SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is miss Beekman daar ook al actief?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef P.F het volgende:
wat heeft die zorayda van spuiten en slikken vaak rare kleding aan als ze buiten een interview doet![]()
!
Ik liet gisteren aan een vriendin je taart voor mij zien en die zei ook dat ze je zou tippen bij vrienden die gaan trouwenquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moggeh!
Ik heb een prijsaanvraag voor een bruidstaart, spannend..
Ik wil wel koffie met je drinkenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef P.F het volgende:
ik voel mij heel alleenig een pasen zonder ouders, vriendje en de ub gaat ook al om 18 uur dicht
Dan kan dat wel denk ikquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef P.F het volgende:
o gezellig! ik ben ook in adam maar ik moet ook een hippe outfit vinden en mn vriendje weigert te zeggen wat ie leuk vind [ik heb nog 10.000 modeadviezen tegoed] dus dat schiet niet op :!
ik ging vandaag al kijken voor oprol croissantjes want bij mij is pasen nu al begonnenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:01 schreef AKnynke het volgende:
leuk, PF!
Oh, in het kader van samen pasen vieren: ik heb bedacht dat ik zondag uitgebreid ga ontbijten in m'n eentje. Uitslapen, en dan naar de supermarkt voor verse croissantjes en een vers sapje, wat vers fruit erbij, eitje koken enzo.. Doe je mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |