nou idd... ze hoeft ook totaal niets in te voeren ofzo.. hup hup hup en klaar!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:04 schreef yavanna het volgende:
Leuke aflevering weer inderdaad.
Ondanks dat dit niet bepaald een show is die je al te serieus moet nemen beginnen Angela's creatie's steeds absurder te worden, met vandaag weer dat gezicht. Sowieso was het natuurlijk al mega vaag dat ze vanaf 1 stilstaand beeld werkte daar ze een heel filmpje hadden, maar ok.
Ik kan heel wat hebben wat betreft Bones, maar dit 'headshot' was wel wat rigoreus wmb.quote:
Ik kan wel veel hebben qua gore (in Bones dan). Toen Hodgins die Cannoli uit ging zuigen met een rietje moest ik wel ff slikken, dat vond ik dan weer wel goorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef Etcetera het volgende:
Serieus? Ik vond dat lijk ergerJe zag niks van het schot zelf. Hoofd, weg hoofd. En wat drek
U vraagt, wij draaien. Toch maar ff in een spoiler zetten:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef dapluiz het volgende:
Boom! Headshot!
Valt mee dat er hier nog geen gifje van staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:38 schreef dapluiz het volgende:
Vond het trouwens meevallen dat ze dat uit elkaar gespatte hoofd zo mochten laten zien, al laten ze wel vaker ranzige dingen zien in BonesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die arcs ook altijd wel leuk. Gravedigger, Gormogan ( onverwachte wending ) en in het 1e seizoen was nog iemand die allemaal vrouwen vermoorden en Brennan heeft toen nog de pols van die gast gebroken. Ben alleen zijn naam kwijt![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Howard Epps? Die kan ik me niet zo meer herinneren eigenlijk. Zit ook maar in 3 afleveringen. Het enige wat me van hem nog bijstaat is het vallen van het balkon bij Bones.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind die arcs ook altijd wel leuk. Gravedigger, Gormogan ( onverwachte wending ) en in het 1e seizoen was nog iemand die allemaal vrouwen vermoorden en Brennan heeft toen nog de pols van die gast gebroken. Ben alleen zijn naam kwijtOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ah ja, Howard Eppsquote:Op maandag 31 januari 2011 12:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Howard Epps? Die kan ik me niet zo meer herinneren eigenlijk. Zit ook maar in 3 afleveringen. Het enige wat me van hem nog bijstaat is het vallen van het balkon bij Bones.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snapte echt de ballen van Booth. "Ik hou genoeg van haar om met haar te trouwen, maar als ze niet wil, dan dump ik haar". Whut?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:47 schreef DaMart het volgende:
Interessant einde van de aflevering. Zouden Booth en Brennan dan toch nog bij elkaar gaan komen?.
Ik vond het ook een beetje apart, vandaar mijn gedachte dat de schrijvers dit gebruiken om toch toe te werken naar het bij elkaar komen van Booth en Brennan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snapte echt de ballen van Booth. "Ik hou genoeg van haar om met haar te trouwen, maar als ze niet wil, dan dump ik haar". Whut?
Die kerel spoort nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje apart, vandaar mijn gedachte dat de schrijvers dit gebruiken om toch toe te werken naar het bij elkaar komen van Booth en Brennan.
Overigens ook zonde dat Booth die dure ring weggooide...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |