quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die stoere moeder en die tijgerluipaardprint panty met platte schoenen vormen echt het dieptepunt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:09 schreef sigme het volgende:
Dat blauwe net-niet-schreeuwendlelijke topje moet 169 euro kosten!
You've got to be kidding me. Ziet eruit als een ¤ 15,- dingetje van C&A.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:09 schreef sigme het volgende:
Inderdaad... Alleen zulke hakken vind ik echt niets, en die top erbij ook niet. Maar de vest maakt het goed (en haar beetje normale figuurquote:
Waarvan productiekosten een tientje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:09 schreef sigme het volgende:
Jah ok op zulke dingen let ik ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wel. Stel dat je er eentje koopt waar dan van die glimmertjes op je billen zitten. Not wantz.
Het lijkt me waarschijnlijker dat ze een weekje vrij was en haar vervanger eindelijk zijn/haar slag kon slaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 06:02 schreef female81 het volgende:
Goh. Valt me zowaar mee, die laatste.
Zou ze het nog een keer gaan leren?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:32 schreef Marouska het volgende:
Ik vind het wel okay dat ze eens een dunne vrouw overmakedet/overmakeët/makeovert (?) een make over geeft: het lijkt haar toch wel iets beter af te gaan, met haar talent voor niet verder kijken dan haar neus lang is.
Is dat ergens terug te zienquote:Op zondag 4 april 2010 13:01 schreef Cherryblossom het volgende:
Vanochtend bij Loof of Love had ze een man een groenige beige broek aangetrokken met een (blauwe?) blouse en een grijs vest.
Die man zei voor het eest in zn leven ergens "nee" tegen... Dyanne stond met der mond vol tanden.. "wat zei je?" "zeg dat nog eens"
quote:Op zondag 4 april 2010 13:01 schreef Cherryblossom het volgende:
Vanochtend bij Loof of Love had ze een man een groenige beige broek aangetrokken met een (blauwe?) blouse en een grijs vest.
Die man zei voor het eest in zn leven ergens "nee" tegen... Dyanne stond met der mond vol tanden.. "wat zei je?" "zeg dat nog eens"
So true! Beter een goeie bips dan geen taille!quote:Op zondag 4 april 2010 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is er trouwens mis met dikke billendie moet je toch niet willen camoufleren..
Je hebt mooi dikke billen, maar je hebt ook van die grote, platte Hollandse konten. Muy onaantrekkelijk!! En de kont van die mevrouw vind ik inderdaad wel wat grootachtig.quote:Op zondag 4 april 2010 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is er trouwens mis met dikke billendie moet je toch niet willen camoufleren..
zo meteen dit maar eens bekijken op uitzending gemistquote:Op zondag 4 april 2010 13:01 schreef Cherryblossom het volgende:
"Schaa-aat, maakt deze broek mijn kont dik...?"quote:Op zondag 4 april 2010 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt mooi dikke billen, maar je hebt ook van die grote, platte Hollandse konten. Muy onaantrekkelijk!! En de kont van die mevrouw vind ik inderdaad wel wat grootachtig.
"Een driekwart broek is voor vrouwen met een maatje meer geen goed idee: dat maakt optisch korter."quote:Op maandag 5 april 2010 00:13 schreef ChatGirl het volgende:
Tof topic dit!![]()
Op haar site staan nog veel meer van zulke metamorfoses, zoals deze:
http://www.dyanne.nl/res/dynimg/pdf/960.pdf
Als ze mij zo zou kleden, dan kon ze het spul allemaal mee terug nemen. Met zo'n lap stof als zak vernaaid heb je helemáál geen figuur meer.
Ook dat. Wat een verschrikkelijk merk is dat tochquote:Op maandag 5 april 2010 01:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik trek nog geen Birkenstocks aan als ik geld toe krijg.
oh myquote:Op maandag 5 april 2010 01:12 schreef loveli het volgende:
[..]
"Een driekwart broek is voor vrouwen met een maatje meer geen goed idee: dat maakt optisch korter."
En dan een driekwart legging aantrekken?
Dat vestje zit ook veel te strak trouwensquote:Op zondag 4 april 2010 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ok_Of_Love_s1_a3.xml
Vanaf 33.00
Ja, vind 'm zelf ook erg mooi. Mijnquote:Op maandag 5 april 2010 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geheel off topic maar: wat een tof nieuw icon!
Bij die harembroek moest ik gelijk denken aan:quote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef Mylene het volgende:
Een harembroek met opgerolde pijpjes, sandalen over sokjes heen en een jasje die maar net dicht kan. Het lijkt zo wel of ze een buikje heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijken wel steunkousen, dankzij de kleurkeuze.quote:
vond ik ook jaquote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef Isegrim het volgende:
Enige verbetering is weer het haar, maar dat doet Dyanne nou net niet neem ik aan.
Mijn hemel dat ziet er toch niet uit !!!quote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef Mylene het volgende:
Een harembroek met opgerolde pijpjes, sandalen over sokjes heen en een jasje die maar net dicht kan. Het lijkt zo wel of ze een buikje heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn ook nog sokken met steentjes eropquote:
Ik dacht dat dat de sandalen nog warenquote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Het zijn ook nog sokken met steentjes erop
Ja maar dat is niet voor het 'plebs' zeg maarquote:Op maandag 5 april 2010 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
O noes, ze probeert een hippe fashionista na te doen!
http://www.hln.be/hln/nl/(...)exy-deze-lente.dhtml
Offtopic maar verder naar beneden op die paginaquote:Op maandag 5 april 2010 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
O noes, ze probeert een hippe fashionista na te doen!
http://www.hln.be/hln/nl/(...)exy-deze-lente.dhtml
Laten we hopen dat Dyanne nooit lingerieadvies gaat gevenquote:Op maandag 5 april 2010 12:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Offtopic maar verder naar beneden op die pagina
http://www.hln.be/hln/nl/(...)van-schaamhaar.dhtml
Het bericht is geplaatst op 1 april zie ik nu...quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Dyanne nooit lingerieadvies gaat geven
quote:Wanneer dragen?
Een raad aan alle vrouwen ouder dan dertig, probeer deze trend niet over te nemen, het is iets waar enkel meisjes (met de perfecte benen) mee wegkomen.
Ik zal het proberen. Het gaat godverdorie moeilijk worden maar ik zet mijn perfecte beentje voor.quote:
wat een wancreatie weer, hoe verzint ze hetquote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 13:09 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen met wat er allemaal fout is bij die laatste: die kaplaarsjes, die jurk over een spijkerbroek, dat rare vestje erover met die kleur die nergens op slaat. En waarom heeft ze een paar schoenen in haar hand?Op de VOOR foto ziet ze er echt leuker uit, behalve die sandalen dan. Oh en inderdaad, zie ik nu, laat dat lijf maar zien, nou ik zie niets hoor, alles is ingepakt.
Das waar, maar daar is Dyanne dan weer niet verantwoordelijk voor.quote:
Heee! Ik ook!! Toen ik 18 was, was ik op vakantie in Frankrijk en vond het daar leuk dus ik probeerde werk te vinden en dat lukte, maar je mocht alleen rokken of jurken aan. Ik had 1 jurkje bij me en dus deed ik m'n overhemden aan als rok. Met de mouwen zo'n beetje als ceintuur geknoopt. Zag er niet zo stom uit als het klinkt.quote:Op maandag 5 april 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel ik vroeger wel eens overhemden als rokken droeg, zie ik weinig heil in een vest half aantrekken en half als sjaal gebruiken, al dan niet binnenstebuiten. En de rubberogende laarsjes komen er bij mij ook niet in. Te hoog net-nietgehalte.
Verder ben ik aangenamer verrast.
Tja, ik vind de adviezen van Dyanne echt om te janken, maar een make-over houdt natuurlijk wel in dat er iets veranderd wordt. Veelal zijn het mensen die altijd voor makkelijk/praktisch kiezen en het "mooie" effect uit het oog verliezen. Logisch dat je dus anders wordt gestyled dan je zelf normaal zou doen. Dat lijkt me nu net het hele basisprincipe van een make-over....quote:Op maandag 5 april 2010 14:56 schreef BlueMage het volgende:
Ehm als degene die je een make over geeft het liefst praktische/lekker zittende kleding aanheeft ga je diegene niet vesten als sjaals aantrekken en dergelijke, je ziet gewoon dat zo iemand zich dan totaal niet op zijn/haar gemak voelt met zo'n outfit aan.
Ha! Lijkt me wel lachenquote:Op maandag 5 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
Wie?
OPROEP! Wilt u ook in deze rubriek? Stuur snel een mailtje mét foto van uzelf (ten voeten uit) naar: redactie.vrouw@ttg.nl
Onder een burka zijn die creaties iig onzichtbaar.quote:Op maandag 5 april 2010 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan die Dyanne niet verbannen worden naar Afghanistan ofzo?
Maar je kunt d'r wel persoonlijk afzeiken. En er is vast wel iemand die mee wil om te filmen. Ik voorzie een nieuwe youtube hit.quote:Op maandag 5 april 2010 15:29 schreef loveli het volgende:
Likt me ook wel een stunt, alleen moet je wel met je hoofd, BH-maat en foeilelijke outfit op de foto.
Ja zo!quote:Op maandag 5 april 2010 13:56 schreef conleche het volgende:
Heee! Ik ook!! Toen ik 18 was, was ik op vakantie in Frankrijk en vond het daar leuk dus ik probeerde werk te vinden en dat lukte, maar je mocht alleen rokken of jurken aan. Ik had 1 jurkje bij me en dus deed ik m'n overhemden aan als rok. Met de mouwen zo'n beetje als ceintuur geknoopt. Zag er niet zo stom uit als het klinkt.
Iemand van hier zou dat gewoon moeten doen.quote:Op maandag 5 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
Wie?
OPROEP! Wilt u ook in deze rubriek? Stuur snel een mailtje mét foto van uzelf (ten voeten uit) naar: redactie.vrouw@ttg.nl
Jij ja!quote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iemand van hier zou dat gewoon moeten doen.![]()
Ik heb heel veel over voor mijn medemens, maar dit gaat gewoon echt te ver.quote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IEMAND MOET HET DOEN! Heb eens wat over voor je medemens
Ik bedank ookquote:
Ik ben onder de 30 en heb al een rood kapsel, mag ik dan ook nog meedoen? Niet dat ze er iets fatsoenlijks van kan maken ofzo...quote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, als je onder de 30 een pittig rood kapsel aangemeten krijgt is het wel heel erg.
Gewoon doen en zeggen dat je je haar niet anders wil! Dan ben je wel een heldin.quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil het wel doen maar ik ben bang dat ze iets engs met mijn haar doen.
Haha ik heb een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gewoon doen en zeggen dat je je haar niet anders wil! Dan ben je wel een heldin.
Whehe fingers crossedquote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha ik heb een mailtje gestuurd.
Ik denk dat ik op alles 'nee' ga zeggen. Of tenminste dat blaat ik nu, maar ik sta zometeen wel met mijn harses in een hobbezak met een rood stekelig kapsel op de foto. Oh noes!![]()
Nouja misschien vinden ze me wel te jong ofzo
quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op alles 'nee' ga zeggen. Of tenminste dat blaat ik nu, maar ik sta zometeen wel met mijn harses in een hobbezak met een rood stekelig kapsel op de foto. Oh noes!![]()
Oh gij dappere!quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hahaha geniaal.quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Mja zit wat in, maar ik zou het gewoon niet zo drastisch te werk gaan, veel van de vrouwen zien er eigenlijk best ok uit in hun originele kleding, dus er hoeft niet zo heel veel veranderd te worden, maar da's mijn mening natuurlijk en ik ben zelf ook totaal geen fan van make overs: laat mij maar kleding dragen waarin ik me op m'n gemak voel.quote:Op maandag 5 april 2010 15:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, ik vind de adviezen van Dyanne echt om te janken, maar een make-over houdt natuurlijk wel in dat er iets veranderd wordt. Veelal zijn het mensen die altijd voor makkelijk/praktisch kiezen en het "mooie" effect uit het oog verliezen. Logisch dat je dus anders wordt gestyled dan je zelf normaal zou doen. Dat lijkt me nu net het hele basisprincipe van een make-over....
quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heldinquote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Het lijkt me gewoon grappig! Ik ga een soort undercover![]()
Misschien kiezen ze me wel helemaal niet joh, maar ik hou jullie op de hoogte
Nee, was eerder voorbij gekomen in het vorige topicquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:15 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zou je de kleren mogen houden (niet dat je dat überhaupt wil, maar dat jurkje van de laatste was best leuk bijv.)
Aah excuus! overheen gelezen terwijl ik aan het lachen was om de vuilniszak jurk en de kittige rock'n'roll-staartquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee, was eerder voorbij gekomen in het vorige topic
En terecht.. Goed voor de lachspieren ditquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
Aah excuus! overheen gelezen terwijl ik aan het lachen was om de vuilniszak jurk en de kittige rock'n'roll-staart
Heldquote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je gewoon met je porum op de site zetten en alleen die opmerkingen erbij zetten die ze een positieve draai kunnen geven. (Pino-jurkquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:45 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat je metamorfose, wanneer je negatief bent, niet eens gepubliceerd wordt...
Hahaquote:Op maandag 5 april 2010 @ 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heldin!quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Bij die vent dacht ik meteen huh wat doet Bastiaan van Schaik in dit programmaquote:Op woensdag 7 april 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
die vrouw die nu bij dyanne op tv is, is een dyanne kloon geworden en haar man bastiaan van schaik
Zijn er screenshots oid?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
die vrouw die nu bij dyanne op tv is, is een dyanne kloon geworden en haar man bastiaan van schaik
GEWELDIG !quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
quote:
Ik vond hem eerst leuker!quote:Op donderdag 8 april 2010 08:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Bij die vent dacht ik meteen huh wat doet Bastiaan van Schaik in dit programma
Oh ja! Zie ik nu pas!quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:40 schreef Blossom86 het volgende:
Erg lelijke broek en veeeel te grote schoenen?!?
Vileintjequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt, als ik die griet was geweest had ik die schoenen naar Dyannes kop gegooid.
Jamaar haar eigen kledinglijn is nou eenmaal wat duurder en zo hoopt ze dat toch nog iemand d'r troep koopt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het trouwens ook een kick als je voor weinig geld, toch een prachtige creatie kan kopen, maar die prijzen in dat blad zijn niet normaal duurDat doet geen enkele vrouw volgens mij!
D'r kledinglijn is allemaal in van die saaie donkere tinten. Dat draagt toch niemand in de zomer? Ik heb zelf ook wel eens wat van d'r aangehad (shoot me!) en ik vond er echt geen ene bal aan. Allemaal model 'zak'.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jamaar haar eigen kledinglijn is nou eenmaal wat duurder en zo hoopt ze dat toch nog iemand d'r troep koopt.
Oh je wilt ze de kost niet geven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:05 schreef Laydina het volgende:
Echt he.. bij forse vrouwen moet je zorgen dat ze langer lijken en dunnere benen.. dus vaak wijk uitlopende pijpen en geen driekwartsbroeken. Hoe krijgt ze het toch altijd voor elkaar, om zoiets simpels ALTIJD verkeerd te doen
Stoertjequote:Op zaterdag 10 april 2010 23:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh je wilt ze de kost niet geven.
Zit ik nou als enige man in dit topic?
Stoertje? Ik had eerder homesexueeltje verwacht.quote:
Helemaal offtopic, maar wat heb je een waanzinnig mooie foto's in je foboquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Stoertje? Ik had eerder homesexueeltje verwacht.
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh je wilt ze de kost niet geven.
Zit ik nou als enige man in dit topic?
quote:Op zondag 11 april 2010 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh help, ik krijg flashbacks naar de middelbare school. Klasgenoten met een wijde zwarte broek met opgerolde pijpen en karateschoentjes eronder en een vormeloze Mac&Maggie (Cora Kemperman) top erop.
zaterdag is ie er weerquote:
Volgens mij is het jasje iets te klein....quote:Op zondag 18 april 2010 10:59 schreef Mylene het volgende:
Hier is de laatste metamorfose van Dyanne. Ik vind dat jasje helemaal niets. Het benadrukt juist dat ze een buikje heeft. En laarsjes open geritst voor een vrouw op leeftijd vind ik ook niets.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het er ook paarsig uitzien.quote:Op zondag 18 april 2010 11:17 schreef Ole het volgende:
Ben ik kleurenblind? dit is toch paars
laarsjes zijn best leuk, maar rits ze gewoon dicht.
Vind ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 11:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind deze eigenlijk hartstikke leuk staan bij haar!
Goede topic, verkeerder opmerkingquote:
Maar wie struikelt er dan ook over haar eigen hond heenquote:Op zondag 18 april 2010 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Goede topic, verkeerder opmerking![]()
On topic: Dyanne heeft natuurlijk wel een hersenschudding achter de rug, we kunnen haar niet alles aanrekenen
quote:Op zondag 18 april 2010 13:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Ach kom nou, wat een nonsens. Dat mens had gewoon klapkuiten, dus die laarsjes kónden heul niet dicht.
Ja, maar ik doe mijn schoenen tenminste wél goed dicht!quote:Op zondag 18 april 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
zei de dame die op hakken van 10cm loopt!
quote:Op zondag 18 april 2010 16:19 schreef Kalkbrenner het volgende:
Bedankt. Ik gebruik de term 'lol' niet vaak, maar zojuist heb ik echt kostelijk hardop zitten lachen.
Vooral deze killde hem.. En dan afsluiten met "kittig achter de kinderwagen, rocknroll paardenstaart"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit echt serieus?quote:Op zondag 18 april 2010 16:19 schreef Kalkbrenner het volgende:
Bedankt. Ik gebruik de term 'lol' niet vaak, maar zojuist heb ik echt kostelijk hardop zitten lachen.
Vooral deze killde hem.. En dan afsluiten met "kittig achter de kinderwagen, rocknroll paardenstaart"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een skinnyjeans die baggy valt. Ja nee logischquote:Op zondag 18 april 2010 16:19 schreef Kalkbrenner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, als enkellaarsjes bedoeld zijn om om te kunnen slaan, dan is het model er ook naarquote:Op zondag 18 april 2010 14:54 schreef trovey het volgende:
Best aardig deze combi maar wat heeft ze toch met kleding half aantrekken.....vesten je die je half aantrekt, laarzen waarvan je de ritsen niet dicht doet (en waar ik dus binnen 1 seconden uit zou lopen)...beetje
Bij die te grote schoenen trouwens: haar linkervoet zat vooraan goed, maar achter heel veel ruimte, maar rechtervoet dus precies andersom!! Echt keeeeeeiveel ruimte vooraanquote:Op zondag 18 april 2010 20:55 schreef Ole het volgende:
Misschien konden de laarsjes niet dicht, Net zoiets als de te grote schoenen vorige week
was al gezegdquote:Op zondag 18 april 2010 20:55 schreef Ole het volgende:
Misschien konden de laarsjes niet dicht, Net zoiets als de te grote schoenen vorige week
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
Wie?
Dyanne leest juist te weinig mode tijdschriften...quote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef Betze het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een leuke draagbare combinatie bij elkaar te zoeken? Die laatste vrouw lijkt wel twaalf met die 'extreme spijkerbroek'. Volgens mij wil Dyanne meer haar eigen ambities als artistiek talent waarmaken dan de metamorfoses ook echt te laten slagen.
Wie heeft haar stijladvies programma al ingevuld op de wehkamp site? Ik wel, en ik kreeg een harembroek, jeggings en hele strakke spijkerbroeken te zien toen ik koos voor maat 44 en 'stijlvol en elegant'.![]()
Dyanne leest teveel mode tijdschriften en kijkt te weinig naar de mensen die ze kleedt.
Hier kan ik me wel in vinden.. Die benen worden er niet mooier opquote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
De nadruk leggen op de onderbenen door er zielige varkensstompjes van te maken met die propperige laarsje icm de legging....
Die jurk staat haar wel heel leuk, maar inderdaad, dat armoedig flubberende vest eroverheen. Echt een goede keuze als je al een dik bovenlijf hebt! Waarom niet een mooi getailleerd vest of (open) blazer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |