Duurde echt lang ja. Ligt niet aan jou dusquote:Op donderdag 3 november 2011 14:12 schreef tass het volgende:
Vandaag is het zover, althans voor ons morgenochtend dan![]()
Ligt het aan mij of heeft het echt lang geduurd?
Dit ook inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:43 schreef Sushimonster het volgende:
Ik had op zich wel de reactie van het team willen zien op het schokkende nieuwsHopelijk komt dat nog, in een flashback of zo.
Klopt, ik zat ook te kijken met het idee van 'huh vorig season zaten ze nog een beetje om elkaar heen te draaien'. En nu zijn ze helemaal verliefd en zoenen ze iedere 5 mins >.>quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:44 schreef Crohnjurist het volgende:
Toch vind ik het jammer dat Bones en Booth in eens toch zo dik verliefd zijn en zo. Al die spanning die er was over of ze nou wel of niet samen zouden komen is nu weg en ging ook veel te snel.
[..]
Dit ook inderdaad.
Mwah, je kan ook overdrijven. Hoevaak hebben ze elkaar een kus gegeven? 3-4x in de aflevering ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:38 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Klopt, ik zat ook te kijken met het idee van 'huh vorig season zaten ze nog een beetje om elkaar heen te draaien'. En nu zijn ze helemaal verliefd en zoenen ze iedere 5 mins >.>
Volgens mij omdat hij vanaaf pas op tv isquote:Op donderdag 10 november 2011 11:20 schreef tass het volgende:
Gisteravond is de nieuwe aflevering geweest, maar hij is nergens te vinden? Niet op eztv,niet op de baay? Iemand wel wat gevonden?
Word vanavond pas uitgezonden in Amerika. Morgen is hij hier te downloaden.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:20 schreef tass het volgende:
Gisteravond is de nieuwe aflevering geweest, maar hij is nergens te vinden? Niet op eztv,niet op de baay? Iemand wel wat gevonden?
Haha doe je goed! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 november 2011 14:15 schreef tass het volgende:
Oeps, ik was in de overtuiging dat het vrijdag was en m'n verjaardag vandaag al voorbij dus blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |