Dat argument slaat nergens op.quote:Op maandag 5 april 2010 19:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal hetzelfde kut argument als van die Skoda rijders die tegen een Ferrari baas zeggen dat hun auto stiller is en je toch maar 120 mag .......
En nee, ik heb geen MBP, omdat ik al die kut programma's niet wil leren kennen. MAAR ZE ZIJN WEL HEUL MOOI!
Nee. Dat was misschien bij oude (lees NEGEN jaar oude versies van windows ) versies nog zo, maar nu allang niet meer. Hij forceert geen afsluiten of restarten meer voor updates; als je wilt kan je dat schermpje 100 uur laten staan en er gebeurt gewoon niets.quote:Op maandag 5 april 2010 19:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en dan loop je weg omdat je nodig moet kakken en dan ben je alles kwijt omdat die NSB-updater alles afsluit.
Ik wil helemaal geen tweaks installeren ofquote:Op maandag 5 april 2010 19:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Poe, je zou maar 5 minuten van je leven (hoe lang doe je wel niet met een OS? Ik altijd minstens 2 jaar) spenderen om een tweak te installeren waardoor je hem kan wegdrukken voor hoelang je zelf wilt. Wat een kostbare tijd die verloren gaat.
En als je zelfs die 5 minuten over 3 jaar tijd te veel moeite vind, kan je tegenwoordig ook kiezen voor "vraag over 4 uur nog eens".
Ook niet nodig.quote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen tweaks installeren ofe. Het moet gewoon werken uit de doos en verder geen gezeik.
Beter dat dan dat je niet kan kakken omdat de iPenis van dhr. Steve J. in je anus zit.quote:Op maandag 5 april 2010 19:20 schreef WillFerrell het volgende:
Ja en dan loop je weg omdat je nodig moet kakken en dan ben je alles kwijt omdat die NSB-updater alles afsluit.
Al buttfuckde Steve mij onder de douche.quote:Op maandag 5 april 2010 19:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je niet kan kakken omdat de iPenis van dhr. Steve J. in je anus zit.
En daarom betaal je er ook meer voor, omdat je niet 10 kostbare minuten van je leven kwijt wilt zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen tweaks installeren ofe. Het moet gewoon werken uit de doos en verder geen gezeik.
Spammer.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 19:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En daarom betaal je er ook meer voor, omdat je niet 10 kostbare minuten van je leven kwijt wilt zijn.
quote:Ook niet nodig.
Als je wilt kan je dat schermpje 100 uur laten staan en er gebeurt gewoon niets.
Ikquote:
Semantisch gezien heb je natuurlijk gelijk, een Apple is ook een PC. Echter, mocht je het topic van o.us gelezen hebben, hij wil graag OS X installeren op hardware die niet persé persoonlijk gezegend is door een Apple medewerker en daardoor aanmerkelijk goedkoper (lees: normaler geprijsd) is.quote:
Da's de snelste oplossing.quote:Op maandag 5 april 2010 19:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Semantisch gezien heb je natuurlijk gelijk, een Apple is ook een PC. Echter, mocht je het topic van o.us gelezen hebben, hij wil graag OS X installeren op hardware die niet persé persoonlijk gezegend is door een Apple medewerker en daardoor aanmerkelijk goedkoper (lees: normaler geprijsd) is.
Ik fap elke ochtend als ik mijn Mac's pak.quote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef Trollface. het volgende:
Is het vandaag Nationale Applefaptopicdag ofzo
Mijn laptop heeft betere specs dan de nieuwste MBP. Dus ik wil geen computer met perse dat appeltje, ik wil een leuk, goed werkend OS uitproberen.quote:
Meer de makkelijkste oplossing voor mensen die zelf niet nadenken.quote:Op maandag 5 april 2010 19:30 schreef WillFerrell het volgende:
Da's de snelste oplossing.
Dan kopen ze een tweedehands geval.quote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meer de makkelijkste oplossing voor mensen die zelf niet nadenken.
Perfect voor OS X gebruikers, dus, niet voor iemand die nog over moet stappen.
fApple.quote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef WillFerrell het volgende:
Ik fap elke ochtend als ik mijn Mac's pak.
Pak Linux Mint. Is nog gratis ook.quote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft betere specs dan de nieuwste MBP. Dus ik wil geen computer met perse dat appeltje, ik wil een leuk, goed werkend OS uitproberen.
Da's dus onmogelijk. Geen Apple en toch een goed werkend OS.quote:Op maandag 5 april 2010 19:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft betere specs dan de nieuwste MBP. Dus ik wil geen computer met perse dat appeltje, ik wil een leuk, goed werkend OS uitproberen.
quote:Op maandag 5 april 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's dus onmogelijk. Geen Apple en toch een goed werkend OS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |