Ja maar dat is niet voor het 'plebs' zeg maarquote:Op maandag 5 april 2010 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
O noes, ze probeert een hippe fashionista na te doen!
http://www.hln.be/hln/nl/(...)exy-deze-lente.dhtml
Offtopic maar verder naar beneden op die paginaquote:Op maandag 5 april 2010 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
O noes, ze probeert een hippe fashionista na te doen!
http://www.hln.be/hln/nl/(...)exy-deze-lente.dhtml
Laten we hopen dat Dyanne nooit lingerieadvies gaat gevenquote:Op maandag 5 april 2010 12:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Offtopic maar verder naar beneden op die pagina
http://www.hln.be/hln/nl/(...)van-schaamhaar.dhtml
Het bericht is geplaatst op 1 april zie ik nu...quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Dyanne nooit lingerieadvies gaat geven
quote:Wanneer dragen?
Een raad aan alle vrouwen ouder dan dertig, probeer deze trend niet over te nemen, het is iets waar enkel meisjes (met de perfecte benen) mee wegkomen.
Ik zal het proberen. Het gaat godverdorie moeilijk worden maar ik zet mijn perfecte beentje voor.quote:
wat een wancreatie weer, hoe verzint ze hetquote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef Mylene het volgende:
Een harembroek met opgerolde pijpjes, sandalen over sokjes heen en een jasje die maar net dicht kan. Het lijkt zo wel of ze een buikje heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 13:09 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen met wat er allemaal fout is bij die laatste: die kaplaarsjes, die jurk over een spijkerbroek, dat rare vestje erover met die kleur die nergens op slaat. En waarom heeft ze een paar schoenen in haar hand?Op de VOOR foto ziet ze er echt leuker uit, behalve die sandalen dan. Oh en inderdaad, zie ik nu, laat dat lijf maar zien, nou ik zie niets hoor, alles is ingepakt.
Das waar, maar daar is Dyanne dan weer niet verantwoordelijk voor.quote:
Heee! Ik ook!! Toen ik 18 was, was ik op vakantie in Frankrijk en vond het daar leuk dus ik probeerde werk te vinden en dat lukte, maar je mocht alleen rokken of jurken aan. Ik had 1 jurkje bij me en dus deed ik m'n overhemden aan als rok. Met de mouwen zo'n beetje als ceintuur geknoopt. Zag er niet zo stom uit als het klinkt.quote:Op maandag 5 april 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
Alhoewel ik vroeger wel eens overhemden als rokken droeg, zie ik weinig heil in een vest half aantrekken en half als sjaal gebruiken, al dan niet binnenstebuiten. En de rubberogende laarsjes komen er bij mij ook niet in. Te hoog net-nietgehalte.
Verder ben ik aangenamer verrast.
Tja, ik vind de adviezen van Dyanne echt om te janken, maar een make-over houdt natuurlijk wel in dat er iets veranderd wordt. Veelal zijn het mensen die altijd voor makkelijk/praktisch kiezen en het "mooie" effect uit het oog verliezen. Logisch dat je dus anders wordt gestyled dan je zelf normaal zou doen. Dat lijkt me nu net het hele basisprincipe van een make-over....quote:Op maandag 5 april 2010 14:56 schreef BlueMage het volgende:
Ehm als degene die je een make over geeft het liefst praktische/lekker zittende kleding aanheeft ga je diegene niet vesten als sjaals aantrekken en dergelijke, je ziet gewoon dat zo iemand zich dan totaal niet op zijn/haar gemak voelt met zo'n outfit aan.
Ha! Lijkt me wel lachenquote:Op maandag 5 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
Wie?
OPROEP! Wilt u ook in deze rubriek? Stuur snel een mailtje mét foto van uzelf (ten voeten uit) naar: redactie.vrouw@ttg.nl
Onder een burka zijn die creaties iig onzichtbaar.quote:Op maandag 5 april 2010 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan die Dyanne niet verbannen worden naar Afghanistan ofzo?
Maar je kunt d'r wel persoonlijk afzeiken. En er is vast wel iemand die mee wil om te filmen. Ik voorzie een nieuwe youtube hit.quote:Op maandag 5 april 2010 15:29 schreef loveli het volgende:
Likt me ook wel een stunt, alleen moet je wel met je hoofd, BH-maat en foeilelijke outfit op de foto.
Ja zo!quote:Op maandag 5 april 2010 13:56 schreef conleche het volgende:
Heee! Ik ook!! Toen ik 18 was, was ik op vakantie in Frankrijk en vond het daar leuk dus ik probeerde werk te vinden en dat lukte, maar je mocht alleen rokken of jurken aan. Ik had 1 jurkje bij me en dus deed ik m'n overhemden aan als rok. Met de mouwen zo'n beetje als ceintuur geknoopt. Zag er niet zo stom uit als het klinkt.
Iemand van hier zou dat gewoon moeten doen.quote:Op maandag 5 april 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
Wie?
OPROEP! Wilt u ook in deze rubriek? Stuur snel een mailtje mét foto van uzelf (ten voeten uit) naar: redactie.vrouw@ttg.nl
Jij ja!quote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iemand van hier zou dat gewoon moeten doen.![]()
Ik heb heel veel over voor mijn medemens, maar dit gaat gewoon echt te ver.quote:Op maandag 5 april 2010 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IEMAND MOET HET DOEN! Heb eens wat over voor je medemens
Ik bedank ookquote:
Ik ben onder de 30 en heb al een rood kapsel, mag ik dan ook nog meedoen? Niet dat ze er iets fatsoenlijks van kan maken ofzo...quote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, als je onder de 30 een pittig rood kapsel aangemeten krijgt is het wel heel erg.
Gewoon doen en zeggen dat je je haar niet anders wil! Dan ben je wel een heldin.quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil het wel doen maar ik ben bang dat ze iets engs met mijn haar doen.
Haha ik heb een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gewoon doen en zeggen dat je je haar niet anders wil! Dan ben je wel een heldin.
Whehe fingers crossedquote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha ik heb een mailtje gestuurd.
Ik denk dat ik op alles 'nee' ga zeggen. Of tenminste dat blaat ik nu, maar ik sta zometeen wel met mijn harses in een hobbezak met een rood stekelig kapsel op de foto. Oh noes!![]()
Nouja misschien vinden ze me wel te jong ofzo
quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op alles 'nee' ga zeggen. Of tenminste dat blaat ik nu, maar ik sta zometeen wel met mijn harses in een hobbezak met een rood stekelig kapsel op de foto. Oh noes!![]()
Oh gij dappere!quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hahaha geniaal.quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Mja zit wat in, maar ik zou het gewoon niet zo drastisch te werk gaan, veel van de vrouwen zien er eigenlijk best ok uit in hun originele kleding, dus er hoeft niet zo heel veel veranderd te worden, maar da's mijn mening natuurlijk en ik ben zelf ook totaal geen fan van make overs: laat mij maar kleding dragen waarin ik me op m'n gemak voel.quote:Op maandag 5 april 2010 15:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, ik vind de adviezen van Dyanne echt om te janken, maar een make-over houdt natuurlijk wel in dat er iets veranderd wordt. Veelal zijn het mensen die altijd voor makkelijk/praktisch kiezen en het "mooie" effect uit het oog verliezen. Logisch dat je dus anders wordt gestyled dan je zelf normaal zou doen. Dat lijkt me nu net het hele basisprincipe van een make-over....
quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heldinquote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Het lijkt me gewoon grappig! Ik ga een soort undercover![]()
Misschien kiezen ze me wel helemaal niet joh, maar ik hou jullie op de hoogte
Nee, was eerder voorbij gekomen in het vorige topicquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:15 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zou je de kleren mogen houden (niet dat je dat überhaupt wil, maar dat jurkje van de laatste was best leuk bijv.)
Aah excuus! overheen gelezen terwijl ik aan het lachen was om de vuilniszak jurk en de kittige rock'n'roll-staartquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee, was eerder voorbij gekomen in het vorige topic
En terecht.. Goed voor de lachspieren ditquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
Aah excuus! overheen gelezen terwijl ik aan het lachen was om de vuilniszak jurk en de kittige rock'n'roll-staart
Heldquote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je gewoon met je porum op de site zetten en alleen die opmerkingen erbij zetten die ze een positieve draai kunnen geven. (Pino-jurkquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:45 schreef female81 het volgende:
Ik denk dat je metamorfose, wanneer je negatief bent, niet eens gepubliceerd wordt...
Hahaquote:Op maandag 5 april 2010 @ 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heldin!quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Bij die vent dacht ik meteen huh wat doet Bastiaan van Schaik in dit programmaquote:Op woensdag 7 april 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
die vrouw die nu bij dyanne op tv is, is een dyanne kloon geworden en haar man bastiaan van schaik
Zijn er screenshots oid?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
die vrouw die nu bij dyanne op tv is, is een dyanne kloon geworden en haar man bastiaan van schaik
GEWELDIG !quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
quote:
Ik vond hem eerst leuker!quote:Op donderdag 8 april 2010 08:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Bij die vent dacht ik meteen huh wat doet Bastiaan van Schaik in dit programma
Oh ja! Zie ik nu pas!quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:40 schreef Blossom86 het volgende:
Erg lelijke broek en veeeel te grote schoenen?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |