quote:Linda de Mol begint in 1985 bij Sky Channel als presentatrice. Twee jaar later tekent ze haar eerste contract bij de TROS. Ze presenteert het kinderprogramma ‘Billy Hot Dog’, krijgt haar eigen talkshow ‘Linda’ en wordt quizmaster in verschillende spelshows. Van 1990 tot de zomer van 2000 is ze te zien in ‘De Leukste Thuis’, het homevideoprogramma van de TROS. Daar presenteert ze van 1992 tot 1995 ook het zeer succesvolle ‘Love Letters’.
Sinds een aantal jaren maakt Linda programma's voor RTL 4. Naast het alom bekende Miljoenenjacht en natuurlijk Gooische Vrouwen, is zij de vrouw die captains Jeroen van Koningsbrugge en Peter Heerschop in het gareel moet zien te houden in de populaire quiz Ik Hou Van Holland.
quote:Jeroen van Koningsbrugge werd geboren op 3 September 1973 in Roosendaal en Nispen (voormalige gemeente in Noord Brabant). Met zijn aspiraties op het gebied van Toneel en Muziek, zong Jeroen op zijn 18e al voor het eerst in een band, en 3 jaar later werd hij aangenomen op de Toneelacademie in Maastricht.In 2008 werd Van Koningsbrugge de captain in een nieuw programma op RTL 4 genaamd Ik hou van Holland. In dit programma strijden twee teams onder aanvoering van twee captains om een prijs voor het hele publiek.
Ik hou van Holland, 20.00 op RTL4quote:Peter Heerschop is is een Nederlands cabaretier, acteur, televisieprogrammamaker en schrijver.
Vanaf medio 2009 is hij actief als teamcaptain bij het quizprogramma Ik hou van Holland bij RTL 4, als opvolger van Beau van Erven Dorens.
quote:waarbij twee teams onder leiding van vaste teamcaptains Peter Heerschop en Jeroen van Koningsbrugge in sneltreinvaart flink aan de tand worden gevoeld over hun kennis op het gebied van Nederlandse films, televisie, muziek, actualiteiten, sport, taal en algemene Hollandse weetjes.
* Team Peter Heerschop: fotomodel Yfke Sturm, cabaretier Ruben van der Meer en zanger en politicus Henk Westbroek.
* Team Jeroen van Koningsbrugge: Benelux next top model-winnares Rosalinde Kikstra, cabaretier Roué Verveer en politica Agnes Kant.
Zie FBquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
De andere was nog niet eens vol, maar goed.
Dat was vorige keer zeker?quote:
Nope.quote:
Geen idee, vind je het erg dan?quote:
Ja, FOK! loopt zo zeven reacties mis.quote:
Achtsjah,quote:
Ik denk dat die met haar vuist in het achterwerk van Jan Marijnissen zitquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef henrydg het volgende:Weet jij waar Agnes gebleven is?![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik denk dat die met haar vuist in het achterwerk van Jan Marijnissen zit
Een of andere suzanne en Yfke en die winnares van Benelux top model ding.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:50 schreef fespo het volgende:
wie zijn die onbekende vrouwenken alleen dat model.
Omdat we kijken, niet zoveel mogelijk posten zoals in KLBquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Ik hou van Holland heeft ontzettend veel kijkers, waarom hier maar zo weinig posters
Goed punt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat we kijken, niet zoveel mogelijk posten zoals in KLB
Inderdaad. Ik kijk via mijn PC, ik spoel gewoon de reclames doorquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:17 schreef fespo het volgende:
ik kijk het nog niet zo lang, paar weken.
die 1.5 uur gaan wel snel zeg.
In het AD stond dat Agnes Kant zo komen ?quote:
Idd, hij was vooral erg flauw nu.quote:Op zondag 4 april 2010 00:09 schreef DaMook het volgende:
Was leuk, had wel wat meer actie/humor van ruben vd meer verwacht.
Iddquote:Op zondag 4 april 2010 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Wat was die Ruben v/d Meer een irritante eikel zeg. Had met mazzel één antwoord goed, verder wist ie niks maar liep ie vooral overal als een idioot tussendoor te schreeuwen.
Oh, ik dacht even dat je het over Jeroen had.quote:Op zondag 4 april 2010 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Wat was die Ruben v/d Meer een irritante eikel zeg. Had met mazzel één antwoord goed, verder wist ie niks maar liep ie vooral overal als een idioot tussendoor te schreeuwen.
Mja, maar daar kijk ik toch anders tegenaan: die probeert het tenminste nog. Maar als je bij populaire straatnamen de P.C. Hooft en de Kalverstraat gaat noemen ben je wel echt een grenzeloze klapmongool. En dan probeert Peter Heerschop de namen zo goed mogelijk te omschrijven, gaat die kale er echt de grootste bullshit ooit tussendoor kramen in een zwaar falende poging om grappig te zijn.quote:Op zondag 4 april 2010 22:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat je het over Jeroen had.
Jeroen heeft het anders vaak genoeg verpest, vooral tijdens de BN'er-omschrijf-ronde. Eén keer tijdrekken is leuk, daarna wordt het vervelend en irritant.quote:Op zondag 4 april 2010 22:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, maar daar kijk ik toch anders tegenaan: die probeert het tenminste nog. Maar als je bij populaire straatnamen de P.C. Hooft en de Kalverstraat gaat noemen ben je wel echt een grenzeloze klapmongool. En dan probeert Peter Heerschop de namen zo goed mogelijk te omschrijven, gaat die kale er echt de grootste bullshit ooit tussendoor kramen in een zwaar falende poging om grappig te zijn.
Gaat maar om enkele puntjes. 'k Geloof dat ie er dikwijls zelfs meer of een gelijk aantal als Heerschop heeft.quote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jeroen heeft het anders vaak genoeg verpest, vooral tijdens de BN'er-omschrijf-ronde. Eén keer tijdrekken is leuk, daarna wordt het vervelend en irritant.
Met Karin bloemen en Lisa..quote:Op zondag 4 april 2010 17:03 schreef Lesl het volgende:
Mja, fucking irritant was ie imo.
En wat zag Yfke d'r uit.Volgende week Patricia Paay
en Stacey Rookhuizen! \o/
Wel flauw dat ie niet eens een stukje appel mocht houdenquote:
het had ook 'op de bon' kunnen zijn, daar was het film stukje ook van.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:08 schreef Piles het volgende:
"Hoe heet het programma op Ned1 waar het uitsluitend over verkeersovertredingen gaat?"
Goede antwoord: Blik op de weg![]()
Nou, dat was mijn antwoord dus iddquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:30 schreef fespo het volgende:
[..]
het had ook 'op de bon' kunnen zijn, daar was het film stukje ook van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |