3 dagen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:22 schreef P.F het volgende:
Laten we heeeeeel lang doen over deel 1000!
Zou wel leuk zijn, dan kan ik 'm ook nog meepikkenquote:
oeh, lekker! stamppot raapjes!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef kwakz0r het volgende:
ola, ben bij mn ouders, in de grote bermudadriehoek van mijn gezond-eetvermogen. maar t gaat wel goed eigenlijk. alleen gisteravodn ongepland pinda'sgegeten omdat mn vader zo nodig twee bakken pinda';s op tafel moest zetten voor mn neusen dan heb ik niet genoeg weerstand als ik al moe en chagerijnig ben.
maar vandaag weer goed gepland. ik eet best lekkere dingen enzo, maar alles met mate
even een hele grote cheer voor Puff!![]()
*O**O* heel goed joh! das echt veel voor iemand die niet eens zo veel hoeft af te vallen. way to go! matigheid werkt!
vanavond eten we raapstelen stamppot, en nu ga ik lekker een plakje suikerbrood eten
Jaquote:
Ja nee ik moet naar de Bever. Die is buiten het centrum. Maar 30 min is misschien een beetje veel bedenk ik nu, dat was met windkracht storm en tegenwind, het is eerder 15 min enkele reis en 30 min totaalquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:54 schreef P.F het volgende:
oh ik dacht dat jij 5 minuten van de stad woonde? ben je verhuisd?
Ik kan het me helaas wel voorstellenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij gaat toch ook heel goed Maria? Kan me niet voorstellen dat je niet bent afgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |