bracht Apple maar zo een coole iMechabot uit, ging ik de hele dag daarmee Macbashers corrigeren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
WillFerrell: "I'M A MAC WARRIOR!"
Dude..quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
bracht Apple maar zo een coole iMechabot uit, ging ik de hele dag daarmee Macbashers corrigeren.
Ja, zijn post is echt een stuk serieuzer dan de jouwe.quote:
Ik ben hier ook helemaal niet om serieus te zijn, en dan nog, kan je hier nog serieus zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, zijn post is echt een stuk serieuzer dan de jouwe.
Ja, de KLB modjes kunnen weer trots zijn!quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben hier ook helemaal niet om serieus te zijn, en dan nog, kan je hier nog serieus zijn?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alhoewel ik die plaatjesstrijd verder best komisch vind, aan beide kanten: ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kies mijn systeem niet uit op wat er eventueel zou gebeuren als er iets stuk gaat.
Dat zit er dik in natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:20 schreef Panzermaus het volgende:
Vandaag weer geen nieuwe MBPs, dan zal het wel eind april worden...![]()
Uitkering.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je het niet betalen van je uitkering?
Pure afgunst...quote:
Behalve dat die niet echt klopt want meestal (altijd?) kan je bij een auto in principe gewoon je eigen lampen vervangen.quote:
Inderdaad dus scheer je weg met dat inferieure systeem van je, mac userquote:Op maandag 5 april 2010 19:21 schreef WillFerrell het volgende:
Maargoed, zoals een betaamd FOK!ker ooit het woord verspreidde:
Je gaat als Porsche-bezitter bij het stoplicht toch ook geen aandacht schenken aan de Suzuki Alto naast je.
quote:
Als iets teveel kost, kan ik het sowieso niet betalen knul.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je het niet betalen van je uitkering?
Apple verkoopt meer dan ooit, de aandelen schieten omhoog.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
Als iets teveel kost, kan ik het sowieso niet betalen knul.
Apple zit alweer bijna in een neerwaartse spiraal, dus dat scheelt
Echt onzin, zoals hierboven gezegd zijn Apple's aandelen nog nooit zoveel waard geweest.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:10 schreef dewintermuis het volgende:
Apple zit alweer bijna in een neerwaartse spiraal, dus dat scheelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |