niet alle fruitsuiker is puur fructose toch? ik weet wel dat je als je ene lage bloedsuiker hebt meer baat hebt bij een snelle suiker, een volkorenboterham werkt gewoon niet snel genoeg...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Stokpaardje: Fructose altijd met mate doen, ondanks lage GI. Op lange termijn is het een veroorzaker van diabetes II.
Het nummer van de duivel, maar dan op de kopquote:
Maar het is zo lekker! Ik probeer het ook echt te beperken tot 5. Dat lukt de ene dag dan wel beter dan de andere, maar als tussendoor is het toch nog altijd beter als een koekje. En savonds geniet ik van mijn yogurt met fruit... (en smorgens ook)quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:02 schreef kwakz0r het volgende:
ja zegik wou naar bed! je was te sloom adelante, nou had ik al een tweede geopend...
![]()
[..]
@sjaapje: +5 stuks fruit is echt teveel volgens mij...
Dit was mijn 65.000e postquote:
Okido, dus als ik die laaste dingen niet vaak eet (wat ik dus niet echt doe) dan komt het wel okquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:13 schreef loveli het volgende:
Een portie fruit bevat niet heel veel fructose (bak kersen was 2 gram ofzo), maar ontbijtkoek, veel bakkerijproducten en bv drinkyoghurt geloof ik zit het allemaal in. Dus in totaal krijg je op een dag meer binnen dan wat fijn is op de lange termijn.
/moe, niet heel gestructureerd antwoord gemaakt
Jij doet toch een medische opleiding? Als je in PubMed zoekt op fructose en insulinresistance zul je meer onderbouwde antwoorden vinden dan waar ik je nu aan kan helpen, denk ik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:21 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Okido, dus als ik die laaste dingen niet vaak eet (wat ik dus niet echt doe) dan komt het wel ok
Jup, maar ik ben luiquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij doet toch een medische opleiding? Als je in PubMed zoekt op fructose en insulinresistance zul je meer onderbouwde antwoorden vinden dan waar ik je nu aan kan helpen, denk ik.
Verbaast me niets. Echt overal zit suiker inquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:13 schreef loveli het volgende:
"Vroeger" kreeg men +/- 20 gram fructose binnen. Een "gemiddelde" amerikaan zit over de 200. Als ze voor dierproeven een rat met diabetes willen, krijgt dat beest een week of 2 een fructosedieet, voila.
meer dat ik dat had kunnen wetenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:06 schreef neen het volgende:
Even andere prioriteiten stellen is toch prima, dan gewoon zo goed sporten na de tentamens? Het is ook niet zo de je nu ineens al die sporttijd aan waardeloze dingen besteed
Ik heb gisteren nog even gezellig gedaan met studiegenotendus zaterdag maar thuis blijven want vanavond ga ik naar een filmding met vrienden
copy/past en wel even opletten dat je de bedrijfsnamen/contactpersonen goed zetquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:05 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, ik herinner me ineens wat ik vandaag moet doen... 6 sollicitatiebrieven schrijven
daar ben ik eens de fout mee in gegaanquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
copy/past en wel even opletten dat je de bedrijfsnamen/contactpersonen goed zet
Nee doe maar niet. Dat hebben ze meteen door. Mijn brieven bestaan uit drie alinea's: inleiding (die copypaste ik meestal gewoon), alinea 2 (daar wijzig ik iets in om aan te sluiten bij het bedrijf), alinea 3 (waarom ik graag bij dát bedrijf wil werken; die is voor elke brief anders)quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
copy/past en wel even opletten dat je de bedrijfsnamen/contactpersonen goed zet
En toen ging je in 1 minuut vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:05 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, ik herinner me ineens wat ik vandaag moet doen... 6 sollicitatiebrieven schrijven
Leuk! Met laagjes? En poppetjes?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moggeh!
Ik heb een prijsaanvraag voor een bruidstaart, spannend..
ik doe hetzelfde, maar dan met 4 alinea's. eerste twee copy paste, laatste twee aanpassen. ik lees me altijd eerst in op een school, visie, missie, kernpunten, dingen die me opvallen, en dan kies ik er 1 of 2 uit waarop ik reageer (tenzij er iets duidelijks in de funcitebeschrijving staat, maar meestal is dat niet zo bij onderwijs)quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. Dat hebben ze meteen door. Mijn brieven bestaan uit drie alinea's: inleiding (die copypaste ik meestal gewoon), alinea 2 (daar wijzig ik iets in om aan te sluiten bij het bedrijf), alinea 3 (waarom ik graag bij dát bedrijf wil werken; die is voor elke brief anders)
Een snijtaartje met 50 cupcakes. Ik kan best stapelen, maar gek genoeg durf ik dat bij een bruidstaart nog niet aan.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef anna82 het volgende:
en goedemorgen!
Ik heb een nieuwe opdracht! Werd vanochtend om 9.00 gebeld dat ik een bestuursadviseur ga vervangen. Het is voor 4 dagen in de week, dus heb ik ook nog een dag vrij. En het is in Utrecht, dus meer reistijd, maar overall: yay!! Woensdag eerste dagje, dinsdag afscheid en dan snel weg hier.
En vriendlief heeft naar aanleiding van het bericht dat hij naar Maastricht moet, 4 sollicitatie-brieven verstuurd voor een vaste baan in Amsterdam
tof!quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:40 schreef anna82 het volgende:
en goedemorgen!
Ik heb een nieuwe opdracht! Werd vanochtend om 9.00 gebeld dat ik een bestuursadviseur ga vervangen. Het is voor 4 dagen in de week, dus heb ik ook nog een dag vrij. En het is in Utrecht, dus meer reistijd, maar overall: yay!! Woensdag eerste dagje, dinsdag afscheid en dan snel weg hier.
En vriendlief heeft naar aanleiding van het bericht dat hij naar Maastricht moet, 4 sollicitatie-brieven verstuurd voor een vaste baan in Amsterdam
Wat zij zegtquote:
Ik heb zitten zoeken met Google, maar dan vind ik alleen een topic hier op Fok, waarin jij en DaD het over dat recept hebben, maar het recept zelf kan ik nergens vinden. Mijn zoekskills falen. Linkje?quote:
Sigme, niet -maquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
Dank jullie!Ik ben ook zeer opgetogen
En Sigma, bij ons bedrijf (zelfde werkgever) wordt het niet echt gewaardeerd als je extern solliciteert. De uitwerking kan dat zijn dan ze je juist naar Maastricht sturen om je zo nog een laatste zetje te geven. Onze directie ziet ons niet als mensen, maar als inkomende en uitgaande geldstroompjes.
Dat was gechargeerd natuurlijk. Als je het vanmorgen niet zelf gezegd had, had ik het niet eens gezien. Nu ga ik erop letten, omdat jij er zo op letquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
Blegh... ik werd vanochtend wakker met een enorm opgezette bovenlip. Het is geen koortslip want ik heb geen last van jeuk, branderigheid of blaasjes. Volgens Viking lijk ik op Donald Duck.
Sorry, het is niet dat ik je als moederfiguur beschouw hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Sigme, niet -ma
En nee, het is niet de bedoeling dat ze extern solliciteren als compliment zien. Ze verliezen een inkomend geldstroompje. Soms kiezen ze dan eieren voor hun geld - iets waarbij ze het geldstroompje behouden. Maar ik begrijp dat ze hun inkomende stromen liever kwijt dan rijk zijn? Apart.
En hou je dat een beetje binnen? Veel beterschapjes!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef sigme het volgende:
Word je wel deugdelijk verwend, shiny? Met kippesoep en mariakaakjes?
Inderdaad ja!quote:
Ah zo. In elk geval veel succes gewenst, jullie beidequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:09 schreef anna82 het volgende:
[..]
Sorry, het is niet dat ik je als moederfiguur beschouw hoor
Het heeft nu vooral te maken met de crisis. De tarieven staan onder druk (die zinsnede hoor ik bijna dagelijks) en onze salarissen stammen nog uit de tijd dat de tarieven behoorlijk hoog waren. De marges op ons zijn daardoor veel kleiner dan de marges op de starters binnen het bedirjf. Daarnaast kent ons bedrijf sowieso een enorm verloop: bijna niemand blijft langer dan 4 jaar in dienst.
Nou mijn moeder is werken dus dan blijven over broer+zus en vader. De eerste twee spelen alleen Mario de hele dag en mijn vader is zelf ook ziekjes, en die roept alleen af en toe of het gaat en dat ik nog een paracetamol moet nemen. Dus helaas.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef sigme het volgende:
Word je wel deugdelijk verwend, shiny? Met kippesoep en mariakaakjes?
Dat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:20 schreef Adelante het volgende:
feli anna
beterschap shiny
kwak kwak nachtwacht
Waarom heb je je contract opgezegd? Werk niet meer interessant/nodig? Wissel je de periodes zo af?quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah zo. In elk geval veel succes gewenst, jullie beide.
En als je het niet vervelend vind, wat doen jullie, gedetacheerd en al? Ikzelf ben 'software engineer' en wel eentje van het type 'softwaretester'. Nog een maandje, en dan ben ik voorlopig weer vrij/werkloos (heb m'n contract opgezegd).
Ik wissel periodes af. Wel weer even genoeg verdiend en het wordt weer lentequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waarom heb je je contract opgezegd? Werk niet meer interessant/nodig? Wissel je de periodes zo af?
Ik ben 'consultant', heerlijk abstract. Wij worden voornamelijk gedetacheerd bij verzekeraars en pensioenfondsen, in de meest uiteenlopende functies: muteerder, administratief medewerker, relatiemanager, accountbeheerder, juridisch medewerker, helpdeskmedewerker, projectleider, teammanager etc. etc.. Ik ben ook nog tester geweest en heel even testcoordinator. Ik vond het vrij vreselijk, maar ik heb dan ook een hekel aan systemen
Als je dat met liefdesbrieven doet is het niet minder genant.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar ben ik eens de fout mee in gegaan! Niet met een sollicitatiebrief gelukkig, dat niet...
Oeh, pijnlijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je dat met liefdesbrieven doet is het niet minder genant.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je dat met liefdesbrieven doet is het niet minder genant.
Sja het schijnt dat men tegenwoordig ook moet 'Paasdineren'.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:31 schreef Adelante het volgende:
Ik denk "goh, moet nog even iets hebben van de AH, laat ik dat niet morgen halen want dan zal het wel stervensdruk zijn". Blijkt dat dat ook voor goede vrijdag geldtDe tering, het leek wel Kerstmis
Eerste paasdag eten wij bij schoonouders, tweede paasdag doen we wel kliekjesdag. Dus hier geen grootse inkopen geplandquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sja het schijnt dat men tegenwoordig ook moet 'Paasdineren'.
En het is ook een nieuwe, mij volstrekt onbekende, 'familieverplichting'.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sja het schijnt dat men tegenwoordig ook moet 'Paasdineren'.
Pasen is een groter vreetfestijn dan kerst, lijkt het wel. Alleen is de aanloop naar kerst langer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:31 schreef Adelante het volgende:
Ik denk "goh, moet nog even iets hebben van de AH, laat ik dat niet morgen halen want dan zal het wel stervensdruk zijn". Blijkt dat dat ook voor goede vrijdag geldtDe tering, het leek wel Kerstmis
Klopt. Ik moet morgen ineens naar Emmen, naar oma. En daarna door naar schoonmama in Purmerend.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:36 schreef sigme het volgende:
[..]
En het is ook een nieuwe, mij volstrekt onbekende, 'familieverplichting'.
Inderdaad, al was het hier dan een brunch... wel wat luxer dan normaal, maar niet heel speciaal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
vroeger had je toch gewoon een paaslunch?ofzo? met eieren.
Sja, wij hadden vroeger een paastak staan en er stonden wat choco-eitjes op tafel en 1e Paasdag een eitje bij het ontbijt. En dat was het dan ook wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
"Vroeger" kwamen alle kleinkinderen met Pasen bij opa en oma eieren zoeken, die hadden dan 300 choco eitjes verstopt in een tuin van 4 hectarequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Afgelopen jaren is het verschil alleen maar kleiner geworden.quote:Pasen en Kerst bijna zelfde omzet voor supers
Pasen wordt culinair gezien al lang niet meer gevierd met alleen een croissantje en een eitje. Voor supermarkten is het feest bijna net zo belangrijk als Kerstmis geworden.
36,80 euro pp
Per persoon wordt dit jaar gemiddeld 36,80 euro uitgegeven in de supermarkten voor Pasen. Ter vergelijking: afgelopen kerst was dat bedrag 38,50 euro, een verschil van slechts 1,70 euro. Supermarkten spelen hier op in door tijdelijke, speciale producten in de schappen te leggen. Dat moet in 2006 voor een recordomzet zorgen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Pasen in de supermarkten net Kerst
Update: zaterdag 22 mrt 2008, 07:26
Wie vandaag denkt nog even gauw de Paasinkopen te kunnen doen heeft het mis. De supermarkten verwachten een grote drukte, deze laatste dag voor Pasen.
Met Kerst brachten consumenten een recordhoeveelheid geld naar de supermarkten. Met Pasen is dat niet veel anders.
Het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL) voorspelt een omzet van zo'n zevenhonderd miljoen euro voor de supermarkten deze Paasperiode. Ter vergelijking: Met kerst was de omzet "slechts" een slordige honderd miljoen euro meer.
Miranda Boer van het CBL stelt dat Pasen voor supermarktondernemers "bijna net zo belangrijk is geworden als kerst".
Kant-en-klaar
Volgens supermarktondernemer Gert van Eden willen mensen tegenwoordig vooral luxer eten. "Ze willen niet zozeer de roze zalm, maar ook de wilde rode zalm."
"Ze willen niet een normaal potje jam maar een compote, met veel meer vruchten erin."
Dat de consument daarbij niet op een euro meer of minder kijkt, merkt ook Van Eem. "Heel veel wat we dit jaar verkopen is kant-en-klaar. Consumenten willen een makkelijk product hebben wat je zo op tafel kunt zetten. En het mag wat kosten."
Met elkaar
Van Eden heeft wel een verklaring voor de steeds maar groeiende vraag rondom Pasen. "Ik denk dat we het met z'n allen steeds drukker krijgen en daarom steeds meer behoeftes hebben aan momenten met elkaar."
Miranda Boer denkt dat de stijgende lijn in de Paasinkomsten de komende jaar aanhoudt. "Waar sommige mensen nu nog terughoudend zijn en het bij een gourmet houden met Pasen, zien we dat in de toekomst steeds vaker wordt gekozen voor meerdere gangen, net zoals met kerst."
Maar toch maar naar oma want het is toch de Paas..quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het echt zo'n enorme onzin.
Ze viert ook haar verjaardag.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar toch maar naar oma want het is toch de Paas..
Ja, het bejaardentehuis was uitgelopen hierquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:31 schreef Adelante het volgende:
Er scharrelden (quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het bejaardentehuis was uitgelopen hier.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er scharrelden () opvallend veel grijze dames rond ja
Ik heb niet gecheckt of de advocaat al was uitverkocht![]()
Ach zie, een verjaardagspaas. Komt het toch goed uit dat Pasen per jaar op een andere datum valt, dan heb je nog eens wat aan je paasweekend.quote:
Ze was 1 maart jarig. Maar om duistere redenen viert ze het nu pasquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach zie, een verjaardagspaas. Komt het toch goed uit dat Pasen per jaar op een andere datum valt, dan heb je nog eens wat aan je paasweekend.
Typisch.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze was 1 maart jarig. Maar om duistere redenen viert ze het nu pas.
Succesquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef neen het volgende:
Zo, ik ga nog even snel wat boodschappen doen! Dan richting het Noorden en dan met m'n tas zeulen naar het terraswant ja hoor, ik werd gebeld en ze zitten er al hoor, de liefhebbers. Dus ik zal maar gauw die kant op
ze wil gewoon pasen met jullie vierenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze was 1 maart jarig. Maar om duistere redenen viert ze het nu pas.
Ik denk het!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze wil gewoon pasen met jullie vieren
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef P.F het volgende:
oeh lijstje van gister:
O: 1 cracker hagelslag, 1 cracker appelstroop, thee, 2-3 glazen magere melk
T: 1 cracker hagelslag
T: omelet van 3 eieren, 2 rode uien, teentje knoflook, kommetje spinazie
D: milkshake en een kleine groene salade
T: 3 handjes chips en in 8 uur 6 biertjes!!!!
niet heel gezond, maar de andere optie was friet met een kaassoufle..
Mag de aanhang niet meezoeken dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef anna82 het volgende:
Ik vind pasen eigenlijk wel leukLekker het land doorcrossen en op bezoek bij alle familie
. Maar ja, de paasgedachte heeft daar natuurlijk niets mee te maken. Wij eten ook niet bijzonder fancy, alleen uitgebreid ontbijt, en dat doen we eigenlijk altijd als iedereen "thuis" is.
Mijn moeder verstopt nog steeds eitjes in de achtertuin en hoewel we inmiddels 29, 27 en 25 zijn is de competitie er niet minder om. De aanhang kijkt elk jaar weer bedenkelijk toe
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef anna82 het volgende:
Ik vind pasen eigenlijk wel leukLekker het land doorcrossen en op bezoek bij alle familie
. Maar ja, de paasgedachte heeft daar natuurlijk niets mee te maken. Wij eten ook niet bijzonder fancy, alleen uitgebreid ontbijt, en dat doen we eigenlijk altijd als iedereen "thuis" is.
Mijn moeder verstopt nog steeds eitjes in de achtertuin en hoewel we inmiddels 29, 27 en 25 zijn is de competitie er niet minder om. De aanhang kijkt elk jaar weer bedenkelijk toe
jawel! beide zijn geldig vandaag!quote:
quote:Weekabonnement
gratis reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur)
gratis reizen op 2 april 2010 (Goede Vrijdag)
korting van zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur
korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
korting van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur
Weekendabonnement
gratis reizen van vrijdag 12.00 uur tot maandag 04.00 uur
gratis reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
korting op maandag vanaf 04.00 uur, op dinsdag tot en met donderdag vanaf 09.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.
in tegenstelling tot wat in de folder Studentenreisproduct staat, kun je voorafgaand aan een feestdag niet gratis reizen met je weekendkaart.
Feestdagen in 2010
1 januari (nieuwjaarsdag), 2 april (Goede Vrijdag), 5 april (tweede paasdag), 30 april (Koninginnedag), 5 mei (Bevrijdingsdag), 13 mei (Hemelvaartsdag), 24 mei (tweede pinksterdag), 25 en 26 december (kerst).
quote:Mag ik gratis reizen op Goede Vrijdag?
Alle studenten met een geactiveerd studentenreisproduct mogen gratis reizen op 2 april 2010 (Goede Vrijdag).
Heb je een weekabonnement?
Dan reis je gratis op Goede Vrijdag. Op tweede paasdag (maandag 5 april) reis je met korting.
Heb je een weekendabonnement?
Dan reis je gratis op Goede Vrijdag en op tweede paasdag (maandag 5 april).
ik word oud..quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is dat afgeschaft MoBlo... er was altijd zoveel verwarring dat beide kaarten nu geldig zijn. Geloof ik.
1 aprilquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er stonden borden op Den Haag CS gister. Treurig.
Nee, ging over die OV's icm vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef AKnynke het volgende:
Afwijzing nummer zoveel binnen. En weer niet eens een persoonlijke e-mail. Daar baal ik misschien nog wel het meeste van.
zullen we samen pasen vieren?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef P.F het volgende:
ik voel mij heel alleenig een pasen zonder ouders, vriendje en de ub gaat ook al om 18 uur dicht
Da's ook niet netjes!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef AKnynke het volgende:
Afwijzing nummer zoveel binnen. En weer niet eens een persoonlijke e-mail. Daar baal ik misschien nog wel het meeste van.
K heb al een stuk of 6 afwijzingen binnen geloof ik, maar geen een persoonlijke. Ik snap dat niet zo goed..Maar ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even delenKijk dit!
[..]
Da's ook niet netjes!+
gezelligquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zullen we samen pasen vieren?
De UB is hier trouwens helemaal niet open...
een witte?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb maar een mooie grote orchidee gekocht om mezelf op te fleuren!
ik heb op een P&O afdeling gewerkt, afwijzingen zijn eigenlijk altijd standaardbrieven. Ze gaan er vanuit dat je zelf wel belt als je meer wilt weten...quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb al een stuk of 6 afwijzingen binnen geloof ik, maar geen een persoonlijke. Ik snap dat niet zo goed..Maar ja.
Nee, een knalroze! Deze kleur:quote:
Ja, deels snap ik het ook wel. Ach ja, ik baal er ook van omdat het gewoon jammer is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb op een P&O afdeling gewerkt, afwijzingen zijn eigenlijk altijd standaardbrieven. Ze gaan er vanuit dat je zelf wel belt als je meer wilt weten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is miss Beekman daar ook al actief?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef P.F het volgende:
wat heeft die zorayda van spuiten en slikken vaak rare kleding aan als ze buiten een interview doet![]()
!
Ik liet gisteren aan een vriendin je taart voor mij zien en die zei ook dat ze je zou tippen bij vrienden die gaan trouwenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moggeh!
Ik heb een prijsaanvraag voor een bruidstaart, spannend..
Ik wil wel koffie met je drinkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef P.F het volgende:
ik voel mij heel alleenig een pasen zonder ouders, vriendje en de ub gaat ook al om 18 uur dicht
Dan kan dat wel denk ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef P.F het volgende:
o gezellig! ik ben ook in adam maar ik moet ook een hippe outfit vinden en mn vriendje weigert te zeggen wat ie leuk vind [ik heb nog 10.000 modeadviezen tegoed] dus dat schiet niet op :!
ik ging vandaag al kijken voor oprol croissantjes want bij mij is pasen nu al begonnenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef AKnynke het volgende:
leuk, PF!
Oh, in het kader van samen pasen vieren: ik heb bedacht dat ik zondag uitgebreid ga ontbijten in m'n eentje. Uitslapen, en dan naar de supermarkt voor verse croissantjes en een vers sapje, wat vers fruit erbij, eitje koken enzo.. Doe je mee?
Het heeft een nieuwe verpakking! Wit met rood. Net zoals de Euroshopper sinas, ik liep laatst perongeluk met een blikje sinas naar buiten, dat in het cola schap stondquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik stelde zonet al een aparte bejaardensupermarkt voor met alleen de producten die bejaarden kopen. Waaronder advocaat dus. Scheelt jonge hippe haastige mensen een hoop ergernis in de supermarkt
En nu ga ik nog even naar de Plus want de AH heeft kennelijk de Euroshopper cola light uit het assortiment gehaald en ik ga echt geen Coca cola drinken.
Ja, dat weet ik, maar dat is de regular versie. Light heb ik niet meer gezien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:59 schreef Chicolate het volgende:
Gefeliciteerd anna!![]()
[..]
Het heeft een nieuwe verpakking! Wit met rood. Net zoals de Euroshopper sinas, ik liep laatst perongeluk met een blikje sinas naar buiten, dat in het cola schap stond. Dus misschien kan je het dan wel terugvinden?
Nee, de light ook. Heeft dezelfde verpakking als de regular, hoe handigquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar dat is de regular versie. Light heb ik niet meer gezien.
Net even op Albert.nl gekeken. De verpakkingen zien er bijna identiek uit, alleen zijn de afgebeelde glaasjes op de regular versie helemaal gevuld en op de light versie nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, de light ook. Heeft dezelfde verpakking als de regular, hoe handig. Staat hier beneden nog een fles van, dus weet het zeker
.
Nee idd. Al heeft de regular ook een andere kleur dop volgens mij?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Net even op Albert.nl gekeken. De verpakkingen zien er bijna identiek uit, alleen zijn de afgebeelde glaasjes op de regular versie helemaal gevuld en op de light versie niet. Niet handig om voor beiden een rood met wit etiket te nemen
.
Oehquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen ben ik er niet en dan is vast deel 1000
Ik heb al een maaltijdsalade op! Nu koffie!quote:
Die zijn toch heerlijkquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:18 schreef Chicolate het volgende:
Ik post maar geen lijstje, tussen ontbijt en avondeten geen tijd gehad om te eten en ook nog eens weinig avondeten gehad. Maar ben ook niet gaan sporten, vandaag lekker relax dagje
.
Nou, eerst uitslapen tot half 1 met vriendje, ontbijten, naar een vriend om wat spullen op te halen en gezellig kletsen en toen was het alweer etenstijdquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach dat is toch max 800 kcal, meer dan genoeg ...
Wel kut dat fysio pijn deed![]()
Chico, een relaxed dagje maar geen tijd voor eten?? Vertel
Dus max. 800quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen de maaltijdsalade was al >600. Hoewel ik de kaas eruit heb gelaten.
Mijn ribben stonden 'zo scheef dat ze bijna mn vel doorstaken' aldus mijn subtiele fysio.
quote:
Ja, maar het is nu zo'n enorme klus als ondernemer. Vroegah hoefde ik alleen een T-formullier in te vullen en kreeg ik geld terug! En nu zit ik pagina na pagina door te werken. En dan nog de BTW-administratie, heerlijk, al die bonnetjes sorteren en uitschrijven, zaligquote:
oh, goed idee!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Kwak, tournee met CM gaat m inderdaad niet worden voor mij, maar zal ik het op het forum van het studentenkoor hier posten? Daar zitten misschien wel enthousiaste dames met genoeg tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb seizoen 1 af sinds vanavond en nu moet ik wachten met het 2e seizoen, omdat we hebben afgesproken dat we dat in de USA kijken voor we gaan slapen. Maar ik vind het maar een stomme afspraak. Ik wil de rest nu ook zien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:13 schreef kwakz0r het volgende:
@ Lau, oeh True Blood (ben bij ep. 2.06![]()
)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:22 schreef P.F het volgende:
Waar ben je nu dan? Almere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:22 schreef P.F het volgende:Dat gaat te ver! Weet je wat, ga jij gewoon zelf in bad nu. Met een muziekje, glas witte wijn en een goed boek. Dat zal ze lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kon me echt niet bedwingen alles uit te kijken!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 af sinds vanavond en nu moet ik wachten met het 2e seizoen, omdat we hebben afgesproken dat we dat in de USA kijken voor we gaan slapen. Maar ik vind het maar een stomme afspraak. Ik wil de rest nu ook zien.![]()
Superserie vind ik het!!![]()
Ik ga maar Fringe kijken nu, heb daar de pilot van gezien en dat is ook niet onaardig. Of, of, of....... er zijn volgens mij ook nog 2 GA's die ik niet heb gezien. FF de tante van K_I_M aanslingeren!!
ik heb uiteindelijk een groenteburger genomen maar ik ben een hele slechte eter als ik alleen ben, veel te onrustigquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Laureline het volgende:
Ojee, PF.![]()
Zullen wij dan maar een wijntje nemen? Onee, je was meer van het bier de laatste tijd. Of is dat nog te riskant op je nuchtere maag?
Iedere dag een nieuwe? Steken we er ook nog iets van op!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef Laureline het volgende:
Ja, ik ga die wijsheden maar eens verspreiden op het forum.
O leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Iedere dag een nieuwe? Steken we er ook nog iets van op!!
Piefster, kom je anders morgenavond bij mij eten? Orderen we pizza of Thais of iets anders lekkers.
nee, nee, ik moet sinds kort zelf de was doen! sinds mn moeder vond dat zijde/wol in de wasmachine kon en ik haar heel duidelijk maakte van nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:37 schreef Laureline het volgende:
Niet op de wasmachine gaan zitten hoor! Dat verergert alleen maar je depressie. Als ik tijdens onze verbouwing even op de wasmachine ging zitten om uit te rusten en om me heen te kijken naar de puinzooi, wilde ik altijd direct uit het raam springen. Ga snel ergens anders op zitten!
Neuh, vind het ook wel gezellig!! Veel te lang geleden ook!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:40 schreef P.F het volgende:
[..]
O leukMaar niet doen omdat je mij zielig vindt he (
)
ik vind het namelijk echt treurig en daar wordt ik nog treuriger van.. maar daar schiet niemand iets mee op
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, vind het ook wel gezellig!! Veel te lang geleden ook!!
Ik hoef niet op te ruimen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
OMG!ik ging net zo even spieken...
O wat goed Puffel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al zo'n fijne serie. Heb ik ook seizoen 2 van in huis. Nog niet gezien ook.quote:
Niet eens van tante, maar officieel, zit in een heel mooi verpakkinkje!!
Zo nu nog even 1 aflevering Fringe en dan ga ik slapen!!![]()
laat is heel prima! dan zit ik eerst nog in de UB die tot 6 uur open is!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:50 schreef conleche het volgende:
Oke doen we Thais!! Ik weet een hele lekkere, die hebben inderdaad ook veel vega en met echt verse groenten en zo. Lekker!
Rond zevenen? Moet nl. nog wel werken overdag dus vroeger kan niet echt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef Laureline het volgende:
Veel plezier morgen jongens! En PF, daar fleur je vast van op toch?
Ik ga slapen, straks zit ik ongemerkt in topic 1000 met loos geklets over wasmachines.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
[..]
je wil de 1000 gewoon niet meemaken
slank de lente in #1000 waar we samen 1000 kilo kwijt zijn!
(al denk ik dat t eerder... 100 is? 30 van miss_s, 30 van sarabi, 30 van uniek en de overige 10 door de rest van dit topic
!)
Miss_S en Sarabi is dezelfde... dus alleen maar -30.... ipv -60...quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
[..]
(al denk ik dat t eerder... 100 is? 30 van miss_s, 30 van sarabi, 30 van uniek en de overige 10 door de rest van dit topic
!)
Ja maar die mensen moeten dan wel de keuken en de badkamer delen en dat hoef jij nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:02 schreef P.F het volgende:
ik was trouwens gister in een studentenhuisje... op de 3e.. gewoon een lift a la SATC beneden.. bekleed met marmer... plafonds van 3-4 meter. iedere kamer een openhaard van marmer. een bad op leeuwenpootjes.
dat was wel schraal thuiskomen in mijn containert!
Als we een beetje jojo-en komen we wel aan de 1000.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
[..]
!)
Hihihii dat moet ik wel, badkamer van vriendje is stuk. Hij heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt en een eigen plankje ingeruimdquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar die mensen moeten dan wel de keuken en de badkamer delen en dat hoef jij niet
Echt waarquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Miss_S en Sarabi is dezelfde... dus alleen maar -30.... ipv -60...
oooh ThaisAl was mijn lasagne best goed geslaagd vond ik zelf...
Zo'n fles wijn hakt er best in, ik kan niet zo goed meer typen
heu, ik ben ook 20 kwijt hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
[..]
!)
Nog beter!quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vanochtend keek ik nog eens op de weegschaal en daar zag ik het magistrale getal van 65,1 kg, dat is dus zelfs -5 kg in 9 weken![]()
Ben ik best blij mee, want heb mezelf heus niet zo extreem hoeven afbeulen. Resultaat hebben is zo leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond gourmet.
MoBlo is er ook heel veel kwijt geraakt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Miss_S en Sarabi is dezelfde... dus alleen maar -30.... ipv -60...
oooh ThaisAl was mijn lasagne best goed geslaagd vond ik zelf...
Zo'n fles wijn hakt er best in, ik kan niet zo goed meer typen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vanochtend keek ik nog eens op de weegschaal en daar zag ik het magistrale getal van 65,1 kg, dat is dus zelfs -5 kg in 9 weken![]()
Ben ik best blij mee, want heb mezelf heus niet zo extreem hoeven afbeulen. Resultaat hebben is zo leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond gourmet.
Dankquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef kwakz0r het volgende:
ola, ben bij mn ouders, in de grote bermudadriehoek van mijn gezond-eetvermogen. maar t gaat wel goed eigenlijk. alleen gisteravodn ongepland pinda'sgegeten omdat mn vader zo nodig twee bakken pinda';s op tafel moest zetten voor mn neusen dan heb ik niet genoeg weerstand als ik al moe en chagerijnig ben.
maar vandaag weer goed gepland. ik eet best lekkere dingen enzo, maar alles met mate
even een hele grote cheer voor Puff!![]()
*O**O* heel goed joh! das echt veel voor iemand die niet eens zo veel hoeft af te vallen. way to go! matigheid werkt!
vanavond eten we raapstelen stamppot, en nu ga ik lekker een plakje suikerbrood eten
hoe dikker je bent hoe makkelijker/sneller je afvaltquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dank![]()
Volgens mij waren we ongeveer tegelijk begonnen? Dan heb jij nog een kilo'tje meer eraf in die periode
Geniet er maar van hoor, je weet ondertussen best goed wat wel en niet kan toch?
(Ik maak me niet zo heel erg zorgen om de gourmet vanavond, m'n broers en pa kunnen nogal flink schransen)
3 dagen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
Laten we heeeeeel lang doen over deel 1000!
Zou wel leuk zijn, dan kan ik 'm ook nog meepikkenquote:
oeh, lekker! stamppot raapjes!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef kwakz0r het volgende:
ola, ben bij mn ouders, in de grote bermudadriehoek van mijn gezond-eetvermogen. maar t gaat wel goed eigenlijk. alleen gisteravodn ongepland pinda'sgegeten omdat mn vader zo nodig twee bakken pinda';s op tafel moest zetten voor mn neusen dan heb ik niet genoeg weerstand als ik al moe en chagerijnig ben.
maar vandaag weer goed gepland. ik eet best lekkere dingen enzo, maar alles met mate
even een hele grote cheer voor Puff!![]()
*O**O* heel goed joh! das echt veel voor iemand die niet eens zo veel hoeft af te vallen. way to go! matigheid werkt!
vanavond eten we raapstelen stamppot, en nu ga ik lekker een plakje suikerbrood eten
Jaquote:
Ja nee ik moet naar de Bever. Die is buiten het centrum. Maar 30 min is misschien een beetje veel bedenk ik nu, dat was met windkracht storm en tegenwind, het is eerder 15 min enkele reis en 30 min totaalquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:54 schreef P.F het volgende:
oh ik dacht dat jij 5 minuten van de stad woonde? ben je verhuisd?
Ik kan het me helaas wel voorstellenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij gaat toch ook heel goed Maria? Kan me niet voorstellen dat je niet bent afgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |