quote:Linda de Mol begint in 1985 bij Sky Channel als presentatrice. Twee jaar later tekent ze haar eerste contract bij de TROS. Ze presenteert het kinderprogramma ‘Billy Hot Dog’, krijgt haar eigen talkshow ‘Linda’ en wordt quizmaster in verschillende spelshows. Van 1990 tot de zomer van 2000 is ze te zien in ‘De Leukste Thuis’, het homevideoprogramma van de TROS. Daar presenteert ze van 1992 tot 1995 ook het zeer succesvolle ‘Love Letters’.
Sinds een aantal jaren maakt Linda programma's voor RTL 4. Naast het alom bekende Miljoenenjacht en natuurlijk Gooische Vrouwen, is zij de vrouw die captains Jeroen van Koningsbrugge en Peter Heerschop in het gareel moet zien te houden in de populaire quiz Ik Hou Van Holland.
quote:Jeroen van Koningsbrugge werd geboren op 3 September 1973 in Roosendaal en Nispen (voormalige gemeente in Noord Brabant). Met zijn aspiraties op het gebied van Toneel en Muziek, zong Jeroen op zijn 18e al voor het eerst in een band, en 3 jaar later werd hij aangenomen op de Toneelacademie in Maastricht.In 2008 werd Van Koningsbrugge de captain in een nieuw programma op RTL 4 genaamd Ik hou van Holland. In dit programma strijden twee teams onder aanvoering van twee captains om een prijs voor het hele publiek.
Ik hou van Holland, 20.00 op RTL4quote:Peter Heerschop is is een Nederlands cabaretier, acteur, televisieprogrammamaker en schrijver.
Vanaf medio 2009 is hij actief als teamcaptain bij het quizprogramma Ik hou van Holland bij RTL 4, als opvolger van Beau van Erven Dorens.
quote:waarbij twee teams onder leiding van vaste teamcaptains Peter Heerschop en Jeroen van Koningsbrugge in sneltreinvaart flink aan de tand worden gevoeld over hun kennis op het gebied van Nederlandse films, televisie, muziek, actualiteiten, sport, taal en algemene Hollandse weetjes.
* Team Peter Heerschop: fotomodel Yfke Sturm, cabaretier Ruben van der Meer en zanger en politicus Henk Westbroek.
* Team Jeroen van Koningsbrugge: Benelux next top model-winnares Rosalinde Kikstra, cabaretier Roué Verveer en politica Agnes Kant.
Zie FBquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
De andere was nog niet eens vol, maar goed.
Dat was vorige keer zeker?quote:
Nope.quote:
Geen idee, vind je het erg dan?quote:
Ja, FOK! loopt zo zeven reacties mis.quote:
Achtsjah,quote:
Ik denk dat die met haar vuist in het achterwerk van Jan Marijnissen zitquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef henrydg het volgende:Weet jij waar Agnes gebleven is?![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik denk dat die met haar vuist in het achterwerk van Jan Marijnissen zit
Een of andere suzanne en Yfke en die winnares van Benelux top model ding.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:50 schreef fespo het volgende:
wie zijn die onbekende vrouwenken alleen dat model.
Omdat we kijken, niet zoveel mogelijk posten zoals in KLBquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Ik hou van Holland heeft ontzettend veel kijkers, waarom hier maar zo weinig posters
Goed punt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat we kijken, niet zoveel mogelijk posten zoals in KLB
Inderdaad. Ik kijk via mijn PC, ik spoel gewoon de reclames doorquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:17 schreef fespo het volgende:
ik kijk het nog niet zo lang, paar weken.
die 1.5 uur gaan wel snel zeg.
In het AD stond dat Agnes Kant zo komen ?quote:
Idd, hij was vooral erg flauw nu.quote:Op zondag 4 april 2010 00:09 schreef DaMook het volgende:
Was leuk, had wel wat meer actie/humor van ruben vd meer verwacht.
Iddquote:Op zondag 4 april 2010 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Wat was die Ruben v/d Meer een irritante eikel zeg. Had met mazzel één antwoord goed, verder wist ie niks maar liep ie vooral overal als een idioot tussendoor te schreeuwen.
Oh, ik dacht even dat je het over Jeroen had.quote:Op zondag 4 april 2010 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Wat was die Ruben v/d Meer een irritante eikel zeg. Had met mazzel één antwoord goed, verder wist ie niks maar liep ie vooral overal als een idioot tussendoor te schreeuwen.
Mja, maar daar kijk ik toch anders tegenaan: die probeert het tenminste nog. Maar als je bij populaire straatnamen de P.C. Hooft en de Kalverstraat gaat noemen ben je wel echt een grenzeloze klapmongool. En dan probeert Peter Heerschop de namen zo goed mogelijk te omschrijven, gaat die kale er echt de grootste bullshit ooit tussendoor kramen in een zwaar falende poging om grappig te zijn.quote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat je het over Jeroen had.
Jeroen heeft het anders vaak genoeg verpest, vooral tijdens de BN'er-omschrijf-ronde. Eén keer tijdrekken is leuk, daarna wordt het vervelend en irritant.quote:Op zondag 4 april 2010 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, maar daar kijk ik toch anders tegenaan: die probeert het tenminste nog. Maar als je bij populaire straatnamen de P.C. Hooft en de Kalverstraat gaat noemen ben je wel echt een grenzeloze klapmongool. En dan probeert Peter Heerschop de namen zo goed mogelijk te omschrijven, gaat die kale er echt de grootste bullshit ooit tussendoor kramen in een zwaar falende poging om grappig te zijn.
Gaat maar om enkele puntjes. 'k Geloof dat ie er dikwijls zelfs meer of een gelijk aantal als Heerschop heeft.quote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jeroen heeft het anders vaak genoeg verpest, vooral tijdens de BN'er-omschrijf-ronde. Eén keer tijdrekken is leuk, daarna wordt het vervelend en irritant.
Met Karin bloemen en Lisa..quote:Op zondag 4 april 2010 17:03 schreef Lesl het volgende:
Mja, fucking irritant was ie imo.
En wat zag Yfke d'r uit.Volgende week Patricia Paay
en Stacey Rookhuizen! \o/
Wel flauw dat ie niet eens een stukje appel mocht houdenquote:
het had ook 'op de bon' kunnen zijn, daar was het film stukje ook van.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:08 schreef Piles het volgende:
"Hoe heet het programma op Ned1 waar het uitsluitend over verkeersovertredingen gaat?"
Goede antwoord: Blik op de weg![]()
Nou, dat was mijn antwoord dus iddquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:30 schreef fespo het volgende:
[..]
het had ook 'op de bon' kunnen zijn, daar was het film stukje ook van.
De laatste tijd is het ruk, maar vorig seizoen waren er echt grote prijzenquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:28 schreef fespo het volgende:
ik kijk het nog niet zo lang, wat zijn nu de leukst/mooist/duurst gewonnen prijzen?
Volledig mee eensquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:39 schreef fespo het volgende:
het rad is niet leuk inderdaad, verpest alle zuur verdiende punten.
M'n geplande zondagavond, wat doe je?!quote:Op zondag 11 april 2010 12:04 schreef Doks het volgende:
waarom kan ik deze aflevering niet terugkijken op rtlgemist?
Da's idd gek, heb onderstaande nog nooit eerder gezien, de anderen doen het wel.quote:Op zondag 11 april 2010 12:04 schreef Doks het volgende:
waarom kan ik deze aflevering niet terugkijken op rtlgemist?
quote:Je hebt geen toegang tot dit materiaal.
Vreemd dan, want eerder kon ik wel gewoon kijken op een zondagavond...quote:
haha, compleet mee eensquote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef gnilrednoz het volgende:
Staat wel online, maar je moet er nu voor betalen. "Digtal Rights Management" gedoe
ik heb ze ook even een vriendelijke e-mail gestuurd:
Beste RTL,
Zijn jullie niet goed geworden met die digital rights management? Wat is dat voor belachelijke zooi dat we vanaf nu als we een uitzending van een bepaald programma op jullie website terug willen zien, we er geld voor moeten betalen? Zijn jullie van de pot gerukt ofzo? Ik hoop dat jullie kijkcijfers op deze manier hard gaan dalen, want dit is echt volslagen debiel. Ik keek rustig iedere week Ik Hou Van Holland terug. Nu zou ik daarvoor moeten gaan betalen? Wat een kansloze actie zeg. Ik ga het hierdoor echt niet opeens op TV kijken ofzo hoor. Epische faal. Succes met je faalzender.
Mvg,
Martijn
Stoer, joh. En daar bereik je ook heel veel mee.quote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef gnilrednoz het volgende:
Staat wel online, maar je moet er nu voor betalen. "Digtal Rights Management" gedoe
Beste RTL,
Zijn jullie niet goed geworden met die digital rights management? Wat is dat voor belachelijke zooi dat we vanaf nu als we een uitzending van een bepaald programma op jullie website terug willen zien, we er geld voor moeten betalen? Zijn jullie van de pot gerukt ofzo? Ik hoop dat jullie kijkcijfers op deze manier hard gaan dalen, want dit is echt volslagen debiel. Ik keek rustig iedere week Ik Hou Van Holland terug. Nu zou ik daarvoor moeten gaan betalen? Wat een kansloze actie zeg. Ik ga het hierdoor echt niet opeens op TV kijken ofzo hoor. Epische faal. Succes met je faalzender.
Mvg,
Martijn
Wss niks, maar geeft niet. Zolang ze maar weten wat we er van vinden.quote:Op zondag 11 april 2010 22:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Stoer, joh. En daar bereik je ook heel veel mee.
Jij bent echt stoer.quote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef gnilrednoz het volgende:
Beste RTL,
Mvg,
Martijn
Deden ze met de Dakar van dit jaar ook, hebben ze de plank flink mee mis geslagen...quote:Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef StephanL het volgende:
Ook vreemd. Kijk als het nou om buitenlandse series gaat kan ik het mij wel indenken, maar komop zeg, ze hebben reclame blokken om de half uur en dan ook nog betalen voor het online terug zien. Hoe bedoel je uitmelken.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mongolen zijn inderdaad nog slimmer
Niemand denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Wtf, die middelste had ik geen 46 geschat
En zijn geluid was ook al afquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:12 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij was het vooropgezet dat Jeroen het zwembad inging. De meiden zaten er nog in, lijkt me sterk dat die heel de opname blijven zitten en op de badjas zat al een rood wit blauw lintje
. In ieder geval weer goed kunnen lachen
.
Nee, dat deed ie af voordat ie erin sprongquote:
Oh, dan heb ik die gemistquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, dat deed ie af voordat ie erin sprongtoen zag je hem het zendertje en kabeltje af doen.
Ik dacht ook even dat het weleens vooraf bedacht was om dat te doen, hij deed het echt héél spontaan, alsof iemand uit beeld hem een seintje gaf 'nu!'. Maar goed, volgens bakellendeisweg ging het dus wel spontaan. Die badjas was een prijs van een eerdere aflevering, dus dat is niet vreemd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:12 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij was het vooropgezet dat Jeroen het zwembad inging. De meiden zaten er nog in, lijkt me sterk dat die heel de opname blijven zitten en op de badjas zat al een rood wit blauw lintje
. In ieder geval weer goed kunnen lachen
.
Hoe lang van tevoren was dit opgenomen ? Het viel me op dat Linda het had over die mogelijke rellen tussen Feyenoord en Ajax, en dat is geen nieuws van heel lang geleden, dacht altijd dat het toch wel een maand of twee/drie van tevoren werd opgenomen..quote:Op zondag 18 april 2010 09:16 schreef bakellendeisweg het volgende:
ik zat in het vak van peter tijdens de opnames.
idd die meiden zaten de hele aflevering( en een half uur) daarvoor in het bad, als een soort pitpoezen.
Zover als ik kon zien sprong jeroen spontaan in het bad.
Linda had het over de laatste reguliere, dus ik verwacht dat er met Koninginnedag nog wel een zal komenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
Volgende week laatste, met o.a. Mike & Thomas
Oh ja, dat zal welquote:Op zondag 18 april 2010 22:59 schreef MeScott het volgende:
Linda had het over de laatste reguliere, dus ik verwacht dat er met Koninginnedag nog wel een zal komen
2ndquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:40 schreef Zinedinho het volgende:
Wat een kutroddel voor Jeroen. Die roddel van Peter ken ik nu nog uit mijn hoofd, maar die van jeroen snapte ik echt niets van.
Inge Schramaquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die meiden worden ook steeds lelijker
Die met dat hoofddoekje
Dat was idd erg slecht ja. Gelukkig zei jeroen er wel wat vanquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:40 schreef Zinedinho het volgende:
Wat een kutroddel voor Jeroen. Die roddel van Peter ken ik nu nog uit mijn hoofd, maar die van jeroen snapte ik echt niets van.
Niet zo gek, van die soapies die de studie niet hebben afgemaakt.quote:
En een sporterquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Niet zo gek, van die soapies die de studie niet hebben afgemaakt.
Dat filmpje verklapte idd een hoop ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef Zinedinho het volgende:
Goh, wie zou er gewonnen hebben......
Echt welquote:
Uhuhquote:Op zondag 25 april 2010 02:56 schreef gnilrednoz het volgende:
wat is inge schrama mooi zeg! ik heb haar altijd al mooi gevonden, maar nu zo met lang haar is het echt.. wauw.. daar wil je toch gewoon de hele dag mee knuffelen en gewoon haar vasthouden en lievig mee doen >_< damn
Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. Ze kwam me nou niet bijster intelligent overquote:Op zondag 25 april 2010 03:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
UhuhZe is gewoon zo ongeveer de perfecte vriendin
![]()
.
Wel handig dat je er een Engelse pagina bij pakt danquote:Op zondag 25 april 2010 03:12 schreef gnilrednoz het volgende:
eh, wat
"Dobermann Pincher" ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Doberman_Pinscher
This. Zo'n mooi meisje maar je zo 'gedragen' doet niet superveel voor mij...quote:Op zondag 25 april 2010 03:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. Ze kwam me nou niet bijster intelligent over
klopt, wist dat iemand daar iets over zou zeggenquote:Op zondag 25 april 2010 09:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel handig dat je er een Engelse pagina bij pakt dan.
Zometeen dusquote:Op zondag 18 april 2010 22:59 schreef MeScott het volgende:
Linda had het over de laatste reguliere, dus ik verwacht dat er met Koninginnedag nog wel een zal komen
Balen, die moet ik binnenkort maar terugkijken danquote:
Idd.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:42 schreef Piles het volgende:
Toch mooie stukjes waren dat, Carlo en Irene als WimLex en Maxima
Echt niet. Dit is al in de reclame geweest afgelopen week en Linda hangt met precies dezelfde kleding in de bushokjes.quote:
Reclame kwam uit een oude aflevering. Je zag daar ook nog Beau staat in z'n oranje colbertquote:Op donderdag 29 april 2010 20:54 schreef Jeroen_L het volgende:
[..]
Echt niet. Dit is al in de reclame geweest afgelopen week en Linda hangt met precies dezelfde kleding in de bushokjes.
Inderdaad, het is live, net als vorig jaar voor Koninginnedag. Nogal lastig om een prijsuitreiking en -trekking van tevoren al op te nemen!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Reclame kwam uit een oude aflevering. Je zag daar ook nog Beau staat in z'n oranje colbert. Het moet nu wel live zijn ivm de trekking van de Postcode Loterij
Jep, aangezien de trekking van een postcode gekoppeld is aan een spel wat ze spelen kan het dus niet opgenomen zijn. Wat wel vreemd is is dat RTL niet linksboven bij het logo "Live" heeft staan.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:07 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Inderdaad, het is live, net als vorig jaar voor Koninginnedag. Nogal lastig om een prijsuitreiking en -trekking van tevoren al op te nemen!
Doorsnee van de Nederlandse bevolking, denk ik zoquote:Op donderdag 29 april 2010 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk nooit echt geprobeerd om dit te kijken, maar ik snap niet dat hier miljoenen mensen naar kijken, met alle respect, maar wat een tragisch niveau.
Behoorlijkquote:
Ach, het scoort zo hoog omdat het een leuk programma is om op de "achtergrond" aan te zetten. En je kunt thuis ook mee doen. Mis je een half uur? Dan pak je het zo weer opquote:Op donderdag 29 april 2010 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
Eigenlijk nooit echt geprobeerd om dit te kijken, maar ik snap niet dat hier miljoenen mensen naar kijken, met alle respect, maar wat een tragisch niveau.
Omdat het niet live is denk ikquote:Op donderdag 29 april 2010 21:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, aangezien de trekking van een postcode gekoppeld is aan een spel wat ze spelen kan het dus niet opgenomen zijn. Wat wel vreemd is is dat RTL niet linksboven bij het logo "Live" heeft staan.
Droom fijn verder!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:43 schreef heyhallodaar het volgende:
[..]
Omdat het niet live is denk ik
Ik gaf het als antwoordquote:Op donderdag 29 april 2010 21:55 schreef VancouverFan het volgende:
Ze lieten net de Madurodam versie van Kasteel drakensteijn zien.
Het is niet live volgens mij. Waarschijnlijk is het gisteravond opgenomen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:07 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Inderdaad, het is live, net als vorig jaar voor Koninginnedag. Nogal lastig om een prijsuitreiking en -trekking van tevoren al op te nemen!
Plus dat dit soort shows gigantisch uitlopen als het live gaat. En Linda doet bijna nooit iets live.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:03 schreef heyhallodaar het volgende:
Juist.
Niks live aan dit programma. Logisch ook, veel te onpraktisch voor een eenmalig iets. Daarbij is live ook te duur voor zoiets.
Ook dat inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 22:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Plus dat dit soort shows gigantisch uitlopen als het live gaat. En Linda doet bijna nooit iets live.
Dus toch, dacht al zoietsquote:Op donderdag 29 april 2010 21:55 schreef VancouverFan het volgende:
Je kunt die postcodes ook tijdens een opname trekkenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:10 schreef sjorsvdg het volgende:
Ze trekken live tijdens de uitzending de postcodes. Het moet dus wel live zijn. O.a. hier wordt het ook genoemd: http://www.televizier.nl/site/list_message/61979.
Neuh, dat is niet zo'n probleem hoor. De 20 miljoen wordt straks live getrokken. Maar het programma zelf is absoluut niet live.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef sjorsvdg het volgende:
Dat gebeurt nooit! Dan zou het al uit kunnen lekker, en dat wil de Postcodeloterij niet.
De opnames van Miljoenenjacht zijn op donderdag, zondag pas uitzending.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef sjorsvdg het volgende:
Dat gebeurt nooit! Dan zou het al uit kunnen lekker, en dat wil de Postcodeloterij niet.
True, met Miljoenenjacht zegt ze: De winnaar staat hieronder in beeld, van harte gefeliciteerd met uw prijs!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:33 schreef sjorsvdg het volgende:
Linda noemt ook de prijswinnaars, wat erop duidt dat het live is. Het zijn namelijk belwinnaars.
Zoals nu?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Plus dat dit soort shows gigantisch uitlopen als het live gaat. En Linda doet bijna nooit iets live.
Hoe iedereen reageert op de beelden misschien?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef heyhallodaar het volgende:
een live-verbinding? waaraan zie je dat dan?
Jeetje, wat ben jij achterlijk zeg!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef heyhallodaar het volgende:
een live-verbinding? waaraan zie je dat dan?
Wat jij wilquote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij achterlijk zeg!
ja dit is t denk ik. Ik kreeg dat deel niet goed mee maar Jeroen was plotseling geschoren, vanaf toen as het live neem ik aanquote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef Innuendo het volgende:
Misschien alleen dit laatste deel live? Jeroen die zich opeens geschoren heeft.. En pas nu noemt linda namen van bellers volgens mij.
Vooral door Linda die niet doorhad dat er wat vertraging in de lijn zat.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:56 schreef VancouverFan het volgende:
Pfff... Wat een gedoe met die telefoon... 20 miljoen weggeven en het is zo'n chaos...
Het was wel allemaal live, Jeroen kleedde zich steeds om en schoor zich in de reclames ( die best lang duurde )quote:Op donderdag 29 april 2010 23:08 schreef lachejonge het volgende:
Als je goed opgelet had, had je voor en na het scheren van Jeroen dezelfde mensen kunnen zien zitten. Dus of, alles was live, of alleen het laatste gedeelte en daar hadden ze exact dezelfde mensen voor een half uurtje terug in de studio gesleept.
Oh gelukkig! Ik vroeg me al af of het al bekend is dat ze bij Kasteel Drakensteyn reusachtige eenden hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:55 schreef VancouverFan het volgende:
Je hoeft hier echt niet 5x te herhalen of het wel of niet live isquote:Op donderdag 29 april 2010 22:03 schreef heyhallodaar het volgende:
Juist.
Niks live aan dit programma. Logisch ook, veel te onpraktisch voor een eenmalig iets. Daarbij is live ook te duur voor zoiets.
Terwijl het wel live wasquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:40 schreef seetjai het volgende:
[..]
Je hoeft hier echt niet 5x te herhalen of het wel of niet live is
Wat een gezeik zeg..
Ik vind dat lachen van Linda de Mol echt heel vervelend worden, het lijkt een soort act te worden, omdat iedereen dat zo leuk vindt. Ik kijk het niet elke week, want ik neem het soms op.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het programma steeds leuker worden. Zij doet het zóoo goed, die Linda de Mol. En Jeroen van Koningsbrugge die af en toe zo prachtig woorden verhaspelt, dat blijft leuk.
Die reclames zijn ook snert-irritant. Maar ik kijk het terug via uitzendinggemist, dan is het zonder reclame.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik vind dat lachen van Linda de Mol echt heel vervelend worden, het lijkt een soort act te worden, omdat iedereen dat zo leuk vindt. Ik kijk het niet elke week, want ik neem het soms op.
Met die reclame's kan ik het niet kijken, ik ben een zapper en dan blijf ik meestal ergens anders hangen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die reclames zijn ook snert-irritant. Maar ik kijk het terug via uitzendinggemist, dan is het zonder reclame.
Dat ook ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:14 schreef Michie_ het volgende:
Jammer alleen dat Irene totaal niet grappig was
Ja, inderdaad!quote:
Ja, nu weer een halfjaar wachten...quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef verleiding het volgende:
Was dit nu de laatste aflevering van dit seizoen?
Er komt nog een WK editie, 5 juniquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef verleiding het volgende:
Was dit nu de laatste aflevering van dit seizoen?
Yup, van Heitinga (en de zus van Zenden, als ik het goed begreepquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doet ie goedEn die andere bij het andere team zou dan ook wel een spelers vrouw zijn ?
haha idd volgens mij waren er toen geen kwartfinales:P het is dat dit was het nieuws hierna komt, anders was ik weggezapt. En gewoon 4(!!!) reclameblokken, moet niet erger worden zeg.quote:
Ik vond die C1000 reclame's al erg.. maar dit was nog erger.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:35 schreef Bastiefcg het volgende:
Tineke Schouten, your not funny.
Linda de Mol, tsja zoals altijd doet ze waar ze goed in is, dom hinniken. Vind het maar een matige aflevering.
Inderdaad. Brrrrquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond die C1000 reclame's al erg.. maar dit was nog erger.
Ik mis sowieso de intro.. het begon gelijk met het voorstellen van de teamleden.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:35 schreef henrydg het volgende:
Via RTLgemist klopt die hele uitzending niet
Na elke reclame zaten ze al halverwege het volgende onderdeel. Het was ook voor het eerst dat er echt reclame in zat, vorige uitzendingen hadden alleen de aankondiging van de reclame (zoals op tv) en daarna ging het meteen verder.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:50 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ik mis sowieso de intro.. het begon gelijk met het voorstellen van de teamleden.
Maar wat nog meer dan ?
Lauren Vesterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:50 schreef soapie het volgende:
Wie is die doos in het team van Jeroen???
Lauren Versterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:50 schreef soapie het volgende:
Leuk vrouwkequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:50 schreef soapie het volgende:
had je dat eerste niet ff in een spoiler tag kunnen zettenquote:Op zondag 3 oktober 2010 02:07 schreef Dekatria het volgende:
En weer een aflevering verpest door een voorstukje voor een reclameblok. Als je op had gelet dan wist je al dat nadat Jeroen 25 had gedraaid, hij kansloos was (in het voorstukje werd een uitzinnig oranje vak geshowed wat op dat moment nog langs moest komen, dus zou Peters team een vraag winnen en 25 of hoger draaien).
Dat, en dat oeverloze geplug van die Pettycoat musical, wierp wat mij betreft toch wel een smetje op de aflevering van deze week. Desalniettemin weer prima vermaak voor de zaterdagavond
Uitslagquote:
Dat blijkt wel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weten die politici veel. Ken je nagaan hoe ver sommige van de realiteit leven.
Volgens mij een verspreking.quote:
Nee.quote:
En Floris Evers had nog nooit van Marianne Thieme en Emile Roemer gehoord....quote:
Neem het mevrouw Uitslag niet kwalijk. Die heeft nog geen kabel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weten die politici veel. Ken je nagaan hoe ver sommige van de realiteit leven.
= Keep the Soul alivequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:59 schreef [b]borisz het volgende:[/b]....
Het was niet uitgeknipt.. vragen gingen gewoon doorquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:45 schreef fespo het volgende:
saaie stukjes knippen ze eruit natuurlijk
Thijs Willekes.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een irritante gast die nep Jezus .
Zo een zou je toch klappen verkopen als je die op straat tegen komt bahwie is die man
En dat is ?quote:
Ik dacht serieus dat het die Arie wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een irritante gast die nep Jezus .
Zo een zou je toch klappen verkopen als je die op straat tegen komt bahwie is die man
Ik ook eerst in de promo´squote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het die Arie was
Dat slaat nergens op, jij wil zeggen dat ze van te voren steeds weten welk woord ze gaan spellen, doe niet zo achterlijk manquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:07 schreef bravo het volgende:
Lol, die Neerlandicus is vooraf opgenomen. Hij heeft elke week dezelfde kleren aan, ze hebben alleen 2 verschillende aankondigingen opgenomen, eentje waarin hij naar het publiek knikt en nog een andere...
Dat programma is toch niet live.. dan nemen ze heel erg zeer waarschijnlijk meerdere afleveringen op 1 dag op.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:07 schreef bravo het volgende:
Lol, die Neerlandicus is vooraf opgenomen. Hij heeft elke week dezelfde kleren aan, ze hebben alleen 2 verschillende aankondigingen opgenomen, eentje waarin hij naar het publiek knikt en nog een andere...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |