topics. Ga gewoon lekker Windows gebruiken, doen wij het onze..
Ja, want dat gebeurt écht.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Is goed, mits jullie ophouden met het ophemelen van Apple in elk computer gerelateerd topic..
Ga foto's maken joh.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Is goed, mits jullie ophouden met het ophemelen van Apple in elk computer gerelateerd topic..
Eigen domme schuld door het eeuwige jehovagedrag.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Kolere, die Windows losers maken zich wel enorm druk om Apple zeg. Je wordt kotsziek van al die KLB topics. Ga gewoon lekker Windows gebruiken, doen wij het onze..
Met een iBook loop je ook wel alle awesomness van SL mis.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigen domme schuld door het eeuwige jehovagedrag.
Ik hem zelf een iPhone, een iBook en een iMac, maar vind alleen de iPhone echt beter dan de rest, OSX is prima,maar niet zaligmakend en kent ook heel veel domme dingen.
Mijn echte werkmachine is dan ook gewoon een W7 bak.
Ach jankmuil, dat gebeurt helemaal niet. Maar er staan wel 30 KLB topics van Windows gebruikers die zich er zogenaamd aan ergeren (want je moet wat in je fantasiewereld) tegenover.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigen domme schuld door het eeuwige jehovagedrag.
Dat is iets mensen eigens. Je eigen aankoop met hand en tand verdedigen, gewoon omdat het kan. Zonder doel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik vraag me af of deze mensen ook afgeven op kleuter tv programma's , terwijl ze dit niet bekijken
Hou je scheldwoorden lekker bij je.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach jankmuil, dat gebeurt helemaal niet. Maar er staan wel 30 KLB topics van Windows gebruikers die zich er zogenaamd aan ergeren (want je moet wat in je fantasiewereld) tegenover..
ben bezig met stage, dus ik heb mijn camera niet bij mij.quote:
Een servicepack kan ik best missen hoor, zoveel beter is het ook weer nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met een iBook loop je ook wel alle awesomness van SL mis.
Bohohoooo. SL een Service Pack noemen. Het is geen Windows.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een servicepack kan ik best missen hoor, zoveel beter is het ook weer niet.
Maarjah, een Ipod is dan ook hetzelfde als een PC...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
.
Ja, Apple is iets duurder dan een vergelijkbaar product. Maar ze geven mij (weer, mening) net wat meer opties (of juist de combinatie van opties), die ik op een gelijkwaardige laptop niet zie of kan vinden. Bij APple staat het gebruikersgemak ook bovenaan heb ik het idee. Ja, zelfs mijn moeder snapt een iPod. Met Windows heeft ze meer moeite...
Geef maar voorbeelden dan waarbij serieuze en goedlopende DIG topics door Apple jehova's worden verpest wegens evanglisatie drang. Je lult namelijk. Enorm.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou je scheldwoorden lekker bij je.
En als jij beweert dat dat niet gebeurt spoor je niet, of kom je net kijken op het Internet....
I knowquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bohohoooo. SL een Service Pack noemen. Het is geen Windows.
Echt, de onwetendheid he. Grand Central, OpenCL, volledig 64 bit, etc. Vind je het gek dat je tegen zoveel dom gelul af en toe in moet gaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bohohoooo. SL een Service Pack noemen. Het is geen Windows.
Zo op het oog niet, maar onderhuids een totale 64-bits omzetting met een hybride kernel zodat je altijd nog terugkunt vallen op Rosetta apps (KUCH BELASTINGDIENST).quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know. Maar het is soms nou ook weer niet echt een heel nieuw OS vind ik. Paar leuke verbeteringen en soms een leuke extra feature. Maar echt wereldschokkend ook weer niet
.
Of een macbook, wat jij wil.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Maarjah, een Ipod is dan ook hetzelfde als een PC...
Mijn ma snapt mijn mp3speler ook nog wel.
Doe eens even een beetje normaal jij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geef maar voorbeelden dan waarbij serieuze en goedlopende DIG topics door Apple jehova's worden verpest wegens evanglisatie drang. Je lult namelijk. Enorm.
Tuurlijk, maar goed, dat is voor de meeste users totaal onbelangrijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo op het oog niet, maar onderhuids een totale 64-bits omzetting met een hybride kernel zodat je altijd nog terugkunt vallen op Rosetta apps (KUCH BELASTINGDIENST).
Kom dan met voorbeelden prutser. Als het er zoveel zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens even een beetje normaal jij.
Ik lul totaal niet, het is op FOK! al jaren een gegeven dat in zo'n beetje elk topic over een Windowsprobleem er wel weer een Apple jehova komt opdagen, dat JIJ het niet gezien hebt wil NIET zeggen dat het niet zo is.
Meeste users onbelangrijk?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar goed, dat is voor de meeste users totaal onbelangrijk.
Maar ik overdreef een beetje hoor.
Inderdaad..quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens even een beetje normaal jij.
Ik lul totaal niet, het is op FOK! al jaren een gegeven dat in zo'n beetje elk topic over een Windowsprobleem er wel weer een Apple jehova komt opdagen, dat JIJ het niet gezien hebt wil NIET zeggen dat het niet zo is.
Ik ga geen moeite doen voor een peuter die zijn "argumenten" met scheldwoorden denkt te moeten bijstaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom dan met voorbeelden prutser. Als het er zoveel zijn.. Kun je niet he? Weet je waarom? Omdat het gelogen is.
.
neuh, in principe niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Meeste users onbelangrijk?Dus de overgang van 16-bits had ook nooit gehoeven?
Een ordinaire leugenaar dus die zijn beweringen niet wenst te staven met feiten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor een peuter die zijn "argumenten" met scheldwoorden denkt te moeten bijstaan.
Dat is ook wel een mooie ja, meestal is de kritiek dat Apple alleen is voor mensen die niets van techniek snappen en vallen voor mooie plaatjes (zie ook de fiets met zijwieltjes) maar vaak zijn het juist de Apple-gebruikers die weten hoe dingen in elkaar zitten. En andersom is een pure technische verbetering ineens 'totaal onbelangrijk'quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar goed, dat is voor de meeste users totaal onbelangrijk.
Ik heb zelf 3 Apples, wel even lezenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mooie ja, meestal is de kritiek dat Apple alleen is voor mensen die niets van techniek snappen en vallen voor mooie plaatjes (zie ook de fiets met zijwieltjes) maar vaak zijn het juist de Apple-gebruikers die weten hoe dingen in elkaar zitten. En andersom is een pure technische verbetering ineens 'totaal onbelangrijk'
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een ordinaire leugenaar dus die zijn beweringen niet wenst te staven met feiten.
Maar wacht, ik ga wel even een lijstje maken van anti-Apple topics van de afgelopen tijd. Kijken of jij er evenveel kunt vinden van al die arme Windows-topicjes die verpest worden door Apple jehova's..
.
Daar zul je mij of Jahr00n vast vaak terug vinden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een ordinaire leugenaar dus die zijn beweringen niet wenst te staven met feiten.
Maar wacht, ik ga wel even een lijstje maken van anti-Apple topics van de afgelopen tijd. Kijken of jij er evenveel kunt vinden van al die arme Windows-topicjes die verpest worden door Apple jehova's..
.
Waar zeg ik dat dat niet zo is?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zelf 3 Apples, wel even lezen.
Nee, maar de gemiddelde gebruiker merkt ook weinig van al die tweaks en upgrades die hij/zij theoretisch op zijn pc zou kunnen uitvoeren, dat is m'n punt meerquote:De gebruiker merkt weinig van die omzetting hoor, office en MSN worden er niet sneller van.
Vandaar dat -ie ook maar drie tientjes kost, Einstein. Daarnaast: http://www.macworld.com/a(...)leopard_changes.html . Dat jij ze niet gebruikt wil niet zeggen dat het geen handige features zijn gezien het prijspeil.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De gebruiker merkt weinig van die omzetting hoor, office en MSN worden er niet sneller van. Ik zeg niet dat het niet goed is, integendeel, maar het is voor de gemiddelde gebruiker geen reden om van 10.5 naar 10.6 over te stappen
.
Ja, en daarom kun je ook nog wel op de PPC blijven werken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De gebruiker merkt weinig van die omzetting hoor, office en MSN worden er niet veel sneller van. Ik zeg niet dat het niet goed is, integendeel, maar het is voor de gemiddelde gebruiker geen reden om van 10.5 naar 10.6 over te stappen
.
je zit echt schuimbekkend achter je computertje he? Zoek eens hulp tegen je frustraties...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vandaar dat -ie ook maar drie tientjes kost, Einstein. Daarnaast: http://www.macworld.com/a(...)leopard_changes.html . Dat jij ze niet gebruikt wil niet zeggen dat het geen handige features zijn gezien het prijspeil.
En waarom niet? Waarom zou je perse naar Intel moeten dan? PPC met OSX 10.5 werkt prima voor de meeste huis tuin en keuken gebruiker hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, en daarom kun je ook nog wel op de PPC blijven werken.
Jij hebt echt geen argumenten he?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je zit echt schuimbekkend achter je computertje he? Zoek eens hulp tegen je frustraties...
Jij ook niet, slechts scheldwoorden, ik heb tig jaar forum-ervaring achter me, jij een zooitje frusti-posts..quote:
Hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
Da's echt het meest domme redeneren ooit. Er is een bijna complete rewrite van de onderliggende code uitgevoerd (Finder in Cocoa, GCD, OpenCL, hybride kernel) en dat noem jij ten eerste (wel met lichtelijk overdrijven) een SP en dan geen meerwaarde voor de HTK-gebruiker?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom niet? Waarom zou je perse naar Intel moeten dan? PPC met OSX 10.5 werkt prima voor de meeste huis tuin en keuken gebruiker hoor.
Dat bedoel ik, volgens diezelfde logica kan ieder argument over upgradability en dergelijke ook direct de prullebak in natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom niet? Waarom zou je perse naar Intel moeten dan? PPC met OSX 10.5 werkt prima voor de meeste huis tuin en keuken gebruiker hoor.
Ik zeg niet dat het geen nut heeft, ik zeg alleen dat je niet perse hoeft te upgraden om je dagelijkse dingen te kunnen BLIJVEN doen, dat geldt overigens net zogoed voor Windows hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's echt het meest domme redeneren ooit. Er is een bijna complete rewrite van de onderliggende code uitgevoerd (Finder in Cocoa, GCD, OpenCL, hybride kernel) en dat noem jij ten eerste (wel met lichtelijk overdrijven) een SP en dan geen meerwaarde voor de HTK-gebruiker?Wat is dan de meerwaarde van de zogenaamde upgradebaarheid wat bij Apple niet kan, voor de HTK-gebruiker van PC's?
Work-a-bility. Zegt je dat iets? Ik zeg niet dat er met PPC niet is te werken, ik heb zelf ook een P!!!-bakje als fileserver draaien hier. Niets mis mee. Maar PPC is op z'n jongst al vijf jaar oud. Vijf jaar. Met 10.5 als laatste. Significante snelheidswinsten zegt de meeste gebruikers wel wat. Iets met opstarten en standby?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen nut heeft, ik zeg alleen dat je niet perse hoeft te upgraden om je dagelijkse dingen te kunnen BLIJVEN doen, dat geldt overigens net zogoed voor Windows hoor.
En JUIST al die prachtige termen die je gebruikt, hoeveel procent van de gebruikers heeft daar ooit van gehoord?
Waarom moet een gewone user die een prima werkende PPC OSX bak op 10.5 heeft waar ie alles op kan naar 10.6 upgraden dan? Omdat finder in cocoa draait?
Plus dat steeds minder software als Universal Binary (en dus Intel only) wordt uitgebracht. Maar goed, dat zal wel weer zoiets zijn waar niemand wat aan heeft volgens Heatwave.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Work-a-bility. Zegt je dat iets? Ik zeg niet dat er met PPC niet is te werken, ik heb zelf ook een P!!!-bakje als fileserver draaien hier. Niets mis mee. Maar PPC is op z'n jongst al vijf jaar oud. Vijf jaar. Met 10.5 als laatste. Significante snelheidswinsten zegt de meeste gebruikers wel wat. Iets met opstarten en standby?
Vind het wel meevallen qua performance. Natuurlijk is nieuwer beter, maar dat is voor heel veel mensen ook niet haalbaar om elke keer weer te upgradenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Work-a-bility. Zegt je dat iets? Ik zeg niet dat er met PPC niet is te werken, ik heb zelf ook een P!!!-bakje als fileserver draaien hier. Niets mis mee. Maar PPC is op z'n jongst al vijf jaar oud. Vijf jaar. Met 10.5 als laatste. Significante snelheidswinsten zegt de meeste gebruikers wel wat. Iets met opstarten en standby?
Wat is je iMac voor een versie? Ook PPC? Ga voor de lol eens een keer werken met een Intel-versie.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen qua performance. Natuurlijk is nieuwer beter, maar dat is voor heel veel mensen ook niet haalbaar om elke keer weer te upgraden.
Een PPC op 2Ghz met 2GB ram is rap zat hoor.
Dus het argument dat Apple te traag is kan ook wel de prullebak in? Gaat lekker zoquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een PPC op 2Ghz met 2GB ram is rap zat hoor.
nee, C2D, maar er staan hier op het werk nog wel een paar PPCtjes, en die voldoen echt nog prima voor een beetje mailen en internetten, maar die moeten we toch maar vervangen dus?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat is je iMac voor een versie? Ook PPC? Ga voor de lol eens een keer werken met een Intel-versie.
Kennelijk maakt Apple zeer houdbare hardware die ook na 5 jaar nog prima bruikbaar is! Prima investering lijkt me!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus het argument dat Apple te traag is kan ook wel de prullebak in? Gaat lekker zo
Zeg, beticht mij eens niet van ongefundeerd Applebashen elke keer. ik beweer nergens dat Apple traag is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus het argument dat Apple te traag is kan ook wel de prullebak in? Gaat lekker zo
Nee, dat zeg ik totaal niet. Je begrijpt mij niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, C2D, maar er staan hier op het werk nog wel een paar PPCtjes, en die voldoen echt nog prima voor een beetje mailen en internetten, maar die moeten we toch maar vervangen dus?.
De gemiddelde gebruiker (mailen, internetten, wat foto's opslaan en bekijken) kan prima uit de voeten met 5 jaar oude hardware, welk OS er ook op staat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:42 schreef KingOfMars het volgende:
Kennelijk maakt Apple zeer houdbare hardware die ook na 5 jaar nog prima bruikbaar is! Prima investering lijkt me!
Doe ik ook niet, ik trek het alleen even door voor degene die dat wel doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg, beticht mij eens niet van ongefundeerd Applebashen elke keer. ik beweer nergens dat Apple traag is.
Ik snap je prima, je hoeft mij niet te vertellen dat een Intel-mac velen malen beter presteert dan een PPC. Mijn Quadcore W7 64Bits is ook sneller dan mijn oude P4 bakquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik totaal niet. Je begrijpt mij niet.
Geen idee, maar gaat 720p Flash (iets wat op YouTube zeker niet ongebruikelijk is) vloeiend? Op mijn oudere MacBook 4,1 is dit soms al kut.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je prima, je hoeft mij niet te vertellen dat een Intel-mac velen malen beter presteert dan een PPC. Mijn Quadcore W7 64Bits is ook sneller dan mijn oude P4 bak.
Alleen als je alleen een beetje wil mailen en internetten kan je prima met een P4/PPC uit de voeten.
en deze natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2010 15:24 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb een nieuwe MBP nodig, waar blijven die nieuwe modellen? Ik wacht nu al te lang en heb geen zin om een jaar oude hardware te kopen.
[..]
Schiet eens op.
bracht Apple maar zo een coole iMechabot uit, ging ik de hele dag daarmee Macbashers corrigeren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
WillFerrell: "I'M A MAC WARRIOR!"
Dude..quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
bracht Apple maar zo een coole iMechabot uit, ging ik de hele dag daarmee Macbashers corrigeren.
Ja, zijn post is echt een stuk serieuzer dan de jouwe.quote:
Ik ben hier ook helemaal niet om serieus te zijn, en dan nog, kan je hier nog serieus zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, zijn post is echt een stuk serieuzer dan de jouwe.
Ja, de KLB modjes kunnen weer trots zijn!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben hier ook helemaal niet om serieus te zijn, en dan nog, kan je hier nog serieus zijn?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alhoewel ik die plaatjesstrijd verder best komisch vind, aan beide kanten: ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kies mijn systeem niet uit op wat er eventueel zou gebeuren als er iets stuk gaat.
Dat zit er dik in natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
Vandaag weer geen nieuwe MBPs, dan zal het wel eind april worden...![]()
Uitkering.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je het niet betalen van je uitkering?
Behalve dat die niet echt klopt want meestal (altijd?) kan je bij een auto in principe gewoon je eigen lampen vervangen.quote:
Inderdaad dus scheer je weg met dat inferieure systeem van je, mac userquote:Op maandag 5 april 2010 19:21 schreef WillFerrell het volgende:
Maargoed, zoals een betaamd FOK!ker ooit het woord verspreidde:
Je gaat als Porsche-bezitter bij het stoplicht toch ook geen aandacht schenken aan de Suzuki Alto naast je.
quote:
Als iets teveel kost, kan ik het sowieso niet betalen knul.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je het niet betalen van je uitkering?
Apple verkoopt meer dan ooit, de aandelen schieten omhoog.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
Als iets teveel kost, kan ik het sowieso niet betalen knul.
Apple zit alweer bijna in een neerwaartse spiraal, dus dat scheelt
Echt onzin, zoals hierboven gezegd zijn Apple's aandelen nog nooit zoveel waard geweest.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef dewintermuis het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef dewintermuis het volgende:
ja, en the pizzawheel of death is a myth zeker?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, een Apple is niet perfect. Maar staat toch wel even boven een Windows PC. Qua gebruiksgemak.
En stabiliteit. Natuurlijk, Windows moet maar draaien op duizenden verschillende hardware dingen. En in dat opzicht doet Windows het heel goed.
Maar als ik zomaar onverklaarbaar naar een niet reagerende PC moet kijken met half herstelde witte vensters, waarbij de muispijl witte banen op het scherm trekt, is dat, rustig gezegd, een hele ergernis.
Ja. En spreek goddamnit eens een fatsoenlijke Nederlandse sin.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en the pizzawheel of death is a myth zeker?.
Ach WillyBilly, ik kan je verhalen vertellen over mensen met de meest vreemde klachten met hun Apple.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:05 schreef WillFerrell het volgende:
Ja. En spreek goddamnit eens een fatsoenlijke Nederlandse sin.
Niets mis met die zinquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja. En spreek goddamnit eens een fatsoenlijke Nederlandse sin.
Persoonlijk heb ik alleen last van iTunes als de beachball begint te spinnen, maar da's omdat de database extern wordt opgeslagen. En verder vind ik extern window management schijtirritant, zodat mijn wallpaper weer eens weg is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis met die zin.
En vertel mij niets over Appleproblemen ok, we hebben er hier zat en die hebben toch regelmatig hele vage dingen..
http://www.appleinsider.c(...)ook_pro_refresh.htmlquote:
Wel als je de beta van de nieuwe MSN installeert. Of aMSN.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:19 schreef Paul het volgende:
Met apple kan je niet webcammen met elkaar met msn
Mercury kan ook nog.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Wel als je de beta van de nieuwe MSN installeert. Of aMSN.
Nog beter is natuurlijk iChat.
Ik wil een 13'' maar daar is vrijwel niets aan veranderd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vergeet de iPad, nieuwe MBP's voor mij!
Nee, ik wacht toch nog even op de iMac updates. Zo een 27" past mooi naast mijn penis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil een 13'' maar daar is vrijwel niets aan veranderd.
Dan kun je beter wachten op de update erna, die is nóg beter.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:41 schreef WillFerrell het volgende:
Nee, ik wacht toch nog even op de iMac updates. Zo een 27" past mooi naast mijn penis.
Nee, want ik wil i5's voor ¤1500.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan kun je beter wachten op de update erna, die is nóg beter.
http://tweakers.net/nieuw(...)en-core-i7-cpus.htmlquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, want ik wil i5's voor ¤1500.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |