heu, ik ben ook 20 kwijt hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
[..]
je wil de 1000 gewoon niet meemaken
slank de lente in #1000 waar we samen 1000 kilo kwijt zijn!
(al denk ik dat t eerder... 100 is? 30 van miss_s, 30 van sarabi, 30 van uniek en de overige 10 door de rest van dit topic
!)
Nog beter!quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vanochtend keek ik nog eens op de weegschaal en daar zag ik het magistrale getal van 65,1 kg, dat is dus zelfs -5 kg in 9 weken![]()
Ben ik best blij mee, want heb mezelf heus niet zo extreem hoeven afbeulen. Resultaat hebben is zo leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond gourmet.
MoBlo is er ook heel veel kwijt geraakt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Miss_S en Sarabi is dezelfde... dus alleen maar -30.... ipv -60...
oooh ThaisAl was mijn lasagne best goed geslaagd vond ik zelf...
Zo'n fles wijn hakt er best in, ik kan niet zo goed meer typen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vanochtend keek ik nog eens op de weegschaal en daar zag ik het magistrale getal van 65,1 kg, dat is dus zelfs -5 kg in 9 weken![]()
Ben ik best blij mee, want heb mezelf heus niet zo extreem hoeven afbeulen. Resultaat hebben is zo leuk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond gourmet.
Dankquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef kwakz0r het volgende:
ola, ben bij mn ouders, in de grote bermudadriehoek van mijn gezond-eetvermogen. maar t gaat wel goed eigenlijk. alleen gisteravodn ongepland pinda'sgegeten omdat mn vader zo nodig twee bakken pinda';s op tafel moest zetten voor mn neusen dan heb ik niet genoeg weerstand als ik al moe en chagerijnig ben.
maar vandaag weer goed gepland. ik eet best lekkere dingen enzo, maar alles met mate
even een hele grote cheer voor Puff!![]()
*O**O* heel goed joh! das echt veel voor iemand die niet eens zo veel hoeft af te vallen. way to go! matigheid werkt!
vanavond eten we raapstelen stamppot, en nu ga ik lekker een plakje suikerbrood eten
hoe dikker je bent hoe makkelijker/sneller je afvaltquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dank![]()
Volgens mij waren we ongeveer tegelijk begonnen? Dan heb jij nog een kilo'tje meer eraf in die periode
Geniet er maar van hoor, je weet ondertussen best goed wat wel en niet kan toch?
(Ik maak me niet zo heel erg zorgen om de gourmet vanavond, m'n broers en pa kunnen nogal flink schransen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |