Ja, ging te snelquote:
Was nog bezigquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:52 schreef Chowi het volgende:
Zet in ieder geval de link in de OP..
(tvp)
Nopequote:
ja kutzooi nu kwam er iets wat ik niet kendequote:
Je hebt nog geen PM gestuurdquote:
Dat heb ik nu. Ken het wel maar geeeen idee wie het is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja kutzooi nu kwam er iets wat ik niet kende
Moest Mambo No. 5 zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:05 schreef napoleonfour het volgende:
wtf.. wat was er fout aan mambo number 5 ?nitches
precies hetzelfde hier.. nr met een PUNT erachterquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:05 schreef napoleonfour het volgende:
Had ik ook gvdquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:05 schreef napoleonfour het volgende:
MUTEquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kom steeds niet op de titel omdat ze hun kop niet houden.
netjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:08 schreef aight1 het volgende:
Ik wil het niet verneuken op het laatste liedje
wat een mooie nummer 1quote:
Irritant hequote:
Aww..quote:
Godsammequote:
Ik herken hem wel, titel alleen nooit geweten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:18 schreef aight1 het volgende:
Hoe kan je paint it black nou niet herkennen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
wist ik de titel van somebody told me niet
zit je in je eentje daar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
wist ik de titel van somebody told me niet
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:51 schreef donroyco het volgende:
Users die zich geroepen voelen hun account met anderen te delen (vrienden worden), zet de profielURL even in een PM naar mij (donroyco) toe. Dit komt in de OP.
De OP komt eraan, ik ga hem dit weekend maken
Behoorlijk irritant is dat ja...quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef Maisnon het volgende:
Woh Danny doet mee en is meteen 3e!
Soms is dat antwoorden intypen superdom! Voorbeeld:
Bittersweet Symphony: Fout
Bitter Sweet Syum: Goed
Het moet Bitter Sweet Symphony zijndie spatie heeft gewoon voorrang
Dat had ik net ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef Maisnon het volgende:
Woh Danny doet mee en is meteen 3e!
Soms is dat antwoorden intypen superdom! Voorbeeld:
Bittersweet Symphony: Fout
Bitter Sweet Syum: Goed
Het moet Bitter Sweet Symphony zijndie spatie heeft gewoon voorrang
Te vaak spelenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe weten jullie dit als een van de eersten?
Heldquote:
Netzoals het nummer sexy back van justin timberleek moet je sexyback typenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Net althans, ik type Swe et dreams. En bij One Republic was het dan weer wel fout want dat moest OneRepublic zijn. Ik snap er niks van man.
Green Day kon wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Netzoals het nummer sexy back van justin timberleek moet je sexyback typenen je moet ook green day typen
Ik heb zo m'n momentenquote:
Ik was je al kwijt..dacht van jou te verliezenquote:
quote:
Haha jij toch nog 2equote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik was je al kwijt..dacht van jou te verliezen
Volgens mij ook wel jaquote:
Google?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Met van die flutidingen ofzo kan je niet googlen.
Dat mag uberhaupt niet!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Met van die flutidingen ofzo kan je niet googlen.
Goh...wie denk je?quote:
Als zelfs de goedheiligman het al niet meer weetquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is nou Sgele_Fok???
Stom![]()
HIer ook geen googlequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
100% score, maar omdat ik niet zo snel type 'slechts' derde...
Edit: ZONDER Google.
Ik weet niet hoor, maar die nummers zijn behoorlijk herkenbaar. Met name The Scorpions. Bepaalde remixes en verneukte live-versies daarentegen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:41 schreef Maisnon het volgende:
Beetje jammer dat sommige liedjes alleen te raden zijn omdat ze vaak in dat spel voorkomen. Die van Scorpions en Texas, dus
Die remixen daar verslik ik me nog al eens inquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die nummers zijn behoorlijk herkenbaar. Met name The Scorpions. Bepaalde remixes en verneukte live-versies daarentegen...
Buh byequote:
Of die live-versie van Green Day. 'This one goes out bla bla bla Katrina...'.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef Sgele het volgende:
Die remixen daar verslik ik me nog al eens in![]()
Dat is een live versiequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die nummers zijn behoorlijk herkenbaar. Met name The Scorpions. Bepaalde remixes en verneukte live-versies daarentegen...
Ja bij mij ook!quote:
Naim had ik nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Yael Naim én Mickey Green geraden!
Nee, dat ding met TImbaland, Apologizequote:Op vrijdag 2 april 2010 18:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Laat me raden; Stop and Stare?
net ook al Lady Gaga - Telephonequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:44 schreef Dagoduck het volgende:
rihanna-rude boy, toch best een nieuwe nummer
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:28 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Website: Massive Music Quiz
Hoe werkt het?
Je hebt 30 seconden om uit te vinden wat de artiest en de titel van de song die je hoort is. Daarme win je punten. Elke speler hoort exact hetzelfde. Aan het einde van de ronde wordt de ranking bijgewerkt en start de volgende song. Iedere ronde bestaat uit vijftien snippets van songs.
Hoe is de puntenverdeling?
Je krijgt 1 punt als je de naam van de artiest of de titel weet te raden.
Je krijgt 2 punten wanneer je de naam van de artiest én de titel weet te raden.
Je verliest 1 punt als je niets hebt geraden.
Een combo (meerdere antwoorden achter elkaar goed) leveren ook punten op tot een maximum van drie. Wanneer een snippet niet wordt geraden, valt de combo terug naar 0.
De ranking, hoe zit die in elkaar?
De ranking laat het aantal punten zien dat de speler heeft behaald en wat de positie is tussen de andere spelers. Een kleurcode geeft aan wat elke speler heeft gevonden van het huidige stukje muziek:
[ afbeelding ]De speler heeft nog niks ingevuld.
De speler heeft de goede artiest geraden.
De speler heeft de goede titel geraden.
De speler heeft zowel de artiest als titel geraden.
Welke categorieën zijn er?
Op dit moment zijn er de categorieën Hits, Rock, Rap & Hip-Hop, Pop, R&B, Country, Hard / Metal, Indie rock, Dance House & Electro en 'alles door elkaar'.
Oké leuk, ik wil meedoen, waar moet ik me inschrijven?
Je hoeft je niet per se in te schrijven. Wil je echter dat je scores bijgehouden worden, kun je je hier registreren.
Welke FOK!kers doen ook mee?
Hieronder is een lijst van FOK!kers die ook MMQ spelen:
Naam op MMQ (Naam op FOK!)aight1 (aight1) donroyco (donroyco) Ikkes (IJsdraakje) Mexicaantje. (Mexicaantje.) naatje_1 (naatje_1) Vladimir Fok! (TheSilentEnigma) Zeroku (Zeroku)
Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Stuur een PM naar donroyco
Dankquote:
You just won the badge Perfect.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:28 schreef donroyco het volgende:
Toffe OP
Gooi ik erin, mag ik jouw linkje naar profiel ook?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:38 schreef jappy-b het volgende:
Tvp nette op en miss handig om de link van het fok team ook in de op te zetten? http://en.massivemusicquiz.com/teams/fokker/ joinen kan alleen met een gold account btw maar die kan je verdienen door goed te spelen;)
Thanksquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
You just won the badge Perfect.
Oké, ik kan ieder moment de OP wijzigenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:43 schreef jappy-b het volgende:
Die houd je tegoed zit op mobiel dus gaat niet echt makkelijk zodra ik thuis ben krijg je pm
Ik niet, moet bier drinkenquote:
Hetzelfde geldt voor dance, house & electro. Ik weet vrij veel op te noemen in het dagelijks leven, maar hier vragen ze de meest vreemde bandsquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hard/Metal is behoorlijk pittig. Ik ben best thuis in de metalwereld, maar ze vragen ze meest vreemde bands.
Hoe heet jij dan?quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:19 schreef aight1 het volgende:
You have a Gold account that will expire in 8 days
jaaaaaaaaaaaaaaa
voeg me ff aan dat team toequote:
En nu maar hopen dat ik tot het team word toegelaten...quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:18 schreef jappy-b het volgende:
http://en.massivemusicquiz.com/teams/fokker/ daar kan je joinen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zat ik nu maar bij het team....
[ afbeelding ]
Heb jij geen gold gekregen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zat ik nu maar bij het team....
[ afbeelding ]
quote:You have a gold account that will expire in 7 days.
Dank je welquote:
Klopt, even snel nadenkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:13 schreef wimbo het volgende:
Grr, die combi dinges... Zoals LP en Jayz
Moet je weer uit gaan zoeken wie die rap neger is
Inderdaad, willen jullie in de OP? PM me dan jullie userlinkjes op MMQquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:15 schreef Rucebo het volgende:
Final rank : 3 / 36 (62 pts)
Artist found : 100%
Title found : 80%
Niet slecht.
PM sentquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, even snel nadenken
[..]
Inderdaad, willen jullie in de OP? PM me dan jullie userlinkjes op MMQ
Dat vraagt iedereen zich afquote:
Ik denk dat dat niet nodig is en ook een vorm van valsspelen is. Het beste is gewoon gokken, weet je het niet: pech gehad. Volgende keer beter. Hoe meer rondes je meedoet, hoe meer je gaat onthouden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien moeten we een lijst samenstellen met de nummers die gebruikt worden. Ik kan vaak wel zeggen dat het Pink!, Jennifer Lopez, Beyoncé of Rihanna is bijvoorbeeld, maar de titels weet ik vaak niet. Met zo'n lijst kun je ze dan allemaal afgaan...
Doe maar niet. Zo'n lijst krijg je sowieso niet in 30 seconden helemaal doorgelezen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien moeten we een lijst samenstellen met de nummers die gebruikt worden. Ik kan vaak wel zeggen dat het Pink!, Jennifer Lopez, Beyoncé of Rihanna is bijvoorbeeld, maar de titels weet ik vaak niet. Met zo'n lijst kun je ze dan allemaal afgaan...
Control fquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doe maar niet. Zo'n lijst krijg je sowieso niet in 30 seconden helemaal doorgelezen.
Dat geeft ons nog geen recht om ook vals te spelen, zeg gewoon dit in de chat:quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar die Fransen spelen ook vals in die chat...
Jammer dat ik die eerste paar gemist heb en ajmmer dat band geen namen van de band in het lied zingenquote:
Die ga ik nu doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef psaexorp het volgende:
Final rank : 1 / 1 (-1 pts)
Artist found : 20%
Title found : 0%
all genres is fucking moeilijk
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |