Ik ga niet happen voetbalnoob.quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Planeet Arsenal-gaat-verliezen-van-Barcelona.
Ik ga even koffie drinken hoor en VI kijken.
Apart apparaat.quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zoeken? Kan op elk OS. En heb je niet voor time machine zo'n apart apparaat van 500¤ nodig? Tevens heeft Linux dat ook in de vorm van Time Vault en/of FlyBack.
Ah, de Time Capsule is dus optioneel. Toch kan het evengoed op Linux.quote:Op maandag 5 april 2010 20:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Apart apparaat.Zegt genoeg over je verstand van Apple producten.
Beredeneer het dan eens andersom. Als Apple zo ge-wel-dig is, niet duur, goede hardware, het OS is zó goed dat je er continu met een stijve achterzit, waarom gebruikt dan nog geen 10% het?quote:Op maandag 5 april 2010 20:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kom maar, wat moet ik beargumenteren.
Nee, dat is niet verplicht. Gewoon elke willekeurige (externe) HDD eraan en hoppa. En nee, Time Vault of FlyBack is niet hetzelfde. Die discussie is al eerder gevoerd, TimeMachine is uniek. Helemaal als je een Time Capsule hebt.quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Zoeken? Kan op elk OS. En heb je niet voor time machine zo'n apart apparaat van 500¤ nodig?
Tevens heeft Linux dat ook in de vorm van Time Vault en/of FlyBack.
Omdat het kuddevolk een Windows (bekend iets) ziet staan voor een belachelijke lage prijs. Leg dan maar eens uit waarom ze twee keer zoveel meer moeten neertellen voor iets wat ze niet kennen. Duur is relatief, maar die discussie is niet met jou te voeren trouwens.quote:Op maandag 5 april 2010 20:35 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Beredeneer het dan eens andersom. Als Apple zo ge-wel-dig is, niet duur, goede hardware, het OS is zó goed dat je er continu met een stijve achterzit, waarom gebruikt dan nog geen 10% het?
Waar op zich ook weer een kern van waarheid inzit. De prijs/kwaliteit-verhouding van apple is niet goed. Tenzij je de "apple community" als een kwaliteit ziet...quote:Op maandag 5 april 2010 20:42 schreef PimD het volgende:
Omdat het grootste deel van de mensen een volledige PC voor 400 euro incl. LCD-scherm zien staan van het krantje van de plaatselijke Mediamarkt/Saturn/Dixons/whatever met daarnaast een 21.5" iMac voor ruim 2x dat bedrag en dan denkt dat die iMac dezelfde kwaliteit heeft als een Packard Bell systeem - maar dat het 2x zo duur is alleen vanwege het design.
Zoek voor mij eens een andere laptop op met een accuduur van 7 uur en minder dan 1000 euro.quote:Op maandag 5 april 2010 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waar op zich ook weer een kern van waarheid inzit. De prijs/kwaliteit-verhouding van apple is niet goed. Tenzij je de "apple community" als een kwaliteit ziet...
quote:Op maandag 5 april 2010 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zoek voor mij eens een andere laptop op met een accuduur van 7 uur en minder dan 1000 euro.
13 inch graag.
Je zou gewoon voor de grap eens een mac moeten proberen. Ze zijn baas.quote:Op maandag 5 april 2010 21:07 schreef Aestivate het volgende:
[..]
altijd weer dat accuverhaal.
Hoe vaak zit jij 7 uur in de trein en heb je continu je laptop nodig? Waar heb je tegenwoordig echt geen stopcontact tot je beschikking, waarbij je laptop langer dan 3 uur moet draaien?
Al gedaan, vond het een onhandig OS op een overpriced systeem.quote:Op maandag 5 april 2010 21:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Je zou gewoon voor de grap eens een mac moeten proberen. Ze zijn baas.
Onzin. Mijn standaard Windows 7 installatie laat een geel popupje linksonder zien, met de mogelijkheid om een restart te "postponen" voor maximaal 4 uur. Doe ik niets, dan herstart mijn systeem na 15 minuten.quote:Op maandag 5 april 2010 19:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee. Dat was misschien bij oude (lees NEGEN jaar oude versies van windows ) versies nog zo, maar nu allang niet meer. Hij forceert geen afsluiten of restarten meer voor updates; als je wilt kan je dat schermpje 100 uur laten staan en er gebeurt gewoon niets.
Falertquote:Op maandag 5 april 2010 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zoek voor mij eens een andere laptop op met een accuduur van 7 uur en minder dan 1000 euro.
13 inch graag.
Met uitzondering van die tweede, die overigens in dezelfde categorie als een Mac valt, zijn het Ultra Mobiles. Oftewel, siliciumpoep.quote:Op maandag 5 april 2010 21:07 schreef Aestivate het volgende:
[..]
altijd weer dat accuverhaal.
Hoe vaak zit jij 7 uur in de trein en heb je continu je laptop nodig? Waar heb je tegenwoordig echt geen stopcontact tot je beschikking, waarbij je laptop langer dan 3 uur moet draaien?
O, en hier:
http://tweakers.net/pricewatch/247271/asus-ul30a-qx123v.html#tab:info
http://tweakers.net/price(...)d-(vy347ea).html#tab:info
http://tweakers.net/price(...)vpcy11s1e-s.html#tab:info
Jij denkt dat de énige reden waarom mensen geen Apple hebben de prijs is?quote:Op maandag 5 april 2010 20:50 schreef WillFerrell het volgende:
Omdat het kuddevolk een Windows (bekend iets) ziet staan voor een belachelijke lage prijs. Leg dan maar eens uit waarom ze twee keer zoveel meer moeten neertellen voor iets wat ze niet kennen. Duur is relatief, maar die discussie is niet met jou te voeren trouwens.
/care?quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met uitzondering van die tweede, die overigens in dezelfde categorie als een Mac valt, zijn het Ultra Mobiles. Oftewel, siliciumpoep.
Ik koop een laptop omdat ik dat ding overal heen wil nemen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
FalertLeuk dat jij 7 uur op je accu kunt draaien, maar ik gebruik mijn laptop altijd thuis en dus boeit het mij niet hoelang die zonder de stekker kan draaien.
edit: oh shit, nu kan ik niet bij de starbucks met mijn laptop zitten...
Nou komt er weer een andere vereiste.quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met uitzondering van die tweede, die overigens in dezelfde categorie als een Mac valt, zijn het Ultra Mobiles. Oftewel, siliciumpoep.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik koop een laptop omdat ik dat ding overal heen wil nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]Er is geen Starbucks in Delft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kun je er dan niet mee? Gamen? Gewone nVidia-kaart die beter is dan de meest verkochte grafische chips van Intel. Games verschijnen steeds meer multiplatform en met de komst van Steam gaat het helemaal los. Internetten? Standaard een browser die wél compatible is met alles. MSN? Adium is iets mis mee? Dat het er niet standaard opstaat wil niet zeggen dat de beleving anders is? Desnoods geen Adium maar aMSN, de officiële Microsoft client? Tekstverwerken is ook echt onmogelijk met Pages, Word of OpenOffice. Of LaTeX-clients, of andere programma's. Inderdaad. Lastig. Prijs en het onbekende zijn inderdaad de factoren.quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jij denkt dat de énige reden waarom mensen geen Apple hebben de prijs is?Gamen, tekstverwerken, normaal internet + msn zonder alternatieven en helemaal niet de behoefte hebben aan luxe/kwaliteit (er shoppen genoeg mensen bij de Aldi en Lidl) geen redenen kunnen zijn?
Da's geen vereiste, maar da's logisch. En ja, ik wil een iMac, da's iets heel anders dan hebben. Ook ik moet werken voor mijn geld. Ik heb met Windows én Linux gewerkt voor ik met OS 9 en X aan de slag ging en ik wil niet meer anders.quote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nou komt er weer een andere vereiste.De vraag was 13", <1.000 met een goede batterijduur. Voor jou is Mac inderdaad de enige optie bij het gebrek aan openstaan voor alternatieven.
Ironisch dat je waarschijnlijk in dit topic post vanaf een PC.
Ik heb een laptop omdat die dingen mobiel zijn, daar zijn ze volgens mij ook voor uitgevonden.quote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
FalertLeuk dat jij 7 uur op je accu kunt draaien, maar ik gebruik mijn laptop altijd thuis en dus boeit het mij niet hoelang die zonder de stekker kan draaien.
edit: oh shit, nu kan ik niet bij de starbucks met mijn laptop zitten...
quote:Op maandag 5 april 2010 15:41 schreef Repeat het volgende:
MacBook pro
En die lui bij Apple maar lachen dat er mensen zijn die het kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |