Green Day kon wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Netzoals het nummer sexy back van justin timberleek moet je sexyback typenen je moet ook green day typen
Ik heb zo m'n momentenquote:
Ik was je al kwijt..dacht van jou te verliezenquote:
quote:
Haha jij toch nog 2equote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik was je al kwijt..dacht van jou te verliezen
Volgens mij ook wel jaquote:
Google?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Met van die flutidingen ofzo kan je niet googlen.
Dat mag uberhaupt niet!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Met van die flutidingen ofzo kan je niet googlen.
Goh...wie denk je?quote:
Als zelfs de goedheiligman het al niet meer weetquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is nou Sgele_Fok???
Stom![]()
HIer ook geen googlequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
100% score, maar omdat ik niet zo snel type 'slechts' derde...
Edit: ZONDER Google.
Ik weet niet hoor, maar die nummers zijn behoorlijk herkenbaar. Met name The Scorpions. Bepaalde remixes en verneukte live-versies daarentegen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:41 schreef Maisnon het volgende:
Beetje jammer dat sommige liedjes alleen te raden zijn omdat ze vaak in dat spel voorkomen. Die van Scorpions en Texas, dus
Die remixen daar verslik ik me nog al eens inquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die nummers zijn behoorlijk herkenbaar. Met name The Scorpions. Bepaalde remixes en verneukte live-versies daarentegen...
Buh byequote:
Of die live-versie van Green Day. 'This one goes out bla bla bla Katrina...'.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:43 schreef Sgele het volgende:
Die remixen daar verslik ik me nog al eens in![]()
Dat is een live versiequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die nummers zijn behoorlijk herkenbaar. Met name The Scorpions. Bepaalde remixes en verneukte live-versies daarentegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |