Je kunt die postcodes ook tijdens een opname trekkenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:10 schreef sjorsvdg het volgende:
Ze trekken live tijdens de uitzending de postcodes. Het moet dus wel live zijn. O.a. hier wordt het ook genoemd: http://www.televizier.nl/site/list_message/61979.
Neuh, dat is niet zo'n probleem hoor. De 20 miljoen wordt straks live getrokken. Maar het programma zelf is absoluut niet live.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef sjorsvdg het volgende:
Dat gebeurt nooit! Dan zou het al uit kunnen lekker, en dat wil de Postcodeloterij niet.
De opnames van Miljoenenjacht zijn op donderdag, zondag pas uitzending.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:14 schreef sjorsvdg het volgende:
Dat gebeurt nooit! Dan zou het al uit kunnen lekker, en dat wil de Postcodeloterij niet.
True, met Miljoenenjacht zegt ze: De winnaar staat hieronder in beeld, van harte gefeliciteerd met uw prijs!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:33 schreef sjorsvdg het volgende:
Linda noemt ook de prijswinnaars, wat erop duidt dat het live is. Het zijn namelijk belwinnaars.
Zoals nu?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Plus dat dit soort shows gigantisch uitlopen als het live gaat. En Linda doet bijna nooit iets live.
Hoe iedereen reageert op de beelden misschien?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef heyhallodaar het volgende:
een live-verbinding? waaraan zie je dat dan?
Jeetje, wat ben jij achterlijk zeg!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:38 schreef heyhallodaar het volgende:
een live-verbinding? waaraan zie je dat dan?
Wat jij wilquote:Op donderdag 29 april 2010 22:39 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij achterlijk zeg!
ja dit is t denk ik. Ik kreeg dat deel niet goed mee maar Jeroen was plotseling geschoren, vanaf toen as het live neem ik aanquote:Op donderdag 29 april 2010 22:42 schreef Innuendo het volgende:
Misschien alleen dit laatste deel live? Jeroen die zich opeens geschoren heeft.. En pas nu noemt linda namen van bellers volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |