abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 1 april 2010 @ 22:17:28 #1
42184 crew  DaMart
pi_79849139
quote:
Bones is een Amerikaanse dramatelevisieserie, die sinds 2005 wordt uitgezonden door de Amerikaanse zender FOX. De serie gaat over Temperance Brennan en Seeley Booth, die samenwerken om moorden op te lossen met slechts botresten van de slachtoffers. De serie heeft wat weg van CSI: Crime Scene Investigation. In Nederland werd de serie uitgezonden door RTL 5, later door RTL 4.In België word de serie uitgezonden door 2be. Op 31 december 2006 is daar de laatste aflevering van seizoen één uitgezonden. In de Verenigde Staten ging op 30 augustus 2006 het tweede seizoen van start.

De serie is licht gebaseerd op de boeken van schrijfster Kathy Reichs. Zij adviseert de makers van het programma altijd, en ze leest de scripts van de afleveringen door, om alle wetenschappelijke onmogelijkheden eruit te halen. Reichs zei ooit over CSI: "Ik kijk zelden naar CSI omdat ik me erger aan de wetenschappelijke onwaarheden."
Vorige delen:

Bones, Nieuwe serie met David Boreanaz (VS-topic)
Bones, Nieuwe serie met David Boreanaz (VS-topic) #2

[ Bericht 5% gewijzigd door DaMart op 01-04-2010 22:25:05 ]
pi_79849180
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
Bones is terug .

Het zou wel leuk zijn als ze nog eens wat met pagina 187 doen, want volgens mij wil iedereen nu weten wat daar staat .

Wel leuk trouwens dat ze de hoofdpersoon in het boek van Brennan dezelfde naam hebben gegeven als de bedenkster van Bones... de creatie schept haar schepper .
dit vond ik idd ook leuk ja!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_79850033
Serie 3 is nu op tv? Volg het een tijdje niet meer. Vond het altijd wel goed. Heb hier nog een dvdbox staan van seizoen 1 en 2.
pi_79851177
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:36 schreef StephanL het volgende:
Serie 3 is nu op tv? Volg het een tijdje niet meer. Vond het altijd wel goed. Heb hier nog een dvdbox staan van seizoen 1 en 2.
in amerika seizoen 5 nu Wat hier in nL op tv is dat weet ik niet
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 2 april 2010 @ 01:17:28 #5
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_79856413
Eindelijk weer een nieuwe aflevering Ik vond hem erg leuk als was het wel vrij voorspelbaar dat die jongen aan het begin dood zou gaan.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_79879723
Moet toch nodig een bones marathon houden.....
pi_80097772
OMFG Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil dat ze samen eindigen waarom doet Bones dat nouuuuuu neeeeeeeee ze wees hem af!! Ze wees hem af!!! Neeeeeeeee ! Ik dacht dat het toch goed zou komen, buiten op het eind, zij samen, booohoooo. '30 yrs from now'

Wat een mooie aflevering !
Whatever I want.
  Redactie Frontpage donderdag 8 april 2010 @ 22:12:30 #8
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80103117
Omg omg omg omg!!!! Wat een fantastische mooie aflevering En het einde Zij huilen verdorie als ze echt een 'scientist' is waarom dan!!! Verdorie!!!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_80121058
Ik heb hem net gezien, en wat vond ik het een mooie episode. Leuk onderwerp ook uitgekozen voor een 100e aflevering, hun eerste zaak.

Die kus in die flashback en Caroline, wat vind ik haar toch een leuk personage

En een fantastisch geacteerd einde, maakte me bijna aan het huilen. Heeft toch wel wat dat de maker Bones en Booth maar niet bij elkaar wil laten komen. Misschien komen ze einde van het seizoen toch bij elkaar of iets dergelijks? Hoop wel dat ze een keer bij elkaar komen..dit is soms beetje frustrerend voor de kijker, en nu dus ook voor Booth
  zaterdag 10 april 2010 @ 00:42:17 #10
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_80148379
NOOOOO why did they killed it.. Booth
Het seizoen is nog niet afgelopen, ik hoop dat ze bij elkaar komen, misschien is ze alleen een beetje bang om die leap of faith te maken... Please voor Booth, en ons natuurlijk, aargh dat ze het in zo'n korte scene killen, die hoop. Die hoop!!..boom weg!!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_80149025
Prachtige aflevering. Echt hulde aan de schrijvers. Ik vond het allemaal een beetje langdradig worden maar dit was gewoon epic

Die laatste scene was echt geweldig, maar wel een beetje duf dat Booth dan lekker zelfdestructief blijft samenwerken.
Zal je zien dat het geheel nu weer in de koelkast verdwijnt en in het ergste geval de hele serie wordt gecancelled zonder dat het ooit goedkomt.
  zaterdag 10 april 2010 @ 02:36:39 #12
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_80150763
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 01:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Zal je zien dat het geheel nu weer in de koelkast verdwijnt en in het ergste geval de hele serie wordt gecancelled zonder dat het ooit goedkomt.
Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_80153869
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 02:36 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat zal voorlopig nog niet gebeuren. Er zijn 2 nieuwe seizoenen besteld dus ze hebben nog alle tijd om bij elkaar te komen.
pi_80154139
Leuke aflevering, maar onbegrijpelijke redenatie van Bones om het niet te doen. Blabla scientist dus kan haar hart niet openstellen. Ze moet 's onderkennen dat ze gewoon een halve autist is.
pi_80155701
Ik vond het juist realistisch. Ik heb net op dvd de aflevering : The Girl in the Mask gezien uit seizoen 4. Daaruit, en uit andere afleveringen blijkt dat Bones gewoon niet wil erkennen dat ze van iemand houd, uit angst om die persoon te verliezen. Ze vraagt in die aflevering aan een jappaner of het de moeite waard is om van iemand te houden, en je gelukkigheid van een persoon af te laten hangen. Diep van binnen houd Bones van Booth, dat ziet iedereen, maar erkennen durft ze het niet uit angst hem kwijt te raken...hoe ze het nu gedaan hebben is juist realististisch. Zou raar zijn als alles wat haar personage voor staat, opeens veranderd en ze opeens veranderd.
pi_80155848
Ik vind het verder ook wel realistisch dat ze er niet in mee gat, maar dat hele afschuiven op science vind ik onzin. Erken gewoon dat het persoonlijke tekortkomingen zijn en doe niet alsof wetenschappers te slim zijn om te liefhebben.
  zaterdag 10 april 2010 @ 12:26:10 #17
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_80155942
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Ik ga naar huis.
pi_80156093
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Leuk zo'n blik over de 'eerste case', maar de schrijvers zijn wel vergeten dat Bones in de echte eerste afleveringen lang niet zo autistisch was als tegenwoordig.
Ook dat, ze hebben er een beetje een karikatuur van gemaakt. Al was een flirtende Bones op zich wel een verademing.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 april 2010 @ 13:04:42 #19
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80156859
Is het ook niet veel makkelijker om te flirten met iemand die je toch niet weer ziet, dan met iemand waarmee je altijd samenwerkt?
With four other people
And aliens
pi_80159257
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef nietzman het volgende:
Die eerste case klopte sowieso voor geen meter. Maar ach. lekker belangrijk.
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:52:46 #21
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_80159700
Ik vond 't een briljante zet van de schrijvers. Zeker omdat er inderdaad nog twee seizoenen besteld zijn zou het veel te vroeg zijn om Bones en Booth nu al bij elkaar te brengen; het verdwijnen van de 'zullen ze/zullen ze niet'-spanning tussen twee hoofdrolspelers is al vaker de nekslag voor kijkcijfers van series gebleken. Op deze manier kunnen ze eigenlijk die spanning weer van het begin af aan opbouwen; iedereen weet toch wel dat Bones alleen zichzelf voor de gek houdt.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:21:23 #22
101884 PeRi
Allons-y!
pi_80170158
2 Seizoenen nog? Geweldig! Dan is het idd een goeie zet. Ohh ik heb er nu al zo'n zin in om te zien hoe ze dit gaan uitbuiten !
Whatever I want.
pi_80170312
Volgens mij nog maar 1,5 seizoen hoor...want eind seizoen 4 maakten ze het bekend, dus dan zouden seizoen 5 en 6 de 2 nieuw bestelde seizoenen zijn, waarvan seizoen 5 al half uitgezonden is. Weet niet of er nog meer seizoenen komen na seizoen 6. Persoonlijk mag het van mij dan wel stoppen, dan stoppen ze op het hoogtepunt in plaats van CSI na te doen met talloze seizoenen.
pi_80171472
ahwww lieve afleveing
pi_80172084
quote:
Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
En het einde Zij huilen verdorie als ze echt een 'scientist' is waarom dan!!! Verdorie!!!
Dat dus! Had weer een schreeuw-tegen-mn-scherm-momentje: Waarom jank je dan doos!!! Al een tijd niet meer gehad. Was echt een goede epi. Had het eigenlijk niet verwacht dat Booth het zou doen. Die blik van Booth op de bank nadat Bones zei "We're not in love with eachother"

Bones is een doos *boos*

Maar aan de andere kant is het mss ook beter voor de show. Die spanning enzo.
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
in plaats van CSI na te doen met talloze seizoenen.
CSI had echt twee seizoenen geleden moeten stoppen Kijk het eigenlijk alleen nog maar uit automatisme en in de hoop dat er weer eens wat boeiends gaat gebeuren.
pi_80172201
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:37 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Dat dus! Had weer een schreeuw-tegen-mn-scherm-momentje: Waarom jank je dan doos!!! Al een tijd niet meer gehad. Was echt een goede epi. Had het eigenlijk niet verwacht dat Booth het zou doen. Die blik van Booth op de bank nadat Bones zei "We're not in love with eachother"

Bones is een doos *boos*

Maar aan de andere kant is het mss ook beter voor de show. Die spanning enzo.
[..]

CSI had echt twee seizoenen geleden moeten stoppen Kijk het eigenlijk alleen nog maar uit automatisme en in de hoop dat er weer eens wat boeiends gaat gebeuren.
Ik vond Bones al irritant worden, het hele autistische gedoe begint een beetje te vervelen, deze aflevering hielp niet echt.
Booth daarentegen

CSI ben ik mee gestopt, en ik mis het eigenlijk ook niet echt. Ik snap niet dat ze met zo veel schrijvers zo veel slechte afleveringen kunnen maken.
pi_80172730
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:41 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik vond Bones al irritant worden, het hele autistische gedoe begint een beetje te vervelen, deze aflevering hielp niet echt.
Booth daarentegen

CSI ben ik mee gestopt, en ik mis het eigenlijk ook niet echt. Ik snap niet dat ze met zo veel schrijvers zo veel slechte afleveringen kunnen maken.
die van deze week was wel aardig, van csi... behalve dan dat afgrijselijk voorspelbare einde
pi_80172925
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:58 schreef sbientje het volgende:

[..]

die van deze week was wel aardig, van csi... behalve dan dat afgrijselijk voorspelbare einde
Ik ga zo eens kijken denk ik. Probeer me eigenlijk door vier afleveringen Private Practice heen te worstelen, maar dat wil niet zo lukken.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 april 2010 @ 23:32:32 #29
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80173788
CSI kijk ik al heel lang niet meer, doe mij maar NCIS (da's CSI als je dyslectisch bent )
With four other people
And aliens
  Moderator zondag 11 april 2010 @ 11:19:43 #30
42184 crew  DaMart
pi_80180220
Ik vond het een mooie aflevering, ook leuk om te zien hoe Bones en Booth elkaar leerden kennen en hoe ze hun eerste zaak oplosten, en hoe de personages elkaar hebben leren kennen. En zo komt Zack ook ieder seizoen nog wel even langs.

Het einde was aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant wel weer typisch voor Bones. Ze gaf min of meer toe dat ze ook gevoelens had voor Booth, maar ze rationaliseert haar gevoelens (vandaar dat ze zegt 'I'm a scientist') en daarom durft ze niet de gok te wagen die Booth wel nam.
pi_80359362
Grappige epi. Kon de Freddy-references waarderen.
En weer een mega Aaaaww voor Booth op de prom.
pi_80360002
Ik vond het een matige aflevering. Allemaal veel te overdreven.
pi_80360772
Vond dat juist wel leuk gedaan....btje zo'n Adams Family film.
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 20:15:30 #34
42184 crew  DaMart
pi_80397471
Het ligt er nu wel heel dik bovenop dat Angela en Hodgins weer bij elkaar gaan komen .

Verder wel leuke aflevering, leuke conciërge ook .
pi_80400118
Vond t een goede aflevering. Leuke reunie. Die concierge ook..creepy

Vond de scenes tussen Angela en Wendell mooi gedaan en mooi afgesloten

Mooi einde en de slow dance van Booth en Brennan mooi gedaan...alleen de dansmoves van Brennan op gewone muziek...dat is wel erg triest Bovendien leek het feest een beetje saai / erg leeg.
pi_80425482
Ik vond het een beetje cliché eigenlijk. Had stiekem ook nog wel een beetje fallout verwacht van de vorige ep.
Niet echt een tegenvaller maar zeker geen topper.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 21:11:03 #37
42184 crew  DaMart
pi_80648335
En nu gaan ze gewoon anderen daten .

Ik dacht trouwens dat Bones de baas van Booth al had afgewezen een tijdje terug?

Verder wel leuke aflevering .
  Redactie Frontpage vrijdag 23 april 2010 @ 22:11:38 #38
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80651255
Het was wel lekker awkward toen ze het daarover hadden
With four other people
And aliens
pi_80652849
En de blikken van beide wanneer de 'andere date' erbij was.....heerlijk.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 april 2010 @ 22:52:45 #40
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80653140
Jaaaa echt zo van 'kut dit is eigenlijk toch niet zo tof'
With four other people
And aliens
pi_80669939
Wat is Bones toch een verschrikkelijk goede show De Chemie was er weer vanaf te eten deze aflevering en de zaak zat goed in elkaar. Vind het wel leuk dat ze allebei daten nu..jaloezie for the win

Hoop dat Caroline weer keertje meespeelt, vind haar rol zo geestig
pi_80685438
Angela moet het weten van die laatste kus tussen Bones en Booth. Die zorgt er wel voor dat Temperance zich bedenkt
Ik wil nog meer zien van Bones en Booth samen. Na het kijken van die flashback aflevering van hoe ze elkaar ontmoeten heeft me laten inzien dat dat de reden is waarom de hele serie volg

Even heel iets anders: Is er een kans dat Zack ooit nog terugkomt?

[ Bericht 5% gewijzigd door EvilMarc op 25-04-2010 02:03:51 ]
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zondag 25 april 2010 @ 03:44:01 #43
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_80686287
quote:
Op zondag 25 april 2010 01:56 schreef EvilMarc het volgende:
Even heel iets anders: Is er een kans dat Zack ooit nog terugkomt?
In Hollywood is alles mogelijk
Neil Degrasse Tyson
pi_80692898
Ik vind al die interns ook wel tof alleen dat het elke aflevering een ander is begint me een beetje te irriteren. Ik heb liever dat er gewoon een vaste is. En dan bij voorkeur Zack en dan vooral omdat hij zo tof is in combinatie met Hodgins.
King of the lab!
pi_80693076
zack is wel tof.. ik vind die irakees/pakistaan niet echt wat toevoegen, en die neger.. heet ie clarke?.. ook niet echt.. Daisy vind ik wel grappig, en Nigel en die andere depri-dude vind ik wel tof Wendell is cute, maar verder ook niet zo boeiend
  Moderator vrijdag 30 april 2010 @ 18:48:45 #46
42184 crew  DaMart
pi_80879329
Leuke aflevering. Bones die ineens gitaar kan spelen .

En het einde:

Booth:'There was a Led Zeppelin concert in '07, and I'd have killed to go there.'
Bones:'My publisher offered me tickets, but when I heard Zeppelin, I thought it was for some kind of air show.'
.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 april 2010 @ 18:49:57 #47
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80879356
Hot Blooded is wel echt hun nummer he
With four other people
And aliens
pi_80879889
Vond t een ietwat saaie aflevering. De dialogen waren wel leuk, en de laatste scene was mooi tussen Bones en Brennan in dat cafe ; maar de zaak vond ik niks, en al dat baseball gedoe. Maar ik hou niet van Rock N Roll en Baseball dus was te verklaren.

Wel leuk, die conversatie tussen Cam en Michelle over die dokter
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:56:53 #49
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80881175
Beste aflevering ooit wat mij betreft .

Voor mij als Led Zeppelin fan dan .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80903640
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

Wel leuk, die conversatie tussen Cam en Michelle over die dokter
Mama Michelle
  Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 20:06:40 #51
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81101009
Whaaaaaaa
With four other people
And aliens
pi_81102085
Dammit ik krijg m niet "geleend", iedere keer een tracker error

En nu ben ik ernstig nieuwsgierig!
  Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 20:37:43 #53
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81102489
Het is geen Bones & Booth whaaaaaaa maar een andersoortige, als dat je enigszins geruststeld
With four other people
And aliens
pi_81102888
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef Etcetera het volgende:
Het is geen Bones & Booth whaaaaaaa maar een andersoortige, als dat je enigszins geruststeld
Ow gelukkig. Ik schrok al...
pi_81107838
* ChatGirl leest vanaf nu ook hier mee

Ik ben helemaal up to date met Bones! Vond deze ep een beetje mwoah. De case vond ik an sich wel goed, maar ook maar half uitgewerkt.

En Etcetera: jouw Whaaaaa, inderdaad! Maar aan de andere kant ook weer . Ik hink nog een beetje op twee gedachten daarbij.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 22:11:21 #56
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81107935
Ik moet zeggen dat ze enigszins retesnel gingen met de stappen die ze namen, maar ik vond het wel heul tof en leuk gedaan
With four other people
And aliens
pi_81108044
Inderdaad. Ze slaan weet ik veel hoeveel stappen over. Van het ene naar het andere in een middag.

Die politieagent vond ik wel komisch doen, ik heb er wel een aantal keer hard om moeten lachen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 22:24:15 #58
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81108627
Hahaha ja dat was best epic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With four other people
And aliens
pi_81109264
Nouhou....ben uit frustratie maar de 1gb variant aan het downen....die doet het wel....al duurt het nu dus wel 3x zo lang
pi_81110688
Leuke ep, die sheriff was gaaf en ik hoop dat ie nog een beetje terug gaat komen.
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:05:04 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81110724
Gelukkig zijn ze nu getrouwd, zijn we ook eindelijk van dat gezeur af.
pi_81120985
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
Gelukkig zijn ze nu getrouwd, zijn we ook eindelijk van dat gezeur af.
Ik vond het altijd al enorm oninteressant, ben blij dat het gezanik idd voorbij is.
pi_81121351
Vanavond lekker de nieuwe eps kijken van Bones en Grey's Anatomy. Preview gezien van Bones, ziet er leuk uit
pi_81151082
Heb m net gezien, vond me erg leuk Angela en Hodgins
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:02:15 #65
101884 PeRi
Allons-y!
pi_81152379
Ik moest een traantje wegpinken om Angie en Hodgins. Eindelijk!! Wat heb ik daar lang naar uit gekeken zeg, net zo erg als naar het moment dat Booth en Bones ook eindelijk samen zullen zijn. Want dat laatste komt ook, echt wel. .
Whatever I want.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 21:16:03 #66
42184 crew  DaMart
pi_81153181
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
Het ligt er nu wel heel dik bovenop dat Angela en Hodgins weer bij elkaar gaan komen .
Ik zei het toch!
pi_81153379
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:16 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik zei het toch!
Wie die niet aan zag komen...
pi_81156554
Ze doen ook niet al te moeilijk over het feit dat Toyota een aardige vinger in de pap heeft hè? .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:17:38 #69
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_81157038
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze doen ook niet al te moeilijk over het feit dat Toyota een aardige vinger in de pap heeft hè? .
Ik zat echt met kromme tenen te kijken. Allemachtig. En dat grote-stappen-snel-thuisplot was ook om te janken.

Bones is een karikatuur van zichzelf geworden Ik kijk vooral voor de ranzige lijken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator donderdag 13 mei 2010 @ 19:25:32 #70
42184 crew  DaMart
pi_81390355
Goede aflevering. Leuk dat ze op deze manier dat gravediggerverhaal afsluiten. Alleen had ik op een gegeven moment het gevoel dat ze de zaak niet zouden winnen.

Het einde leek trouwens wel een beetje op een seizoenseinde, met de twijfels van Brennan. Maar dat einde is volgende week pas, ben benieuwd of we weer ene cliffhanger krijgen, net als vorig jaar .
pi_81392438
Ik haat dit soort rechtbank-afleveringen met zo'n ondoorgrondelijke jury. De reacties zijn steeds heel onlogisch, omdat de schrijvers een overduidelijke zaak nog spannend proberen te maken.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:25:56 #72
71919 wonderer
pi_81393139
Heb ik iets gemist of zit ik in het verkeerde topic? Het wordt toch pas vanavond uitgezonden?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_81393192
Ben hem nu aan het kijken, erg spannend tot nu toe!

Hij is op sidereel.com gewoon te bekijken al met megavideo.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:28:19 #74
71919 wonderer
pi_81393249
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben hem nu aan het kijken, erg spannend tot nu toe!

Hij is op sidereel.com gewoon te bekijken al met megavideo.
Ahh, vandaar

Nou, ik kijk hem vanavond wel op tv, samen. Dan maar met reclame
pi_81393339
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
Heb ik iets gemist of zit ik in het verkeerde topic? Het wordt toch pas vanavond uitgezonden?
Je zit in het US topic.
  donderdag 13 mei 2010 @ 20:32:51 #76
71919 wonderer
pi_81393450
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Je zit in het US topic.
Ja, en voor zover ik weet word de nieuwe aflevering daar pas vanavond uitgezonden, vandaar dat ik in de war was Maar het is me inmiddels duidelijk.
pi_81393579
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, en voor zover ik weet word de nieuwe aflevering daar pas vanavond uitgezonden, vandaar dat ik in de war was Maar het is me inmiddels duidelijk.
Komt volgens mij omdat hij al op woensdagavond word uitgezonden in Canada.
pi_81393735
Goede epi wel deze week. Die gravedigger was echt evil....zo bloed onder de nagel vandaan aan het halen. Mss moeten ze Max nog een kansje geven met zn geweer, dan is het echt helemaal over
pi_81393821
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Komt volgens mij omdat hij al op woensdagavond word uitgezonden in Canada.
Ah vandaar....dacht dat het gewoon foutief op tvcountdown stond aangegeven Check gewoon iedere ochtend de site van EZTV en pak de dingen die ik kijk eruit.
pi_81394007
''I Dont want you to kill people for me dad' , ' Buy me a sweater instead, like a regular dad ( of iets dergelijks )

Geniale tekst van Brennan naar Max

EDIT :

Wat een vreselijk goede ep! Echt een van de beste ooit van Bones. Het had alles ; spanning, humor, drama en bruisende chemie Plus Patricia Belcher als Coraline speelde weer mee, en deed dat weer met fleur

De scene dat
SPOILER
Het einde was ook erg goed met Angela en Hodgins die het huwelijk bekend maakten, en de scene tussen Booth en Brennan...

Iets zegt me ( geen spoiler, pure speculatie ), dat ze tijdelijk uit elkaar gaan als partners of iets dergelijks.

Bones, echt fantastisch, ben helemaal in mijn sas. Gewoon briljant : 9,9/10 wat ik niet vaak zeg

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2010 21:11:41 ]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 07:03:51 #81
71919 wonderer
pi_81406657
Vond het wel tof, ja. Ik kende de voorgeschiedenis verder helemaal niet (ik kijk pas sinds dit seizoen en vind het niet leuk genoeg om al die andere seizoenen ook te kijken) maar die valse bitch alleen al was leuk om naar te kijken
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:12:28 #82
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_81414689
Ooow wonderer de vorige seizoenen zijn veel beter! Zack Addy! vind dit seizoen juist iets minder. De cases zijn iets minder dan voorgaande seizoenen en de mulder en scully vibes zijn ook zo fustri.
Maar eindelijk gravedigger case afgesloten, ik ben benieuwd of ze haar vanuit de gevangenis laten terug komen. Zoals Howard Epps
pi_81475950
ik vond het wel een raar einde omdat het niet het seizoenseinde is.. Maar heb gehoord dat de laatste aflevering van het seizoen over
SPOILER
gaat

overigens, die cliffhanger van vorig seizoen kwam amper terug dit seizoen
pi_81476241
Is aankomende epi de seasonfinale?

Echt volgende week megadip...ineens niets meer te kijken

Nouja ook niet helemaal waar...heb nog een seizoen Heroes en Dollhouse staan, beide gecancelled dus ook niet echt een sterke behoefte om nog te kijken eigenlijk...maar mocht ik me erg gaan vervelen
pi_81480052
Volgende week is de finale ja ; net als de meeste andere series. Jammer om weer tot september te wachten
pi_81486902
op de een of andere manier pik ik tijdens de stops altijd weer nieuwe series op, waardoor ik het volgende seizoen NOG meer te kijken heb
pi_81488480
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
op de een of andere manier pik ik tijdens de stops altijd weer nieuwe series op, waardoor ik het volgende seizoen NOG meer te kijken heb
Ernstig is dat he? Ik heb Dexter en True Blood nog op mn te kijken lijstje staan...
pi_81488762
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
Zo gaat dat bij mij nou ook altijd. Gelukkig laat ik ook nog vaak dingen weer vallen en worden er dingen gecancelled.
Ik heb nu bijna 40 series op m'n lijst staan die ik volg of heb gevolgd. In de praktijk zijn dat zo'n 8 series die "draaien". Ik kan dus precies elke dag een half-uutje of een uurtje "TV" kijken
pi_81488890
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Zo gaat dat bij mij nou ook altijd. Gelukkig laat ik ook nog vaak dingen weer vallen en worden er dingen gecancelled.
Ik heb nu bijna 40 series op m'n lijst staan die ik volg of heb gevolgd. In de praktijk zijn dat zo'n 8 series die "draaien". Ik kan dus precies elke dag een half-uutje of een uurtje "TV" kijken
ik heb er maar 12 ofzo, mee rkan ik echt niet bolwerken hahaha
  Redactie Frontpage zondag 16 mei 2010 @ 15:19:09 #90
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81490583
Eindelijk gezien. Had geen promo's gezien of gelezen, dus wist niet dat dit over de Gravedigger zou gaan Toffe ep maar wel een raar einde

Overigens vind ik de huidige afleveringen veeeel beter dan die van eerdere seizoenen, maar dat komt deels doordat Brennan wat menselijker is geworden
With four other people
And aliens
pi_81622758
Vanavond is de season finale te downloaden...jippie ahoy!
SPOILER
pi_81624730
Oh foutje, morgenavond pas
pi_81627128
wel grappig, finale van vorig seizoen heette The end in the beginning... die van vanaaf heet the beginning in the end...
pi_81661375
Damn, nu blijkt dat we alsnog tot morgen moeten wachten ; want Bones word in Canada deze week ook pas aankomende nacht uitgezonden. Achja, kan ik morgen in een keer de nieuwe kijken van Lost ( TV ) , Grey's en Bones
  vrijdag 21 mei 2010 @ 03:37:21 #95
71919 wonderer
pi_81704930
Suffe aflevering... House was ook al zo zoetsappig. Wat heeft Fox dit jaar?
pi_81705794
Suffe aflevering idd. Ze hadden het wel wat beter mogen opbouwen.
SPOILER
pi_81715089
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 08:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Suffe aflevering idd. Ze hadden het wel wat beter mogen opbouwen.
SPOILER
Ze wisten al zeker dat ze een 6e seizoen zouden krijgen, in seizoen 4 werd de serie voor 2 seizoenen vernieuwd, dus seizoen 5 en 6.

Ik vond hem eigenlijk ook een beetje suf en saai, vooral na het zien van de Grey's Anatomy seizoen 6 finale. Maar het verhaal van Brennan startte vorige week al ; toen ze weer in die taxi stapte, en zei dat haar toekomst niet zeker was, dat ze niet wist wat ze wou.

Toch vond ik hem ook wel mooi op het punt dat iedereen weggaat, behalve Saroyan en Sweets dan. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze niet zouden gaan en een relatie zouden starten..

Nu zul je zien dat als ze terugkomen, ze veranderd zijn en misschien een relatie hebben of iets dergelijks...en ik wil dat ze samen komen.

Hij was in ieder geval beter dan seizoen 4 finale, en ook geen grote cliffhanger wat het draaglijker maakt.

Toch benieuwd hoe het volgend seizoen gaat ; of ze dan een jaar vooruit springen of iets dergelijks..
pi_81715621
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze wisten al zeker dat ze een 6e seizoen zouden krijgen, in seizoen 4 werd de serie voor 2 seizoenen vernieuwd, dus seizoen 5 en 6.

Ik vond hem eigenlijk ook een beetje suf en saai, vooral na het zien van de Grey's Anatomy seizoen 6 finale. Maar het verhaal van Brennan startte vorige week al ; toen ze weer in die taxi stapte, en zei dat haar toekomst niet zeker was, dat ze niet wist wat ze wou.

Toch vond ik hem ook wel mooi op het punt dat iedereen weggaat, behalve Saroyan en Sweets dan. Maar ik had eigenlijk gehoopt dat ze niet zouden gaan en een relatie zouden starten..

Nu zul je zien dat als ze terugkomen, ze veranderd zijn en misschien een relatie hebben of iets dergelijks...en ik wil dat ze samen komen.

Hij was in ieder geval beter dan seizoen 4 finale, en ook geen grote cliffhanger wat het draaglijker maakt.

Toch benieuwd hoe het volgend seizoen gaat ; of ze dan een jaar vooruit springen of iets dergelijks..
Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn
1) De serie begint weer bij de terugkomst van de laatste persoon, wss Bones, en dan wordt ze gelijk weer op een nieuwe zaak gezet. Wat er dan in hun reizen is gebeurd krijg je gaandeweg te horen. Een van de twee heeft ergens een love intereset opgedoken die hem/haar onverwachts komt opzoeken.

2) Iemand maakt tijdens de reis wat mee en trommelt de rest op om een moord op te lossen.
pi_81715817
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn
1) De serie begint weer bij de terugkomst van de laatste persoon, wss Bones, en dan wordt ze gelijk weer op een nieuwe zaak gezet. Wat er dan in hun reizen is gebeurd krijg je gaandeweg te horen. Een van de twee heeft ergens een love intereset opgedoken die hem/haar onverwachts komt opzoeken.

2) Iemand maakt tijdens de reis wat mee en trommelt de rest op om een moord op te lossen.
Heb even rondgekeken en dit gevonden

Next Season plans

Dus toch de 1 jaar forward, en ze brengen wat nieuwe recuring spelers mee...jammer..gaan ze het verhaal nog langer uitstellen.

Ik begrijp de producers best, dat ze bang zijn dat ze kijkers verliezen als Bones en Booth samenkomen, echt waar ; maar op dit punt moeten ze toch wel een keer...als ze nu weer potientele love interest voorstellen blijft de saga voor altijd duren. Jammer. Ze moeten gewoon een keer durfen! Al die chemistrie is leuk, maar die is er ook nog wel als ze samen komen.

Ze willen zo graag verandering ; nou, als hun bij elkaar komen heb je verandering. Ze mogen dan niet meer samen werken volgens mij...laat dan zien hoe ze daar dan mee omgaan..

Maarja ik ben Hart Hanson niet helaas
  Redactie Frontpage vrijdag 21 mei 2010 @ 21:12:36 #100
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81738053
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij deze aflevering

En waarom is er verdorie nog aan toe nog niet een serie geweest die afsloot met een steamy zoenscene Gewoon omdat het kan!

* Etcetera gaat Grey's Anatomy kijken.
Daar gebeurd op dat gebied in elk geval voldoende
With four other people
And aliens
  Moderator zaterdag 22 mei 2010 @ 11:48:17 #101
42184 crew  DaMart
pi_81756028
Ik ben het wel eens dat het vertrek van al die mensen wat beter voorbereid had mogen worden. Het kwam nu erg geforceerd over, alsof het op het laatste moment was bedacht.

Maar goed, nu weer een paar maanden wachten voor ze weer terugkomen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:09:15 #102
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_81764545
Misschien dat het nieuwe seizoen begint met de beste zoen in tv-geschiedenis?
Dat zou tof zijn
pi_81775526

Iets zegt me dat ik eerst alle andere season finales had moeten kijken voor die van Grey's
Maar idd alles is zo tam en *gaap*, geen cliffhangers enzo. Alle huisartsen collectief blij, niet allemaal hysterische vrouwen met hoge bloeddruk in de wachtkamer

Nouja eens buurten bij CSI en Castle
pi_81775601
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 17:09 schreef EvilMarc het volgende:
Misschien dat het nieuwe seizoen begint met de beste zoen in tv-geschiedenis?
Dat zou tof zijn
Ik zie het al helemaal voor me, 1 jaar later bij de coffeekart. De beste zoen tussen Booth en Brennan en dan daarna: Oh by the way Booth, this is my husband dr. huppeldepup die ik in Indonesie heb opgeduikeld.

Beste zoen en omgekeerde cliffhanger
pi_81775624
Ik heb de epi nog een keer gekeken vanavond, en ik kon hem meer waarderen dan afgelopen vrijdag ; waarschijnlijk om dezelfde reden als Jill , ik had die van Grey's gezien En dan is alles saai.

Kon de mooiere stukjes er nu opeens uithalen..dus zo slecht was Bones dus niet
  zondag 23 mei 2010 @ 13:17:54 #106
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_81787933
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me, 1 jaar later bij de coffeekart. De beste zoen tussen Booth en Brennan en dan daarna: Oh by the way Booth, this is my husband dr. huppeldepup die ik in Indonesie heb opgeduikeld.

Beste zoen en omgekeerde cliffhanger
Eerst de zoen, dan heel veel klefheid en dan slaande ruzie. Kan alles gewoon doorgaan én het levert toffe dialoog
pi_84428813
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Beste zoen en omgekeerde cliffhanger ;)

Crap op de verkeerde gegokt ;)

SPOILER

De rest van het Comic Con interview met E!:
http://uk.eonline.com/ube(...)_david_boreanaz.html
pi_84509229
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:00 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Crap op de verkeerde gegokt ;)

SPOILER
De rest van het Comic Con interview met E!:
http://uk.eonline.com/ube(...)_david_boreanaz.html
Dacht al zoiets, dat was te verwachten..ik hoop dat ze dan halverwege het seizoen of desnoods aan het einde van het seizoen er toch achter komen dat ze voor elkaar gemaakt zijn. Kan niet wachten op de nieuwe ep van Bones. ^O^
pi_84832450
Grote spoiler over het einde van seizoen 6.

SPOILER
pi_84833836
LOL ben die video's net aan het kijken.
Zn haar zit trouwens echt een stuk beter hier dan hoe ie het in Angel had (vanmiddag SyFy Channel zitten kijken :P). Volgens mij is hij best wel mini.....das wel een google waard ;)

Edit: 1.85m valt nog best mee.
pi_84834385
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:00 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL ben die video's net aan het kijken.
Zn haar zit trouwens echt een stuk beter hier dan hoe ie het in Angel had (vanmiddag SyFy Channel zitten kijken :P). Volgens mij is hij best wel mini.....das wel een google waard ;)

Edit: 1.85m valt nog best mee.
Vond het interview met David ook wel leuk ja :P Ook dat als Bones 20 jaar zou duren hij wel een keertje ( hand langs de keel ) zou gaan waarop David antwoordde dat hij dan wel weer een spin-off zou krijgen. Dat dat benoemd werd vond ik wel grappig gezien het feit dat hij inderdaad al een keer een spin-off heeft gedaan.

Het haar van Emily zat trouwens niet erg mooi vond ik eerlijk gezegd..vind, als ze het languit heeft veel mooier.

Bones *O* ^O^
pi_84844045
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Grote spoiler over het einde van seizoen 6.

SPOILER
Cam mag van mij wel weg, vervelend mens die echt niets toevoegt. Angela trouwens ook. Sweets moet blijven, die vind ik juist enorm leuke chemie hebben met de B&B. :Y
pi_84846554
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Cam mag van mij wel weg, vervelend mens die echt niets toevoegt. Angela trouwens ook. Sweets moet blijven, die vind ik juist enorm leuke chemie hebben met de B&B. :Y
SPOILER
pi_84972547
Nutteloze tweet van Hart Hanson:

quote:
If Brennan does the nasty w / The Stituation all the TV critics get to write "Bones Bones The Situation" & who doesn't want that?
;)
pi_86377828
Ben nu seizoen 1 aan het kijken weer op dvd ; wat is dat toch ook een leuk seizoen. Net de aflevering gezien met Brennan die moet getuigen in een rechtzaak en echt met vaktaal aan komt zetten wat de jury afschrikt. Zo'n mooie aflevering is dat toch. Kan niet wachten op seizoen 6 in Amerika :)
pi_86389279
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

ik vind cam eigenlijk wel leuk. Van mij mag de extra labassistent wel weg ;)
pi_86745131
Morgen nieuwe aflevering *O*
pi_86745258
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Morgen nieuwe aflevering *O*
^O^ Eindelijk...samen met Grey's toch de serie waar ik het meest naar vooruit heb gekeken deze zomer!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 12:37:47 ]
pi_86750070
Sowieso is deze week de hele rambam weer van start gegaan:
Castle
CSI
NCIS
Bones
Chuck
House
Criminal Minds
Mentalist
pi_86790368
Leuke aflevering moet ik zeggen :)

Daisy in haar ondergoed in de jungle :P

Jaloerse blik van Brennan toen Booth liet blijken dat het serieus was met die meid in Irak :D

En Caroline ^O^

Iedereen is weer terug! :)
pi_86817318
Blij dat de boel hersteld is, de eerste paar minuten waren namelijk bijzonder slechte tv.
pi_86829054
Hmmm, viel een beetje tegen. Geen epicness.
pi_86830038
het kan toch niet....booth die iemand anders 'heeft'
dat is zo'n teleurstelling ;(
what you see, is what you get!
pi_87055071
Arme Bones...jaloers, al geeft ze het niet toe :D

Moest lachen om een van die eerste zinnen van die labassistant ( naam even kwijt ) die zich helemaal liet gaan...kleren van elkaars lijf scheuren, etc _O- _O-

Verder vond ik de zaak niet zo boeiend...maar de personages maken het alsnog erg sterk!

Hannah...weet nog niet hoe ik over haar denk -O-
pi_87057453
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:41 schreef IV_Xample het volgende:
het kan toch niet....booth die iemand anders 'heeft'
dat is zo'n teleurstelling ;(
Ik heb de ep nog niet gezien, maar hopen dat het een enorme doos is. Enige taak van haar rol is om zo vervelend mogelijk te zijn.

Je zal zien dat Booth het op een gegeven moment uitmaakt (voor Bones) en dat Bones dan net terug is bij een ex. Classic. :7
pi_87093400
George Clooney _O-
pi_87115388
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Arme Bones...jaloers, al geeft ze het niet toe :D

Moest lachen om een van die eerste zinnen van die labassistant ( naam even kwijt ) die zich helemaal liet gaan...kleren van elkaars lijf scheuren, etc _O- _O-

Verder vond ik de zaak niet zo boeiend...maar de personages maken het alsnog erg sterk!

Hannah...weet nog niet hoe ik over haar denk -O-
ik vind het wel leuk dat ze Bones kan waarderen haha...

en idd, george clooney :D
pi_87127523
na het zien van die schets van het slachtoffer zei ik zelf 'george clooney' en daarna zei hodgins dat meteen...ahahaha...

ben echt benieuwd hoe het tussen hannah en bones zal gaan....
pi_87358453
Mega grappig aflevering met die Jersey Shore dingen _O- _O-
pi_87359597
Verdikkeme, wat doet Booth nou... Hij hoort samen te zijn met Bones :( .
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_87363265
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:32 schreef Jill-RMC het volgende:
idd ja, en bones die alles weet van guido's _O-
pi_87390422
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:32 schreef Jill-RMC het volgende:
ze had zich goed ingelezen en helemaal uitgeleefd...zo onnatuurlijk :P
pi_87408644
Was wel geinige aflevering ja :)
Een grenade :P
pi_87410078
Vond de aflevering niet echt bijzonder raar genoeg. Alsnog leuk, maar vond de vorige 2 toch leuker :)
pi_87410281
je ziet wel aan Booth dat hij toch even raar keek toen Bones de deur uit liep ( na dat cadeau )
pi_87462674
De afleveringen worden wel echt met het seizoen slechter...

Er zitten steeds meer momenten in die zo ongemakkelijk zijn dat ik me plaatsvervangend zit te schamen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:23:20 #137
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_87575714
Vond deze aflevering wel leuk weer :)

_O-
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Frontpage vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:28:29 #138
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87575921
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vond deze aflevering wel leuk weer :)

[ afbeelding ]
_O-
Ik heb zo hard gelachen _O- :') Zo niet-Bones maar ze doet het wel, echt geniaal :D
With four other people
And aliens
pi_87578281
Leuke ep :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:43:47 #140
71919 wonderer
pi_87578627
Ik zat met kromme tenen... Ze proberen er een comedy van te maken, geloof ik...
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:24:09 #141
42184 crew  DaMart
pi_87581888
Leuke aflevering, en het viel me mee dat Bones nog zo meedeed en geen saai verhaal ging houden zoals gewoonlijk :').
pi_89764471
Awwww....arme Bones :(
Al moet ik Booth meegeven dat ik hem volledig begrijp. En niet zomaar Hannah verlaat omdat Brennan er nu wel klaar voor is...

En ik dacht even dat die nachtbewaker ( oude bekende uit Veronica Mars ), ook een geest was of iets in haar hoofd..

Ik vind dat kapsel van Bones dit seizoen trouwens niet echt mooi...geef mij seizoen 1-5 kapsel maar :P
pi_89766568
Ik vond deze aflevering een stuk beter dan de twee daarvoor. Ik vond Bones ook zielig. Ik hoop wel dat Booth en Bones uiteindelijk bij elkaar komen *;
pi_89775363
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Awwww....arme Bones :(
Al moet ik Booth meegeven dat ik hem volledig begrijp. En niet zomaar Hannah verlaat omdat Brennan er nu wel klaar voor is...

En ik dacht even dat die nachtbewaker ( oude bekende uit Veronica Mars ), ook een geest was of iets in haar hoofd..

Ik vind dat kapsel van Bones dit seizoen trouwens niet echt mooi...geef mij seizoen 1-5 kapsel maar :P
idd, ik dacht ook even: als die nachtwaker nou maar geen geest is, dat zou echt stom zijn :D

En ook eens wat betreft het kapsel :D
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 22:08:19 #145
42184 crew  DaMart
pi_89783344
Ik dacht de hele tijd dat het een droom van Bones was, en dat ze wakker zou worden en het allemaal niet gebeurd was. Maar gelukkig wisten ze me te verrassen met een wending die ik niet zag aankomen. Ik ben ook benieuwd of dit nog invloed heeft op het personage van Bones voor de rest van het seizoen, of dat het echt '3 dagen en de wereld staat op zijn kop' was.
  Redactie Frontpage zaterdag 11 december 2010 @ 12:36:25 #146
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_89798546
Wauw, Veronica Mars get together deze aflevering :)
With four other people
And aliens
pi_89805513
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Wauw, Veronica Mars get together deze aflevering :)
dat had ik ook :P
pi_89863078
Ik herkende alleen Weevil niet, dacht eerst wel dat het m was, maar ook weer niet :)
pi_89895747
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 07:57 schreef dapluiz het volgende:
Ik herkende alleen Weevil niet, dacht eerst wel dat het m was, maar ook weer niet :)
ik twijfelde ook heel erg en toen dacht ik JAAAAAAAA het is hem!!
hahahahaha
  Moderator vrijdag 21 januari 2011 @ 18:37:30 #150
42184 crew  DaMart
pi_91670277
Bones is terug *O*.

Leuke aflevering weer, alleen was het vreemd om Clark zo sociaal te zien. En erg handige actie van Booth om die porto uit te zetten :D.

En bij het bekijken van de teddybeercamera:
SPOILER
_O-.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:04:51 #151
19242 yavanna
Results may vary.
pi_91671305
Leuke aflevering weer inderdaad.

Ondanks dat dit niet bepaald een show is die je al te serieus moet nemen beginnen Angela's creatie's steeds absurder te worden, met vandaag weer dat gezicht. Sowieso was het natuurlijk al mega vaag dat ze vanaf 1 stilstaand beeld werkte daar ze een heel filmpje hadden, maar ok. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_91713126
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:04 schreef yavanna het volgende:
Leuke aflevering weer inderdaad.

Ondanks dat dit niet bepaald een show is die je al te serieus moet nemen beginnen Angela's creatie's steeds absurder te worden, met vandaag weer dat gezicht. Sowieso was het natuurlijk al mega vaag dat ze vanaf 1 stilstaand beeld werkte daar ze een heel filmpje hadden, maar ok. ;)
nou idd... ze hoeft ook totaal niets in te voeren ofzo.. hup hup hup en klaar!

vond de aflevering wel okee, niet zo heel bijzonder..
pi_91982482
Goede aflevering. Vooral dat begin :o
pi_91990470
Dat schot aan het begin...BOOM, lol *O*
pi_91990507
SPLATSHZZZZZ :9
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:22:02 #156
71919 wonderer
pi_91997086
Smerig :') Ik schrok me kapot :D

Arnold Vosloo *O* Hopelijk gaan we daar meer van horen.

Wel heel stom dat ze dat afgeplakte bad zo ruig opentrekken, je kunt er toch vergif op innemen dat daar een lijk ligt te rotten? Dat ruikt niet lekker :P
  Redactie Frontpage vrijdag 28 januari 2011 @ 17:58:35 #157
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_91998758
Eraf moest het toch, anders konden ze toch nooit zien wat eronder zat :P
With four other people
And aliens
pi_92016654
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:22 schreef wonderer het volgende:
Smerig :') Ik schrok me kapot :D
Ik kan heel wat hebben wat betreft Bones, maar dit 'headshot' was wel wat rigoreus wmb.

Ik vond het verder een goede aflevering, in vergelijking met een aantal eerdere afleveringen.
  Redactie Frontpage vrijdag 28 januari 2011 @ 23:25:19 #159
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_92017804
Serieus? Ik vond dat lijk erger :') Je zag niks van het schot zelf. Hoofd, weg hoofd. En wat drek :')
With four other people
And aliens
pi_92018314
Boom! Headshot! :P
Valt mee dat er hier nog geen gifje van staat ;)
pi_92019903
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef Etcetera het volgende:
Serieus? Ik vond dat lijk erger :') Je zag niks van het schot zelf. Hoofd, weg hoofd. En wat drek :')
Ik kan wel veel hebben qua gore (in Bones dan). Toen Hodgins die Cannoli uit ging zuigen met een rietje moest ik wel ff slikken, dat vond ik dan weer wel goor :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef dapluiz het volgende:
Boom! Headshot! :P
Valt mee dat er hier nog geen gifje van staat ;)
U vraagt, wij draaien. Toch maar ff in een spoiler zetten:

SPOILER
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 20:24:15 #162
42184 crew  DaMart
pi_92052789
Goede aflevering, van de moordenaar gaan we vast nog wel wat horen dit seizoen.
  Redactie Frontpage zaterdag 29 januari 2011 @ 20:54:11 #163
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_92053994
Zal wel moeten :P Nu de Gravedigger weg is, wie moet dan de arch enemy zijn :+
With four other people
And aliens
pi_92107380
ik vind die vervolgafleveringen zeg maar, altijd heel spannend. Vooral de gravedigger was favoriet, maar die andere ook, gormogon ofzo? met dat zilveren skeleten..
pi_92113303
Vond het trouwens meevallen dat ze dat uit elkaar gespatte hoofd zo mochten laten zien, al laten ze wel vaker ranzige dingen zien in Bones :)
SPOILER
pi_92113805
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:38 schreef dapluiz het volgende:
Vond het trouwens meevallen dat ze dat uit elkaar gespatte hoofd zo mochten laten zien, al laten ze wel vaker ranzige dingen zien in Bones :)
SPOILER
SPOILER
Ik vind die arcs ook altijd wel leuk. Gravedigger, Gormogan ( onverwachte wending ) en in het 1e seizoen was nog iemand die allemaal vrouwen vermoorden en Brennan heeft toen nog de pols van die gast gebroken. Ben alleen zijn naam kwijt :P
  maandag 31 januari 2011 @ 12:25:20 #167
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_92118195
Verdorie, nu lees ik dit (terwijl ik het begin van de aflevering kijk) en durf nu niet verder te kijken!
Ben wel blij dat het weer terug is, laatst alle seizoenen weer eens achter elkaar gekeken. Dan heb je de ontwikkeling van de personages toch ook wel iets beter in de gaten.
pi_92118897
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Ik vind die arcs ook altijd wel leuk. Gravedigger, Gormogan ( onverwachte wending ) en in het 1e seizoen was nog iemand die allemaal vrouwen vermoorden en Brennan heeft toen nog de pols van die gast gebroken. Ben alleen zijn naam kwijt :P
Howard Epps? Die kan ik me niet zo meer herinneren eigenlijk. Zit ook maar in 3 afleveringen. Het enige wat me van hem nog bijstaat is het vallen van het balkon bij Bones.
pi_92123228
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:49 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Howard Epps? Die kan ik me niet zo meer herinneren eigenlijk. Zit ook maar in 3 afleveringen. Het enige wat me van hem nog bijstaat is het vallen van het balkon bij Bones.
Ah ja, Howard Epps :) Die vond ik ook erg goed ; die verhaallijn.
pi_92161021
Die howard epps moest ik idd ook in een Bones wiki opzoeken, heeft niet echt indruk gemaakt :)
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 18:47:59 #171
42184 crew  DaMart
pi_92648860
Interessant einde van de aflevering. Zouden Booth en Brennan dan toch nog bij elkaar gaan komen? :P.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 22:32:45 #172
71919 wonderer
pi_92659567
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
Interessant einde van de aflevering. Zouden Booth en Brennan dan toch nog bij elkaar gaan komen? :P.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snapte echt de ballen van Booth. "Ik hou genoeg van haar om met haar te trouwen, maar als ze niet wil, dan dump ik haar". Whut?
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 22:34:49 #173
42184 crew  DaMart
pi_92659660
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snapte echt de ballen van Booth. "Ik hou genoeg van haar om met haar te trouwen, maar als ze niet wil, dan dump ik haar". Whut?
Ik vond het ook een beetje apart, vandaar mijn gedachte dat de schrijvers dit gebruiken om toch toe te werken naar het bij elkaar komen van Booth en Brennan.

Overigens ook zonde dat Booth die dure ring weggooide...
  vrijdag 11 februari 2011 @ 22:36:18 #174
71919 wonderer
pi_92659737
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik vond het ook een beetje apart, vandaar mijn gedachte dat de schrijvers dit gebruiken om toch toe te werken naar het bij elkaar komen van Booth en Brennan.

Overigens ook zonde dat Booth die dure ring weggooide...
Die kerel spoort niet :') Zo emotioneel als een wijf (en Brennan dan weer als een kerel dus dat houdt elkaar wel mooi in evenwicht).
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 22:44:15 #175
42184 crew  DaMart
pi_92660155
Ik vond het overigens wel grappig toen Hodges over de 'bed bunnies' begon vanwege de eetlust van Cam, en vervolgens over de 'Dog vomit slime fungus' begon terwijl ze zat te snacken _O-.
pi_92664586
Ik weet het, beetje vroeg. We hebben net de aflevering gezien :P. Maar de promo voor de volgende aflevering. Ziet er grappig uit!

SPOILER
pi_92665083
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik weet het, beetje vroeg. We hebben net de aflevering gezien :P. Maar de promo voor de volgende aflevering. Ziet er grappig uit!

SPOILER
Clark! :D
pi_92984389
Dat einde _O- _O- Zowel Clarke als Bones & Booth :D
pi_92989415
Inderdaad. Ik zat echt met plaatsvervangende schaamte en tegelijkertijd te lachen om Clark. En Bones en Booth op de shooting range.

Ik vond de aflevering wel ok. Niet een heel bijzondere case vond ik.
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 18:38:25 #180
42184 crew  DaMart
pi_93067869
Die Clarke heeft echt een draai van 180 graden gemaakt :').

Maar wel aardige aflevering, en Brennan die ineens al die mannen moet afwijzen :D.
pi_93076584
Ik vond het een hele leuke aflevering. En idd Clarke die helemaal los gaat en zijn privéleven met iedereen deelt :)
pi_93997399
Eindelijk weer een nieuwe aflevering kunnen kijken! En hij was weer geweldig _O_ Caroline *O* *O* *O* Hodgins met die tattoo, haha O+ En Bones was lief voor Booth op t einde..He's bad, and you are good.
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 11:54:45 #183
42184 crew  DaMart
pi_93997480
Toffe aflevering, inderdaad. Leuk om de vader van Angela weer eens te zien. Die naam die hij had bedacht _O-.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 02:41:31 #184
71919 wonderer
pi_94276849
OMG...

"none of our phones match the victim's sim-card"

Whut? _O- Da's wel heel dom. Of ik mis iets, maar volgens mij niet. En die telefoon die aan en uit flikkert :') Serieus, tenenkrommend.

Aww, Hodgins. Kreeg het zelf ook bijna te kwaad, mooi geacteerd O+

[ Bericht 16% gewijzigd door wonderer op 18-03-2011 02:49:13 ]
pi_94280075
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:41 schreef wonderer het volgende:
OMG...

"none of our phones match the victim's sim-card"

Whut? _O- Da's wel heel dom. Of ik mis iets, maar volgens mij niet. En die telefoon die aan en uit flikkert :') Serieus, tenenkrommend.

Aww, Hodgins. Kreeg het zelf ook bijna te kwaad, mooi geacteerd O+
niet als ze allemaal een verizon mobiel hebben
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:50:25 #186
71919 wonderer
pi_94280132
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef pietjansma het volgende:

[..]

niet als ze allemaal een verizon mobiel hebben
Maar die heeft uberhaupt geen simkaart. Dat hadden ze vanaf het begin al moeten weten, niet eerst moeilijk proberen en alles.
  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 21:33:38 #187
42184 crew  DaMart
pi_94311518
Leuk dat ze eens inventief moesten zijn zonder stroom :D.

En Booth en Brennan gaan dus echt nog wel bij elkaar komen.
pi_94319724
vond alleen dat drama verhaal van angela en hodgins beetje onnodig.. Wat is er mis met gewoon een gezond kind :D
  maandag 21 maart 2011 @ 01:18:55 #189
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_94405505
Ik baal er stevig van dat Hanna weg is. Dit gezeik over hun 'relatie' hebben we al honderdduizend keer gezien. En zelfs Sweets kan het niet meer helpen. De case was ook bagger.

Ik hoop op verbetering.
pi_94416007
Vond t wel een mooie aflevering. Maar ik vind dat ze Bones/Booth nu wel erg lang aan het rekken zijn. Die briefjes? Tja...nu is nog maar de vraag of ze beiden dezelfde datum hebben afgesproken. En mogen ze nu niet daten tot die tijd? Vind het maar raar gedaan. Iets zegt me dat ze gewoon nooit ( of pas in de series finale ) bij elkaar komen. Schrijvers zijn veel te bang dat ze kijkers verliezen als de will they/won't they spanning weg is uit de serie.

Angela en Hodgins waren wel enorm lief :)
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 20:10:23 #191
42184 crew  DaMart
pi_95410067
Net de aflevering van vorige week gekeken. Apart figuur, die voetenexpert en die kwam wel heel makkelijk van zijn verlamde arm af :').

Verder wel aardige aflevering :).
pi_95411242
ik las ergens dat emily deschanel zwanger is.. ben benieuwd hoe ze dat met opnames enzo gaan doen.. wel leuk voor haar en haar partner!

edit - lees nu dat het bericht van 1 april is, hmmm

edit - toch waar, apparently http://www.mnn.com/lifest(...)ant-with-first-child
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 21:02:20 #193
42184 crew  DaMart
pi_95413628
Ik kwam trouwens ook een wat ouder bericht tegen over een mogelijke spinoff van Bones:

quote:
A Bones Spinoff May Happen

... Fox is developing a spinoff of Bones! OMG! Show creator Hart Hanson would mastermind the spinoff, which will focus on the yet-to-be-introduced character Walter Sherman, aka "The Locator," who knows Booth from previous work. The idea would be to introduce Walter in an episode of Bones later this year and then start the new series the following season. Do YOU like this idea, Bones fans? [Deadline Hollywood]

... Battlestar Galactica is no stranger to spinoffs, standalone movies, and prequels, and is expanding its universe with Battlestar Galactica: Blood and Chrome. The series will begin with a two-hour pilot and follow William Adama in his 20s. Oh boy do you think Edward James Olmos will play him? [Syfy via press release]

... Fox has ordered two more scripts of Human Target, a good sign for the action series. CBS has also ordered two more episodes of Rules of Engagement, a bad sign for everything else. [Deadline Hollywood]

... Hulu Plus, Hulu's plan to shake all the loose change out of our pockets for something that should already be free, bombed. Even though Hulu said demand was wayyyyy high. The company tried to charge $10 for the service, which opens up the library of online television episodes and has other perks, but is now considering cutting that price in half. I still won't pay that. Nice try though! [Media Memo]

... The Wire's Gbenga Akinnagbe (you remember him as the gunman Chris who hung with Snoop) is joining Showtime's Nurse Jackie. He'll play a temp nurse for a minimum of seven episodes. From Baltimore gangster thug to male nurse... nice one. [EW]

.. Lone Star creator Kyle Killen still thinks his show has a chance at surviving even though it was canceled two episodes into its run. He's hoping he can sell it somewhere else, just as Southland was rescued from cancellation by TNT. Good luck there, kiddo. [Wall Street Journal]

... Kristen Davis of Sex and the City fame will star in a new NBC sitcom called The Happiness Project, which is based on a book of the same name. Davis will play the lead, a woman who goes on a quest to become a happier person. OMG that is sooooo Charlotte! [The Live Feed]

... And finally, the coolest news ever: Jeremy Davies, the genius who played the genius Daniel Faraday in Lost, has joined the cast of FX's Justified. *picks jaw up from floor* Davies will play Dickie Bennett, a longtime rival to Raylan. Oh my gawd I feel like screaming like a teenage girl. [The Live Feed]

pi_95414149
Die spin-off word volgens mij over 2 afleveringen geintroduceerd. Niet deze aflevering van deze week, maar van volgende week. Vraag is alleen nog of ze die serie dan ook echt oppakken en gaan uitzenden.
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 18:03:20 #195
42184 crew  DaMart
pi_95550399
Leuke aflevering, ik dacht eerst dat ik naar een X-file zat te kijken :P.

Bones die grapjes probeerde te maken :D.
pi_95581465
Ik schaam me diep want ik moet de laatste 2 afleveringen nog even kijken die uitgezonden zijn :O
  Moderator zaterdag 23 april 2011 @ 21:08:54 #197
42184 crew  DaMart
pi_95897922
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die spin-off word volgens mij over 2 afleveringen geintroduceerd. Niet deze aflevering van deze week, maar van volgende week. Vraag is alleen nog of ze die serie dan ook echt oppakken en gaan uitzenden.
Dat was dus de aflevering van afgelopen week... aparte aflevering, waarbij het normale team eigenlijk amper aan bod kwam. Leek echt meer op een pilot voor die nieuwe serie dan een aflevering van Bones.

Wel interessant personage overigens, die Locator.
  zaterdag 23 april 2011 @ 23:57:14 #198
71919 wonderer
pi_95904317
Wat een slapstick, zeg...
pi_95910686
Bijna niet doorheen te komen, deze aflevering. Ik kijk omdat ik bones wil zien, deze aflevering had echter weinig met bones te maken.
  Moderator vrijdag 29 april 2011 @ 23:18:09 #200
42184 crew  DaMart
pi_96162364
Deze aflevering was beter dan vorige week, tenminste weer echt Bones gezien. De nadruk buiten de moordzaken om lijkt overigens wel steeds meer op Angela en Hodgins komen te liggen. Ik krijg dan ook het vermoeden dat

SPOILER
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 21:14:47 #201
42184 crew  DaMart
pi_96451711
Mooie zaak deze keer. Toch eens iets anders dan gebruikelijk. Ook mooi dat het Brennan zo persoonlijk raakte.

Hodgins die in paniek raakte om de mogelijke bevalling trouwens _O-.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:15:40 #202
71919 wonderer
pi_96451755
Het was wel grappig ja :Y
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 21:18:05 #203
42184 crew  DaMart
pi_96451915
Volgende week wordt het spannend trouwens, volgens de trailer.

SPOILER
  vrijdag 6 mei 2011 @ 21:19:13 #204
71919 wonderer
pi_96452000
SPOILER
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 21:21:08 #205
42184 crew  DaMart
pi_96452137
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef wonderer het volgende:
SPOILER
SPOILER
Maar goed, ik ben benieuwd volgende week, ziet er veelbelovend uit (en dan is het nog niet eens de finale van het seizoen).
pi_96498003
vond dit een leuke aflevering. Heb gisteren 3 aflevering bijgekeken. Die met de Locator vond ik wel grappig, maar niet echt Bones, en die daarna... oh ja dat was met dat Radical Honesty.. Die vond ik maar mwah eigenlijk. Maar deze met dat meisje was echt wel top!

En dan volgende week, exciting!

SPOILER
pi_96518340
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 10:05 schreef sbientje het volgende:
vond dit een leuke aflevering. Heb gisteren 3 aflevering bijgekeken. Die met de Locator vond ik wel grappig, maar niet echt Bones, en die daarna... oh ja dat was met dat Radical Honesty.. Die vond ik maar mwah eigenlijk. Maar deze met dat meisje was echt wel top!

En dan volgende week, exciting!

SPOILER
Op je spoiler..
SPOILER
Moet bekennen dat ik nog 4 afleveringen moet kijken, maar ik volg de promo's wel iedere week :p
pi_96638112
SPOILER
Als ik dat zo lees denk ik dat het Max is. Verklaart waarom alleen Bones zo overstuur lijkt in de promo. In ieder geval geen regular :)
  Moderator woensdag 11 mei 2011 @ 09:59:57 #209
42184 crew  DaMart
pi_96638357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:53:15 #210
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96681967
Wel grappige aflevering. Beetje weird begin alleen, met hoe men met dat meisje omging.

SPOILER
Cyberghost VPNAnoniem en veilig met ProtonVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  donderdag 12 mei 2011 @ 06:45:53 #211
228653 friekin_
pi_96683890
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:53 schreef yavanna het volgende:
Wel grappige aflevering. Beetje weird begin alleen, met hoe men met dat meisje omging.

SPOILER
SPOILER
  donderdag 12 mei 2011 @ 09:18:37 #212
-1 #ANONIEM
pi_96685632
SPOILER
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:26:30 #213
336767 Sushimonster
Maki
pi_96742562
OMG!

OMG OMG OMG!

(Net 22 gezien..)

O. M. G.

!!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:59:42 #214
3795 ChatGirl
pi_96743845
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:26 schreef Sushimonster het volgende:
OMG!

OMG OMG OMG!

(Net 22 gezien..)

O. M. G.

!!
Second that! Wát een aflevering.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:11:49 #215
228653 friekin_
pi_96744272
ook aan het kijken. Hou jullie op de hoogte.
  Moderator vrijdag 13 mei 2011 @ 12:13:35 #216
42184 crew  DaMart
pi_96744356
Is het al vijf uur? Ik wil ook kijken :X.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:33:40 #217
228653 friekin_
pi_96745114
OEEEEHHH
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:44:50 #218
71919 wonderer
pi_96750193
Oh ja, ik moet ook nog kijken, ik had wat anders te doen gister :')
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:03:50 #219
-1 #ANONIEM
pi_96756459
Net gekeken en wat een goede aflevering! Zat toch een paar keer met tranen in mijn ogen te kijken ; zaten zoveel mooie stukjes in. Arme Vincent :( En Bones speelde weer geweldig hoor...zo zielig dat ze zei dat hij haar favoriet was :(

Benieuwd wat er tussen B/B is gebeurd in de slaapkamer maar het lijkt er toch op door Angela's reactie en de oogcontacten tussen B/B dat er is voorgevallen waar veel mensen op hebben gehoopt.

De wekker, toen Bones de slaapkamer in kwam lopen stond op 4.47. De seizoen 4 finale waarin ze seks hebben in Booth's droom, daar is de wekker ook zichtbaar en ook daar stond hij op 4.47. Zal dat wat te betekenen hebben?

Benieuwd naar volgende week in ieder geval!
  Moderator vrijdag 13 mei 2011 @ 18:29:43 #220
42184 crew  DaMart
pi_96759847
Wat een geweldige aflevering, toch wel een van de beste van alle seizoenen wat mij betreft _O_.

En toch de stagiair dus, zoals eigenlijk al een beetje verwacht. En nu dus het slaapkamermystery van Booth en Brennan.

Ik ben benieuwd naar volgende week, dan is de seizoensfinale, maar die kan moeilijk deze aflevering overtreffen, denk ik. Op zich was dit ook wel een mooi einde voor het seizoen geweest.

SPOILER
Anoniem en veilig met ProtonVPNZavvi - Fandom en GeekgearSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  Moderator vrijdag 13 mei 2011 @ 18:33:14 #221
42184 crew  DaMart
pi_96759976
Die pilot voor die spin-off krijgt trouwens een vervolg:

quote:
And the fourth show scooped up by Fox is the Bones spin-off Finder, which centers on a former military cop who specializes in... finding persons and things. The show has already "debuted" as a planted storyline on Bones and stars Geoff Stults (Happy Town, 7th Heaven).
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:21:53 #222
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96768106
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net gekeken en wat een goede aflevering! Zat toch een paar keer met tranen in mijn ogen te kijken ; zaten zoveel mooie stukjes in. Arme Vincent :( En Bones speelde weer geweldig hoor...zo zielig dat ze zei dat hij haar favoriet was :(

Benieuwd wat er tussen B/B is gebeurd in de slaapkamer maar het lijkt er toch op door Angela's reactie en de oogcontacten tussen B/B dat er is voorgevallen waar veel mensen op hebben gehoopt.

De wekker, toen Bones de slaapkamer in kwam lopen stond op 4.47. De seizoen 4 finale waarin ze seks hebben in Booth's droom, daar is de wekker ook zichtbaar en ook daar stond hij op 4.47. Zal dat wat te betekenen hebben?

Benieuwd naar volgende week in ieder geval!
Helemaal mee eens, m.i. de beste aflevering v.h season. Jammer van Vincent, vond hem 1 v.d leukste stagaires.

SPOILER
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:32:40 #223
3795 ChatGirl
pi_96768838
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:21 schreef yavanna het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, m.i. de beste aflevering v.h season. Jammer van Vincent, vond hem 1 v.d leukste stagaires.

SPOILER
SPOILER
Bron: http://uk.eonline.com/ube(...)r_big_emotional.html
  vrijdag 13 mei 2011 @ 22:41:14 #224
-1 #ANONIEM
pi_96773280
Ik wil heeeeel graag hopen dat ze echt hebben gedaan wat we denken dat ze gedaan hebben, maar ergens heb ik niet zoveel vertrouwen in de schrijvers op dat vlak. Ze houden ervan om met de kijker te spelen als het op B/B uitkomt. Het zal het hele seizoen al beter maken als volgende week bekend word dat ze samen geslapen hebben of een relatie zijn gestart..
  zaterdag 14 mei 2011 @ 07:48:29 #225
336767 Sushimonster
Maki
pi_96784796
Het lijkt mij wel duidelijk. Bones' lachje, Angela's reactie, en daarop helemaal niks van "Oooh nee het is niet wat je denkt!!". Ik vond het ook mooi hoe ze de volgende ochtend beiden zo afwezig waren, Booth zit voor zich uit te staren, Brennan ook... Ze probeert nog even te doen alsof het door de dood van Vincent komt, maar dat was ongeloofwaardig.
Ook mooi hoe Brennan op het eind Booth's arm vastpakt. Eindelijk durft ze zich open te stellen en op iemand te steunen O+

Ik vind het wel mooi gedaan. Ik geef toe, ik had ook graag steamy actie gezien, maar dit is juist wel mooi.

Nu weet alleen Angela het, ik denk dat het volgende week zo gaat. Angela krijgt die baby, en als dan het hele team bij elkaar is geven Bones en Booth elkaar een zoen oid, waardoor het hele team (op Ang na) daar jawdropped achterblijft. Een en al blijdschap :P
  zaterdag 14 mei 2011 @ 09:18:36 #226
-1 #ANONIEM
pi_96785257
Al die tekenen wijzen er inderdaad wel op ja...maar ik blijf er een vervelend gevoel over hebben. Schrijvers hebben zo vaak met ons gespeeld en ons op het verkeerde been gezet wat betreft B/B. Ik hoop echt zo erg dat ze eindelijk samen komen :D
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:21:40 #227
336767 Sushimonster
Maki
pi_96787361
Maar kom op, als ze NU niet samen komen... Dan verdienen ze elkaar gewoon niet :P Zoooo lang erover doen zeg, jongens, kom op hee! :P
  zondag 15 mei 2011 @ 00:04:22 #228
27115 sbientje
pi_96820562
wauw, dit was wel een heftige, mooie aflevering. Dat liedje op het eind was mij iets te, maar vooruit :) Verder supermooi! ik dacht even dat bones ging zeggen dat er niets gebeurd was, maar dat was duidelijk niet het geval.

Ik vond het wel verwarrend, vincent en mr. nigel murray??

edit -oh crap, dat was zijn achternaam _O-
  zondag 15 mei 2011 @ 00:33:34 #229
98750 Jill-RMC
pi_96822355
Mr Nigel Murray :'( He was my favorite too!

En idd Go Away Hodges! Lekker belangrijk wat je over die kogel gevonden heb...we willen de juicy details uit de andere kamer ;)

Hoe ver is Emily eigenlijk? De afgelopen paar afleveringen zag je al een aardig babybump als je er op lette en nu deden ze best wel moeite om er dingen voor te houden (kussen/sweater/plant) had ik het idee.

Ow en promo voor volgende week:
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:12:09 #230
-1 #ANONIEM
pi_97048846
Blijkbaar is de seizoen finale al uitgezonden in Canada dus aan de hand van die reacties kan ik al wel iets opmerken. Grote spoiler. Niet 100% omdat het iets is wat ik persoonlijk denk maar aan de hand van sommige reacties..

SPOILER
Laten we hopen
SPOILER
Surfshark - veilig toegang tot het open internetDe snelste VPN - FastestVPNZenmate VPN
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:47:00 #231
46494 Morrigan
||||||||
pi_97054838
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 09:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Al die tekenen wijzen er inderdaad wel op ja...maar ik blijf er een vervelend gevoel over hebben. Schrijvers hebben zo vaak met ons gespeeld en ons op het verkeerde been gezet wat betreft B/B. Ik hoop echt zo erg dat ze eindelijk samen komen :D
Zou ik wel jammer vinden, aangezien ik die twee liever als collega's zie dan als een stelletje.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:48:31 #232
27115 sbientje
pi_97054928
ik lees normaal de spoilers wel, maar sla ze nu toch ff over :)
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:17:48 #233
98750 Jill-RMC
pi_97056619
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Blijkbaar is de seizoen finale al uitgezonden in Canada
Ha mooi, ben m aan het "lenen". Kan ik m toch nog zien (als het een btje opschiet...0.4 kb *zucht*) - ga morgen op vakantie.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:00:16 #234
98750 Jill-RMC
pi_97058663
Mwah lama heb spoilers (nouja canadese reviews) gelezen, dat kan wel wachten tot als ik terug ben :P

SPOILER
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:38:13 #235
336767 Sushimonster
Maki
pi_97064247
SPOILER
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:54:47 #236
336767 Sushimonster
Maki
pi_97070757
http://www.tvline.com/201(...)ortem-booth-brennan/

Dit maakt me blij! :D

(SPOILERS DUS EEEEERST DE FINALE KIJKEN! DAARNA PAS LEZEN!)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:59:02 #237
-1 #ANONIEM
pi_97070917
Fantastische aflevering, met de laatste minuten als hoogtepunt ^O^ _O_ ^O^
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:25:52 #238
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_97072006
*O* *O*
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:54:13 #239
27115 sbientje
pi_97081034
vond de case deze keer minder dan het 'grote verhaal' en het einde.. O+
  Moderator vrijdag 20 mei 2011 @ 20:08:59 #240
42184 crew  DaMart
pi_97089751
Angela & Hodgins _O-.

En gedurende de aflevering begon ik dit einde al te vermoeden... Brennan vroeg niet voor niets hoe het was aan Angela en die opmerkingen tegen Booth over dat hun kind niet zo irritant zou worden, waren ook wel goede hints.

Ik ben benieuwd hoe dit volgend seizoen vervolgd wordt!
Anoniem en veilig met ProtonVPNZavvi - Fandom en GeekgearZenmate VPN
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:01:12 #241
336767 Sushimonster
Maki
pi_97092836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:54 schreef sbientje het volgende:
vond de case deze keer minder dan het 'grote verhaal' en het einde.. O+
Ja, die case moesten ze er duidelijk nog ff tussendoor fietsen. Maar ach, dat gaf ook niet, het zou ook alleen maar afleiden :P
  zaterdag 21 mei 2011 @ 16:51:13 #242
329820 _Multiply86_
pi_97121807
Wat een leuk einde O+
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:57:53 #243
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_97138683
Yes!! Eindelijk O+ *O*
Die glimlach ook van Booth O+
  zondag 22 mei 2011 @ 01:47:02 #244
19242 yavanna
Results may vary.
pi_97142911
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
Angela & Hodgins _O-.

En gedurende de aflevering begon ik dit einde al te vermoeden... Brennan vroeg niet voor niets hoe het was aan Angela en die opmerkingen tegen Booth over dat hun kind niet zo irritant zou worden, waren ook wel goede hints.

Ik ben benieuwd hoe dit volgend seizoen vervolgd wordt!
Voorspelbaar idd, maar wel erg nice, zeker die big smile van Booth. O+

Nu weer wachten...........
  zondag 22 mei 2011 @ 12:36:19 #245
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_97149939
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:47 schreef yavanna het volgende:

[..]

Voorspelbaar idd, maar wel erg nice, zeker die big smile van Booth. O+

Nu weer wachten...........
Sept/okt 8 afleveringen en dan season break tot februari.

Maar ik vond het een mooi einde. Gelukkig dat ze wel Booth zijn glimlach laten zien en niet alleen maar een verbouwereerd gezicht. DAT was pas wachten geweest :D
Toen Wanda aan de telefoon was had ik wel meer reactie verwacht als ze zou horen dat Angela in het ziekenhuis was om te bevallen, maar dat is eigenlijk wel logischer nu het allemaal zo echt is voor haar en je ziet dat ze heel veel aan het nadenken is.
Emily is eigenlijk echt wel een hele gave actrice, want Bones is nou niet het meest makkelijk mens om te moeten acteren :D
Maar goed, ik ben ook blij, vind het superleuk! Eindelijk na 6 jaar wachten *O*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 08:25:58 #246
9569 Koningin
pi_97529298
Gister weer eens Bones gekeken en inderdaad wat een goede aflevering!
Wist helemaal niet dat dit de seizoensfinale was.....volg het niet op de voet.
Maar nu is het wel heel spannend!

Die lach van Booth op het einde O+
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:43:57 #247
-1 #ANONIEM
pi_102010005
Over het nieuwe seizoen van Bones ; van TVLine :

Bones‘ unorthodox approach to its seventh season just got even… unorthodoxier.

You’ll recall that Emily Deschanel’s pregnancy already forced the show to scale back its number of episodes to 13, six this fall (beginning Nov. 3) and seven in the spring, with its spinoff, The Finder, bridging the gap in the winter. Well, now comes word that Fox has ordered four additional episodes, possibly to air over the summer or be carried to Season 8 (assuming there is a Season 8).

Executive producer Stephen Nathan acknowledges that “it’s a very odd situation we’re in,” adding that Fox “has scheduled us for 13 episodes, but they want as many episodes as we can produce.”

Whatever happens, the four bonus hours will likely air apart from the original 13. “We’re constructing the season so that the finale is Episode 13,” Nathan says. “And then there will ultimately be four more episodes that we can play with. [Fox] could run them on a different night, they could run them in the summer, or they could hold them for fall.”

Due to the uncertainty surrounding the four extras, they will be written as standalones. “Because the show is centrally episodic, and we know what’s happening with Booth and Brennan, we can do four great episodes that are almost like a mini-season,” Nathan explains. “So we can do a four-episode mini season after the 13-episode regular season.”

“It’s weird, and it’s a challenge,” he concludes. “But we’ll do it.”
  vrijdag 16 september 2011 @ 12:41:50 #248
27115 sbientje
pi_102013506
Ik zou het idd wel leuk vinden als ze daar een miniseizoen van zouden maken. Gewoon met een of andere enge serial killer rising ofzo ;)
  vrijdag 16 september 2011 @ 15:52:33 #249
-1 #ANONIEM
pi_102020215
True :) Maar dan mag er wel een seizoen 8 komen..ik wil niet dat de serie eindigt met die 4 afleveringen die worden uitgezonden als stand-alones episodes...dus met geen overkoepelende verhaallijn. Mja, als ze stoppen ( contract issues ofzo ) of ze worden gecancelled dan weten ze het tegen die tijd hoop ik wel en dan kunnen ze die 4 afleveringen wellicht gebruiken om de serie af te sluiten ( Zack terug o.i.d. en losse draadjes afronden ).
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:03:11 #250
147091 janeway
live long and prosper
pi_102063323
Surf prive met PureVPNCyberghost VPNVyprVPN - de snelle VPN
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:38:05 #251
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_103854961
Het duurde even maar donderdag nacht gaat het eindelijk weer beginnen *O*
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:52:39 #252
-1 #ANONIEM
pi_103855978
Ik kan niet wachten! Mei - November is best wel lang wachten ben ik achter gekomen :P Morgen krijg ik seizoen 6 binnen op dvd uit Engeland dus dan kijk ik eerst die weer even snel in 1-2 weken en dan meteen de eerste 1-2 afleveringen kijken van seizoen 7 :)

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2011 22:53:22 ]
  woensdag 2 november 2011 @ 10:24:46 #253
147091 janeway
live long and prosper
pi_103866553
nou jippie. Helaas overmorgen werken dus moet tot de avond wachten met kijken.. Af en toe wat voorstukjes gezien en ik heb er zin in zeker na het zien van deze teaser. en nog een
en nog een

[ Bericht 21% gewijzigd door janeway op 02-11-2011 14:24:50 ]
  woensdag 2 november 2011 @ 10:30:28 #254
-1 #ANONIEM
pi_103866705
Cool!
  donderdag 3 november 2011 @ 14:12:21 #255
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_103914257
Vandaag is het zover, althans voor ons morgenochtend dan *O*
Ligt het aan mij of heeft het echt lang geduurd?
  donderdag 3 november 2011 @ 14:31:57 #256
-1 #ANONIEM
pi_103914819
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:12 schreef tass het volgende:
Vandaag is het zover, althans voor ons morgenochtend dan *O*
Ligt het aan mij of heeft het echt lang geduurd?
Duurde echt lang ja. Ligt niet aan jou dus :P Maarja voor een andere serie die ik volg moet ik tot januari wachten dus in vergelijking daarmee valt november nog mee, haha.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:23:52 #257
-1 #ANONIEM
pi_103953012
''We're family. Even you should know what that means''. Die scene vond ik erg goed geacteerd!

Angela's : ''You have to take me have a look at that ( of zo iets ), toen Brennan het over naakte Booth had. Haha :P

Lief baby filmpje van Angela en Hodgins <3

Sowieso de band tussen Angela en Brennan = :D

Verder zeer goede aflevering! Een frisse wind in de serie op deze manier :D

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2011 12:25:22 ]
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:43:00 #258
336767 Sushimonster
Maki
pi_103953619
Ik had op zich wel de reactie van het team willen zien op het schokkende nieuws ;) Hopelijk komt dat nog, in een flashback of zo.
Verder wel leuk, niet echt een topper of zo.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:44:13 #259
359353 Crohnjurist
Mr.
pi_103991003
Toch vind ik het jammer dat Bones en Booth in eens toch zo dik verliefd zijn en zo. Al die spanning die er was over of ze nou wel of niet samen zouden komen is nu weg en ging ook veel te snel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:43 schreef Sushimonster het volgende:
Ik had op zich wel de reactie van het team willen zien op het schokkende nieuws ;) Hopelijk komt dat nog, in een flashback of zo.
Dit ook inderdaad.
  zaterdag 5 november 2011 @ 14:38:20 #260
341625 Trinitrobenzeen
Optimist.
pi_103996468
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:44 schreef Crohnjurist het volgende:
Toch vind ik het jammer dat Bones en Booth in eens toch zo dik verliefd zijn en zo. Al die spanning die er was over of ze nou wel of niet samen zouden komen is nu weg en ging ook veel te snel.

[..]

Dit ook inderdaad.
Klopt, ik zat ook te kijken met het idee van 'huh vorig season zaten ze nog een beetje om elkaar heen te draaien'. En nu zijn ze helemaal verliefd en zoenen ze iedere 5 mins >.>
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
VyprVPN - de snelle VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zaterdag 5 november 2011 @ 15:22:46 #261
-1 #ANONIEM
pi_103997878
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:38 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Klopt, ik zat ook te kijken met het idee van 'huh vorig season zaten ze nog een beetje om elkaar heen te draaien'. En nu zijn ze helemaal verliefd en zoenen ze iedere 5 mins >.>
Mwah, je kan ook overdrijven. Hoevaak hebben ze elkaar een kus gegeven? 3-4x in de aflevering ofzo?

Je moet er ook aan denken dat er een aantal maand tussen zit he...wat ik zelf wel fijn vond. Ik vond niet alsof hun karakters opeens super raar of anders waren. Precies hetzelfde, alleen nu zijn ze samen en draait de spanning tussen hen meer om de zwangerschap en hoe ze de toekomst op willen brouwen. Aardig realistisch. Liever dit dan dat we de eerste maanden ook zagen...want dan zijn ze net samen en is het wel een en al gezoen e.d. , en dat hebben de schrijvers nu slim voorkomen :) En als ze opeens weer apart waren en geen koppel waren of dikke ruzie kregen zodat het uit zou gaan...zijn er ook weer mensen ontevreden. Na 6 jaar tijd moesten ze toch een frisse wind in de serie doen om het interessant te houden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2011 15:29:16 ]
  zondag 6 november 2011 @ 13:38:31 #262
9569 Koningin
pi_104029315
Ik vond het een goede aflevering. Je verwacht natuurlijk vanalles na de cliffhanger.
Totdat ze elkaar de eerste kus gaven, wist ik niet zeker of ze nou wel of niet "bij elkaar" waren.

Ben wel benieuwd naar de bevalling..... :D
  zondag 6 november 2011 @ 15:23:26 #263
147210 Axia
pi_104034776
Toen Brennan vast zat tussen al die dozen _O-
  zondag 6 november 2011 @ 16:22:50 #264
336767 Sushimonster
Maki
pi_104037387
Ik las net ergens een interview met de makers, het kwam er op neer dat ze zeiden: In aflevering zes is ze zó zwanger, ze is de dag na de opnames bevallen. En: In aflevering zeven is ze nog steeds zwanger... Maar we zeggen niet hoe láng! Mag ik er dan vanuit gaan dat we in aflevering zeven dan eindelijk de flashback krijgen waar het verder gaat na de finale van vorig seizoen? Ik wil dat gezicht van Angela zien!
  zondag 6 november 2011 @ 16:49:18 #265
-1 #ANONIEM
pi_104038498
Die flashbacks krijgen we volgens mij niet meer te zien. Werd een keer in een interview verteld in Mei. Erg jammer. Maar op zich hoef ik de maanden er tussen niet te zien, behalve de reacties van het team, maar verder niet.
  woensdag 9 november 2011 @ 09:29:43 #266
147091 janeway
live long and prosper
pi_104152362
vannacht weer de volgende aflevering

hehehe deze is leuk hahaha,.

Enne bij de 3e video2e deelnemer is dat niet, de stuurman van de serenity

En een nieuwe squintern

[ Bericht 7% gewijzigd door janeway op 09-11-2011 09:33:29 (squintern toegevoegd) ]
  woensdag 9 november 2011 @ 10:13:28 #267
147210 Axia
pi_104153370
Miss Julian is er ook weer zo te zien. :D
Kan niet wachten *O*
  woensdag 9 november 2011 @ 10:28:59 #268
-1 #ANONIEM
pi_104153690
Caroline maakt een aflevering altijd beter dus dat is mooi! Snap alleen niet waarom er weer een nieuwe squintern bij moest komen..maar misschien vergis ik me en hij is best tof.
  woensdag 9 november 2011 @ 10:32:23 #269
147091 janeway
live long and prosper
pi_104153771
Tja ze hebben natuurlijk meerdere squinterns. En nu Vincent dood is moest er een vervanger komen
  woensdag 9 november 2011 @ 10:56:32 #270
147210 Axia
pi_104154338
Zack blijft toch nummer 1. Wendell is een goede nummer 2 O+
Surf prive met PureVPNSurf volledig anoniem met NordVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  donderdag 10 november 2011 @ 11:20:11 #271
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_104195521
Gisteravond is de nieuwe aflevering geweest, maar hij is nergens te vinden? Niet op eztv,niet op de baay? Iemand wel wat gevonden? :X
  donderdag 10 november 2011 @ 11:32:55 #272
-1 #ANONIEM
pi_104195892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:20 schreef tass het volgende:
Gisteravond is de nieuwe aflevering geweest, maar hij is nergens te vinden? Niet op eztv,niet op de baay? Iemand wel wat gevonden? :X
Volgens mij omdat hij vanaaf pas op tv is :)
  donderdag 10 november 2011 @ 12:31:10 #273
-1 #ANONIEM
pi_104198069
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 11:20 schreef tass het volgende:
Word vanavond pas uitgezonden in Amerika. Morgen is hij hier te downloaden.
  donderdag 10 november 2011 @ 14:15:36 #274
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_104201327
Oeps, ik was in de overtuiging dat het vrijdag was en m'n verjaardag vandaag al voorbij dus blijkbaar _O-
  donderdag 10 november 2011 @ 17:58:01 #275
359353 Crohnjurist
Mr.
pi_104209811
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:15 schreef tass het volgende:
Oeps, ik was in de overtuiging dat het vrijdag was en m'n verjaardag vandaag al voorbij dus blijkbaar _O-
Haha doe je goed! Gefeliciteerd *O*
Je was trouwens niet de enige die aan het zoeken was... (ik ben alleen niet jarig)!
  donderdag 10 november 2011 @ 18:42:13 #276
-1 #ANONIEM
pi_104211337
Misschien in de war omdat het vorig jaar ( dacht ik ) mogelijk was om het donderdags al te downloaden omdat het in Canada al woensdags werd uitgezonden...en dat is dit seizoen niet volgens mij.
  vrijdag 11 november 2011 @ 13:05:28 #277
3795 ChatGirl
pi_104242755
^^ Dat was volgens mij alleen bij de Season Finale.

note to self: volgende keer eerst ontbijten voordat je Bones gaat kijken. Hotdogcompetitie kijken op een lege maag is niet zo'n goed idee :')

Die slang in de maag van het lijk was ook wel ff eeen WTF-momentje!

En ik denk dat Hodgins een nieuwe partner in crime heeft voor zijn experimenten :s)
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:16:49 #278
336767 Sushimonster
Maki
pi_104245380
Hij was goed!
En lol wat is Bones toch een heerlijke autist ;)
  vrijdag 11 november 2011 @ 16:58:54 #279
359353 Crohnjurist
Mr.
pi_104252109
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:05 schreef ChatGirl het volgende:
note to self: volgende keer eerst ontbijten voordat je Bones gaat kijken. Hotdogcompetitie kijken op een lege maag is niet zo'n goed idee :')

Die slang in de maag van het lijk was ook wel ff eeen WTF-momentje!
Haha ik zat te lunchen tijdens Bones, dat was misschien ook niet zo verstandig :')
Goeie aflevering!
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:43:31 #280
147210 Axia
pi_104505754
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:58 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Haha ik zat te lunchen tijdens Bones, dat was misschien ook niet zo verstandig :')
Goeie aflevering!
Op een of andere manier kijken we altijd Bones wanneer we aan het avondeten zijn. :D
We denken daar nooit bij na, totdat iets goors voorbij komt. En dan gaan we weer vrolijk door met eten. :P
Surf prive met PureVPNDe snelste VPN - FastestVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:40:13 #281
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_104511009
Geweldige aflevering. Ik heb echt tig keer zitten lachen!
Maar Bones in de speelgoedwinkel had ik wel willen zien: met grote verbaasde ogen dat er zoveel speelgoed is voor kinderen, en dan even later alles afkrakend tegen Angela _O-

Maar tot op het laatste moment had ik echt even geen flauw idee wie de moordenaar zou zijn _O_
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:47:42 #282
147210 Axia
pi_104513360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef tass het volgende:
Maar Bones in de speelgoedwinkel had ik wel willen zien: met grote verbaasde ogen dat er zoveel speelgoed is voor kinderen, en dan even later alles afkrakend tegen Angela _O-

Maar tot op het laatste moment had ik echt even geen flauw idee wie de moordenaar zou zijn _O_
Je maakt me nu wel nieuwsgierig! :)
Vanavond maar kijken
  vrijdag 18 november 2011 @ 19:07:16 #283
336767 Sushimonster
Maki
pi_104522897
Awww hij was weer leuk! En idd goede moordzaak ook, vaak is dat een beetje onderbelicht.
  vrijdag 18 november 2011 @ 19:12:20 #284
359353 Crohnjurist
Mr.
pi_104523097
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef tass het volgende:

Ik zag het op zich wel een beetje aankomen dat het de bazin was, terwijl ik het normaal nooit zo snel door heb... :')

Ik heb heel hard gelachen op het eind, Bones ging helemaal los! Ik vond het idd ook wel jammer dat we de speelgoedwinkel zelf niet te zien kregen.

Ook Daisy maakte me aan het lachen :D Wel een leuke aflevering dus!
  maandag 21 november 2011 @ 14:50:57 #285
9569 Koningin
pi_104629742
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:12 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ik zag het op zich wel een beetje aankomen dat het de bazin was, terwijl ik het normaal nooit zo snel door heb... :')

Ik heb heel hard gelachen op het eind, Bones ging helemaal los! Ik vond het idd ook wel jammer dat we de speelgoedwinkel zelf niet te zien kregen.

Ook Daisy maakte me aan het lachen :D Wel een leuke aflevering dus!
Daisy was inderdaag erg grappig.
Vond Angela met haar babywalker ook erg lachwekkend.
  maandag 21 november 2011 @ 15:37:50 #286
19242 yavanna
Results may vary.
pi_104631696
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:12 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Wat zo jammer is bij series is dat wanneer er een ( redelijk ) bekende acteur/actrice als bijrol in zit, het vrijwel altijd de dader is. :{

Verder wel een grappige aflevering, Booth en Bones doen het leuk samen.
  woensdag 30 november 2011 @ 22:08:28 #287
147091 janeway
live long and prosper
pi_105026930
  Moderator zaterdag 3 december 2011 @ 12:43:47 #288
42184 crew  DaMart
pi_105129906
Ik vond het weer een leuke aflevering. Clarke met zijn obsessie voor de borsten van Brennan _O-.

En ook leuk dat Brennan eens degene is die Booth helpt met zijn emoties, in plaats van andersom :).
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:49:30 #289
147091 janeway
live long and prosper
pi_105134976
Ja die arme Booth.. vond hem wel zielig..
En Brennan in het postkantoor..Tegen Cam Ik heb dit deel van het postkantoor nog nooit gezien hihi..
  maandag 5 december 2011 @ 14:02:40 #290
359353 Crohnjurist
Mr.
pi_105207644
En wéér zat ik te eten tijdens Bones :') Lekker hoor meteen die gevulde dozen in beeld!
Maar idd een toffe aflevering ^O^

Ik kreeg zelf ook wel even een brok in mijn keel hoor op het eind :@ David acteerde daar ook wel heel overtuigend _O_
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurfshark - veilig toegang tot het open internetZenmate VPN
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 19:07:49 #291
42184 crew  DaMart
pi_106772074
En Bones is weer terug *O*.

Leuke aflevering, met al die codes erin. En deze moordenaar gaan we dus nog eens terugzien.

En die auto van Caroline :D.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:10:17 #292
-1 #ANONIEM
pi_106772178
Hodgins, paraaaaaa......
  zaterdag 14 januari 2012 @ 23:33:48 #293
27115 sbientje
pi_106818813
topaflevering!
  maandag 16 januari 2012 @ 12:09:10 #294
9569 Koningin
pi_106865625
Ik heb pas de eerste 10 minuten van de aflevering gezien. Maar dat was al goed!
  maandag 16 januari 2012 @ 23:16:57 #295
27115 sbientje
pi_106894610
ik ben een sucker voor moordpuzzles, codes en andere onzin _O-
  vrijdag 20 januari 2012 @ 07:55:07 #296
147210 Axia
pi_107018963
Volgens TvChaser moeten we tot 15 maart wachten tot de volgende episode :(
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 08:26:54 #297
42184 crew  DaMart
pi_107019210
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 07:55 schreef Axia het volgende:
Volgens TvChaser moeten we tot 15 maart wachten tot de volgende episode :(
Wat apart, dat ze na een stop van een aantal weken dan weer één aflevering uitzenden en je vervolgens weer twee maanden moet wachten :') -O-.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:34:05 #298
-1 #ANONIEM
pi_107021414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 08:26 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat apart, dat ze na een stop van een aantal weken dan weer één aflevering uitzenden en je vervolgens weer twee maanden moet wachten :') -O-.
Nop

Introductie van The Finder

Vonden ze belangrijker
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:35:47 #299
-1 #ANONIEM
pi_107021459
Lag meer aan de maternity leave van Emily Deschannel die Bones speelt. Ze konden geen heel seizoen filmen en er is daarom besloten om in hun time-slot The Finder te launchen.

Maar je hebt straks kans als die serie faalt, dat Bones vervroegd terugkomt, je weet maar nooit.
  Moderator vrijdag 20 januari 2012 @ 10:39:10 #300
42184 crew  DaMart
pi_107021548
Ja, maar waarom dan nu één aflevering tussen twee lange pauzes door? Dat vind ik wat onlogisch.
Zenmate VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvDe snelste VPN - FastestVPN
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:52:50 #301
-1 #ANONIEM
pi_107023579
Geen idee. Had wel ergens de reden gelezen maar weet niet meer wat :P Oorspronkelijk had die afl al uitgezonden moeten worden na de enelaatste aflevering ( dus voor die eerste pauze zonder afleveringen ) :P Oja, volgens mij deden ze het zodat the Finder een goede lead-in zou hebben.

Ik maak wel even een nieuwe OP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')