Oh gelukkig! Ik vroeg me al af of het al bekend is dat ze bij Kasteel Drakensteyn reusachtige eenden hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:55 schreef VancouverFan het volgende:
Ze lieten net de Madurodam versie van Kasteel drakensteijn zien.
Je hoeft hier echt niet 5x te herhalen of het wel of niet live isquote:Op donderdag 29 april 2010 22:03 schreef heyhallodaar het volgende:
Juist.
Niks live aan dit programma. Logisch ook, veel te onpraktisch voor een eenmalig iets. Daarbij is live ook te duur voor zoiets.
Terwijl het wel live wasquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:40 schreef seetjai het volgende:
[..]
Je hoeft hier echt niet 5x te herhalen of het wel of niet live is
Wat een gezeik zeg..
Ik vind dat lachen van Linda de Mol echt heel vervelend worden, het lijkt een soort act te worden, omdat iedereen dat zo leuk vindt. Ik kijk het niet elke week, want ik neem het soms op.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het programma steeds leuker worden. Zij doet het zóoo goed, die Linda de Mol. En Jeroen van Koningsbrugge die af en toe zo prachtig woorden verhaspelt, dat blijft leuk.
Die reclames zijn ook snert-irritant. Maar ik kijk het terug via uitzendinggemist, dan is het zonder reclame.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik vind dat lachen van Linda de Mol echt heel vervelend worden, het lijkt een soort act te worden, omdat iedereen dat zo leuk vindt. Ik kijk het niet elke week, want ik neem het soms op.
Met die reclame's kan ik het niet kijken, ik ben een zapper en dan blijf ik meestal ergens anders hangen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die reclames zijn ook snert-irritant. Maar ik kijk het terug via uitzendinggemist, dan is het zonder reclame.
Dat ook ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:14 schreef Michie_ het volgende:
Jammer alleen dat Irene totaal niet grappig was
Ja, inderdaad!quote:
Ja, nu weer een halfjaar wachten...quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef verleiding het volgende:
Was dit nu de laatste aflevering van dit seizoen?
Er komt nog een WK editie, 5 juniquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:32 schreef verleiding het volgende:
Was dit nu de laatste aflevering van dit seizoen?
Yup, van Heitinga (en de zus van Zenden, als ik het goed begreepquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doet ie goedEn die andere bij het andere team zou dan ook wel een spelers vrouw zijn ?
haha idd volgens mij waren er toen geen kwartfinales:P het is dat dit was het nieuws hierna komt, anders was ik weggezapt. En gewoon 4(!!!) reclameblokken, moet niet erger worden zeg.quote:
Ik vond die C1000 reclame's al erg.. maar dit was nog erger.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:35 schreef Bastiefcg het volgende:
Tineke Schouten, your not funny.
Linda de Mol, tsja zoals altijd doet ze waar ze goed in is, dom hinniken. Vind het maar een matige aflevering.
Inderdaad. Brrrrquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond die C1000 reclame's al erg.. maar dit was nog erger.
Ik mis sowieso de intro.. het begon gelijk met het voorstellen van de teamleden.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:35 schreef henrydg het volgende:
Via RTLgemist klopt die hele uitzending niet
Na elke reclame zaten ze al halverwege het volgende onderdeel. Het was ook voor het eerst dat er echt reclame in zat, vorige uitzendingen hadden alleen de aankondiging van de reclame (zoals op tv) en daarna ging het meteen verder.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:50 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ik mis sowieso de intro.. het begon gelijk met het voorstellen van de teamleden.
Maar wat nog meer dan ?
Lauren Vesterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:50 schreef soapie het volgende:
Wie is die doos in het team van Jeroen???
Lauren Versterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:50 schreef soapie het volgende:
Wie is die doos in het team van Jeroen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |