Ja, maar het is nu zo'n enorme klus als ondernemer. Vroegah hoefde ik alleen een T-formullier in te vullen en kreeg ik geld terug! En nu zit ik pagina na pagina door te werken. En dan nog de BTW-administratie, heerlijk, al die bonnetjes sorteren en uitschrijven, zaligquote:
oh, goed idee!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Kwak, tournee met CM gaat m inderdaad niet worden voor mij, maar zal ik het op het forum van het studentenkoor hier posten? Daar zitten misschien wel enthousiaste dames met genoeg tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb seizoen 1 af sinds vanavond en nu moet ik wachten met het 2e seizoen, omdat we hebben afgesproken dat we dat in de USA kijken voor we gaan slapen. Maar ik vind het maar een stomme afspraak. Ik wil de rest nu ook zien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:13 schreef kwakz0r het volgende:
@ Lau, oeh True Blood (ben bij ep. 2.06![]()
)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:22 schreef P.F het volgende:
Waar ben je nu dan? Almere?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:22 schreef P.F het volgende:Dat gaat te ver! Weet je wat, ga jij gewoon zelf in bad nu. Met een muziekje, glas witte wijn en een goed boek. Dat zal ze lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kon me echt niet bedwingen alles uit te kijken!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 af sinds vanavond en nu moet ik wachten met het 2e seizoen, omdat we hebben afgesproken dat we dat in de USA kijken voor we gaan slapen. Maar ik vind het maar een stomme afspraak. Ik wil de rest nu ook zien.![]()
Superserie vind ik het!!![]()
Ik ga maar Fringe kijken nu, heb daar de pilot van gezien en dat is ook niet onaardig. Of, of, of....... er zijn volgens mij ook nog 2 GA's die ik niet heb gezien. FF de tante van K_I_M aanslingeren!!
ik heb uiteindelijk een groenteburger genomen maar ik ben een hele slechte eter als ik alleen ben, veel te onrustigquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Laureline het volgende:
Ojee, PF.![]()
Zullen wij dan maar een wijntje nemen? Onee, je was meer van het bier de laatste tijd. Of is dat nog te riskant op je nuchtere maag?
Iedere dag een nieuwe? Steken we er ook nog iets van op!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:34 schreef Laureline het volgende:
Ja, ik ga die wijsheden maar eens verspreiden op het forum.
O leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Iedere dag een nieuwe? Steken we er ook nog iets van op!!
Piefster, kom je anders morgenavond bij mij eten? Orderen we pizza of Thais of iets anders lekkers.
nee, nee, ik moet sinds kort zelf de was doen! sinds mn moeder vond dat zijde/wol in de wasmachine kon en ik haar heel duidelijk maakte van nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:37 schreef Laureline het volgende:
Niet op de wasmachine gaan zitten hoor! Dat verergert alleen maar je depressie. Als ik tijdens onze verbouwing even op de wasmachine ging zitten om uit te rusten en om me heen te kijken naar de puinzooi, wilde ik altijd direct uit het raam springen. Ga snel ergens anders op zitten!
Neuh, vind het ook wel gezellig!! Veel te lang geleden ook!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:40 schreef P.F het volgende:
[..]
O leukMaar niet doen omdat je mij zielig vindt he (
)
ik vind het namelijk echt treurig en daar wordt ik nog treuriger van.. maar daar schiet niemand iets mee op
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, vind het ook wel gezellig!! Veel te lang geleden ook!!
Ik hoef niet op te ruimen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
OMG!ik ging net zo even spieken...
O wat goed Puffel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al zo'n fijne serie. Heb ik ook seizoen 2 van in huis. Nog niet gezien ook.quote:
Niet eens van tante, maar officieel, zit in een heel mooi verpakkinkje!!
Zo nu nog even 1 aflevering Fringe en dan ga ik slapen!!![]()
laat is heel prima! dan zit ik eerst nog in de UB die tot 6 uur open is!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:50 schreef conleche het volgende:
Oke doen we Thais!! Ik weet een hele lekkere, die hebben inderdaad ook veel vega en met echt verse groenten en zo. Lekker!
Rond zevenen? Moet nl. nog wel werken overdag dus vroeger kan niet echt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef Laureline het volgende:
Veel plezier morgen jongens! En PF, daar fleur je vast van op toch?
Ik ga slapen, straks zit ik ongemerkt in topic 1000 met loos geklets over wasmachines.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
[..]
je wil de 1000 gewoon niet meemaken
slank de lente in #1000 waar we samen 1000 kilo kwijt zijn!
(al denk ik dat t eerder... 100 is? 30 van miss_s, 30 van sarabi, 30 van uniek en de overige 10 door de rest van dit topic
!)
Miss_S en Sarabi is dezelfde... dus alleen maar -30.... ipv -60...quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
[..]
(al denk ik dat t eerder... 100 is? 30 van miss_s, 30 van sarabi, 30 van uniek en de overige 10 door de rest van dit topic
!)
Ja maar die mensen moeten dan wel de keuken en de badkamer delen en dat hoef jij nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:02 schreef P.F het volgende:
ik was trouwens gister in een studentenhuisje... op de 3e.. gewoon een lift a la SATC beneden.. bekleed met marmer... plafonds van 3-4 meter. iedere kamer een openhaard van marmer. een bad op leeuwenpootjes.
dat was wel schraal thuiskomen in mijn containert!
Als we een beetje jojo-en komen we wel aan de 1000.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
[..]
!)
Hihihii dat moet ik wel, badkamer van vriendje is stuk. Hij heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt en een eigen plankje ingeruimdquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar die mensen moeten dan wel de keuken en de badkamer delen en dat hoef jij niet
Echt waarquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Miss_S en Sarabi is dezelfde... dus alleen maar -30.... ipv -60...
oooh ThaisAl was mijn lasagne best goed geslaagd vond ik zelf...
Zo'n fles wijn hakt er best in, ik kan niet zo goed meer typen
heu, ik ben ook 20 kwijt hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
[..]
!)
Nog beter!quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vanochtend keek ik nog eens op de weegschaal en daar zag ik het magistrale getal van 65,1 kg, dat is dus zelfs -5 kg in 9 weken![]()
Ben ik best blij mee, want heb mezelf heus niet zo extreem hoeven afbeulen. Resultaat hebben is zo leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond gourmet.
MoBlo is er ook heel veel kwijt geraakt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Miss_S en Sarabi is dezelfde... dus alleen maar -30.... ipv -60...
oooh ThaisAl was mijn lasagne best goed geslaagd vond ik zelf...
Zo'n fles wijn hakt er best in, ik kan niet zo goed meer typen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vanochtend keek ik nog eens op de weegschaal en daar zag ik het magistrale getal van 65,1 kg, dat is dus zelfs -5 kg in 9 weken![]()
Ben ik best blij mee, want heb mezelf heus niet zo extreem hoeven afbeulen. Resultaat hebben is zo leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond gourmet.
Dankquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef kwakz0r het volgende:
ola, ben bij mn ouders, in de grote bermudadriehoek van mijn gezond-eetvermogen. maar t gaat wel goed eigenlijk. alleen gisteravodn ongepland pinda'sgegeten omdat mn vader zo nodig twee bakken pinda';s op tafel moest zetten voor mn neusen dan heb ik niet genoeg weerstand als ik al moe en chagerijnig ben.
maar vandaag weer goed gepland. ik eet best lekkere dingen enzo, maar alles met mate
even een hele grote cheer voor Puff!![]()
*O**O* heel goed joh! das echt veel voor iemand die niet eens zo veel hoeft af te vallen. way to go! matigheid werkt!
vanavond eten we raapstelen stamppot, en nu ga ik lekker een plakje suikerbrood eten
hoe dikker je bent hoe makkelijker/sneller je afvaltquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dank![]()
Volgens mij waren we ongeveer tegelijk begonnen? Dan heb jij nog een kilo'tje meer eraf in die periode
Geniet er maar van hoor, je weet ondertussen best goed wat wel en niet kan toch?
(Ik maak me niet zo heel erg zorgen om de gourmet vanavond, m'n broers en pa kunnen nogal flink schransen)
3 dagen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
Laten we heeeeeel lang doen over deel 1000!
Zou wel leuk zijn, dan kan ik 'm ook nog meepikkenquote:
oeh, lekker! stamppot raapjes!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef kwakz0r het volgende:
ola, ben bij mn ouders, in de grote bermudadriehoek van mijn gezond-eetvermogen. maar t gaat wel goed eigenlijk. alleen gisteravodn ongepland pinda'sgegeten omdat mn vader zo nodig twee bakken pinda';s op tafel moest zetten voor mn neusen dan heb ik niet genoeg weerstand als ik al moe en chagerijnig ben.
maar vandaag weer goed gepland. ik eet best lekkere dingen enzo, maar alles met mate
even een hele grote cheer voor Puff!![]()
*O**O* heel goed joh! das echt veel voor iemand die niet eens zo veel hoeft af te vallen. way to go! matigheid werkt!
vanavond eten we raapstelen stamppot, en nu ga ik lekker een plakje suikerbrood eten
Jaquote:
Ja nee ik moet naar de Bever. Die is buiten het centrum. Maar 30 min is misschien een beetje veel bedenk ik nu, dat was met windkracht storm en tegenwind, het is eerder 15 min enkele reis en 30 min totaalquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:54 schreef P.F het volgende:
oh ik dacht dat jij 5 minuten van de stad woonde? ben je verhuisd?
Ik kan het me helaas wel voorstellenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij gaat toch ook heel goed Maria? Kan me niet voorstellen dat je niet bent afgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |