Er scharrelden (quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het bejaardentehuis was uitgelopen hier.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er scharrelden () opvallend veel grijze dames rond ja
Ik heb niet gecheckt of de advocaat al was uitverkocht![]()
Ach zie, een verjaardagspaas. Komt het toch goed uit dat Pasen per jaar op een andere datum valt, dan heb je nog eens wat aan je paasweekend.quote:
Ze was 1 maart jarig. Maar om duistere redenen viert ze het nu pasquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach zie, een verjaardagspaas. Komt het toch goed uit dat Pasen per jaar op een andere datum valt, dan heb je nog eens wat aan je paasweekend.
Typisch.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze was 1 maart jarig. Maar om duistere redenen viert ze het nu pas.
Succesquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:03 schreef neen het volgende:
Zo, ik ga nog even snel wat boodschappen doen! Dan richting het Noorden en dan met m'n tas zeulen naar het terraswant ja hoor, ik werd gebeld en ze zitten er al hoor, de liefhebbers. Dus ik zal maar gauw die kant op
ze wil gewoon pasen met jullie vierenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze was 1 maart jarig. Maar om duistere redenen viert ze het nu pas.
Ik denk het!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze wil gewoon pasen met jullie vieren
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef P.F het volgende:
oeh lijstje van gister:
O: 1 cracker hagelslag, 1 cracker appelstroop, thee, 2-3 glazen magere melk
T: 1 cracker hagelslag
T: omelet van 3 eieren, 2 rode uien, teentje knoflook, kommetje spinazie
D: milkshake en een kleine groene salade
T: 3 handjes chips en in 8 uur 6 biertjes!!!!
niet heel gezond, maar de andere optie was friet met een kaassoufle..
Mag de aanhang niet meezoeken dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef anna82 het volgende:
Ik vind pasen eigenlijk wel leukLekker het land doorcrossen en op bezoek bij alle familie
. Maar ja, de paasgedachte heeft daar natuurlijk niets mee te maken. Wij eten ook niet bijzonder fancy, alleen uitgebreid ontbijt, en dat doen we eigenlijk altijd als iedereen "thuis" is.
Mijn moeder verstopt nog steeds eitjes in de achtertuin en hoewel we inmiddels 29, 27 en 25 zijn is de competitie er niet minder om. De aanhang kijkt elk jaar weer bedenkelijk toe
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:23 schreef anna82 het volgende:
Ik vind pasen eigenlijk wel leukLekker het land doorcrossen en op bezoek bij alle familie
. Maar ja, de paasgedachte heeft daar natuurlijk niets mee te maken. Wij eten ook niet bijzonder fancy, alleen uitgebreid ontbijt, en dat doen we eigenlijk altijd als iedereen "thuis" is.
Mijn moeder verstopt nog steeds eitjes in de achtertuin en hoewel we inmiddels 29, 27 en 25 zijn is de competitie er niet minder om. De aanhang kijkt elk jaar weer bedenkelijk toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |