quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zat ik nu maar bij het team....
[ afbeelding ]
Heb jij geen gold gekregen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zat ik nu maar bij het team....
[ afbeelding ]
quote:You have a gold account that will expire in 7 days.
Dank je welquote:
Klopt, even snel nadenkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:13 schreef wimbo het volgende:
Grr, die combi dinges... Zoals LP en Jayz
Moet je weer uit gaan zoeken wie die rap neger is
Inderdaad, willen jullie in de OP? PM me dan jullie userlinkjes op MMQquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:15 schreef Rucebo het volgende:
Final rank : 3 / 36 (62 pts)
Artist found : 100%
Title found : 80%
Niet slecht.
PM sentquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Klopt, even snel nadenken
[..]
Inderdaad, willen jullie in de OP? PM me dan jullie userlinkjes op MMQ
Dat vraagt iedereen zich afquote:
Ik denk dat dat niet nodig is en ook een vorm van valsspelen is. Het beste is gewoon gokken, weet je het niet: pech gehad. Volgende keer beter. Hoe meer rondes je meedoet, hoe meer je gaat onthouden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien moeten we een lijst samenstellen met de nummers die gebruikt worden. Ik kan vaak wel zeggen dat het Pink!, Jennifer Lopez, Beyoncé of Rihanna is bijvoorbeeld, maar de titels weet ik vaak niet. Met zo'n lijst kun je ze dan allemaal afgaan...
Doe maar niet. Zo'n lijst krijg je sowieso niet in 30 seconden helemaal doorgelezen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien moeten we een lijst samenstellen met de nummers die gebruikt worden. Ik kan vaak wel zeggen dat het Pink!, Jennifer Lopez, Beyoncé of Rihanna is bijvoorbeeld, maar de titels weet ik vaak niet. Met zo'n lijst kun je ze dan allemaal afgaan...
Control fquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doe maar niet. Zo'n lijst krijg je sowieso niet in 30 seconden helemaal doorgelezen.
Dat geeft ons nog geen recht om ook vals te spelen, zeg gewoon dit in de chat:quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar die Fransen spelen ook vals in die chat...
Jammer dat ik die eerste paar gemist heb en ajmmer dat band geen namen van de band in het lied zingenquote:
Die ga ik nu doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:58 schreef psaexorp het volgende:
Final rank : 1 / 1 (-1 pts)
Artist found : 20%
Title found : 0%
all genres is fucking moeilijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |