Dat is iets mensen eigens. Je eigen aankoop met hand en tand verdedigen, gewoon omdat het kan. Zonder doel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Waarommaken mensen zich zo druk over een systeem wat ze niet hebben ?
Mensen geven af op Apple terwijl ze het niet hebben.
Apple bezitters geven af op windows , wat ze ook niet gebruiken.
Ik vraag me af of deze mensen ook afgeven op kleuter tv programma's , terwijl ze dit niet bekijken
Hou je scheldwoorden lekker bij je.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach jankmuil, dat gebeurt helemaal niet. Maar er staan wel 30 KLB topics van Windows gebruikers die zich er zogenaamd aan ergeren (want je moet wat in je fantasiewereld) tegenover..
ben bezig met stage, dus ik heb mijn camera niet bij mij.quote:
Een servicepack kan ik best missen hoor, zoveel beter is het ook weer nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met een iBook loop je ook wel alle awesomness van SL mis.
Bohohoooo. SL een Service Pack noemen. Het is geen Windows.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een servicepack kan ik best missen hoor, zoveel beter is het ook weer niet.
Maarjah, een Ipod is dan ook hetzelfde als een PC...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
.
Ja, Apple is iets duurder dan een vergelijkbaar product. Maar ze geven mij (weer, mening) net wat meer opties (of juist de combinatie van opties), die ik op een gelijkwaardige laptop niet zie of kan vinden. Bij APple staat het gebruikersgemak ook bovenaan heb ik het idee. Ja, zelfs mijn moeder snapt een iPod. Met Windows heeft ze meer moeite...
Geef maar voorbeelden dan waarbij serieuze en goedlopende DIG topics door Apple jehova's worden verpest wegens evanglisatie drang. Je lult namelijk. Enorm.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou je scheldwoorden lekker bij je.
En als jij beweert dat dat niet gebeurt spoor je niet, of kom je net kijken op het Internet....
I knowquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bohohoooo. SL een Service Pack noemen. Het is geen Windows.
Echt, de onwetendheid he. Grand Central, OpenCL, volledig 64 bit, etc. Vind je het gek dat je tegen zoveel dom gelul af en toe in moet gaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bohohoooo. SL een Service Pack noemen. Het is geen Windows.
Zo op het oog niet, maar onderhuids een totale 64-bits omzetting met een hybride kernel zodat je altijd nog terugkunt vallen op Rosetta apps (KUCH BELASTINGDIENST).quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know. Maar het is soms nou ook weer niet echt een heel nieuw OS vind ik. Paar leuke verbeteringen en soms een leuke extra feature. Maar echt wereldschokkend ook weer niet
.
Of een macbook, wat jij wil.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Maarjah, een Ipod is dan ook hetzelfde als een PC...
Mijn ma snapt mijn mp3speler ook nog wel.
Doe eens even een beetje normaal jij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Geef maar voorbeelden dan waarbij serieuze en goedlopende DIG topics door Apple jehova's worden verpest wegens evanglisatie drang. Je lult namelijk. Enorm.
Tuurlijk, maar goed, dat is voor de meeste users totaal onbelangrijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo op het oog niet, maar onderhuids een totale 64-bits omzetting met een hybride kernel zodat je altijd nog terugkunt vallen op Rosetta apps (KUCH BELASTINGDIENST).
Kom dan met voorbeelden prutser. Als het er zoveel zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens even een beetje normaal jij.
Ik lul totaal niet, het is op FOK! al jaren een gegeven dat in zo'n beetje elk topic over een Windowsprobleem er wel weer een Apple jehova komt opdagen, dat JIJ het niet gezien hebt wil NIET zeggen dat het niet zo is.
Meeste users onbelangrijk?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar goed, dat is voor de meeste users totaal onbelangrijk.
Maar ik overdreef een beetje hoor.
Inderdaad..quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens even een beetje normaal jij.
Ik lul totaal niet, het is op FOK! al jaren een gegeven dat in zo'n beetje elk topic over een Windowsprobleem er wel weer een Apple jehova komt opdagen, dat JIJ het niet gezien hebt wil NIET zeggen dat het niet zo is.
Ik ga geen moeite doen voor een peuter die zijn "argumenten" met scheldwoorden denkt te moeten bijstaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom dan met voorbeelden prutser. Als het er zoveel zijn.. Kun je niet he? Weet je waarom? Omdat het gelogen is.
.
neuh, in principe niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Meeste users onbelangrijk?Dus de overgang van 16-bits had ook nooit gehoeven?
Een ordinaire leugenaar dus die zijn beweringen niet wenst te staven met feiten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor een peuter die zijn "argumenten" met scheldwoorden denkt te moeten bijstaan.
Dat is ook wel een mooie ja, meestal is de kritiek dat Apple alleen is voor mensen die niets van techniek snappen en vallen voor mooie plaatjes (zie ook de fiets met zijwieltjes) maar vaak zijn het juist de Apple-gebruikers die weten hoe dingen in elkaar zitten. En andersom is een pure technische verbetering ineens 'totaal onbelangrijk'quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar goed, dat is voor de meeste users totaal onbelangrijk.
Ik heb zelf 3 Apples, wel even lezenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mooie ja, meestal is de kritiek dat Apple alleen is voor mensen die niets van techniek snappen en vallen voor mooie plaatjes (zie ook de fiets met zijwieltjes) maar vaak zijn het juist de Apple-gebruikers die weten hoe dingen in elkaar zitten. En andersom is een pure technische verbetering ineens 'totaal onbelangrijk'
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een ordinaire leugenaar dus die zijn beweringen niet wenst te staven met feiten.
Maar wacht, ik ga wel even een lijstje maken van anti-Apple topics van de afgelopen tijd. Kijken of jij er evenveel kunt vinden van al die arme Windows-topicjes die verpest worden door Apple jehova's..
.
Daar zul je mij of Jahr00n vast vaak terug vinden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een ordinaire leugenaar dus die zijn beweringen niet wenst te staven met feiten.
Maar wacht, ik ga wel even een lijstje maken van anti-Apple topics van de afgelopen tijd. Kijken of jij er evenveel kunt vinden van al die arme Windows-topicjes die verpest worden door Apple jehova's..
.
Waar zeg ik dat dat niet zo is?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zelf 3 Apples, wel even lezen.
Nee, maar de gemiddelde gebruiker merkt ook weinig van al die tweaks en upgrades die hij/zij theoretisch op zijn pc zou kunnen uitvoeren, dat is m'n punt meerquote:De gebruiker merkt weinig van die omzetting hoor, office en MSN worden er niet sneller van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |