Volgens mij is het jasje iets te klein....quote:Op zondag 18 april 2010 10:59 schreef Mylene het volgende:
Hier is de laatste metamorfose van Dyanne. Ik vind dat jasje helemaal niets. Het benadrukt juist dat ze een buikje heeft. En laarsjes open geritst voor een vrouw op leeftijd vind ik ook niets.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het er ook paarsig uitzien.quote:Op zondag 18 april 2010 11:17 schreef Ole het volgende:
Ben ik kleurenblind? dit is toch paars
laarsjes zijn best leuk, maar rits ze gewoon dicht.
Vind ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 11:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind deze eigenlijk hartstikke leuk staan bij haar!
Goede topic, verkeerder opmerkingquote:
Maar wie struikelt er dan ook over haar eigen hond heenquote:Op zondag 18 april 2010 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Goede topic, verkeerder opmerking![]()
On topic: Dyanne heeft natuurlijk wel een hersenschudding achter de rug, we kunnen haar niet alles aanrekenen
quote:Op zondag 18 april 2010 13:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Ach kom nou, wat een nonsens. Dat mens had gewoon klapkuiten, dus die laarsjes kónden heul niet dicht.
Ja, maar ik doe mijn schoenen tenminste wél goed dicht!quote:Op zondag 18 april 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
zei de dame die op hakken van 10cm loopt!
quote:Op zondag 18 april 2010 16:19 schreef Kalkbrenner het volgende:
Bedankt. Ik gebruik de term 'lol' niet vaak, maar zojuist heb ik echt kostelijk hardop zitten lachen.
Vooral deze killde hem.. En dan afsluiten met "kittig achter de kinderwagen, rocknroll paardenstaart"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit echt serieus?quote:Op zondag 18 april 2010 16:19 schreef Kalkbrenner het volgende:
Bedankt. Ik gebruik de term 'lol' niet vaak, maar zojuist heb ik echt kostelijk hardop zitten lachen.
Vooral deze killde hem.. En dan afsluiten met "kittig achter de kinderwagen, rocknroll paardenstaart"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een skinnyjeans die baggy valt. Ja nee logischquote:Op zondag 18 april 2010 16:19 schreef Kalkbrenner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, als enkellaarsjes bedoeld zijn om om te kunnen slaan, dan is het model er ook naarquote:Op zondag 18 april 2010 14:54 schreef trovey het volgende:
Best aardig deze combi maar wat heeft ze toch met kleding half aantrekken.....vesten je die je half aantrekt, laarzen waarvan je de ritsen niet dicht doet (en waar ik dus binnen 1 seconden uit zou lopen)...beetje
Bij die te grote schoenen trouwens: haar linkervoet zat vooraan goed, maar achter heel veel ruimte, maar rechtervoet dus precies andersom!! Echt keeeeeeiveel ruimte vooraanquote:Op zondag 18 april 2010 20:55 schreef Ole het volgende:
Misschien konden de laarsjes niet dicht, Net zoiets als de te grote schoenen vorige week
was al gezegdquote:Op zondag 18 april 2010 20:55 schreef Ole het volgende:
Misschien konden de laarsjes niet dicht, Net zoiets als de te grote schoenen vorige week
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
Wie?
OPROEP! Wilt u ook in deze rubriek? Stuur snel een mailtje mét foto van uzelf (ten voeten uit) naar: redactie.vrouw@ttg.nl
Dyanne leest juist te weinig mode tijdschriften...quote:Op maandag 19 april 2010 15:56 schreef Betze het volgende:
Is het nou zo moeilijk om een leuke draagbare combinatie bij elkaar te zoeken? Die laatste vrouw lijkt wel twaalf met die 'extreme spijkerbroek'. Volgens mij wil Dyanne meer haar eigen ambities als artistiek talent waarmaken dan de metamorfoses ook echt te laten slagen.
Wie heeft haar stijladvies programma al ingevuld op de wehkamp site? Ik wel, en ik kreeg een harembroek, jeggings en hele strakke spijkerbroeken te zien toen ik koos voor maat 44 en 'stijlvol en elegant'.![]()
Dyanne leest teveel mode tijdschriften en kijkt te weinig naar de mensen die ze kleedt.
Hier kan ik me wel in vinden.. Die benen worden er niet mooier opquote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
De nadruk leggen op de onderbenen door er zielige varkensstompjes van te maken met die propperige laarsje icm de legging....
Die jurk staat haar wel heel leuk, maar inderdaad, dat armoedig flubberende vest eroverheen. Echt een goede keuze als je al een dik bovenlijf hebt! Waarom niet een mooi getailleerd vest of (open) blazer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |