Er scharrelden (quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het bejaardentehuis was uitgelopen hier.

quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er scharrelden () opvallend veel grijze dames rond ja
Ik heb niet gecheckt of de advocaat al was uitverkocht![]()

Ach zie, een verjaardagspaas. Komt het toch goed uit dat Pasen per jaar op een andere datum valt, dan heb je nog eens wat aan je paasweekend.quote:

Ze was 1 maart jarig. Maar om duistere redenen viert ze het nu pasquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach zie, een verjaardagspaas. Komt het toch goed uit dat Pasen per jaar op een andere datum valt, dan heb je nog eens wat aan je paasweekend.

Typisch.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze was 1 maart jarig. Maar om duistere redenen viert ze het nu pas.

Succesquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef neen het volgende:
Zo, ik ga nog even snel wat boodschappen doen! Dan richting het Noorden en dan met m'n tas zeulen naar het terraswant ja hoor, ik werd gebeld en ze zitten er al hoor, de liefhebbers. Dus ik zal maar gauw die kant op

ze wil gewoon pasen met jullie vierenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze was 1 maart jarig. Maar om duistere redenen viert ze het nu pas.

Ik denk het!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze wil gewoon pasen met jullie vieren

Goed bezigquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef P.F het volgende:
oeh lijstje van gister:
O: 1 cracker hagelslag, 1 cracker appelstroop, thee, 2-3 glazen magere melk
T: 1 cracker hagelslag
T: omelet van 3 eieren, 2 rode uien, teentje knoflook, kommetje spinazie
D: milkshake en een kleine groene salade
T: 3 handjes chips en in 8 uur 6 biertjes!!!!
niet heel gezond, maar de andere optie was friet met een kaassoufle..

Mag de aanhang niet meezoeken dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef anna82 het volgende:
Ik vind pasen eigenlijk wel leukLekker het land doorcrossen en op bezoek bij alle familie
. Maar ja, de paasgedachte heeft daar natuurlijk niets mee te maken. Wij eten ook niet bijzonder fancy, alleen uitgebreid ontbijt, en dat doen we eigenlijk altijd als iedereen "thuis" is.
Mijn moeder verstopt nog steeds eitjes in de achtertuin en hoewel we inmiddels 29, 27 en 25 zijn is de competitie er niet minder om. De aanhang kijkt elk jaar weer bedenkelijk toe

quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef anna82 het volgende:
Ik vind pasen eigenlijk wel leukLekker het land doorcrossen en op bezoek bij alle familie
. Maar ja, de paasgedachte heeft daar natuurlijk niets mee te maken. Wij eten ook niet bijzonder fancy, alleen uitgebreid ontbijt, en dat doen we eigenlijk altijd als iedereen "thuis" is.
Mijn moeder verstopt nog steeds eitjes in de achtertuin en hoewel we inmiddels 29, 27 en 25 zijn is de competitie er niet minder om. De aanhang kijkt elk jaar weer bedenkelijk toe

jawel! beide zijn geldig vandaag!quote:
quote:Weekabonnement
gratis reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur)
gratis reizen op 2 april 2010 (Goede Vrijdag)
korting van zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur
korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
korting van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur
Weekendabonnement
gratis reizen van vrijdag 12.00 uur tot maandag 04.00 uur
gratis reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag
korting op maandag vanaf 04.00 uur, op dinsdag tot en met donderdag vanaf 09.00 uur en op vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur.
in tegenstelling tot wat in de folder Studentenreisproduct staat, kun je voorafgaand aan een feestdag niet gratis reizen met je weekendkaart.
Feestdagen in 2010
1 januari (nieuwjaarsdag), 2 april (Goede Vrijdag), 5 april (tweede paasdag), 30 april (Koninginnedag), 5 mei (Bevrijdingsdag), 13 mei (Hemelvaartsdag), 24 mei (tweede pinksterdag), 25 en 26 december (kerst).

quote:Mag ik gratis reizen op Goede Vrijdag?
Alle studenten met een geactiveerd studentenreisproduct mogen gratis reizen op 2 april 2010 (Goede Vrijdag).
Heb je een weekabonnement?
Dan reis je gratis op Goede Vrijdag. Op tweede paasdag (maandag 5 april) reis je met korting.
Heb je een weekendabonnement?
Dan reis je gratis op Goede Vrijdag en op tweede paasdag (maandag 5 april).

ik word oud..quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is dat afgeschaft MoBlo... er was altijd zoveel verwarring dat beide kaarten nu geldig zijn. Geloof ik.

1 aprilquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er stonden borden op Den Haag CS gister. Treurig.

Nee, ging over die OV's icm vandaag.quote:

quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef AKnynke het volgende:
Afwijzing nummer zoveel binnen. En weer niet eens een persoonlijke e-mail. Daar baal ik misschien nog wel het meeste van.

zullen we samen pasen vieren?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef P.F het volgende:
ik voel mij heel alleenig een pasen zonder ouders, vriendje en de ub gaat ook al om 18 uur dicht

Da's ook niet netjes!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef AKnynke het volgende:
Afwijzing nummer zoveel binnen. En weer niet eens een persoonlijke e-mail. Daar baal ik misschien nog wel het meeste van.

K heb al een stuk of 6 afwijzingen binnen geloof ik, maar geen een persoonlijke. Ik snap dat niet zo goed..Maar ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even delenKijk dit!
[..]
Da's ook niet netjes!+

gezelligquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zullen we samen pasen vieren?
De UB is hier trouwens helemaal niet open...

een witte?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb maar een mooie grote orchidee gekocht om mezelf op te fleuren!

ik heb op een P&O afdeling gewerkt, afwijzingen zijn eigenlijk altijd standaardbrieven. Ze gaan er vanuit dat je zelf wel belt als je meer wilt weten...quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K heb al een stuk of 6 afwijzingen binnen geloof ik, maar geen een persoonlijke. Ik snap dat niet zo goed..Maar ja.

Nee, een knalroze! Deze kleur:quote:

Ja, deels snap ik het ook wel. Ach ja, ik baal er ook van omdat het gewoon jammer is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb op een P&O afdeling gewerkt, afwijzingen zijn eigenlijk altijd standaardbrieven. Ze gaan er vanuit dat je zelf wel belt als je meer wilt weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |