Das waar, maar daar is Dyanne dan weer niet verantwoordelijk voor.quote:
Heee! Ik ook!! Toen ik 18 was, was ik op vakantie in Frankrijk en vond het daar leuk dus ik probeerde werk te vinden en dat lukte, maar je mocht alleen rokken of jurken aan. Ik had 1 jurkje bij me en dus deed ik m'n overhemden aan als rok. Met de mouwen zo'n beetje als ceintuur geknoopt. Zag er niet zo stom uit als het klinkt.quote:Op maandag 5 april 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel ik vroeger wel eens overhemden als rokken droeg, zie ik weinig heil in een vest half aantrekken en half als sjaal gebruiken, al dan niet binnenstebuiten. En de rubberogende laarsjes komen er bij mij ook niet in. Te hoog net-nietgehalte.
Verder ben ik aangenamer verrast.
Tja, ik vind de adviezen van Dyanne echt om te janken, maar een make-over houdt natuurlijk wel in dat er iets veranderd wordt. Veelal zijn het mensen die altijd voor makkelijk/praktisch kiezen en het "mooie" effect uit het oog verliezen. Logisch dat je dus anders wordt gestyled dan je zelf normaal zou doen. Dat lijkt me nu net het hele basisprincipe van een make-over....quote:Op maandag 5 april 2010 14:56 schreef BlueMage het volgende:
Ehm als degene die je een make over geeft het liefst praktische/lekker zittende kleding aanheeft ga je diegene niet vesten als sjaals aantrekken en dergelijke, je ziet gewoon dat zo iemand zich dan totaal niet op zijn/haar gemak voelt met zo'n outfit aan.
Ha! Lijkt me wel lachenquote:Op maandag 5 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
Wie?
OPROEP! Wilt u ook in deze rubriek? Stuur snel een mailtje mét foto van uzelf (ten voeten uit) naar: redactie.vrouw@ttg.nl
Onder een burka zijn die creaties iig onzichtbaar.quote:Op maandag 5 april 2010 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan die Dyanne niet verbannen worden naar Afghanistan ofzo?
Maar je kunt d'r wel persoonlijk afzeiken. En er is vast wel iemand die mee wil om te filmen. Ik voorzie een nieuwe youtube hit.quote:Op maandag 5 april 2010 15:29 schreef loveli het volgende:
Likt me ook wel een stunt, alleen moet je wel met je hoofd, BH-maat en foeilelijke outfit op de foto.
Ja zo!quote:Op maandag 5 april 2010 13:56 schreef conleche het volgende:
Heee! Ik ook!! Toen ik 18 was, was ik op vakantie in Frankrijk en vond het daar leuk dus ik probeerde werk te vinden en dat lukte, maar je mocht alleen rokken of jurken aan. Ik had 1 jurkje bij me en dus deed ik m'n overhemden aan als rok. Met de mouwen zo'n beetje als ceintuur geknoopt. Zag er niet zo stom uit als het klinkt.
Iemand van hier zou dat gewoon moeten doen.quote:Op maandag 5 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
Wie?
OPROEP! Wilt u ook in deze rubriek? Stuur snel een mailtje mét foto van uzelf (ten voeten uit) naar: redactie.vrouw@ttg.nl
Jij ja!quote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iemand van hier zou dat gewoon moeten doen.![]()
Ik heb heel veel over voor mijn medemens, maar dit gaat gewoon echt te ver.quote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IEMAND MOET HET DOEN! Heb eens wat over voor je medemens
Ik bedank ookquote:
Ik ben onder de 30 en heb al een rood kapsel, mag ik dan ook nog meedoen? Niet dat ze er iets fatsoenlijks van kan maken ofzo...quote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, als je onder de 30 een pittig rood kapsel aangemeten krijgt is het wel heel erg.
Gewoon doen en zeggen dat je je haar niet anders wil! Dan ben je wel een heldin.quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil het wel doen maar ik ben bang dat ze iets engs met mijn haar doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |