Dat filmpje verklapte idd een hoop ja.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef Zinedinho het volgende:
Goh, wie zou er gewonnen hebben......
Echt welquote:
Uhuhquote:Op zondag 25 april 2010 02:56 schreef gnilrednoz het volgende:
wat is inge schrama mooi zeg! ik heb haar altijd al mooi gevonden, maar nu zo met lang haar is het echt.. wauw.. daar wil je toch gewoon de hele dag mee knuffelen en gewoon haar vasthouden en lievig mee doen >_< damn
Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. Ze kwam me nou niet bijster intelligent overquote:Op zondag 25 april 2010 03:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
UhuhZe is gewoon zo ongeveer de perfecte vriendin
![]()
.
Wel handig dat je er een Engelse pagina bij pakt danquote:Op zondag 25 april 2010 03:12 schreef gnilrednoz het volgende:
eh, wat
"Dobermann Pincher" ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Doberman_Pinscher
This. Zo'n mooi meisje maar je zo 'gedragen' doet niet superveel voor mij...quote:Op zondag 25 april 2010 03:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. Ze kwam me nou niet bijster intelligent over
klopt, wist dat iemand daar iets over zou zeggenquote:Op zondag 25 april 2010 09:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel handig dat je er een Engelse pagina bij pakt dan.
Zometeen dusquote:Op zondag 18 april 2010 22:59 schreef MeScott het volgende:
Linda had het over de laatste reguliere, dus ik verwacht dat er met Koninginnedag nog wel een zal komen
Balen, die moet ik binnenkort maar terugkijken danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |