Vorige delen:quote:Bones is een Amerikaanse dramatelevisieserie, die sinds 2005 wordt uitgezonden door de Amerikaanse zender FOX. De serie gaat over Temperance Brennan en Seeley Booth, die samenwerken om moorden op te lossen met slechts botresten van de slachtoffers. De serie heeft wat weg van CSI: Crime Scene Investigation. In Nederland werd de serie uitgezonden door RTL 5, later door RTL 4.In België word de serie uitgezonden door 2be. Op 31 december 2006 is daar de laatste aflevering van seizoen één uitgezonden. In de Verenigde Staten ging op 30 augustus 2006 het tweede seizoen van start.
De serie is licht gebaseerd op de boeken van schrijfster Kathy Reichs. Zij adviseert de makers van het programma altijd, en ze leest de scripts van de afleveringen door, om alle wetenschappelijke onmogelijkheden eruit te halen. Reichs zei ooit over CSI: "Ik kijk zelden naar CSI omdat ik me erger aan de wetenschappelijke onwaarheden."
dit vond ik idd ook leuk ja!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
Bones is terug.
Het zou wel leuk zijn als ze nog eens wat met pagina 187 doen, want volgens mij wil iedereen nu weten wat daar staat.
Wel leuk trouwens dat ze de hoofdpersoon in het boek van Brennan dezelfde naam hebben gegeven als de bedenkster van Bones... de creatie schept haar schepper.
in amerika seizoen 5 nuquote:Op donderdag 1 april 2010 22:36 schreef StephanL het volgende:
Serie 3 is nu op tv? Volg het een tijdje niet meer. Vond het altijd wel goed. Heb hier nog een dvdbox staan van seizoen 1 en 2.
Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zal je zien dat het geheel nu weer in de koelkast verdwijnt en in het ergste geval de hele serie wordt gecancelled zonder dat het ooit goedkomt.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.
Ook dat, ze hebben er een beetje een karikatuur van gemaakt. Al was een flirtende Bones op zich wel een verademing.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Die eerste case klopte sowieso voor geen meter. Maar ach. lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Dat dus! Had weer een schreeuw-tegen-mn-scherm-momentje: Waarom jank je dan doos!!! Al een tijd niet meer gehad.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
En het einde![]()
![]()
Zij huilen verdorie als ze echt een 'scientist' is waarom dan!!! Verdorie!!!
CSI had echt twee seizoenen geleden moeten stoppenquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
in plaats van CSI na te doen met talloze seizoenen.
Ik vond Bones al irritant worden, het hele autistische gedoe begint een beetje te vervelen, deze aflevering hielp niet echt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dat dus! Had weer een schreeuw-tegen-mn-scherm-momentje: Waarom jank je dan doos!!! Al een tijd niet meer gehad.Was echt een goede epi. Had het eigenlijk niet verwacht dat Booth het zou doen. Die blik van Booth op de bank nadat Bones zei "We're not in love with eachother"
![]()
Bones is een doos *boos*
Maar aan de andere kant is het mss ook beter voor de show. Die spanning enzo.
[..]
CSI had echt twee seizoenen geleden moeten stoppenKijk het eigenlijk alleen nog maar uit automatisme en in de hoop dat er weer eens wat boeiends gaat gebeuren.
die van deze week was wel aardig, van csi... behalve dan dat afgrijselijk voorspelbare eindequote:Op zaterdag 10 april 2010 22:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik vond Bones al irritant worden, het hele autistische gedoe begint een beetje te vervelen, deze aflevering hielp niet echt.
Booth daarentegen
CSI ben ik mee gestopt, en ik mis het eigenlijk ook niet echt. Ik snap niet dat ze met zo veel schrijvers zo veel slechte afleveringen kunnen maken.
Ik ga zo eens kijken denk ik. Probeer me eigenlijk door vier afleveringen Private Practice heen te worstelen, maar dat wil niet zo lukken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
die van deze week was wel aardig, van csi... behalve dan dat afgrijselijk voorspelbare einde
In Hollywood is alles mogelijkquote:Op zondag 25 april 2010 01:56 schreef EvilMarc het volgende:
Even heel iets anders: Is er een kans dat Zack ooit nog terugkomt?
Mama Michellequote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wel leuk, die conversatie tussen Cam en Michelle over die dokter
Ow gelukkig. Ik schrok al...quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef Etcetera het volgende:
Het is geen Bones & Booth whaaaaaaa maar een andersoortige, als dat je enigszins geruststeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik vond het altijd al enorm oninteressant, ben blij dat het gezanik idd voorbij is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig zijn ze nu getrouwd, zijn we ook eindelijk van dat gezeur af.
Ik zei het toch!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
Het ligt er nu wel heel dik bovenop dat Angela en Hodgins weer bij elkaar gaan komen.
Ik zat echt met kromme tenen te kijken. Allemachtig. En dat grote-stappen-snel-thuisplot was ook om te janken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze doen ook niet al te moeilijk over het feit dat Toyota een aardige vinger in de pap heeft hè?.
Ahh, vandaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben hem nu aan het kijken, erg spannend tot nu toe!
Hij is op sidereel.com gewoon te bekijken al met megavideo.
Je zit in het US topic.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
Heb ik iets gemist of zit ik in het verkeerde topic?Het wordt toch pas vanavond uitgezonden?
Ja, en voor zover ik weet word de nieuwe aflevering daar pas vanavond uitgezonden, vandaar dat ik in de war wasquote:
Komt volgens mij omdat hij al op woensdagavond word uitgezonden in Canada.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en voor zover ik weet word de nieuwe aflevering daar pas vanavond uitgezonden, vandaar dat ik in de war wasMaar het is me inmiddels duidelijk.
Ah vandaar....dacht dat het gewoon foutief op tvcountdown stond aangegevenquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Komt volgens mij omdat hij al op woensdagavond word uitgezonden in Canada.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde was ook erg goed met Angela en Hodgins die het huwelijk bekend maakten, en de scene tussen Booth en Brennan...
Iets zegt me ( geen spoiler, pure speculatie ), dat ze tijdelijk uit elkaar gaan als partners of iets dergelijks.
Bones, echt fantastisch, ben helemaal in mijn sas. Gewoon briljant : 9,9/10 wat ik niet vaak zeg
[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2010 21:11:41 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat
overigens, die cliffhanger van vorig seizoen kwam amper terug dit seizoen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Ernstig is dat he? Ik heb Dexter en True Blood nog op mn te kijken lijstje staan...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
op de een of andere manier pik ik tijdens de stops altijd weer nieuwe series op, waardoor ik het volgende seizoen NOG meer te kijken heb
Zo gaat dat bij mij nou ook altijd. Gelukkig laat ik ook nog vaak dingen weer vallen en worden er dingen gecancelled.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
op de een of andere manier pik ik tijdens de stops altijd weer nieuwe series op, waardoor ik het volgende seizoen NOG meer te kijken heb
ik heb er maar 12 ofzo, mee rkan ik echt niet bolwerken hahahaquote:Op zondag 16 mei 2010 14:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij mij nou ook altijd. Gelukkig laat ik ook nog vaak dingen weer vallen en worden er dingen gecancelled.
Ik heb nu bijna 40 series op m'n lijst staan die ik volg of heb gevolgd. In de praktijk zijn dat zo'n 8 series die "draaien". Ik kan dus precies elke dag een half-uutje of een uurtje "TV" kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Suffe aflevering idd. Ze hadden het wel wat beter mogen opbouwen.Ze wisten al zeker dat ze een 6e seizoen zouden krijgen, in seizoen 4 werd de serie voor 2 seizoenen vernieuwd, dus seizoen 5 en 6.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem eigenlijk ook een beetje suf en saai, vooral na het zien van de Grey's Anatomy seizoen 6 finale. Maar het verhaal van Brennan startte vorige week al ; toen ze weer in die taxi stapte, en zei dat haar toekomst niet zeker was, dat ze niet wist wat ze wou.
Toch vond ik hem ook wel mooi op het punt dat iedereen weggaat, behalve Saroyan en Sweets dan. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze niet zouden gaan en een relatie zouden starten..
Nu zul je zien dat als ze terugkomen, ze veranderd zijn en misschien een relatie hebben of iets dergelijks...en ik wil dat ze samen komen.
Hij was in ieder geval beter dan seizoen 4 finale, en ook geen grote cliffhanger wat het draaglijker maakt.
Toch benieuwd hoe het volgend seizoen gaat ; of ze dan een jaar vooruit springen of iets dergelijks..
Ik denk dat er twee mogelijkheden zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze wisten al zeker dat ze een 6e seizoen zouden krijgen, in seizoen 4 werd de serie voor 2 seizoenen vernieuwd, dus seizoen 5 en 6.
Ik vond hem eigenlijk ook een beetje suf en saai, vooral na het zien van de Grey's Anatomy seizoen 6 finale. Maar het verhaal van Brennan startte vorige week al ; toen ze weer in die taxi stapte, en zei dat haar toekomst niet zeker was, dat ze niet wist wat ze wou.
Toch vond ik hem ook wel mooi op het punt dat iedereen weggaat, behalve Saroyan en Sweets dan. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze niet zouden gaan en een relatie zouden starten..
Nu zul je zien dat als ze terugkomen, ze veranderd zijn en misschien een relatie hebben of iets dergelijks...en ik wil dat ze samen komen.
Hij was in ieder geval beter dan seizoen 4 finale, en ook geen grote cliffhanger wat het draaglijker maakt.
Toch benieuwd hoe het volgend seizoen gaat ; of ze dan een jaar vooruit springen of iets dergelijks..
Heb even rondgekeken en dit gevondenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn
1) De serie begint weer bij de terugkomst van de laatste persoon, wss Bones, en dan wordt ze gelijk weer op een nieuwe zaak gezet. Wat er dan in hun reizen is gebeurd krijg je gaandeweg te horen. Een van de twee heeft ergens een love intereset opgedoken die hem/haar onverwachts komt opzoeken.
2) Iemand maakt tijdens de reis wat mee en trommelt de rest op om een moord op te lossen.
Ik zie het al helemaal voor me, 1 jaar later bij de coffeekart. De beste zoen tussen Booth en Brennan en dan daarna: Oh by the way Booth, this is my husband dr. huppeldepup die ik in Indonesie heb opgeduikeld.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:09 schreef EvilMarc het volgende:
Misschien dat het nieuwe seizoen begint met de beste zoen in tv-geschiedenis?
Dat zou tof zijn
Eerst de zoen, dan heel veel klefheid en dan slaande ruzie. Kan alles gewoon doorgaan én het levert toffe dialoogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, 1 jaar later bij de coffeekart. De beste zoen tussen Booth en Brennan en dan daarna: Oh by the way Booth, this is my husband dr. huppeldepup die ik in Indonesie heb opgeduikeld.
Beste zoen en omgekeerde cliffhanger
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, 1 jaar later bij de coffeekart. De beste zoen tussen Booth en Brennan en dan daarna: Oh by the way Booth, this is my husband dr. huppeldepup die ik in Indonesie heb opgeduikeld.
Beste zoen en omgekeerde cliffhanger
De rest van het Comic Con interview met E!:
http://uk.eonline.com/ube(...)_david_boreanaz.html
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Crap op de verkeerde gegoktDacht al zoiets, dat was te verwachten..ik hoop dat ze dan halverwege het seizoen of desnoods aan het einde van het seizoen er toch achter komen dat ze voor elkaar gemaakt zijn. Kan niet wachten op de nieuwe ep van Bones.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van het Comic Con interview met E!:
http://uk.eonline.com/ube(...)_david_boreanaz.html
![]()
Vond het interview met David ook wel leuk jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:00 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL ben die video's net aan het kijken.
Zn haar zit trouwens echt een stuk beter hier dan hoe ie het in Angel had (vanmiddag SyFy Channel zitten kijken). Volgens mij is hij best wel mini.....das wel een google waard
Edit: 1.85m valt nog best mee.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Grote spoiler over het einde van seizoen 6.Cam mag van mij wel weg, vervelend mens die echt niets toevoegt. Angela trouwens ook. Sweets moet blijven, die vind ik juist enorm leuke chemie hebben met de B&B.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Cam mag van mij wel weg, vervelend mens die echt niets toevoegt. Angela trouwens ook. Sweets moet blijven, die vind ik juist enorm leuke chemie hebben met de B&B.
quote:If Brennan does the nasty w / The Stituation all the TV critics get to write "Bones Bones The Situation" & who doesn't want that?
ik vind cam eigenlijk wel leuk. Van mij mag de extra labassistent wel wegquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Cam mag van mij wel weg, vervelend mens die echt niets toevoegt. Angela trouwens ook. Sweets moet blijven, die vind ik juist enorm leuke chemie hebben met de B&B.
quote:
Ik heb de ep nog niet gezien, maar hopen dat het een enorme doos is. Enige taak van haar rol is om zo vervelend mogelijk te zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:41 schreef IV_Xample het volgende:
het kan toch niet....booth die iemand anders 'heeft'
dat is zo'n teleurstelling
ik vind het wel leuk dat ze Bones kan waarderen haha...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Arme Bones...jaloers, al geeft ze het niet toe![]()
Moest lachen om een van die eerste zinnen van die labassistant ( naam even kwijt ) die zich helemaal liet gaan...kleren van elkaars lijf scheuren, etc![]()
![]()
Verder vond ik de zaak niet zo boeiend...maar de personages maken het alsnog erg sterk!
Hannah...weet nog niet hoe ik over haar denk
idd ja, en bones die alles weet van guido'squote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Mega grappig aflevering met die Jersey Shore dingen![]()
ze had zich goed ingelezen en helemaal uitgeleefd...zo onnatuurlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Mega grappig aflevering met die Jersey Shore dingen![]()
Ik heb zo hard gelachenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vond deze aflevering wel leuk weer
[ afbeelding ]
idd, ik dacht ook even: als die nachtwaker nou maar geen geest is, dat zou echt stom zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Awwww....arme Bones
Al moet ik Booth meegeven dat ik hem volledig begrijp. En niet zomaar Hannah verlaat omdat Brennan er nu wel klaar voor is...
En ik dacht even dat die nachtbewaker ( oude bekende uit Veronica Mars ), ook een geest was of iets in haar hoofd..
Ik vind dat kapsel van Bones dit seizoen trouwens niet echt mooi...geef mij seizoen 1-5 kapsel maar
dat had ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Wauw, Veronica Mars get together deze aflevering
ik twijfelde ook heel erg en toen dacht ik JAAAAAAAA het is hem!!quote:Op maandag 13 december 2010 07:57 schreef dapluiz het volgende:
Ik herkende alleen Weevil niet, dacht eerst wel dat het m was, maar ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nou idd... ze hoeft ook totaal niets in te voeren ofzo.. hup hup hup en klaar!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:04 schreef yavanna het volgende:
Leuke aflevering weer inderdaad.
Ondanks dat dit niet bepaald een show is die je al te serieus moet nemen beginnen Angela's creatie's steeds absurder te worden, met vandaag weer dat gezicht. Sowieso was het natuurlijk al mega vaag dat ze vanaf 1 stilstaand beeld werkte daar ze een heel filmpje hadden, maar ok.
Ik kan heel wat hebben wat betreft Bones, maar dit 'headshot' was wel wat rigoreus wmb.quote:
Ik kan wel veel hebben qua gore (in Bones dan). Toen Hodgins die Cannoli uit ging zuigen met een rietje moest ik wel ff slikken, dat vond ik dan weer wel goorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef Etcetera het volgende:
Serieus? Ik vond dat lijk ergerJe zag niks van het schot zelf. Hoofd, weg hoofd. En wat drek
U vraagt, wij draaien. Toch maar ff in een spoiler zetten:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef dapluiz het volgende:
Boom! Headshot!
Valt mee dat er hier nog geen gifje van staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:38 schreef dapluiz het volgende:
Vond het trouwens meevallen dat ze dat uit elkaar gespatte hoofd zo mochten laten zien, al laten ze wel vaker ranzige dingen zien in BonesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die arcs ook altijd wel leuk. Gravedigger, Gormogan ( onverwachte wending ) en in het 1e seizoen was nog iemand die allemaal vrouwen vermoorden en Brennan heeft toen nog de pols van die gast gebroken. Ben alleen zijn naam kwijt![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Howard Epps? Die kan ik me niet zo meer herinneren eigenlijk. Zit ook maar in 3 afleveringen. Het enige wat me van hem nog bijstaat is het vallen van het balkon bij Bones.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die arcs ook altijd wel leuk. Gravedigger, Gormogan ( onverwachte wending ) en in het 1e seizoen was nog iemand die allemaal vrouwen vermoorden en Brennan heeft toen nog de pols van die gast gebroken. Ben alleen zijn naam kwijtOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ah ja, Howard Eppsquote:Op maandag 31 januari 2011 12:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Howard Epps? Die kan ik me niet zo meer herinneren eigenlijk. Zit ook maar in 3 afleveringen. Het enige wat me van hem nog bijstaat is het vallen van het balkon bij Bones.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snapte echt de ballen van Booth. "Ik hou genoeg van haar om met haar te trouwen, maar als ze niet wil, dan dump ik haar". Whut?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
Interessant einde van de aflevering. Zouden Booth en Brennan dan toch nog bij elkaar gaan komen?.
Ik vond het ook een beetje apart, vandaar mijn gedachte dat de schrijvers dit gebruiken om toch toe te werken naar het bij elkaar komen van Booth en Brennan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snapte echt de ballen van Booth. "Ik hou genoeg van haar om met haar te trouwen, maar als ze niet wil, dan dump ik haar". Whut?
Die kerel spoort nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje apart, vandaar mijn gedachte dat de schrijvers dit gebruiken om toch toe te werken naar het bij elkaar komen van Booth en Brennan.
Overigens ook zonde dat Booth die dure ring weggooide...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik weet het, beetje vroeg. We hebben net de aflevering gezien. Maar de promo voor de volgende aflevering. Ziet er grappig uit!
Clark!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
niet als ze allemaal een verizon mobiel hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:41 schreef wonderer het volgende:
OMG...
"none of our phones match the victim's sim-card"
Whut?Da's wel heel dom. Of ik mis iets, maar volgens mij niet. En die telefoon die aan en uit flikkert
Serieus, tenenkrommend.
Aww, Hodgins. Kreeg het zelf ook bijna te kwaad, mooi geacteerd
Maar die heeft uberhaupt geen simkaart. Dat hadden ze vanaf het begin al moeten weten, niet eerst moeilijk proberen en alles.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef pietjansma het volgende:
[..]
niet als ze allemaal een verizon mobiel hebben
quote:A Bones Spinoff May Happen
... Fox is developing a spinoff of Bones! OMG! Show creator Hart Hanson would mastermind the spinoff, which will focus on the yet-to-be-introduced character Walter Sherman, aka "The Locator," who knows Booth from previous work. The idea would be to introduce Walter in an episode of Bones later this year and then start the new series the following season. Do YOU like this idea, Bones fans? [Deadline Hollywood]
... Battlestar Galactica is no stranger to spinoffs, standalone movies, and prequels, and is expanding its universe with Battlestar Galactica: Blood and Chrome. The series will begin with a two-hour pilot and follow William Adama in his 20s. Oh boy do you think Edward James Olmos will play him? [Syfy via press release]
... Fox has ordered two more scripts of Human Target, a good sign for the action series. CBS has also ordered two more episodes of Rules of Engagement, a bad sign for everything else. [Deadline Hollywood]
... Hulu Plus, Hulu's plan to shake all the loose change out of our pockets for something that should already be free, bombed. Even though Hulu said demand was wayyyyy high. The company tried to charge $10 for the service, which opens up the library of online television episodes and has other perks, but is now considering cutting that price in half. I still won't pay that. Nice try though! [Media Memo]
... The Wire's Gbenga Akinnagbe (you remember him as the gunman Chris who hung with Snoop) is joining Showtime's Nurse Jackie. He'll play a temp nurse for a minimum of seven episodes. From Baltimore gangster thug to male nurse... nice one. [EW]
.. Lone Star creator Kyle Killen still thinks his show has a chance at surviving even though it was canceled two episodes into its run. He's hoping he can sell it somewhere else, just as Southland was rescued from cancellation by TNT. Good luck there, kiddo. [Wall Street Journal]
... Kristen Davis of Sex and the City fame will star in a new NBC sitcom called The Happiness Project, which is based on a book of the same name. Davis will play the lead, a woman who goes on a quest to become a happier person. OMG that is sooooo Charlotte! [The Live Feed]
... And finally, the coolest news ever: Jeremy Davies, the genius who played the genius Daniel Faraday in Lost, has joined the cast of FX's Justified. *picks jaw up from floor* Davies will play Dickie Bennett, a longtime rival to Raylan. Oh my gawd I feel like screaming like a teenage girl. [The Live Feed]
Dat was dus de aflevering van afgelopen week... aparte aflevering, waarbij het normale team eigenlijk amper aan bod kwam. Leek echt meer op een pilot voor die nieuwe serie dan een aflevering van Bones.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die spin-off word volgens mij over 2 afleveringen geintroduceerd. Niet deze aflevering van deze week, maar van volgende week. Vraag is alleen nog of ze die serie dan ook echt oppakken en gaan uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef wonderer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik ben benieuwd volgende week, ziet er veelbelovend uit (en dan is het nog niet eens de finale van het seizoen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:05 schreef sbientje het volgende:
vond dit een leuke aflevering. Heb gisteren 3 aflevering bijgekeken. Die met de Locator vond ik wel grappig, maar niet echt Bones, en die daarna... oh ja dat was met dat Radical Honesty.. Die vond ik maar mwah eigenlijk. Maar deze met dat meisje was echt wel top!
En dan volgende week, exciting!Op je spoiler..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet bekennen dat ik nog 4 afleveringen moet kijken, maar ik volg de promo's wel iedere week :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik dat zo lees denk ik dat het Max is. Verklaart waarom alleen Bones zo overstuur lijkt in de promo. In ieder geval geen regular![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:53 schreef yavanna het volgende:
Wel grappige aflevering. Beetje weird begin alleen, met hoe men met dat meisje omging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Second that! Wát een aflevering.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:26 schreef Sushimonster het volgende:
OMG!
OMG OMG OMG!
(Net 22 gezien..)
O. M. G.
!!
quote:And the fourth show scooped up by Fox is the Bones spin-off Finder, which centers on a former military cop who specializes in... finding persons and things. The show has already "debuted" as a planted storyline on Bones and stars Geoff Stults (Happy Town, 7th Heaven).
Helemaal mee eens, m.i. de beste aflevering v.h season. Jammer van Vincent, vond hem 1 v.d leukste stagaires.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net gekeken en wat een goede aflevering! Zat toch een paar keer met tranen in mijn ogen te kijken ; zaten zoveel mooie stukjes in. Arme VincentEn Bones speelde weer geweldig hoor...zo zielig dat ze zei dat hij haar favoriet was
![]()
Benieuwd wat er tussen B/B is gebeurd in de slaapkamer maar het lijkt er toch op door Angela's reactie en de oogcontacten tussen B/B dat er is voorgevallen waar veel mensen op hebben gehoopt.
De wekker, toen Bones de slaapkamer in kwam lopen stond op 4.47. De seizoen 4 finale waarin ze seks hebben in Booth's droom, daar is de wekker ook zichtbaar en ook daar stond hij op 4.47. Zal dat wat te betekenen hebben?
Benieuwd naar volgende week in ieder geval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:21 schreef yavanna het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, m.i. de beste aflevering v.h season. Jammer van Vincent, vond hem 1 v.d leukste stagaires.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://uk.eonline.com/ube(...)r_big_emotional.htmlOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik wel jammer vinden, aangezien ik die twee liever als collega's zie dan als een stelletje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Al die tekenen wijzen er inderdaad wel op ja...maar ik blijf er een vervelend gevoel over hebben. Schrijvers hebben zo vaak met ons gespeeld en ons op het verkeerde been gezet wat betreft B/B. Ik hoop echt zo erg dat ze eindelijk samen komen
Ha mooi, ben m aan het "lenen". Kan ik m toch nog zien (als het een btje opschiet...0.4 kb *zucht*) - ga morgen op vakantie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Blijkbaar is de seizoen finale al uitgezonden in Canada
Ja, die case moesten ze er duidelijk nog ff tussendoor fietsen. Maar ach, dat gaf ook niet, het zou ook alleen maar afleidenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:54 schreef sbientje het volgende:
vond de case deze keer minder dan het 'grote verhaal' en het einde..
Voorspelbaar idd, maar wel erg nice, zeker die big smile van Booth.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
Angela & Hodgins.
En gedurende de aflevering begon ik dit einde al te vermoeden... Brennan vroeg niet voor niets hoe het was aan Angela en die opmerkingen tegen Booth over dat hun kind niet zo irritant zou worden, waren ook wel goede hints.
Ik ben benieuwd hoe dit volgend seizoen vervolgd wordt!
Sept/okt 8 afleveringen en dan season break tot februari.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Voorspelbaar idd, maar wel erg nice, zeker die big smile van Booth.![]()
Nu weer wachten...........
Duurde echt lang ja. Ligt niet aan jou dusquote:Op donderdag 3 november 2011 14:12 schreef tass het volgende:
Vandaag is het zover, althans voor ons morgenochtend dan![]()
Ligt het aan mij of heeft het echt lang geduurd?
Dit ook inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:43 schreef Sushimonster het volgende:
Ik had op zich wel de reactie van het team willen zien op het schokkende nieuwsHopelijk komt dat nog, in een flashback of zo.
Klopt, ik zat ook te kijken met het idee van 'huh vorig season zaten ze nog een beetje om elkaar heen te draaien'. En nu zijn ze helemaal verliefd en zoenen ze iedere 5 mins >.>quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:44 schreef Crohnjurist het volgende:
Toch vind ik het jammer dat Bones en Booth in eens toch zo dik verliefd zijn en zo. Al die spanning die er was over of ze nou wel of niet samen zouden komen is nu weg en ging ook veel te snel.
[..]
Dit ook inderdaad.
Mwah, je kan ook overdrijven. Hoevaak hebben ze elkaar een kus gegeven? 3-4x in de aflevering ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:38 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Klopt, ik zat ook te kijken met het idee van 'huh vorig season zaten ze nog een beetje om elkaar heen te draaien'. En nu zijn ze helemaal verliefd en zoenen ze iedere 5 mins >.>
Volgens mij omdat hij vanaaf pas op tv isquote:Op donderdag 10 november 2011 11:20 schreef tass het volgende:
Gisteravond is de nieuwe aflevering geweest, maar hij is nergens te vinden? Niet op eztv,niet op de baay? Iemand wel wat gevonden?
Word vanavond pas uitgezonden in Amerika. Morgen is hij hier te downloaden.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:20 schreef tass het volgende:
Gisteravond is de nieuwe aflevering geweest, maar hij is nergens te vinden? Niet op eztv,niet op de baay? Iemand wel wat gevonden?
Haha doe je goed! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 november 2011 14:15 schreef tass het volgende:
Oeps, ik was in de overtuiging dat het vrijdag was en m'n verjaardag vandaag al voorbij dus blijkbaar
Haha ik zat te lunchen tijdens Bones, dat was misschien ook niet zo verstandigquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:05 schreef ChatGirl het volgende:
note to self: volgende keer eerst ontbijten voordat je Bones gaat kijken. Hotdogcompetitie kijken op een lege maag is niet zo'n goed idee
Die slang in de maag van het lijk was ook wel ff eeen WTF-momentje!
Op een of andere manier kijken we altijd Bones wanneer we aan het avondeten zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:58 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ik zat te lunchen tijdens Bones, dat was misschien ook niet zo verstandig![]()
Goeie aflevering!
Je maakt me nu wel nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef tass het volgende:
Geweldige aflevering. Ik heb echt tig keer zitten lachen!
Maar Bones in de speelgoedwinkel had ik wel willen zien: met grote verbaasde ogen dat er zoveel speelgoed is voor kinderen, en dan even later alles afkrakend tegen Angela![]()
Maar tot op het laatste moment had ik echt even geen flauw idee wie de moordenaar zou zijn
Ik zag het op zich wel een beetje aankomen dat het de bazin was, terwijl ik het normaal nooit zo snel door heb...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef tass het volgende:
Geweldige aflevering. Ik heb echt tig keer zitten lachen!
Maar Bones in de speelgoedwinkel had ik wel willen zien: met grote verbaasde ogen dat er zoveel speelgoed is voor kinderen, en dan even later alles afkrakend tegen Angela![]()
Maar tot op het laatste moment had ik echt even geen flauw idee wie de moordenaar zou zijn
Daisy was inderdaag erg grappig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:12 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik zag het op zich wel een beetje aankomen dat het de bazin was, terwijl ik het normaal nooit zo snel door heb...![]()
Ik heb heel hard gelachen op het eind, Bones ging helemaal los! Ik vond het idd ook wel jammer dat we de speelgoedwinkel zelf niet te zien kregen.
Ook Daisy maakte me aan het lachenWel een leuke aflevering dus!
Wat zo jammer is bij series is dat wanneer er een ( redelijk ) bekende acteur/actrice als bijrol in zit, het vrijwel altijd de dader is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:12 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik zag het op zich wel een beetje aankomen dat het de bazin was, terwijl ik het normaal nooit zo snel door heb...![]()
Wat apart, dat ze na een stop van een aantal weken dan weer één aflevering uitzenden en je vervolgens weer twee maanden moet wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:55 schreef Axia het volgende:
Volgens TvChaser moeten we tot 15 maart wachten tot de volgende episode
Nopquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat apart, dat ze na een stop van een aantal weken dan weer één aflevering uitzenden en je vervolgens weer twee maanden moet wachten![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |