Hahaquote:Op maandag 5 april 2010 @ 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha ik heb een mailtje gestuurd.
Ik denk dat ik op alles 'nee' ga zeggen. Of tenminste dat blaat ik nu, maar ik sta zometeen wel met mijn harses in een hobbezak met een rood stekelig kapsel op de foto. Oh noes!![]()
Nouja misschien vinden ze me wel te jong ofzo
Heldin!quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op alles 'nee' ga zeggen. Of tenminste dat blaat ik nu, maar ik sta zometeen wel met mijn harses in een hobbezak met een rood stekelig kapsel op de foto. Oh noes!![]()
Bij die vent dacht ik meteen huh wat doet Bastiaan van Schaik in dit programmaquote:Op woensdag 7 april 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
die vrouw die nu bij dyanne op tv is, is een dyanne kloon geworden en haar man bastiaan van schaik
Zijn er screenshots oid?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
die vrouw die nu bij dyanne op tv is, is een dyanne kloon geworden en haar man bastiaan van schaik
GEWELDIG !quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
quote:
Ik vond hem eerst leuker!quote:Op donderdag 8 april 2010 08:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Bij die vent dacht ik meteen huh wat doet Bastiaan van Schaik in dit programma
Oh ja! Zie ik nu pas!quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:40 schreef Blossom86 het volgende:
Erg lelijke broek en veeeel te grote schoenen?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |