abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:01:18 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_79853966
Het vorige deel: Slank # 998: Jubileum-2

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79854057
ja zeg ik wou naar bed! je was te sloom adelante, nou had ik al een tweede geopend...
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Stokpaardje: Fructose altijd met mate doen, ondanks lage GI. Op lange termijn is het een veroorzaker van diabetes II.
niet alle fruitsuiker is puur fructose toch? ik weet wel dat je als je ene lage bloedsuiker hebt meer baat hebt bij een snelle suiker, een volkorenboterham werkt gewoon niet snel genoeg...

@sjaapje: +5 stuks fruit is echt teveel volgens mij...
Kwak
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:03:22 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_79854070
Slaap lekker, kwak
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79854116
999, wat een mooi nummer!!
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:04:32 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79854130
Ik ga ook plat
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:05:49 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_79854196
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:04 schreef conleche het volgende:
999, wat een mooi nummer!!
Het nummer van de duivel, maar dan op de kop
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:06:44 #7
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79854247
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:02 schreef kwakz0r het volgende:
ja zeg ik wou naar bed! je was te sloom adelante, nou had ik al een tweede geopend...
[..]

@sjaapje: +5 stuks fruit is echt teveel volgens mij...
Maar het is zo lekker! Ik probeer het ook echt te beperken tot 5. Dat lukt de ene dag dan wel beter dan de andere, maar als tussendoor is het toch nog altijd beter als een koekje. En savonds geniet ik van mijn yogurt met fruit... (en smorgens ook)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79854470
Tvp. Morgen neem ik een vrije dag. Ga de hele dag met fondant knutselen en gezellig even met m'n vriend naar de stad. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? vrijdag 2 april 2010 @ 00:13:15 #9
70532 loveli
N
pi_79854550
"Vroeger" kreeg men +/- 20 gram fructose binnen. Een "gemiddelde" amerikaan zit over de 200. Als ze voor dierproeven een rat met diabetes willen, krijgt dat beest een week of 2 een fructosedieet, voila.

De lever metaboliseert fructose, insuline is niet nodig. Vandaar de lage GI, Uiteindelijk is het wel een veroorzaker van insulineresistentie.

Een portie fruit bevat niet heel veel fructose (bak kersen was 2 gram ofzo), maar ontbijtkoek, veel bakkerijproducten en bv drinkyoghurt geloof ik zit het allemaal in. Dus in totaal krijg je op een dag meer binnen dan wat fijn is op de lange termijn.
/moe, niet heel gestructureerd antwoord gemaakt
crap in = crap out
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:20:54 #10
3185 Adelante
To let it go now
pi_79854855
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:03 schreef Adelante het volgende:
Slaap lekker, kwak
Dit was mijn 65.000e post
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:21:09 #11
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79854863
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:13 schreef loveli het volgende:
Een portie fruit bevat niet heel veel fructose (bak kersen was 2 gram ofzo), maar ontbijtkoek, veel bakkerijproducten en bv drinkyoghurt geloof ik zit het allemaal in. Dus in totaal krijg je op een dag meer binnen dan wat fijn is op de lange termijn.
/moe, niet heel gestructureerd antwoord gemaakt
Okido, dus als ik die laaste dingen niet vaak eet (wat ik dus niet echt doe) dan komt het wel ok
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Vis een optie? vrijdag 2 april 2010 @ 00:33:37 #12
70532 loveli
N
pi_79855295
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:21 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Okido, dus als ik die laaste dingen niet vaak eet (wat ik dus niet echt doe) dan komt het wel ok
Jij doet toch een medische opleiding? Als je in PubMed zoekt op fructose en insulinresistance zul je meer onderbouwde antwoorden vinden dan waar ik je nu aan kan helpen, denk ik.
crap in = crap out
  vrijdag 2 april 2010 @ 00:38:12 #13
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79855443
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij doet toch een medische opleiding? Als je in PubMed zoekt op fructose en insulinresistance zul je meer onderbouwde antwoorden vinden dan waar ik je nu aan kan helpen, denk ik.
Jup, maar ik ben lui . Zal er mij morgen eens aan zetten...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Vis een optie? vrijdag 2 april 2010 @ 00:45:27 #14
70532 loveli
N
pi_79855661
En ik ben moe, wat ben je liever

Leververvetting schijnt er ook bij te horen en hij raakt erdoor overbelast. En nu bedtijd.
crap in = crap out
  vrijdag 2 april 2010 @ 03:47:26 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79858001
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:13 schreef loveli het volgende:
"Vroeger" kreeg men +/- 20 gram fructose binnen. Een "gemiddelde" amerikaan zit over de 200. Als ze voor dierproeven een rat met diabetes willen, krijgt dat beest een week of 2 een fructosedieet, voila.
Verbaast me niets. Echt overal zit suiker in En vet . Kan geen patat meer zien.

Gelukkig werden we vandaag uitgenodigd om bij een amerikaanse familie thuis te komen eten, en dat was verbazend lekker (spinazie met gember en rundvlees). De rest van mijn lijstjes post ik maar niet

Hebben jullie trouwens op het journaal gezien dat New England overstroomd is? Wij zitten er midden in. En een stralend zonnetje erbij vandaag. Interessante ervaring kan ik je zeggen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79858026
Goeiemorgen!

Hoi Tinkepink . Ik krijg geen nieuws mee, overstroming gemist. Vermaken jullie je wat? Al dinosaurussen gezien?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 april 2010 @ 04:02:59 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79858059
Geen dino#s. Park is dicht (buiten het seizoen), maar anders zouden alle voetsporen ook wel ondergelopen zijn met water denk ik We hebben overigens wel een geweldige vakantie.

Jij bent er ook lekker vroeg bij vandaag trouwens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79858075
Fijn dat de vakantie ondanks overstromingen en gesloten dino's wel geweldig is .
Hier is vroeg ja. Heb net de havermout op, nu de afwas, dan douchen en dan is het ook zowat tijd om de fiets te pakken. Nog een heel fijne verdere vakantie! Wanneer ben je weer terug?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79858412
moggeuh! 4 uur sigme dat zijn toch geen tijden meer....??!

weer een lange studiedag voor de boeg!!
Ja doei.
pi_79858450
Wekker stond op 3 uur..

En inmiddels zit ik alweer drie kwartier op kantoor. De paaseitjes zijn nu op.
In 5 dagen met 3 mensen 3 kilo paaseitjes..
pi_79858464
auw...
Ja doei.
pi_79858500
Auw?

Wat bestudeer je vandaag, MoBlo? En kom je wel aan enige beweging toe?
pi_79858538
auw aan de gedachte aan 3 uur.

vandaag syntax en 20th century literature..

en na maandag spinnen geen tijd meer gehad/gemaakt, maar ga vanmiddag met mr.mo hardlopen, want na vandaag heb ik nog 3 fulltime studiedagen, dus kan een uurtje sporten er wel vanaf de rest van de dag zit ik stil, dus ben benieuwd hoe goed 't gaat
Ja doei.
pi_79858576
en dan baal ik van mezelf, want had ik gezegd: ok, ik ga tijd maken om te sporten deze week!
En dan ben ik aan het leren, dan heb ik me goed geinstalleerd op de studeerstoel en dan durf ik niet meer weg om te sporten (wat dan incl douchen enzo een uur kost vanuit huis, vanuit sportcentrum langer) omdat ik dan zo lang leertijd mis en als ik 't dan niet haal, dan ligt het daar aan
Ja doei.
pi_79858621
3 op 'n rij!

Rijtje Lijstje:
O: halve bak kwark (250 gram)
T: halve bak kwark
L: 3 boterhammen
T: banaan
S: hardlopen (4km gok ik zo)
T: boterham
D: zelfgemaakte hamburger met een groentenschotel
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 08:06:15 #26
236335 neen
schone schijn
pi_79858624
Even andere prioriteiten stellen is toch prima, dan gewoon zo goed sporten na de tentamens? Het is ook niet zo de je nu ineens al die sporttijd aan waardeloze dingen besteed

Ik heb gisteren nog even gezellig gedaan met studiegenoten dus zaterdag maar thuis blijven want vanavond ga ik naar een filmding met vrienden
het lijkt niet wat het is
pi_79858635
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 08:06 schreef neen het volgende:
Even andere prioriteiten stellen is toch prima, dan gewoon zo goed sporten na de tentamens? Het is ook niet zo de je nu ineens al die sporttijd aan waardeloze dingen besteed

Ik heb gisteren nog even gezellig gedaan met studiegenoten dus zaterdag maar thuis blijven want vanavond ga ik naar een filmding met vrienden
meer dat ik dat had kunnen weten zeg maar.. en niet ineens heel voortvarend moet willen doen en WEL tijd ga maken voor sporten, als ik al voel dat 't gaat falen... baal er wel van, en denk dat 't wel was gelukt als we wél een studieweek hadden gehad stomme hoge piefen

godzijdank blijft mijn gewicht gewoon stabiel da's wel enorm fijn.

Moet je ook nog studeren? Dat je zaterdag thuis blijft? Of is 't drank-/geldtechnisch handiger dat je thuis blijft?
Ja doei.
pi_79858662
Mogge!
Vandaag examen! Maar heb nog even tijd voor de puntjes op de i.

Moblo, als je niet durft te sporten door t tijdsverlies ben je wel erg SOGvrij! het had best gekund, soms moet je je hoofd leegmaken.
Daarbij heb ik gemerkt dat t echt niet goed is voor mn gestel als ik een hele dag niet buiten kom, maar dat zal vast niet voor iedereen gelden.
  vrijdag 2 april 2010 @ 08:15:21 #29
236335 neen
schone schijn
pi_79858694
Precies! En als het nog maar 3 fulltime studiedagen zijn kun je daarna los

Ik moet ook nog wel behoorlijk wat doen ja maar dat doe ik toch niet op zaterdagavond.... vandaag even in de trein en de rest maandag. En drank/geldtechnisch kan het ook geen kwaad om een keer over te slaan

Ik moet zo gaan opruimen waar zal ik beginnen
pi_79858816
Succes Puff!

En ja, ik had bedacht dat 't goed zou zijn, om even gedachten te verzetten, maar dan zit ik er net lekker in, en dan ben ik bang dat ik,als ik terug kom, er niet meer zo lekker in kom en ik ben zo bang om mijn P niet te halen dit jaar !
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 08:36:13 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79858889
Goeiemorgen .

Ontbijtje zit er weer in. Ik eet al een paar dagen slecht en nu ga ik weer normaal doen (muv morgen, dan is de birthday van mams). Eerst maar even douchen, dan kamer opruimen, dan boodschappen voor vier dagen en dan leren voor m'n tentamen. Jeuh! .

En ik moet opschrijven wat ik allemaal tegen de lln wil zeggen in de individuele gesprekjes, want nu zingt het de hele tijd door mijn hoofd en heb ik nog steeds een restje kutgevoel door gisteren en ik wil er gewoon even helemaal niet aan denken de komende dagen .
Niet meer actief op Fok!
pi_79858962
Vik!
Ja doei.
pi_79859102
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: mandarijn
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: mandarijn
D: groenteomelet twee broodjes groenteburger
S: uur sporten trein reed weer eens niet

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
T: boterham met kaas
D: onbekend

Studiebollen succes vandaag!
pi_79859137
Moggeh!

Ik heb een prijsaanvraag voor een bruidstaart, spannend. .
pi_79859147
Tvp vanuit bed. :p
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 2 april 2010 @ 08:58:08 #36
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79859176
hoi, vrije dag, maar ben al (ja voor mijn doen is dit 'al wakker' ) wakker want mn simkaart wordt tussen 8.50 en 11.50 bezorgd (abbo gaat pas in juli in, ivm nummerbehoud, maar toch)

dussssss
Kwak
pi_79859183
hoi!
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:02:02 #38
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79859231
hoi
Kwak
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:05:06 #39
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79859278
ohja, ik herinner me ineens wat ik vandaag moet doen... 6 sollicitatiebrieven schrijven
Kwak
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:05:56 #40
3185 Adelante
To let it go now
pi_79859289
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:05 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, ik herinner me ineens wat ik vandaag moet doen... 6 sollicitatiebrieven schrijven
copy/past en wel even opletten dat je de bedrijfsnamen/contactpersonen goed zet
pi_79859325
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:05 schreef Adelante het volgende:

[..]

daar ben ik eens de fout mee in gegaan ! Niet met een sollicitatiebrief gelukkig, dat niet...
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:09:09 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79859343
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:05 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nee doe maar niet. Dat hebben ze meteen door. Mijn brieven bestaan uit drie alinea's: inleiding (die copypaste ik meestal gewoon), alinea 2 (daar wijzig ik iets in om aan te sluiten bij het bedrijf), alinea 3 (waarom ik graag bij dát bedrijf wil werken; die is voor elke brief anders)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:10:03 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79859359
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:05 schreef kwakz0r het volgende:
En toen ging je in 1 minuut van jeej, vrije dag naar sollibrieven schrijven .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:19:49 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79859525
Hier wel een vrije dag . Nog even overwogen om toch te gaan RPMen, maar ik ga morgenochtend. Enige dat ik moet vandaag is om 15:30 naar de fysio en wat wasjes draaien.

Relaxation

Succes met de drukte allemaal
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:25:38 #45
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79859634
Kwak, ik moet dit weekend ook brieven schrijven en testen doen. Ik ben niet zo gemotiveerd!

Maar, gelukkig schijnt het zonnetje hier!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79859814
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moggeh!

Leuk! Met laagjes? En poppetjes?
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:35:42 #47
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79859833
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee doe maar niet. Dat hebben ze meteen door. Mijn brieven bestaan uit drie alinea's: inleiding (die copypaste ik meestal gewoon), alinea 2 (daar wijzig ik iets in om aan te sluiten bij het bedrijf), alinea 3 (waarom ik graag bij dát bedrijf wil werken; die is voor elke brief anders)
ik doe hetzelfde, maar dan met 4 alinea's. eerste twee copy paste, laatste twee aanpassen. ik lees me altijd eerst in op een school, visie, missie, kernpunten, dingen die me opvallen, en dan kies ik er 1 of 2 uit waarop ik reageer (tenzij er iets duidelijks in de funcitebeschrijving staat, maar meestal is dat niet zo bij onderwijs)
Kwak
pi_79859872
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:34 schreef anna82 het volgende:

[..]

Leuk! Met laagjes? En poppetjes?
Een snijtaartje met 50 cupcakes. Ik kan best stapelen, maar gek genoeg durf ik dat bij een bruidstaart nog niet aan. .
pi_79859956
en goedemorgen!

Ik heb een nieuwe opdracht! Werd vanochtend om 9.00 gebeld dat ik een bestuursadviseur ga vervangen. Het is voor 4 dagen in de week, dus heb ik ook nog een dag vrij. En het is in Utrecht, dus meer reistijd, maar overall: yay!! Woensdag eerste dagje, dinsdag afscheid en dan snel weg hier .

En vriendlief heeft naar aanleiding van het bericht dat hij naar Maastricht moet, 4 sollicitatie-brieven verstuurd voor een vaste baan in Amsterdam
pi_79860124
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef anna82 het volgende:
en goedemorgen!

Ik heb een nieuwe opdracht! Werd vanochtend om 9.00 gebeld dat ik een bestuursadviseur ga vervangen. Het is voor 4 dagen in de week, dus heb ik ook nog een dag vrij. En het is in Utrecht, dus meer reistijd, maar overall: yay!! Woensdag eerste dagje, dinsdag afscheid en dan snel weg hier .

En vriendlief heeft naar aanleiding van het bericht dat hij naar Maastricht moet, 4 sollicitatie-brieven verstuurd voor een vaste baan in Amsterdam
Gefeliciteerd!

Overigens heb ik in de detachering gezeten, heeft je vriend al aan z'n manager verteld dat hij vanwege Maastricht extern solliciteert? Kan wonderen doen..
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:48:01 #51
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79860153
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef anna82 het volgende:
en goedemorgen!

tof!
pi_79860158
gefeliciteerd anna!
Ja doei.
pi_79860195
Yeah, goed nieuws Anna!
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:49:20 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79860196
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
gefeliciteerd anna!
Wat zij zegt
pi_79860250
Blegh... ik werd vanochtend wakker met een enorm opgezette bovenlip. Het is geen koortslip want ik heb geen last van jeuk, branderigheid of blaasjes. Volgens Viking lijk ik op Donald Duck.
pi_79860252
Gefeli anna!
Ontbijt met krentenbol en peer. Er was gisteravond geen brood meer bij de plus, maar eigenlijk was het achteraf logischer dat ik vanochtend brood had gekocht
pi_79860313

Caro Emerald, ze komt naar het DiesFestival van Nijmegen
Ja doei.
pi_79860326
Dank jullie! Ik ben ook zeer opgetogen

En Sigma, bij ons bedrijf (zelfde werkgever) wordt het niet echt gewaardeerd als je extern solliciteert. De uitwerking kan dat zijn dan ze je juist naar Maastricht sturen om je zo nog een laatste zetje te geven. Onze directie ziet ons niet als mensen, maar als inkomende en uitgaande geldstroompjes.
pi_79860381
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
die van Ainsly!
Ik heb zitten zoeken met Google, maar dan vind ik alleen een topic hier op Fok, waarin jij en DaD het over dat recept hebben, maar het recept zelf kan ik nergens vinden. Mijn zoekskills falen. Linkje?
pi_79860409
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
Dank jullie! Ik ben ook zeer opgetogen

En Sigma, bij ons bedrijf (zelfde werkgever) wordt het niet echt gewaardeerd als je extern solliciteert. De uitwerking kan dat zijn dan ze je juist naar Maastricht sturen om je zo nog een laatste zetje te geven. Onze directie ziet ons niet als mensen, maar als inkomende en uitgaande geldstroompjes.
Sigme, niet -ma

En nee, het is niet de bedoeling dat ze extern solliciteren als compliment zien. Ze verliezen een inkomend geldstroompje. Soms kiezen ze dan eieren voor hun geld - iets waarbij ze het geldstroompje behouden. Maar ik begrijp dat ze hun inkomende stromen liever kwijt dan rijk zijn? Apart.
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:00:55 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79860477
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
Blegh... ik werd vanochtend wakker met een enorm opgezette bovenlip. Het is geen koortslip want ik heb geen last van jeuk, branderigheid of blaasjes. Volgens Viking lijk ik op Donald Duck.
Dat was gechargeerd natuurlijk. Als je het vanmorgen niet zelf gezegd had, had ik het niet eens gezien. Nu ga ik erop letten, omdat jij er zo op let .
Niet meer actief op Fok!
pi_79860482
Recept:

Rode paprika, Gele paprika, rode ui
, (soms doe ik zelf nog wat peultjes erbij )
Dit in grove stukken snijden

kipfilet in repen snijden en mengen met limoensap, oregano, chilipoeder en chilivlokken

Dit weer bij de groente gooien en even goed husselen. Grillen in de grillpan en serveren met wraps, ijsbergsla en zure room (en chilisaus!). Nom!
Ja doei.
pi_79860530
Tvp vanuit bed. Niet een heel slechte nacht gehad, behalve de koortsdromen dan

gefeliciteerd Anna!
pi_79860635
Word je wel deugdelijk verwend, shiny? Met kippesoep en mariakaakjes?
pi_79860693
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Sigme, niet -ma

En nee, het is niet de bedoeling dat ze extern solliciteren als compliment zien. Ze verliezen een inkomend geldstroompje. Soms kiezen ze dan eieren voor hun geld - iets waarbij ze het geldstroompje behouden. Maar ik begrijp dat ze hun inkomende stromen liever kwijt dan rijk zijn? Apart.
Sorry, het is niet dat ik je als moederfiguur beschouw hoor

Het heeft nu vooral te maken met de crisis. De tarieven staan onder druk (die zinsnede hoor ik bijna dagelijks) en onze salarissen stammen nog uit de tijd dat de tarieven behoorlijk hoog waren. De marges op ons zijn daardoor veel kleiner dan de marges op de starters binnen het bedirjf. Daarnaast kent ons bedrijf sowieso een enorm verloop: bijna niemand blijft langer dan 4 jaar in dienst.
pi_79860737
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef sigme het volgende:
En hou je dat een beetje binnen? Veel beterschapjes!
pi_79860828
ocherme shiny!!! Beterschap!
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:19:13 #68
236335 neen
schone schijn
pi_79860930
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
ocherme shiny!!! Beterschap!
Inderdaad ja!

Ik heb m'n schoonmaakwerkzaamheden neergelegd om koffie te zetten en een muziekje op te zetten, nu weer verder hoi he.
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:20:24 #69
3185 Adelante
To let it go now
pi_79860960
feli anna
beterschap shiny
kwak kwak nachtwacht

Ik heb zelf zojuist Evy les 9 goed voltooid, al 5 minuten aan één stuk weer hardgelopen
pi_79860988
Gefeliciteerd anna! .

Nachtwacht, dan heb je niet goed gekeken. . Ik heb namelijk onlangs nog ergens een linkje naar het recept gepost. In het weekmenutopic, denk ik.

Beterschap, shiny. .
pi_79861039
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:09 schreef anna82 het volgende:

[..]

Sorry, het is niet dat ik je als moederfiguur beschouw hoor

Het heeft nu vooral te maken met de crisis. De tarieven staan onder druk (die zinsnede hoor ik bijna dagelijks) en onze salarissen stammen nog uit de tijd dat de tarieven behoorlijk hoog waren. De marges op ons zijn daardoor veel kleiner dan de marges op de starters binnen het bedirjf. Daarnaast kent ons bedrijf sowieso een enorm verloop: bijna niemand blijft langer dan 4 jaar in dienst.
Ah zo. In elk geval veel succes gewenst, jullie beide .

En als je het niet vervelend vind, wat doen jullie, gedetacheerd en al? Ikzelf ben 'software engineer' en wel eentje van het type 'softwaretester'. Nog een maandje, en dan ben ik voorlopig weer vrij/werkloos (heb m'n contract opgezegd).
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:27:56 #72
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79861141
eerste twee brieven de deur uit (het scheelt dat ik nu een paare solli's verstuur naar scholen van 1 bestuur, die allemaal hetzelfde vragen van je brief- nl. laten zien wat je vanuit de christelijke overtuiging van de school zou doen daarmee, en ook qua onderwijsaanbod, missie en visie vrijwel identiek zijn. elke school een iets eigen twist, en elke brief dus ook, maar minder groot verschil dan het kakkineuze categoriaal gymnasium vs. de jezuietenschool;) )
Kwak
pi_79861191
goed bezig

Ik ga zo maar "Things Fall Apart" lezen! En misschien ter ontspanning ook nog Mrs Dalloway, die ik van jou had gehad kwak! Die staat nog steeds erg prominent op de to-do lijst
Ja doei.
pi_79861193
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef sigme het volgende:
Nou mijn moeder is werken dus dan blijven over broer+zus en vader. De eerste twee spelen alleen Mario de hele dag en mijn vader is zelf ook ziekjes, en die roept alleen af en toe of het gaat en dat ik nog een paracetamol moet nemen. Dus helaas.

Maar wat Anna zegt, ik zou het niet binnenhouden!

Dank iedereen
pi_79861294
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef Adelante het volgende:
feli anna
beterschap shiny
kwak kwak nachtwacht

Dat.

En ik heb gelukkig wel een vrije dag vandaag Was er ook wel echt aan toe...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79861661
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Ah zo. In elk geval veel succes gewenst, jullie beide .

En als je het niet vervelend vind, wat doen jullie, gedetacheerd en al? Ikzelf ben 'software engineer' en wel eentje van het type 'softwaretester'. Nog een maandje, en dan ben ik voorlopig weer vrij/werkloos (heb m'n contract opgezegd).
Waarom heb je je contract opgezegd? Werk niet meer interessant/nodig? Wissel je de periodes zo af?

Ik ben 'consultant', heerlijk abstract. Wij worden voornamelijk gedetacheerd bij verzekeraars en pensioenfondsen, in de meest uiteenlopende functies: muteerder, administratief medewerker, relatiemanager, accountbeheerder, juridisch medewerker, helpdeskmedewerker, projectleider, teammanager etc. etc.. Ik ben ook nog tester geweest en heel even testcoordinator. Ik vond het vrij vreselijk, maar ik heb dan ook een hekel aan systemen
pi_79861745
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Waarom heb je je contract opgezegd? Werk niet meer interessant/nodig? Wissel je de periodes zo af?

Ik ben 'consultant', heerlijk abstract. Wij worden voornamelijk gedetacheerd bij verzekeraars en pensioenfondsen, in de meest uiteenlopende functies: muteerder, administratief medewerker, relatiemanager, accountbeheerder, juridisch medewerker, helpdeskmedewerker, projectleider, teammanager etc. etc.. Ik ben ook nog tester geweest en heel even testcoordinator. Ik vond het vrij vreselijk, maar ik heb dan ook een hekel aan systemen
Ik wissel periodes af. Wel weer even genoeg verdiend en het wordt weer lente .
Consultancy lijkt mij dan weer vreselijk, maar ik heb dan ook een hekel aan abstract geneuzel .
  Vis een optie? vrijdag 2 april 2010 @ 10:59:41 #78
70532 loveli
N
pi_79862157
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daar ben ik eens de fout mee in gegaan ! Niet met een sollicitatiebrief gelukkig, dat niet...
Als je dat met liefdesbrieven doet is het niet minder genant.
crap in = crap out
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:03:54 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79862274
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Oeh, pijnlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_79862305
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

! dat zou bijna nog erger zijn

nee, was mailtje dat naar meerdere bedrijven ging om te vragen of ze mee wilden werken aan en project voor een vak en in een van die dingen had ik in de body nog de naam van een ander bedrijf laten staan !
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:31:24 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_79863089
Ik denk "goh, moet nog even iets hebben van de AH, laat ik dat niet morgen halen want dan zal het wel stervensdruk zijn". Blijkt dat dat ook voor goede vrijdag geldt De tering, het leek wel Kerstmis
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:31:39 #82
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79863098
bleuh ik ben bezig aan brief vier en heb geen zin meer. moet er daarna nog eentje... nog anderhalve brief dus...
Kwak
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:33:44 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79863152
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:31 schreef Adelante het volgende:
Ik denk "goh, moet nog even iets hebben van de AH, laat ik dat niet morgen halen want dan zal het wel stervensdruk zijn". Blijkt dat dat ook voor goede vrijdag geldt De tering, het leek wel Kerstmis
Sja het schijnt dat men tegenwoordig ook moet 'Paasdineren'.
pi_79863193
oh, shit vergeten teh panics
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:35:33 #85
3185 Adelante
To let it go now
pi_79863219
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eerste paasdag eten wij bij schoonouders, tweede paasdag doen we wel kliekjesdag. Dus hier geen grootse inkopen gepland
pi_79863267
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En het is ook een nieuwe, mij volstrekt onbekende, 'familieverplichting'.
pi_79863277
vroeger had je toch gewoon een paaslunch? ofzo? met eieren.
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 2 april 2010 @ 11:38:25 #88
70532 loveli
N
pi_79863315
quote:
Pasen is een groter vreetfestijn dan kerst, lijkt het wel. Alleen is de aanloop naar kerst langer.
crap in = crap out
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:38:31 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79863323
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:36 schreef sigme het volgende:

[..]

En het is ook een nieuwe, mij volstrekt onbekende, 'familieverplichting'.
Klopt. Ik moet morgen ineens naar Emmen, naar oma. En daarna door naar schoonmama in Purmerend.

Ik heb wel 2e Paasdag vrij geclaimd. Leuk hoor, zo'n lang weekend waar niks van overblijft.
pi_79863329
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Inderdaad, al was het hier dan een brunch... wel wat luxer dan normaal, maar niet heel speciaal.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:39:44 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79863358
quote:
Sja, wij hadden vroeger een paastak staan en er stonden wat choco-eitjes op tafel en 1e Paasdag een eitje bij het ontbijt. En dat was het dan ook wel.

Oh en we liepen natuurlijk op de basisschool met een Palmpasenoptocht . Met broodhaantje
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:39:46 #92
3185 Adelante
To let it go now
pi_79863362
quote:
"Vroeger" kwamen alle kleinkinderen met Pasen bij opa en oma eieren zoeken, die hadden dan 300 choco eitjes verstopt in een tuin van 4 hectare Degene met de meeste eitjes 'won' de chocolade paashaas (en opa vond in juni vaak nog te goed verstopte eitjes terug )
pi_79863368
Pasen is in supermarktland trouwens Kerst aan het inhalen.
quote:
Pasen en Kerst bijna zelfde omzet voor supers

Pasen wordt culinair gezien al lang niet meer gevierd met alleen een croissantje en een eitje. Voor supermarkten is het feest bijna net zo belangrijk als Kerstmis geworden.

36,80 euro pp
Per persoon wordt dit jaar gemiddeld 36,80 euro uitgegeven in de supermarkten voor Pasen. Ter vergelijking: afgelopen kerst was dat bedrag 38,50 euro, een verschil van slechts 1,70 euro. Supermarkten spelen hier op in door tijdelijke, speciale producten in de schappen te leggen. Dat moet in 2006 voor een recordomzet zorgen.
Afgelopen jaren is het verschil alleen maar kleiner geworden.
pi_79863389
quote:
quote:
Pasen in de supermarkten net Kerst
Update: zaterdag 22 mrt 2008, 07:26

Wie vandaag denkt nog even gauw de Paasinkopen te kunnen doen heeft het mis. De supermarkten verwachten een grote drukte, deze laatste dag voor Pasen.

Met Kerst brachten consumenten een recordhoeveelheid geld naar de supermarkten. Met Pasen is dat niet veel anders.

Het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL) voorspelt een omzet van zo'n zevenhonderd miljoen euro voor de supermarkten deze Paasperiode. Ter vergelijking: Met kerst was de omzet "slechts" een slordige honderd miljoen euro meer.

Miranda Boer van het CBL stelt dat Pasen voor supermarktondernemers "bijna net zo belangrijk is geworden als kerst".

Kant-en-klaar
Volgens supermarktondernemer Gert van Eden willen mensen tegenwoordig vooral luxer eten. "Ze willen niet zozeer de roze zalm, maar ook de wilde rode zalm."

"Ze willen niet een normaal potje jam maar een compote, met veel meer vruchten erin."

Dat de consument daarbij niet op een euro meer of minder kijkt, merkt ook Van Eem. "Heel veel wat we dit jaar verkopen is kant-en-klaar. Consumenten willen een makkelijk product hebben wat je zo op tafel kunt zetten. En het mag wat kosten."

Met elkaar
Van Eden heeft wel een verklaring voor de steeds maar groeiende vraag rondom Pasen. "Ik denk dat we het met z'n allen steeds drukker krijgen en daarom steeds meer behoeftes hebben aan momenten met elkaar."

Miranda Boer denkt dat de stijgende lijn in de Paasinkomsten de komende jaar aanhoudt. "Waar sommige mensen nu nog terughoudend zijn en het bij een gourmet houden met Pasen, zien we dat in de toekomst steeds vaker wordt gekozen voor meerdere gangen, net zoals met kerst."
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:41:17 #95
236335 neen
schone schijn
pi_79863402
Pasen is het feest van de paashaas
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:41:27 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79863407
Ik vind het echt zo'n enorme onzin.
pi_79863432
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het echt zo'n enorme onzin.
Maar toch maar naar oma want het is toch de Paas..
pi_79863433
jeumig!
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:43:06 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79863458
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar toch maar naar oma want het is toch de Paas..
Ze viert ook haar verjaardag.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:44:28 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79863502
quote:
Ja, het bejaardentehuis was uitgelopen hier .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:48:26 #101
3185 Adelante
To let it go now
pi_79863630
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, het bejaardentehuis was uitgelopen hier .
Er scharrelden ( ) opvallend veel grijze dames rond ja
Ik heb niet gecheckt of de advocaat al was uitverkocht
pi_79863670
Hmm ik heb pasen ook nooit zo bijzonder gevonden, waarschijnlijk omdat we alleen een ontbijtje altijd deden en nooit uitgebreid gingen dineren ofzo. Ik vind die drukte bij de supermarkten en dat gevreet eigenlijk maar raar en jammer. Ik eet met kerst ook niet heel veel meer dan normaal
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:51:48 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79863744
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:48 schreef Adelante het volgende:

[..]

Er scharrelden ( ) opvallend veel grijze dames rond ja
Ik heb niet gecheckt of de advocaat al was uitverkocht
. Ik stelde zonet al een aparte bejaardensupermarkt voor met alleen de producten die bejaarden kopen. Waaronder advocaat dus. Scheelt jonge hippe haastige mensen een hoop ergernis in de supermarkt En nu ga ik nog even naar de Plus want de AH heeft kennelijk de Euroshopper cola light uit het assortiment gehaald en ik ga echt geen Coca cola drinken.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:52:31 #104
236335 neen
schone schijn
pi_79863766
Met pasen kan ik niet uitslapen omdat we dan met z'n allen gaan ontbijten. Echt om half 11 's ochtends al ofzo!

Het enige verschil is eigenlijk met een normaal ontbijt bij m'n ouders dat er een tafelkleed uit de kast wordt getrokken lekkere broodjes en ei is er altijd wel
  Vis een optie? vrijdag 2 april 2010 @ 11:53:54 #105
70532 loveli
N
pi_79863817
Pasen is al jaren bijna net zo groot als kerst voor de supermarkten. Piekdrukte is hoger met pasen.
crap in = crap out
pi_79864095
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze viert ook haar verjaardag.
Ach zie, een verjaardagspaas. Komt het toch goed uit dat Pasen per jaar op een andere datum valt, dan heb je nog eens wat aan je paasweekend.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:01:13 #107
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79864098
wij eten met pasen hooguit "twee keer zondags" dus met lekkerder vlees ofzo, geen drie/vijf gangen diners en dat soort onzin. en lekker ontbijt. dat si t wel zo'n beetje.
brief 4 ook de deur uit. nog eentje, maar eerst eten, want heb geen concentratie meer
Kwak
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:02:30 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79864146
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Ach zie, een verjaardagspaas. Komt het toch goed uit dat Pasen per jaar op een andere datum valt, dan heb je nog eens wat aan je paasweekend.
Ze was 1 maart jarig. Maar om duistere redenen viert ze het nu pas .
pi_79864191
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Typisch.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:03:48 #110
236335 neen
schone schijn
pi_79864204
Zo, ik ga nog even snel wat boodschappen doen! Dan richting het Noorden en dan met m'n tas zeulen naar het terras want ja hoor, ik werd gebeld en ze zitten er al hoor, de liefhebbers. Dus ik zal maar gauw die kant op
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:04:37 #111
3185 Adelante
To let it go now
pi_79864223
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef neen het volgende:
Zo, ik ga nog even snel wat boodschappen doen! Dan richting het Noorden en dan met m'n tas zeulen naar het terras want ja hoor, ik werd gebeld en ze zitten er al hoor, de liefhebbers. Dus ik zal maar gauw die kant op
Succes
pi_79864229
Hier leggen de kippen trouwens sinds een week of twee weer op volle kracht: 4 kippen, 3 eieren per dag.

Dus wij gaan de pasen eieren eten. Ei, ei, ei.
pi_79864251
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ze wil gewoon pasen met jullie vieren
Ja doei.
pi_79864356
999!!!!!!!!
woeeeh!
pi_79864517
oeh lijstje van gister:
O: 1 cracker hagelslag, 1 cracker appelstroop, thee, 2-3 glazen magere melk
T: 1 cracker hagelslag
T: omelet van 3 eieren, 2 rode uien, teentje knoflook, kommetje spinazie
D: milkshake en een kleine groene salade
T: 3 handjes chips en in 8 uur 6 biertjes!!!!

niet heel gezond, maar de andere optie was friet met een kaassoufle..
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:15:37 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79864607
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ze wil gewoon pasen met jullie vieren
Ik denk het!

Doet ze het nog niet goed, want zaterdag is het nog geen Pasen
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:19:26 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79864745
Pasen? Ja ik snap de hype ook al niet echt Paaseieren en chocoladepaashazen, okee, maar die hele excellent diners die nu ineens bij AH te vinden zijn, daar snap ik de ballen van! Vroegahh kochten we paaseitjes waar we dan heel lang mee deden (grote zak ) en we hadden een zondags ontbijt met eitjes en warme broodjes. Heel vroeger mochten we nog wel eens paaseieren zoeken. Maarja, de economie draait iig

Dit weekend ga ik een beetje relaxen, misschien komt zus op bezoek, en misschien gaan we nog uit eten (niet vanwege pasen maar gewoon ). Prrr.

Mo! Chinua Achebe! Die moet ik ook nog eens lezen, laat asjoeblieft weten of het wat is voor de vrije tijd!

Adelante met de paasei-tuin van opa en oma Da's wel tof!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:20:19 #118
236335 neen
schone schijn
pi_79864772
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef P.F het volgende:
oeh lijstje van gister:
O: 1 cracker hagelslag, 1 cracker appelstroop, thee, 2-3 glazen magere melk
T: 1 cracker hagelslag
T: omelet van 3 eieren, 2 rode uien, teentje knoflook, kommetje spinazie
D: milkshake en een kleine groene salade
T: 3 handjes chips en in 8 uur 6 biertjes!!!!

niet heel gezond, maar de andere optie was friet met een kaassoufle..
Goed bezig
Ik heb het de laatste tijd gelimiteerd tot 2x per week en dan nog niet een hoeveelheid units ingesteld. Step by step he

Vroeger gingen we thuis wel eieren schilderen en brood bakken dat was dolletjes!

En ik ben alweer terug van de boodschappen had wat geleend van een huisgenoot dus ook maar 2 dingen nodig en toen mocht ik lekker voor
pi_79864857
Ik vind pasen eigenlijk wel leuk Lekker het land doorcrossen en op bezoek bij alle familie . Maar ja, de paasgedachte heeft daar natuurlijk niets mee te maken. Wij eten ook niet bijzonder fancy, alleen uitgebreid ontbijt, en dat doen we eigenlijk altijd als iedereen "thuis" is.

Mijn moeder verstopt nog steeds eitjes in de achtertuin en hoewel we inmiddels 29, 27 en 25 zijn is de competitie er niet minder om. De aanhang kijkt elk jaar weer bedenkelijk toe
pi_79864868
ik voel mij heel alleenig een pasen zonder ouders, vriendje en de ub gaat ook al om 18 uur dicht
pi_79864903
-

[ Bericht 99% gewijzigd door anna82 op 02-04-2010 12:24:18 ]
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:24:57 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_79864937
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef anna82 het volgende:
Ik vind pasen eigenlijk wel leuk Lekker het land doorcrossen en op bezoek bij alle familie . Maar ja, de paasgedachte heeft daar natuurlijk niets mee te maken. Wij eten ook niet bijzonder fancy, alleen uitgebreid ontbijt, en dat doen we eigenlijk altijd als iedereen "thuis" is.

Mijn moeder verstopt nog steeds eitjes in de achtertuin en hoewel we inmiddels 29, 27 en 25 zijn is de competitie er niet minder om. De aanhang kijkt elk jaar weer bedenkelijk toe
Mag de aanhang niet meezoeken dan?
pi_79864996
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

Mag de aanhang niet meezoeken dan?
De aanhang vindt het een beetje onzinnig
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:27:33 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79865046
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef anna82 het volgende:

Dát vind ik dan wel weer grappig! *visueel ingesteld en stelt zich een soort tuin-slagveld voor met haren trekken en 'ikzaggemeerstgvd* Glapje!

Oh en ik heb niks tegen gezellig doen met familie, hoor! Omdat gezellig doen met familie sowieso wel leuk is! Maar ik voel me niet speciaal geroepen om voor de pasen iets te doen
pi_79865067
is mn week ov eigenlijk geldig vandaag?
pi_79865084
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef P.F het volgende:
is mn week ov eigenlijk geldig vandaag?
nee, feestdag
Ja doei.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:28:51 #127
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79865105
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, feestdag
jawel! beide zijn geldig vandaag!

van de duo site:
quote:
Weekabonnement

gratis reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur)
gratis reizen op 2 april 2010 (Goede Vrijdag)
korting van zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur
korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
korting van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur

Weekendabonnement

gratis reizen van vrijdag 12.00 uur tot maandag 04.00 uur
gratis reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
korting op maandag vanaf 04.00 uur, op dinsdag tot en met donderdag vanaf 09.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.
in tegenstelling tot wat in de folder Studentenreisproduct staat, kun je voorafgaand aan een feestdag niet gratis reizen met je weekendkaart.

Feestdagen in 2010

1 januari (nieuwjaarsdag), 2 april (Goede Vrijdag), 5 april (tweede paasdag), 30 april (Koninginnedag), 5 mei (Bevrijdingsdag), 13 mei (Hemelvaartsdag), 24 mei (tweede pinksterdag), 25 en 26 december (kerst).
Kwak
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:28:53 #128
236335 neen
schone schijn
pi_79865106
Is wel geldig!
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:29:18 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79865120
Volgens mij is dat afgeschaft MoBlo... er was altijd zoveel verwarring dat beide kaarten nu geldig zijn. Geloof ik.
pi_79865128
ja wat is het nu
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:29:50 #131
236335 neen
schone schijn
pi_79865134
quote:
Mag ik gratis reizen op Goede Vrijdag?

Alle studenten met een geactiveerd studentenreisproduct mogen gratis reizen op 2 april 2010 (Goede Vrijdag).

Heb je een weekabonnement?
Dan reis je gratis op Goede Vrijdag. Op tweede paasdag (maandag 5 april) reis je met korting.

Heb je een weekendabonnement?
Dan reis je gratis op Goede Vrijdag en op tweede paasdag (maandag 5 april).
pi_79865136
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is dat afgeschaft MoBlo... er was altijd zoveel verwarring dat beide kaarten nu geldig zijn. Geloof ik.
ik word oud..
Ja doei.
pi_79865172
jay
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:31:18 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79865189
Er stonden borden op Den Haag CS gister. Treurig.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:32:09 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79865213
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik word oud..
En wijs

postkoloniale theorie

pi_79865242
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er stonden borden op Den Haag CS gister. Treurig.
1 april
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:37:37 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79865403
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:32 schreef P.F het volgende:

[..]

1 april
Nee, ging over die OV's icm vandaag.
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:02:11 #138
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79866248
Afwijzing nummer zoveel binnen. En weer niet eens een persoonlijke e-mail. Daar baal ik misschien nog wel het meeste van.
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:07:04 #139
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79866410
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef AKnynke het volgende:
Afwijzing nummer zoveel binnen. En weer niet eens een persoonlijke e-mail. Daar baal ik misschien nog wel het meeste van.
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:07:41 #140
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79866432
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef P.F het volgende:
ik voel mij heel alleenig een pasen zonder ouders, vriendje en de ub gaat ook al om 18 uur dicht
zullen we samen pasen vieren?

De UB is hier trouwens helemaal niet open...
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:08:31 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79866468
Even delen Kijk dit!
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef AKnynke het volgende:
Da's ook niet netjes! +
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:10:25 #142
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79866535
Ik heb maar een mooie grote orchidee gekocht om mezelf op te fleuren!
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:12:52 #143
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79866632
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even delen Kijk dit!

[..]

Da's ook niet netjes! +
K heb al een stuk of 6 afwijzingen binnen geloof ik, maar geen een persoonlijke. Ik snap dat niet zo goed..Maar ja.

Lijstje voor vandaag:

O: yoghurt met bramen, frambozen en blauwe bessen en muesli
L: 2 grote kommen bonen/spinaziesoep met chorizo, 2 knackebrodjes met boter en eentje met boter en hagelslag
T: geen idee
D: volkorenpizza met avocado, kip en feta.
T: chocolaatje?
pi_79867094
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:07 schreef AKnynke het volgende:

[..]

zullen we samen pasen vieren?

De UB is hier trouwens helemaal niet open...
gezellig

ik moet leren boekhouden maar het lukt toch niet zo
pi_79867107
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb maar een mooie grote orchidee gekocht om mezelf op te fleuren!
een witte?
pi_79867184
jammer Nynke, misschien krijgen ze zoveel reacties dat het niet mogelijk is een persoonlijke brief te sturen? Neemt niet weg dat het niet erg netjes is.

lijstje:

O: 2 boterhammen pindakaas
T: 3 of 4 chocolade-eitjes
L: 2 boterhammen appelstroop
T: 300 gram worteltjes
D: restje broccolisoep met een zelfgemaakt broodje hamburger
T: wijntjes
pi_79867208
Jammer Nynke.

Onpersoonlijk is ook jammer, maar bij >300 reacties op een vacature kan ik me dat best voorstellen...
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:27:34 #148
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79867219
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:12 schreef AKnynke het volgende:

[..]

K heb al een stuk of 6 afwijzingen binnen geloof ik, maar geen een persoonlijke. Ik snap dat niet zo goed..Maar ja.

ik heb op een P&O afdeling gewerkt, afwijzingen zijn eigenlijk altijd standaardbrieven. Ze gaan er vanuit dat je zelf wel belt als je meer wilt weten...
Kwak
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:32:41 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79867439
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef P.F het volgende:

[..]

een witte?
Nee, een knalroze! Deze kleur:

Maar de plantenboer hier op het plein had ook erg mooie, heel grote witte orchideeën.
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:50:47 #150
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79868167
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb op een P&O afdeling gewerkt, afwijzingen zijn eigenlijk altijd standaardbrieven. Ze gaan er vanuit dat je zelf wel belt als je meer wilt weten...
Ja, deels snap ik het ook wel. Ach ja, ik baal er ook van omdat het gewoon jammer is.

@ PF: ik moet m'n research design voor m'n scriptie afmaken. Ik kwam er net achter hoeveel data ik nog moet coden, en dat is best heeel erg veel!
pi_79868294
Terug van examen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? vrijdag 2 april 2010 @ 13:54:37 #152
70532 loveli
N
pi_79868301
Moet weer even normaal gaan doen, de magnums zitten op m'n buik. Blijkbaar heb ik een ander gewicht bij een goed figuur dan vroeger. Toen was 63 mager met een mooie marge naar de 65, nu is 64 met te veel buik. Eens kijken of 62 de nieuwe standaard moet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 02-04-2010 14:20:25 ]
crap in = crap out
pi_79868456
Mooi Ewelina!

Hmmmm ik heb nog geen zin om te beginnen met studeren ! Faal..
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:07:05 #154
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79868761
ik zit nog steeds in mn pyjama maar goed, ik hoef pas om 18 uur de deur uit en heb wél 4 sollicitaties afgemaakt

ga nu docuhen en aankleden en mn weekendtas pakken, en dan kan ik lekker niksdoen (nou ja, eten koken nog wel) tot ik weg moet (true blood kijken )
Kwak
pi_79869054
wat heeft die zorayda van spuiten en slikken vaak rare kleding aan als ze buiten een interview doet !
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:30:33 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79869679
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef P.F het volgende:
wat heeft die zorayda van spuiten en slikken vaak rare kleding aan als ze buiten een interview doet !
Misschien is miss Beekman daar ook al actief?

Ik ga zo richting fysio. Geen zin. Zit wel lekker lui op de bank.

Lijstje.

O: banaan
T: klein bakje yoghurt met wat rozijntjes
L: krentenbol
T: -
D: ? geen idee

Volstrekt inactief geweest, dus ik vind het wel prima .
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:31:21 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79869711
Haaai,

Gefeliciteerd Anna!

Lijstje zonder zwemmen...
O: yoghurt met aardbeien
T: grote granny smith
S: 12 km wandlen
T: sinaasappel
L: 2 boterhammen ham, beker melk
T's: 2 crackers kaas, blokje choco
D: broccoli, chicken tonight, rijst en sla
T: taostjes

1ste paasdag heb ik een maaltijdsalade en neemt vriend macaroni mee naar het werk
2e paasdag, verse sperzieboontjes, gegrild tonijn en gebakken aardappelen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:55:12 #158
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79870579
Feli anna! Beterschap shiny! En Mevr Puff, je mag best wel eens ontevreden zijn met een cijfer, zolang je later maar relativeert en weet dat je geslaagd bent.

lijstje van vandaag
O: yogurt halve appel halve pompelmoes
T: banaan met boterham
T: cappuchino met een chocolate chip cookie (in de mac donalds )
T: kwark
D: gebakken biefstukblokjes met heel veel soorten groentjes, en ofwel wraps ofwel ovenfrietjes
T: yogurt met fruit en thee met een blokje chocolade
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79872440
ik ging net cola halen in het buurtwinkeltje... maar ik kwam met een half brood voor 1.45 terug want de rest was nog duurder en nu heb ik dorst..
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:46:13 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79872450
Hoi allemaal
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moggeh!

Ik liet gisteren aan een vriendin je taart voor mij zien en die zei ook dat ze je zou tippen bij vrienden die gaan trouwen

Ik heb vanochtend koekjes gebakken allemaal paasfiguurtjes En we hadden een lekker ontbijtje met de Matheus op de achtergrond uiteraard

Kwak, tournee met CM gaat m inderdaad niet worden voor mij, maar zal ik het op het forum van het studentenkoor hier posten? Daar zitten misschien wel enthousiaste dames met genoeg tijd!
pi_79872770
Bij de ouders van ex mr. Shiny werden ook paaseieren in de tuin verstopt, voor kinderen (nouja 26, 28 en 31 jaar oud) en aanhang. Ik stond eerst wel ff raar te kijken maar het was wel hilarisch
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:17:27 #162
236335 neen
schone schijn
pi_79873445
Nou, ik even snel een kopje koffie gedaan op het terras en toen maar met al m'n zooi huiswaarts gekeerd. Kom ik dus thuis is er niemand inmiddels wel maarja.

Nu gaat m'n moeder pisang goreng maken, maar ik lust niet zo graag banaan
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef P.F het volgende:
Ik wil wel koffie met je drinken volgens mij ben ik zondag in amsterdam, maar dat weet ik hier maar nooit
pi_79873567
o gezellig ! ik ben ook in adam maar ik moet ook een hippe outfit vinden en mn vriendje weigert te zeggen wat ie leuk vind [ik heb nog 10.000 modeadviezen tegoed] dus dat schiet niet op :!
pi_79873702
Woohoo! Ik ben eindelijk klaar met het analyseren van die verrekte video's van Internettende pubers! In totaal 41,5 uur aan video. Op naar de teksten.

Maar eerst een lekker lang weekend.
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:12:53 #165
236335 neen
schone schijn
pi_79875008
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef P.F het volgende:
o gezellig ! ik ben ook in adam maar ik moet ook een hippe outfit vinden en mn vriendje weigert te zeggen wat ie leuk vind [ik heb nog 10.000 modeadviezen tegoed] dus dat schiet niet op :!
Dan kan dat wel denk ik ik zal eens vragen hoe laat al die zooi daar duurt dan

M'n ouders net :
"zo, ik geef jullie even wat paaseitjes"
- "nee, je moet stoppen je eet paaseitjes alsof het chips is"
"ze zijn ook zo lekker"
-"daarom heb je nu zo'n dikke buik"
"ik heb geen geen buik en zondag ga ik hardlopen"

pi_79875766
Wow, ik denk dat dit zo ongeveer is hoe mensen hun zaterdagen doorbrengen. Wat fijn. .

Pasen was (en is) bij ons ook nooit iets speciaals, eigenlijk. Vorig jaar kwam de hele familie bij m'n ouders maar dat was toen vooral omdat m'n pa jarig was. . M'n vriend en ik hebben toen wel paaseieren verstopt voor de kinderen, dat was een grote hit.
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:42:30 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79875841
Ik was vergeten hoe demotiverend het kan zijn om de hele dag op zoek te zijn naar leuke vacatures

Yay DaDtje met de vrije dag!
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:47:38 #168
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79876010
Mijn lasagne is af, nu is het wachten op de vriendin die bij me komt eten.

Ik ga me maar eens omkleden.
pi_79876014
Lijstje!

O: 1x geroosterd brood met filet A. en een gekookt eitje
L en T's: bij elkaar 6 crackers: 3 met filet A, 2 met roomkaas en 1 met 30+ kaas, tomaat en komkommer.
S: hardlopen, als ik me zo van m'n stoel kan hijsen, that is.
T: wodka, nootjes
D: ik denk een wrap, want ik heb nog vulling over en geen zin te koken.
T: 2 blokjes pure choco bij de thee.
pi_79876348
dit is trouwens mn nieuwe jurkje, die van op de knie

[ Bericht 23% gewijzigd door P.F op 02-04-2010 18:05:53 ]
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:00:55 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79876362
Oeh, nog 138 berichtjes Nou dat gaat lukken voor dinsdag?

Rijst staat op, nu de rest maar eens aanzetten.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:01:27 #172
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79876375
leuk, PF!

Oh, in het kader van samen pasen vieren: ik heb bedacht dat ik zondag uitgebreid ga ontbijten in m'n eentje. Uitslapen, en dan naar de supermarkt voor verse croissantjes en een vers sapje, wat vers fruit erbij, eitje koken enzo.. Doe je mee?
pi_79876442
thx! maar ik vond hem een beetje wijd en kort

mn vriendje: oh een beetje emily the strange op een goede manier

ik had wel veel sjans toen ik dat ding aan had

hij is helaasch niet zo sexy lang en strak als ik hoopte
pi_79876464
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef AKnynke het volgende:
leuk, PF!

Oh, in het kader van samen pasen vieren: ik heb bedacht dat ik zondag uitgebreid ga ontbijten in m'n eentje. Uitslapen, en dan naar de supermarkt voor verse croissantjes en een vers sapje, wat vers fruit erbij, eitje koken enzo.. Doe je mee?
ik ging vandaag al kijken voor oprol croissantjes want bij mij is pasen nu al begonnen maar ik ga ze zondag zeker maken! leuk!!! ik doe mee!
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:57:02 #175
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79877950
Ik heb nieuwe schoenen! (voor 8 euro, lang leve de marginale chinese winkel die ook een super coole brooddoos had voor 2.5 euro) En ik heb tickets naar Wenen, en ik ben in kuismodus!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79878024
Gefeliciteerd anna!
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Ik stelde zonet al een aparte bejaardensupermarkt voor met alleen de producten die bejaarden kopen. Waaronder advocaat dus. Scheelt jonge hippe haastige mensen een hoop ergernis in de supermarkt En nu ga ik nog even naar de Plus want de AH heeft kennelijk de Euroshopper cola light uit het assortiment gehaald en ik ga echt geen Coca cola drinken.
Het heeft een nieuwe verpakking! Wit met rood. Net zoals de Euroshopper sinas, ik liep laatst perongeluk met een blikje sinas naar buiten, dat in het cola schap stond . Dus misschien kan je het dan wel terugvinden?

Pasen: eerste paasdag 's morgens uitgebreid ontbijt + kerk, misschien wat film kijken ofzo en 's avonds zo'n buffettafel met hapjes (ipv normale avondmaaltijd. Vooral veel fruit, vleeshapjes enzo) wat niet veel tijd kost. Tweede paasdag 's morgens de verjaardag van mn oma en 's middags/avonds 'familiedag' van de andere familie. Met pasen omdat de meesten dan geen afspraken hebben. En we dit al een paar jaar niet meer gedaan hebben. Ik heb er echt zin in om mijn achternichtjes/neefjes enzo een keer te zien .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79878196
  • Havermout
  • drie kwartier fietsen
  • 16 paaseitjes
  • 6 roggebrood met pindakaas
  • zacht puntje ei/bacon
  • drie kwartier fietsen
  • 1 kaasknabbelstengel
  • 4 krekkers met boter
  • kroepoekplak met zoete chilisaus
  • 2 eieren met mayo
  • heel blikje tonijn, aangemaakt met mayo
  • tweederde van een rol mariakaakjes met roomboter
  • rijst met vis en groente

Waar is Laureline eigenlijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 02-04-2010 19:41:30 ]
  • ik moet verrassend weinig
      vrijdag 2 april 2010 @ 19:03:56 #178
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79878210
    En normaal op pasen raap ik eitjes samen met mijn broer en zus (die ik soms zelf verstopt heb), dan eten we uitgebreid ontbijt en dan in de auto naar Antwerpen om mijn oma haar tuin te gaan uitkammen... Die zijn vaak te goed verstopt (en eenmaal had de hond ook zijn paasei achtergelaten, mijn neefje van 2 dacht echter dat het chocolade was... brrr) Maar dit jaar dus Wenen, het wordt leuk!
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      vrijdag 2 april 2010 @ 19:17:35 #179
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79878735
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 18:59 schreef Chicolate het volgende:
    Gefeliciteerd anna!
    [..]

Het heeft een nieuwe verpakking! Wit met rood. Net zoals de Euroshopper sinas, ik liep laatst perongeluk met een blikje sinas naar buiten, dat in het cola schap stond . Dus misschien kan je het dan wel terugvinden?

Ja, dat weet ik, maar dat is de regular versie. Light heb ik niet meer gezien.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79879001
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik, maar dat is de regular versie. Light heb ik niet meer gezien.
    Nee, de light ook. Heeft dezelfde verpakking als de regular, hoe handig . Staat hier beneden nog een fles van, dus weet het zeker .
      vrijdag 2 april 2010 @ 19:36:55 #181
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79879545
    Morgen ben ik er niet en dan is vast deel 1000
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:02:03 #182
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79880526
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee, de light ook. Heeft dezelfde verpakking als de regular, hoe handig . Staat hier beneden nog een fles van, dus weet het zeker .
    Net even op Albert.nl gekeken. De verpakkingen zien er bijna identiek uit, alleen zijn de afgebeelde glaasjes op de regular versie helemaal gevuld en op de light versie niet . Niet handig om voor beiden een rood met wit etiket te nemen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79880725
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 20:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Net even op Albert.nl gekeken. De verpakkingen zien er bijna identiek uit, alleen zijn de afgebeelde glaasjes op de regular versie helemaal gevuld en op de light versie niet . Niet handig om voor beiden een rood met wit etiket te nemen .
    Nee idd. Al heeft de regular ook een andere kleur dop volgens mij?

Ik vond het met de sinas nog erger, daar hóórt geen rood/wit bij, maar oranje/geel!
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:11:27 #184
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79880846
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Morgen ben ik er niet en dan is vast deel 1000
    Oeh

Hier een broccoli
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:14:43 #185
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79880975
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oeh

Hier een broccoli
    Ik heb al een maaltijdsalade op! Nu koffie!
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:15:54 #186
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79881030
    Lijstje:

O: twee sneetjes met katenspek
    T: snee brood met nutella
    L: snee brood met nutella en (los! ) twee gekookte eieren
    D: Beef Shanghai met mie (wat best te eten was!)
    T: glas cola met misschien wat lekkers erbij

Volgens mij vergeet ik iets...

En ohja ik heb Anna nog niet gefeliciteerd! Bij deze!
    pi_79881133
    Ik post maar geen lijstje, tussen ontbijt en avondeten geen tijd gehad om te eten en ook nog eens weinig avondeten gehad . Maar ben ook niet gaan sporten, vandaag lekker relax dagje .
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:19:30 #188
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79881170
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 20:18 schreef Chicolate het volgende:
    Ik post maar geen lijstje, tussen ontbijt en avondeten geen tijd gehad om te eten en ook nog eens weinig avondeten gehad . Maar ben ook niet gaan sporten, vandaag lekker relax dagje .
    Die zijn toch heerlijk

Mijn lijstje is ook vrij schamel hoor.

O: banaantje
    T: bakje yoghurt met rozijnen
    L: krentenbol
    T: -
    S: fysio (auw )
    D: maaltijdsalade
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:27:05 #189
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79881454
    Ach dat is toch max 800 kcal, meer dan genoeg ...

Wel kut dat fysio pijn deed

Chico, een relaxed dagje maar geen tijd voor eten?? Vertel
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:28:24 #190
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79881510
    Alleen de maaltijdsalade was al >600. Hoewel ik de kaas eruit heb gelaten.

Mijn ribben stonden 'zo scheef dat ze bijna mn vel doorstaken' aldus mijn subtiele fysio .
    pi_79881878
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
    Ach dat is toch max 800 kcal, meer dan genoeg ...

Wel kut dat fysio pijn deed

Chico, een relaxed dagje maar geen tijd voor eten?? Vertel
    Nou, eerst uitslapen tot half 1 met vriendje, ontbijten, naar een vriend om wat spullen op te halen en gezellig kletsen en toen was het alweer etenstijd . En nu zit ik ubervrouwelijk mijn nagels te lakken (want ze scheuren steeds en met een laagje eroverheen blijven ze wel heel) en te plannen wat ik straks allemaal meeneem de badkamer in aan douchegel/maskertjes enzo . Daarna opruimen + strijken en ondertussen film kijken en dan vind ik het wel weer prima .
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:41:30 #192
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79882055
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Alleen de maaltijdsalade was al >600. Hoewel ik de kaas eruit heb gelaten.

Mijn ribben stonden 'zo scheef dat ze bijna mn vel doorstaken' aldus mijn subtiele fysio .
    Dus max. 800

Dat is een pijnlijke conclusie van je fysia Kan je een beetje handlen met de pijn? Weet niet hoeveel invloed het heeft op je leven?

Van de 1.4 kg broccoli had ik nog een halve kg over, heb ik net een broccolisoep van gemaakt voor morgen, lekker is ie
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:45:23 #193
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79882235
    Hij probeert ze altijd wel weer 'terug te drukken'. Dat lukt soms gedeeltelijk en soms niet. Nu het laatste. En dat doet zeer .

Broccolisoep! Heel goed . Ik wil een keer courgettesoep maken. Denk ik.
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:45:31 #194
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79882240
    Dat klinkt erg relaxed Chico !

Bij de film nog een toastje met gekookt eitje, tonijnsalade, augurkjes met ham ofzo?

Hmmm, we gaan nu naar bed, vriend heeft vroege dienst en ik ga graag lekker warm tegen hem aanliggen (pffff verliefde muts die ik ben)
      vrijdag 2 april 2010 @ 20:46:12 #195
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79882278
    Slaap lekker uniek
    pi_79885302
    Lijstje van vandaag, weinig gevarieerd:
    O: krentenbol, peer, thee
    T: automatencappuccino
    L1: krentenbol, peer
    T: restje fruitvormige snoepjes van papabubble (4 stuks ofzo)
    L2: krentenbol, appel
    D: macaroni van mama met toetje viennetta ijs
    T: thee met halfbevrozen appeltaart
    pi_79885729
    Lijstje gisteren:

O: yoghurt met muesli
    T: choco eitje
    T: appel
    D: groot bord zuurkool met halve rookworst (dat was niet handig)

Lijstje vandaag:

O: kom melk met soort van all bran
    T: appel
    T: glas fruitsmoothie
    D: 2 stukjes pizza, paar kipnuggets
    T: een choco eitje, en hoofd van een paashaas

Das toch iets
      vrijdag 2 april 2010 @ 22:12:20 #198
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79885950
    Je hebt de paashaas onthoofd Gij bruut!
    pi_79886115
    Ik haat paashazen
      vrijdag 2 april 2010 @ 22:23:08 #200
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79886322
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
    Ik haat paashazen
      vrijdag 2 april 2010 @ 22:26:17 #201
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79886431
    lijstje:

O: yoghurt met bramen, frambozen en blauwe bessen en muesli
    L: 2 grote kommen wittebonen/spinaziesoep met chorizo, 2 knackebrod met boter, 2 met hagelslag
    T: handje chipjes
    D: zelfgemaakte volkorenpizza met avocado, kip en feta
    T: wijntje

Ik vind het een keurig lijstje!
    pi_79887277
    Hee, alweer nummer 999! Hier moet ik in gepost hebben, want ik zal het Jubileumnummer wel weer mislopen. Ik heb het de afgelopen dagen ontzetttend druk gehad met werk en onze belastingaangiftes (oef), en als ontspanning tussendoor twee seizoenen True Blood gekeken met veel flessen wijn en lekkers erbij.
      vrijdag 2 april 2010 @ 23:05:31 #203
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79887711
    Is je belastingaangifte wel gelukt Lau?
      vrijdag 2 april 2010 @ 23:06:30 #204
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79887746
    XM, courgettesoup heb je ook kant-en-klaar en die is zeer goed te eten
      vrijdag 2 april 2010 @ 23:13:53 #205
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79888034
    @ Lau, oeh True Blood (ben bij ep. 2.06 )

ik ben bij mn ouders. lijstje gaat, heb ongepland pinda's gegeten (een handje... maar 25 gram is best veel kcal... dus zit op 1900 vandaag... maar dat vind ik voor dit weekend en deze situatie eigenlijk best netjes)
    Kwak
    pi_79888050
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:05 schreef Ewelina het volgende:
    Is je belastingaangifte wel gelukt Lau?
    Ja, maar het is nu zo'n enorme klus als ondernemer. Vroegah hoefde ik alleen een T-formullier in te vullen en kreeg ik geld terug! En nu zit ik pagina na pagina door te werken. En dan nog de BTW-administratie, heerlijk, al die bonnetjes sorteren en uitschrijven, zalig

En het allerleukste: dat ik dan ieder jaar oprecht weer denk: zo, dat gestress op het laatste moment overkomt me niet meer hoor, ik ga het vanaf nu bijhouden!
      vrijdag 2 april 2010 @ 23:15:30 #207
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79888097
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef LadyBlack het volgende:

Kwak, tournee met CM gaat m inderdaad niet worden voor mij, maar zal ik het op het forum van het studentenkoor hier posten? Daar zitten misschien wel enthousiaste dames met genoeg tijd!
    oh, goed idee!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Kwak
    pi_79888254
    O, ik zal dan niet voor je spoileren Kwak!
    Al vond ik seizoen 2 gaandeweg wel heel erg euh...Supernaturallig worden. Ik genoot het meest van die dorpsgenotenconversaties in de bar, dat kleinschalige.
      vrijdag 2 april 2010 @ 23:21:21 #209
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79888348
    ja, dat heb ik ook wel een beetje - steeds dat "wat hebben ze NOU weer verzonnen" gevoel...
    Kwak
    pi_79888363
    bweh
    SPOILER
    pi_79888405
    SPOILER
    pi_79888473
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:13 schreef kwakz0r het volgende:
    @ Lau, oeh True Blood (ben bij ep. 2.06 )
    Ik heb seizoen 1 af sinds vanavond en nu moet ik wachten met het 2e seizoen, omdat we hebben afgesproken dat we dat in de USA kijken voor we gaan slapen. Maar ik vind het maar een stomme afspraak. Ik wil de rest nu ook zien.

Superserie vind ik het!!

Ik ga maar Fringe kijken nu, heb daar de pilot van gezien en dat is ook niet onaardig. Of, of, of....... er zijn volgens mij ook nog 2 GA's die ik niet heb gezien. FF de tante van K_I_M aanslingeren!!
    pi_79888511
    Ojee, PF.
    Zullen wij dan maar een wijntje nemen? Onee, je was meer van het bier de laatste tijd. Of is dat nog te riskant op je nuchtere maag?
    pi_79888530
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:22 schreef P.F het volgende:
    SPOILER
    Waar ben je nu dan? Almere?
    pi_79888574
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:22 schreef P.F het volgende:
    SPOILER
    Dat gaat te ver! Weet je wat, ga jij gewoon zelf in bad nu. Met een muziekje, glas witte wijn en een goed boek. Dat zal ze leren
    pi_79888722
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb seizoen 1 af sinds vanavond en nu moet ik wachten met het 2e seizoen, omdat we hebben afgesproken dat we dat in de USA kijken voor we gaan slapen. Maar ik vind het maar een stomme afspraak. Ik wil de rest nu ook zien.

Superserie vind ik het!!

Ik ga maar Fringe kijken nu, heb daar de pilot van gezien en dat is ook niet onaardig. Of, of, of....... er zijn volgens mij ook nog 2 GA's die ik niet heb gezien. FF de tante van K_I_M aanslingeren!!
    Ik kon me echt niet bedwingen alles uit te kijken!
    Wij krijgen ook alle series meestal van de tante van k_i_m, nadeel is wel dat je zo gewend raakt dat je alles hebt, dat het ontzettend afkicken is als je ineens 'gellijkloopt', en telkens een week moet wachten op een nieuwe aflevering. Dat is echt lang!
    pi_79888873
    Lau, heb je het huishoudboek 1898 op de kop getikt?
    pi_79888894
    Ja, ik ga die wijsheden maar eens verspreiden op het forum.
    pi_79888900
    Ja ben bij mn ouders.. maar ik zit op de wasmachine te wachten tot ik naar huis kan bweh

ik ben gewoon in een zielige bui, sorry, en ik vind het ook echt onzin maar het wil niet weg !
    pi_79888936
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Laureline het volgende:
    Ojee, PF.
    Zullen wij dan maar een wijntje nemen? Onee, je was meer van het bier de laatste tijd. Of is dat nog te riskant op je nuchtere maag?
    ik heb uiteindelijk een groenteburger genomen maar ik ben een hele slechte eter als ik alleen ben, veel te onrustig
    pi_79888962
    ik heb vandaag het hele seizoen van spuiten en slikken gekeken en die van spuiten en slikken op reis, ik voel mij nu ik alles heb gezien inderdaad best alleen !
    pi_79889005
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef Laureline het volgende:
    Ja, ik ga die wijsheden maar eens verspreiden op het forum.
    Iedere dag een nieuwe? Steken we er ook nog iets van op!!

Piefster, kom je anders morgenavond bij mij eten? Orderen we pizza of Thais of iets anders lekkers.
    pi_79889028
    Niet op de wasmachine gaan zitten hoor! Dat verergert alleen maar je depressie. Als ik tijdens onze verbouwing even op de wasmachine ging zitten om uit te rusten en om me heen te kijken naar de puinzooi, wilde ik altijd direct uit het raam springen. Ga snel ergens anders op zitten!
    pi_79889114
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Iedere dag een nieuwe? Steken we er ook nog iets van op!!

Piefster, kom je anders morgenavond bij mij eten? Orderen we pizza of Thais of iets anders lekkers.
    O leuk Maar niet doen omdat je mij zielig vindt he ( )

ik vind het namelijk echt treurig en daar wordt ik nog treuriger van.. maar daar schiet niemand iets mee op
    pi_79889142
    Zo'n monotone dreun lijkt me anders best ontspannend!

Jeetje wat staat mn buik bol. Zou ik activia nodig hebben of ligt het gewoon aan de dag doorkomen op krentenbollen?
    pi_79889153
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:37 schreef Laureline het volgende:
    Niet op de wasmachine gaan zitten hoor! Dat verergert alleen maar je depressie. Als ik tijdens onze verbouwing even op de wasmachine ging zitten om uit te rusten en om me heen te kijken naar de puinzooi, wilde ik altijd direct uit het raam springen. Ga snel ergens anders op zitten!
    nee, nee, ik moet sinds kort zelf de was doen! sinds mn moeder vond dat zijde/wol in de wasmachine kon en ik haar heel duidelijk maakte van niet ..

maar sinds dien is ze ook niet echt aardig meer of zo

dus ik wacht OP de wasmachine dus ik wacht totdat de tijd voorbij is. Ik zit er niet op, dat kan niet, daar staat de droger al!
    pi_79889218
    Wijntje is op zich wel fijn, wel lekker Hoewel ik meer van de wodka ben dan van het wijn en bier maar hier is geloof ik de wodka op!
    pi_79889234
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:40 schreef P.F het volgende:

[..]

O leuk Maar niet doen omdat je mij zielig vindt he ( )

ik vind het namelijk echt treurig en daar wordt ik nog treuriger van.. maar daar schiet niemand iets mee op
    Neuh, vind het ook wel gezellig!! Veel te lang geleden ook!!

Ik hoef niet op te ruimen toch?
    pi_79889249
    Oh en ik had mn hele koelkast en vooraad kasten en vriezer leeggegeten vandaag en gister en alles was echt op OP op. Dat is ook altijd zo treurig

Ik wordt blij van volle koelkasten en lekker eten. Maar ja, dan sta ik in een supermarkt en dan denk ik: hmmm... en dat moet ik ook nog allemaal naar huis tillen Hmmm
    pi_79889299
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Neuh, vind het ook wel gezellig!! Veel te lang geleden ook!!

Ik hoef niet op te ruimen toch?
    Nee hoor

ik heb by the way laatst voor het eerst thais gegeten, bij the bird, tofu, zoetzure saus, rijst en rauwkost (warm) heel erg lekker, minder vet dan chinees.. als het maar geen friet of pizza is want dat kan ik niet meer zien.

(als ik bij mn ouders kom is mn moeder tegenwoordig vaak weg, dan 'kookt' mn vader. een pizza en 2 magnums !)
    pi_79889391
    OMG! ik ging net zo even spieken...
    SPOILER
    pi_79889469
    Oke doen we Thais!! Ik weet een hele lekkere, die hebben inderdaad ook veel vega en met echt verse groenten en zo. Lekker!

Rond zevenen? Moet nl. nog wel werken overdag dus vroeger kan niet echt.
    pi_79889525
    volgens mij ben ik officieel de eerste persoon met een pre-awake dip

maar gelijk even gesmst dat t vriendje niet MOET komen van mij meer want ja zo vaak ziet ie zn ouders niet en t is een beetje sneu omdat als ik mij een beetje sad voel hij t maar goed moet komen maken dus heb em maar veel plezier gewenst!
    pi_79889581
    Veel plezier morgen jongens! En PF, daar fleur je vast van op toch?
    Ik ga slapen, straks zit ik ongemerkt in topic 1000 met loos geklets over wasmachines.
    pi_79889613
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
    OMG! ik ging net zo even spieken...
    SPOILER
    O wat goed Puffel!!
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:45 schreef Laureline het volgende:
    Wasmachine!
    Ook al zo'n fijne serie. Heb ik ook seizoen 2 van in huis. Nog niet gezien ook.

Niet eens van tante, maar officieel, zit in een heel mooi verpakkinkje!!

Zo nu nog even 1 aflevering Fringe en dan ga ik slapen!!
    pi_79889618
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:50 schreef conleche het volgende:
    Oke doen we Thais!! Ik weet een hele lekkere, die hebben inderdaad ook veel vega en met echt verse groenten en zo. Lekker!

Rond zevenen? Moet nl. nog wel werken overdag dus vroeger kan niet echt.
    laat is heel prima! dan zit ik eerst nog in de UB die tot 6 uur open is!

o ik kan fietsend naar huis meestal als ik op de hoogte van jouw huis ben vanaf mijn huis moet ik nog de dubbele afstand voordat ik op visite ben!
    pi_79889663
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef Laureline het volgende:
    Veel plezier morgen jongens! En PF, daar fleur je vast van op toch?
    Ik ga slapen, straks zit ik ongemerkt in topic 1000 met loos geklets over wasmachines.

je wil de 1000 gewoon niet meemaken

slank de lente in #1000 waar we samen 1000 kilo kwijt zijn!

(al denk ik dat t eerder... 100 is ? 30 van miss_s, 30 van sarabi, 30 van uniek en de overige 10 door de rest van dit topic !)
    pi_79889708
    (nu ben ik weer blij, dus nu voel ik mij eigenlijk extra labiel heel suf)
    pi_79889728
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:55 schreef P.F het volgende:

[..]

(al denk ik dat t eerder... 100 is ? 30 van miss_s, 30 van sarabi, 30 van uniek en de overige 10 door de rest van dit topic !)

Dat las ik nog even. Whehehe, je krijgt een gemeen soort grappigheid als je in een pre-awake dip zit. Best lollig.
    pi_79889876
    slaap lekker
    pi_79889910
    ik was trouwens gister in een studentenhuisje... op de 3e.. gewoon een lift a la SATC beneden.. bekleed met marmer... plafonds van 3-4 meter. iedere kamer een openhaard van marmer. een bad op leeuwenpootjes.

dat was wel schraal thuiskomen in mijn containert !
      zaterdag 3 april 2010 @ 00:19:31 #243
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79890414
    quote:

[..]

Miss_S en Sarabi is dezelfde... dus alleen maar -30.... ipv -60...

oooh Thais Al was mijn lasagne best goed geslaagd vond ik zelf...

Zo'n fles wijn hakt er best in, ik kan niet zo goed meer typen
      zaterdag 3 april 2010 @ 00:20:28 #244
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79890437
    Zojuist het allerlaatste skypegesprek met mijn vriendje afgesloten (toch vanuit hongarije), hij was een beetje dronken, en ik kreeg daar heel de tijd de slappe lach van. En nu wil ik hem zo graag naast me hebben en hem verder uitlachen... Maar nog maar een weekje whoei!
    En PF, inderdaad iets leuk doen en het gezellig maken, dat kan best ook als je alleen bent! Over wasmachines gesproken de mijne hupte daarjuist heel de badkamer rond,dat was ook niet normaal, al is het zo een communistisch modelletje...
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
      zaterdag 3 april 2010 @ 00:20:28 #245
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79890438
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 00:02 schreef P.F het volgende:
    ik was trouwens gister in een studentenhuisje... op de 3e.. gewoon een lift a la SATC beneden.. bekleed met marmer... plafonds van 3-4 meter. iedere kamer een openhaard van marmer. een bad op leeuwenpootjes.

dat was wel schraal thuiskomen in mijn containert !
    Ja maar die mensen moeten dan wel de keuken en de badkamer delen en dat hoef jij niet
      zaterdag 3 april 2010 @ 00:22:32 #246
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79890479
    Mijn lijstje:

O: 2 boterhammen met chocopasta
    L: pastasalade garnalen sweet chili van de AH
    T: paar paaseitjes
    D: flinke portie lasagne
    T: fles wijn, halve zak chips

Hmmmm....
      Vis een optie? zaterdag 3 april 2010 @ 00:29:26 #247
    70532 loveli
    N
    pi_79890638
    quote:

[..]

Als we een beetje jojo-en komen we wel aan de 1000.
    crap in = crap out
    pi_79890680
    Matrix gekeken, niet meer uitgebreid gedoucht, niet opgeruimd en niet gestreken. Zo is het pas echt een relaxavondje .

@PF: ah zo is het wel rot ja. Maar veel plezier met Co morgen!

Lijstje:
    O: dubbele boterham vlokken
    D: Schep couscous met rozijnen en abrikoos, varkensvlees/courgette met sinaasappel/ui sausje. Zoet avondeten, brrr
    T: Handje dropjes
    T: Soort soepstengels, met half kuipje Slankie 20+ smeerkaas
    T: Schaaltje Nibbits (van die ringen)

Een beetje weinig denk ik? Zo'n kuipje smeerkaas is maar 133 kcal . Echt weinig! Ik dacht 500 ofzo. En de lekkere chips was op. Anders had ik een zak weggewerkt.
    pi_79891718
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 00:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja maar die mensen moeten dan wel de keuken en de badkamer delen en dat hoef jij niet
    Hihihii dat moet ik wel, badkamer van vriendje is stuk. Hij heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt en een eigen plankje ingeruimd
    pi_79891727
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 00:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Echt waar ?
      Vis een optie? zaterdag 3 april 2010 @ 01:23:51 #251
    70532 loveli
    N
    pi_79891808
    Als jullie morgen "#1000 - met loos geklets over wasmachines" iets langer dan een halve dag laten bestaan, dan heb ik misschien ook nog de kans om erin te posten.
    crap in = crap out
      zaterdag 3 april 2010 @ 01:28:12 #252
    215895 Sjaapje
    Maar zeg Sjaap
    pi_79891900
    Ik ga het mislopen... Vertrek morgen naar Wenen tot dinsdag. Het gezond eten is al gegarandeerd tot 16u morgen de rest ga ik zelf moeten doen. Veel plezier op het 1000topicfeestje, maar niet te veel taart e !
    Ik bijt!
    (Zachtjes)
    pi_79892230
    ik kwam even kijken of we al in de 1000 zitten!

Puff, wat goed -4!! Hoe veel moet er in totaal af? En ik hoop dat PF over haar zielige bui heen is inmiddels. Niet leuk wanneer feestdagen dat effect hebben.

Wij hebben gezellig geborreld met collegae en nu heb ik heel veel slaap en iets te veel wijn op, dus welterusten aan alle slapende slankies!
      zaterdag 3 april 2010 @ 03:15:12 #254
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79893208
    Zo, weer thuis. Morgen weer veel doen

Een wake up call moet ik mijzelf ook maar even geven ivm een schop onder de kont maar nu eerst nachtrust
    pi_79893722
    Goeiemorgen!
    pi_79894026
    Goeiemorgen!
    pi_79894039
    Goeiemorgen!

Laat ik maar eens een rondje gaan hardlopen.
      zaterdag 3 april 2010 @ 08:02:31 #258
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79894105
    Ola chica's!

Ren ze sigme!

Na een weggespoelde inca trail en neervallende rotsblokken op dino-sporen, is wederom Peru getroffen door een aardverschuiving .

Je zou bijna denken dat het een signaal is om niet te gaan over 5 weken

Maar goed, eerst maar eens RPM'en vandaag, want van morgen t/m woensdag kan ik ook weer niet. En twee weken niet fietsen krijg ik niet aan mezelf verkocht.
      zaterdag 3 april 2010 @ 08:07:43 #259
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79894118
    quote:

[..]

heu, ik ben ook 20 kwijt hoor .

Goeiemorgen . Wij gaan zo weg. Eerst naar Friesland, waar mijn ouders op ons wachten en dan door naar mijn broer, ergens in de buurt van Apeldoorn, om daar de verjaardag van m'n moeder te vieren (m'n broer en z'n vrouw organiseren het, omdat m'n moeder nog niet helemaal de oude is, vandaar )

We eten daar vanavond niet, dus ik hoop dat we bijtijds terug zijn, zodat ik nog naar de AH kan om gehakt en provençaalse groentemix voor de couscous te kopen, want dat ben ik gisteren vergeten .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 3 april 2010 @ 08:09:27 #260
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79894123
    Veel plezier Vik!

I'm off to the sportschool
    pi_79894753
    Mogge!
    Vanochtend keek ik nog eens op de weegschaal en daar zag ik het magistrale getal van 65,1 kg, dat is dus zelfs -5 kg in 9 weken Ben ik best blij mee, want heb mezelf heus niet zo extreem hoeven afbeulen. Resultaat hebben is zo leuk

Vanavond gourmet.
      zaterdag 3 april 2010 @ 09:46:44 #262
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79894829
    Goedemorgen...
    Veel plezier Vik en XM...

Zit aan de koffie, straks een bak yoghurt, zal ik gaan hardlopen of gaan hometrainen met de x factor??
    Hmmm, kweet niet, wat ik wel weet dat de afgelopen paar dag 'streng' zijn vruchten hebben afgeworpen, ben weer die halve kg kwijt
      zaterdag 3 april 2010 @ 09:47:43 #263
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79894842
    Puff wat goed!!
    En morgen niet wegen he want gourmet zet nogal aan qua vochthuishouding...
      zaterdag 3 april 2010 @ 09:58:42 #264
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79894976
    goeiemorgen!

Net 6 km. hardlopen in 37 minuten achter de rug. Was zo fijn, het zonnetje scheen, de vogels floten en ik liep door een fijn landschap!

Nu even ontbijten en dan aan het werk!
    pi_79895033
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Mogge!
    Vanochtend keek ik nog eens op de weegschaal en daar zag ik het magistrale getal van 65,1 kg, dat is dus zelfs -5 kg in 9 weken Ben ik best blij mee, want heb mezelf heus niet zo extreem hoeven afbeulen. Resultaat hebben is zo leuk

Vanavond gourmet.
    Nog beter! Jij hebt mijn streefgewicht, ik ben jaloers! Ik wil jouw evy-discipline!

Nu boodschappen doen en daarna op de fiets de stad in om cadeautjes te scoren voor mijn verjarende moeder.
      zaterdag 3 april 2010 @ 10:07:15 #266
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79895090
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 00:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

MoBlo is er ook heel veel kwijt geraakt!
      zaterdag 3 april 2010 @ 10:09:31 #267
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79895127
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Mogge!

Vanavond gourmet.
      zaterdag 3 april 2010 @ 10:11:11 #268
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79895160
    Wat goed Puff!

Gefeliciteerd

RPM ging kut. Had echt natte kranten in m'n benen ofzo.
    pi_79895430
    12 km, 9,4km/u

Vandaag naar oma, XM?
      zaterdag 3 april 2010 @ 10:25:52 #270
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79895438
    Yes... zit nog even bij te komen en dan douchen en op naar't hoge noord'n .
      zaterdag 3 april 2010 @ 11:05:23 #271
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79896265
    ola, ben bij mn ouders, in de grote bermudadriehoek van mijn gezond-eetvermogen. maar t gaat wel goed eigenlijk. alleen gisteravodn ongepland pinda'sgegeten omdat mn vader zo nodig twee bakken pinda';s op tafel moest zetten voor mn neus en dan heb ik niet genoeg weerstand als ik al moe en chagerijnig ben.

maar vandaag weer goed gepland. ik eet best lekkere dingen enzo, maar alles met mate

even een hele grote cheer voor Puff! *O**O* heel goed joh! das echt veel voor iemand die niet eens zo veel hoeft af te vallen. way to go! matigheid werkt!

vanavond eten we raapstelen stamppot, en nu ga ik lekker een plakje suikerbrood eten
    Kwak
    pi_79896353
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef kwakz0r het volgende:
    ola, ben bij mn ouders, in de grote bermudadriehoek van mijn gezond-eetvermogen. maar t gaat wel goed eigenlijk. alleen gisteravodn ongepland pinda'sgegeten omdat mn vader zo nodig twee bakken pinda';s op tafel moest zetten voor mn neus en dan heb ik niet genoeg weerstand als ik al moe en chagerijnig ben.

maar vandaag weer goed gepland. ik eet best lekkere dingen enzo, maar alles met mate

even een hele grote cheer voor Puff! *O**O* heel goed joh! das echt veel voor iemand die niet eens zo veel hoeft af te vallen. way to go! matigheid werkt!

vanavond eten we raapstelen stamppot, en nu ga ik lekker een plakje suikerbrood eten
    Dank
    Volgens mij waren we ongeveer tegelijk begonnen? Dan heb jij nog een kilo'tje meer eraf in die periode
    Geniet er maar van hoor, je weet ondertussen best goed wat wel en niet kan toch?
    Ik maak me niet zo heel erg zorgen om de gourmet vanavond, m'n broers en pa kunnen nogal flink schransen
      zaterdag 3 april 2010 @ 11:10:44 #273
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_79896385
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 11:09 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dank
    Volgens mij waren we ongeveer tegelijk begonnen? Dan heb jij nog een kilo'tje meer eraf in die periode
    Geniet er maar van hoor, je weet ondertussen best goed wat wel en niet kan toch?
    (Ik maak me niet zo heel erg zorgen om de gourmet vanavond, m'n broers en pa kunnen nogal flink schransen )
    hoe dikker je bent hoe makkelijker/sneller je afvalt dus jij hebt me naar verhouding wel ingehaald
    Kwak
    pi_79896425
    Jeetje Puff, wat goed!
    pi_79896538
    Wat goed zeg Puff! Mooi tempo ook!
      zaterdag 3 april 2010 @ 11:19:23 #276
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79896567
    Suikerbrood

Heb toch de xfactor gehometrained, 70 min. 35 km..

En nu naar de welkoop op suzie pizzamix te halen, proberen zelfgemaakte pizza te maken vanavond.
    pi_79896647
    Laten we heeeeeel lang doen over deel 1000 !
    pi_79896760
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
    Laten we heeeeeel lang doen over deel 1000 !
    3 dagen!
      zaterdag 3 april 2010 @ 11:37:08 #279
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_79897009
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 11:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

3 dagen!
    Zou wel leuk zijn, dan kan ik 'm ook nog meepikken .
    pi_79897042
    hoi!

hardlopen van gisteren verplaatst naar vanmiddag. ik was gaan lezen/leren en viel in de stoel in slaap. Daarna maar op bed verder gegaan tot aan het eten, dat scheelde wel een hoop!

Zo maar weer studeren... en dan rond 4 uur even een rondje hobbelen

Goed bezig Puff!
    Ja doei.
      zaterdag 3 april 2010 @ 11:56:17 #281
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79897447
    Wat goed, Puff! 5 kilo is heul veel! Ikzelf heb me al een tijd niet gewogen maar ik heb wel het idee dat broeken losser zitten Dus óf ik verminder, óf mn broeken lubberen

Weer geZumbaat, was weer fijn! Jammer alleen dat ze maandag dicht zijn, ik had ruige plannen om volgende week weer eens 4 keer te gaan
      zaterdag 3 april 2010 @ 12:12:54 #282
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79897889
    5kg is wel lekker ja

Schoolgedoe gedaan, koffie gedronken en nu even de stad in ;')
    pindakaas en een gelookt ei gehad met brood tot nu toe, geen idee wat er vanavond op het menu staat

edit: ook gourmetten omdat ik morgen weer wegben alwel rijkelijk gevulde bakjes gemaakt om mee te nemen

[ Bericht 34% gewijzigd door neen op 03-04-2010 12:21:09 ]
      zaterdag 3 april 2010 @ 12:21:36 #283
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79898142
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef kwakz0r het volgende:

oeh, lekker! stamppot raapjes!

Mijn lijstje voor vandaag:

O: banaan
    S: 6 km. hardlopen
    O2: muesli met bramen, frambozen en blauwe bessen en yoghurt
    L: restje pizza met feta, avocado en kip, laatste kom spinazie linzensoep
    T: geen idee
    D: bij een vriendin, geen idee. Ga in iedergeval een speculaastaart bakken want het is haar verjaardag..hoop dus daar een stukje van!
    pi_79898152
    Ik ga vandaag geen gram afvallen. Voor mijn laatste dag op het werk heb ik net een appeltaart, muffins en een cake-je gebakken en ik heb van al het beslag zitten snoepen: ik ben een beetje misselijk...

Misschien moet ik meehelpen met de aanleg van het terras waar mijn schoonvader en zwager nu zo hard mee bezig zijn, in de regen!

Mariaatje! Bikkel! Met jouw sportregime is er vast wel iets veranderd: hetzij strakker, hetzij lichter, het liefst natuurlijk allebei!
      zaterdag 3 april 2010 @ 12:23:55 #285
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_79898208
    @ Maria: ik heb ook het idee dat ik weinig afval..maar merk vooral in m'n gezicht dat er al wat af is. Ik geloof niet dat de weegschaal echt wat vertelt. Volgend weekend in de sportschool maar eens kijken..

Ik voel me trouwens wel beter, door lekker en gezond te eten en veel te bewegen...

Oh, t vriendje zegt ook dat er al wat af is, maar volgens mij zegt hij dat alleen maar om lief te zijn...
      zaterdag 3 april 2010 @ 12:28:50 #286
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79898324
    Anna: constant blijven is met pasen ook al een feat! En aanleg terras = sport! En dankjoe! Al heb ik afgelopen week weinig gesport (alleen donderdag en vanochtend, na ruim een week niet ivm verstandskiezen!), maar daar gaat weer verbetering in komen

Nynke: ik geloof het ook, vooral als je voeding vrij 'normaal' is (als in, niet weinig, niet álles ontzeggen), dan krijg je verandering voornamelijk dmv sport en kan ik me voorstellen dat je dan eerder gewoon 'strakker' wordt. En fijn is dat he, het gevoel hebben gezond bezig te zijn en je dan ook meteen gezonder voelen En als je het zelf al in de spiegel ziet zal vriendje het ook wel zien toch! Neem het compliment maar, je verdient het, met je mooie lijstjes en sportactiviteit
      zaterdag 3 april 2010 @ 12:32:21 #287
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79898426
    Je hebt echt keurige lijstjes Nynke, dat komt wel goed!

Jij gaat toch ook heel goed Maria? Kan me niet voorstellen dat je niet bent afgevallen.

Geen pizza vanavond maar een maaltijdsalade en broccolisoep.
    Vanavond gezellig met vriend, lekker chipjes en toastjes en drankjes
    pi_79898895
    Ik moet zo eigenlijk naar de stad, maar zie nu dat het de rest van de middag blijft regenen . En ik moet op de fiets, is 30 min enkele reis ofzo .
    pi_79898967
    oh ik dacht dat jij 5 minuten van de stad woonde? ben je verhuisd?
      zaterdag 3 april 2010 @ 12:59:27 #290
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_79899111
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 01:18 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt waar ?
    Ja
    pi_79899174
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 12:54 schreef P.F het volgende:
    oh ik dacht dat jij 5 minuten van de stad woonde? ben je verhuisd?
    Ja nee ik moet naar de Bever. Die is buiten het centrum. Maar 30 min is misschien een beetje veel bedenk ik nu, dat was met windkracht storm en tegenwind, het is eerder 15 min enkele reis en 30 min totaal .
      zaterdag 3 april 2010 @ 13:07:45 #292
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_79899347
    Wij gaan ook niet afvallen vandaag m'n zwager zei wel dat ik nog dunner was geworden :p.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_79899492
    Ik moet ook naar de stad
      zaterdag 3 april 2010 @ 13:21:40 #294
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_79899713
    Wat ga je halen bij Bever, Chico? Ik kreeg laatst ook een nieuwe catalogus in de bus, een huuuge geval! En dat omdat ik daar een keer een winterjas heb gekocht (verder kom ik er nooit )
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef uniekhoorn het volgende:

Jij gaat toch ook heel goed Maria? Kan me niet voorstellen dat je niet bent afgevallen.
    Ik kan het me helaas wel voorstellen Nah ik denk dat ik mezelf af en toe teveel toe sta, onder het mom van 'het moet wel leuk blijven'. Ik neem bijvoorbeeld nog steeds een glas cola of twee in de avond in het weekend, en vaak snaai ik dan ook wel iets (bijv wat chips, wat zoute stokjes, of wat chocola). Ik ben er nog niet helemaal achter in hoeverre ik dat moet/wil aanpassen. Doordeweeks eet ik veelal best netjes geloof ik. Sporten gaat wél goed, maar soms komt mn studie in de weg, en dan kies ik toch voor de studie. Al verwacht ik dat komend blok rustiger gaat worden!
    pi_79899999
    Pff, je kamer en bed gaan er niet frisser op ruiken als je drie dagen in je nest hebt gelegen

Dus ik heb mezelf maar even leuk aangekleed en make-up aangebracht in de hoop dat ik er vanavond iets minder dood uitzie (vrienden van mijn ouders komen eten geloof ik). Ik zou ook uitgaan met vriendinnetjes maar dat zit er ook niet echt in
      zaterdag 3 april 2010 @ 13:38:07 #296
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_79900082
    He Shiny.... hopelijk knap je snel op
    pi_79900448
    Deel 1000 zal best lang bestaan als we daarin alleen ontopic posten!

Ik heb zeker ook wel 30 kilo bijgedragen aan de 1000, zo niet meer! Maar dan in een herhaling: 5 kilo eraf, 5 kilo erbij, 5 kilo eraf, 5 kilo erbij
      zaterdag 3 april 2010 @ 14:08:02 #298
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_79901002
    Wat goed Puff!
    Shiny . Hopelijk voel je je snel wat beter!

Nou, nog even snel offtopic dan. Ik heb m'n haar laten kleuren bij de kapper gisteren!
    Your body. Your soul. Your rituals.
    pi_79901015
    pics!
    Ja doei.
      zaterdag 3 april 2010 @ 14:09:29 #300
    236335 neen
    schone schijn
    pi_79901046
    Beterschap sdb!

Ik heb nu dit jaar 5 kilo eraf ofzo alleen gaat het nu wat minder snel meerdere redenen

Wie gaat trouwens na deze post dit topic sluiten en een nieuwe openen
    pi_79901116
    ik
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')