Volgens mij is het jasje iets te klein....quote:Op zondag 18 april 2010 10:59 schreef Mylene het volgende:
Hier is de laatste metamorfose van Dyanne. Ik vind dat jasje helemaal niets. Het benadrukt juist dat ze een buikje heeft. En laarsjes open geritst voor een vrouw op leeftijd vind ik ook niets.
even klikken om uit te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het er ook paarsig uitzien.quote:Op zondag 18 april 2010 11:17 schreef Ole het volgende:
Ben ik kleurenblind? dit is toch paars
laarsjes zijn best leuk, maar rits ze gewoon dicht.
Vind ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 11:24 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind deze eigenlijk hartstikke leuk staan bij haar!
Goede topic, verkeerder opmerkingquote:
Maar wie struikelt er dan ook over haar eigen hond heenquote:Op zondag 18 april 2010 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Goede topic, verkeerder opmerking![]()
On topic: Dyanne heeft natuurlijk wel een hersenschudding achter de rug, we kunnen haar niet alles aanrekenen
quote:Op zondag 18 april 2010 13:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Ach kom nou, wat een nonsens. Dat mens had gewoon klapkuiten, dus die laarsjes kónden heul niet dicht.
Ja, maar ik doe mijn schoenen tenminste wél goed dicht!quote:Op zondag 18 april 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
zei de dame die op hakken van 10cm loopt!
quote:Op zondag 18 april 2010 16:19 schreef Kalkbrenner het volgende:
Bedankt. Ik gebruik de term 'lol' niet vaak, maar zojuist heb ik echt kostelijk hardop zitten lachen.
Vooral deze killde hem.. En dan afsluiten met "kittig achter de kinderwagen, rocknroll paardenstaart"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit echt serieus?quote:Op zondag 18 april 2010 16:19 schreef Kalkbrenner het volgende:
Bedankt. Ik gebruik de term 'lol' niet vaak, maar zojuist heb ik echt kostelijk hardop zitten lachen.
Vooral deze killde hem.. En dan afsluiten met "kittig achter de kinderwagen, rocknroll paardenstaart"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |