SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:19 schreef wonderer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik ben benieuwd volgende week, ziet er veelbelovend uit (en dan is het nog niet eens de finale van het seizoen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:05 schreef sbientje het volgende:
vond dit een leuke aflevering. Heb gisteren 3 aflevering bijgekeken. Die met de Locator vond ik wel grappig, maar niet echt Bones, en die daarna... oh ja dat was met dat Radical Honesty.. Die vond ik maar mwah eigenlijk. Maar deze met dat meisje was echt wel top!
En dan volgende week, exciting!Op je spoiler..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet bekennen dat ik nog 4 afleveringen moet kijken, maar ik volg de promo's wel iedere week :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik dat zo lees denk ik dat het Max is. Verklaart waarom alleen Bones zo overstuur lijkt in de promo. In ieder geval geen regular![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:53 schreef yavanna het volgende:
Wel grappige aflevering. Beetje weird begin alleen, met hoe men met dat meisje omging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Second that! Wát een aflevering.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:26 schreef Sushimonster het volgende:
OMG!
OMG OMG OMG!
(Net 22 gezien..)
O. M. G.
!!
quote:And the fourth show scooped up by Fox is the Bones spin-off Finder, which centers on a former military cop who specializes in... finding persons and things. The show has already "debuted" as a planted storyline on Bones and stars Geoff Stults (Happy Town, 7th Heaven).
Helemaal mee eens, m.i. de beste aflevering v.h season. Jammer van Vincent, vond hem 1 v.d leukste stagaires.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net gekeken en wat een goede aflevering! Zat toch een paar keer met tranen in mijn ogen te kijken ; zaten zoveel mooie stukjes in. Arme VincentEn Bones speelde weer geweldig hoor...zo zielig dat ze zei dat hij haar favoriet was
![]()
Benieuwd wat er tussen B/B is gebeurd in de slaapkamer maar het lijkt er toch op door Angela's reactie en de oogcontacten tussen B/B dat er is voorgevallen waar veel mensen op hebben gehoopt.
De wekker, toen Bones de slaapkamer in kwam lopen stond op 4.47. De seizoen 4 finale waarin ze seks hebben in Booth's droom, daar is de wekker ook zichtbaar en ook daar stond hij op 4.47. Zal dat wat te betekenen hebben?
Benieuwd naar volgende week in ieder geval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:21 schreef yavanna het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, m.i. de beste aflevering v.h season. Jammer van Vincent, vond hem 1 v.d leukste stagaires.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://uk.eonline.com/ube(...)r_big_emotional.htmlOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik wel jammer vinden, aangezien ik die twee liever als collega's zie dan als een stelletje.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Al die tekenen wijzen er inderdaad wel op ja...maar ik blijf er een vervelend gevoel over hebben. Schrijvers hebben zo vaak met ons gespeeld en ons op het verkeerde been gezet wat betreft B/B. Ik hoop echt zo erg dat ze eindelijk samen komen
Ha mooi, ben m aan het "lenen". Kan ik m toch nog zien (als het een btje opschiet...0.4 kb *zucht*) - ga morgen op vakantie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Blijkbaar is de seizoen finale al uitgezonden in Canada
Ja, die case moesten ze er duidelijk nog ff tussendoor fietsen. Maar ach, dat gaf ook niet, het zou ook alleen maar afleidenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:54 schreef sbientje het volgende:
vond de case deze keer minder dan het 'grote verhaal' en het einde..
Voorspelbaar idd, maar wel erg nice, zeker die big smile van Booth.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:08 schreef DaMart het volgende:
Angela & Hodgins.
En gedurende de aflevering begon ik dit einde al te vermoeden... Brennan vroeg niet voor niets hoe het was aan Angela en die opmerkingen tegen Booth over dat hun kind niet zo irritant zou worden, waren ook wel goede hints.
Ik ben benieuwd hoe dit volgend seizoen vervolgd wordt!
Sept/okt 8 afleveringen en dan season break tot februari.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Voorspelbaar idd, maar wel erg nice, zeker die big smile van Booth.![]()
Nu weer wachten...........
Duurde echt lang ja. Ligt niet aan jou dusquote:Op donderdag 3 november 2011 14:12 schreef tass het volgende:
Vandaag is het zover, althans voor ons morgenochtend dan![]()
Ligt het aan mij of heeft het echt lang geduurd?
Dit ook inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:43 schreef Sushimonster het volgende:
Ik had op zich wel de reactie van het team willen zien op het schokkende nieuwsHopelijk komt dat nog, in een flashback of zo.
Klopt, ik zat ook te kijken met het idee van 'huh vorig season zaten ze nog een beetje om elkaar heen te draaien'. En nu zijn ze helemaal verliefd en zoenen ze iedere 5 mins >.>quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:44 schreef Crohnjurist het volgende:
Toch vind ik het jammer dat Bones en Booth in eens toch zo dik verliefd zijn en zo. Al die spanning die er was over of ze nou wel of niet samen zouden komen is nu weg en ging ook veel te snel.
[..]
Dit ook inderdaad.
Mwah, je kan ook overdrijven. Hoevaak hebben ze elkaar een kus gegeven? 3-4x in de aflevering ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:38 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Klopt, ik zat ook te kijken met het idee van 'huh vorig season zaten ze nog een beetje om elkaar heen te draaien'. En nu zijn ze helemaal verliefd en zoenen ze iedere 5 mins >.>
Volgens mij omdat hij vanaaf pas op tv isquote:Op donderdag 10 november 2011 11:20 schreef tass het volgende:
Gisteravond is de nieuwe aflevering geweest, maar hij is nergens te vinden? Niet op eztv,niet op de baay? Iemand wel wat gevonden?
Word vanavond pas uitgezonden in Amerika. Morgen is hij hier te downloaden.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:20 schreef tass het volgende:
Gisteravond is de nieuwe aflevering geweest, maar hij is nergens te vinden? Niet op eztv,niet op de baay? Iemand wel wat gevonden?
Haha doe je goed! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 november 2011 14:15 schreef tass het volgende:
Oeps, ik was in de overtuiging dat het vrijdag was en m'n verjaardag vandaag al voorbij dus blijkbaar
Haha ik zat te lunchen tijdens Bones, dat was misschien ook niet zo verstandigquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:05 schreef ChatGirl het volgende:
note to self: volgende keer eerst ontbijten voordat je Bones gaat kijken. Hotdogcompetitie kijken op een lege maag is niet zo'n goed idee
Die slang in de maag van het lijk was ook wel ff eeen WTF-momentje!
Op een of andere manier kijken we altijd Bones wanneer we aan het avondeten zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:58 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ik zat te lunchen tijdens Bones, dat was misschien ook niet zo verstandig![]()
Goeie aflevering!
Je maakt me nu wel nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef tass het volgende:
Geweldige aflevering. Ik heb echt tig keer zitten lachen!
Maar Bones in de speelgoedwinkel had ik wel willen zien: met grote verbaasde ogen dat er zoveel speelgoed is voor kinderen, en dan even later alles afkrakend tegen Angela![]()
Maar tot op het laatste moment had ik echt even geen flauw idee wie de moordenaar zou zijn
Ik zag het op zich wel een beetje aankomen dat het de bazin was, terwijl ik het normaal nooit zo snel door heb...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef tass het volgende:
Geweldige aflevering. Ik heb echt tig keer zitten lachen!
Maar Bones in de speelgoedwinkel had ik wel willen zien: met grote verbaasde ogen dat er zoveel speelgoed is voor kinderen, en dan even later alles afkrakend tegen Angela![]()
Maar tot op het laatste moment had ik echt even geen flauw idee wie de moordenaar zou zijn
Daisy was inderdaag erg grappig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:12 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik zag het op zich wel een beetje aankomen dat het de bazin was, terwijl ik het normaal nooit zo snel door heb...![]()
Ik heb heel hard gelachen op het eind, Bones ging helemaal los! Ik vond het idd ook wel jammer dat we de speelgoedwinkel zelf niet te zien kregen.
Ook Daisy maakte me aan het lachenWel een leuke aflevering dus!
Wat zo jammer is bij series is dat wanneer er een ( redelijk ) bekende acteur/actrice als bijrol in zit, het vrijwel altijd de dader is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:12 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik zag het op zich wel een beetje aankomen dat het de bazin was, terwijl ik het normaal nooit zo snel door heb...![]()
Wat apart, dat ze na een stop van een aantal weken dan weer één aflevering uitzenden en je vervolgens weer twee maanden moet wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:55 schreef Axia het volgende:
Volgens TvChaser moeten we tot 15 maart wachten tot de volgende episode
Nopquote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat apart, dat ze na een stop van een aantal weken dan weer één aflevering uitzenden en je vervolgens weer twee maanden moet wachten![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |