abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 22 mei 2010 @ 11:48:17 #101
42184 crew  DaMart
pi_81756028
Ik ben het wel eens dat het vertrek van al die mensen wat beter voorbereid had mogen worden. Het kwam nu erg geforceerd over, alsof het op het laatste moment was bedacht.

Maar goed, nu weer een paar maanden wachten voor ze weer terugkomen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:09:15 #102
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_81764545
Misschien dat het nieuwe seizoen begint met de beste zoen in tv-geschiedenis?
Dat zou tof zijn
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_81775526

Iets zegt me dat ik eerst alle andere season finales had moeten kijken voor die van Grey's
Maar idd alles is zo tam en *gaap*, geen cliffhangers enzo. Alle huisartsen collectief blij, niet allemaal hysterische vrouwen met hoge bloeddruk in de wachtkamer

Nouja eens buurten bij CSI en Castle
pi_81775601
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 17:09 schreef EvilMarc het volgende:
Misschien dat het nieuwe seizoen begint met de beste zoen in tv-geschiedenis?
Dat zou tof zijn
Ik zie het al helemaal voor me, 1 jaar later bij de coffeekart. De beste zoen tussen Booth en Brennan en dan daarna: Oh by the way Booth, this is my husband dr. huppeldepup die ik in Indonesie heb opgeduikeld.

Beste zoen en omgekeerde cliffhanger
pi_81775624
Ik heb de epi nog een keer gekeken vanavond, en ik kon hem meer waarderen dan afgelopen vrijdag ; waarschijnlijk om dezelfde reden als Jill , ik had die van Grey's gezien En dan is alles saai.

Kon de mooiere stukjes er nu opeens uithalen..dus zo slecht was Bones dus niet
  zondag 23 mei 2010 @ 13:17:54 #106
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_81787933
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me, 1 jaar later bij de coffeekart. De beste zoen tussen Booth en Brennan en dan daarna: Oh by the way Booth, this is my husband dr. huppeldepup die ik in Indonesie heb opgeduikeld.

Beste zoen en omgekeerde cliffhanger
Eerst de zoen, dan heel veel klefheid en dan slaande ruzie. Kan alles gewoon doorgaan én het levert toffe dialoog
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_84428813
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Beste zoen en omgekeerde cliffhanger ;)

Crap op de verkeerde gegokt ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De rest van het Comic Con interview met E!:
http://uk.eonline.com/ube(...)_david_boreanaz.html
pi_84509229
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:00 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Crap op de verkeerde gegokt ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest van het Comic Con interview met E!:
http://uk.eonline.com/ube(...)_david_boreanaz.html
Dacht al zoiets, dat was te verwachten..ik hoop dat ze dan halverwege het seizoen of desnoods aan het einde van het seizoen er toch achter komen dat ze voor elkaar gemaakt zijn. Kan niet wachten op de nieuwe ep van Bones. ^O^
pi_84832450
Grote spoiler over het einde van seizoen 6.

SPOILER
pi_84833836
LOL ben die video's net aan het kijken.
Zn haar zit trouwens echt een stuk beter hier dan hoe ie het in Angel had (vanmiddag SyFy Channel zitten kijken :P). Volgens mij is hij best wel mini.....das wel een google waard ;)

Edit: 1.85m valt nog best mee.
pi_84834385
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:00 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL ben die video's net aan het kijken.
Zn haar zit trouwens echt een stuk beter hier dan hoe ie het in Angel had (vanmiddag SyFy Channel zitten kijken :P). Volgens mij is hij best wel mini.....das wel een google waard ;)

Edit: 1.85m valt nog best mee.
Vond het interview met David ook wel leuk ja :P Ook dat als Bones 20 jaar zou duren hij wel een keertje ( hand langs de keel ) zou gaan waarop David antwoordde dat hij dan wel weer een spin-off zou krijgen. Dat dat benoemd werd vond ik wel grappig gezien het feit dat hij inderdaad al een keer een spin-off heeft gedaan.

Het haar van Emily zat trouwens niet erg mooi vond ik eerlijk gezegd..vind, als ze het languit heeft veel mooier.

Bones *O* ^O^
pi_84844045
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Grote spoiler over het einde van seizoen 6.

SPOILER
Cam mag van mij wel weg, vervelend mens die echt niets toevoegt. Angela trouwens ook. Sweets moet blijven, die vind ik juist enorm leuke chemie hebben met de B&B. :Y
pi_84846554
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Cam mag van mij wel weg, vervelend mens die echt niets toevoegt. Angela trouwens ook. Sweets moet blijven, die vind ik juist enorm leuke chemie hebben met de B&B. :Y
SPOILER
pi_84972547
Nutteloze tweet van Hart Hanson:

quote:
If Brennan does the nasty w / The Stituation all the TV critics get to write "Bones Bones The Situation" & who doesn't want that?
;)
pi_86377828
Ben nu seizoen 1 aan het kijken weer op dvd ; wat is dat toch ook een leuk seizoen. Net de aflevering gezien met Brennan die moet getuigen in een rechtzaak en echt met vaktaal aan komt zetten wat de jury afschrikt. Zo'n mooie aflevering is dat toch. Kan niet wachten op seizoen 6 in Amerika :)
pi_86389279
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

ik vind cam eigenlijk wel leuk. Van mij mag de extra labassistent wel weg ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_86745131
Morgen nieuwe aflevering *O*
pi_86745258
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Morgen nieuwe aflevering *O*
^O^ Eindelijk...samen met Grey's toch de serie waar ik het meest naar vooruit heb gekeken deze zomer!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 12:37:47 ]
pi_86750070
Sowieso is deze week de hele rambam weer van start gegaan:
Castle
CSI
NCIS
Bones
Chuck
House
Criminal Minds
Mentalist
pi_86790368
Leuke aflevering moet ik zeggen :)

Daisy in haar ondergoed in de jungle :P

Jaloerse blik van Brennan toen Booth liet blijken dat het serieus was met die meid in Irak :D

En Caroline ^O^

Iedereen is weer terug! :)
pi_86817318
Blij dat de boel hersteld is, de eerste paar minuten waren namelijk bijzonder slechte tv.
pi_86829054
Hmmm, viel een beetje tegen. Geen epicness.
pi_86830038
het kan toch niet....booth die iemand anders 'heeft'
dat is zo'n teleurstelling ;(
what you see, is what you get!
pi_87055071
Arme Bones...jaloers, al geeft ze het niet toe :D

Moest lachen om een van die eerste zinnen van die labassistant ( naam even kwijt ) die zich helemaal liet gaan...kleren van elkaars lijf scheuren, etc _O- _O-

Verder vond ik de zaak niet zo boeiend...maar de personages maken het alsnog erg sterk!

Hannah...weet nog niet hoe ik over haar denk -O-
pi_87057453
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:41 schreef IV_Xample het volgende:
het kan toch niet....booth die iemand anders 'heeft'
dat is zo'n teleurstelling ;(
Ik heb de ep nog niet gezien, maar hopen dat het een enorme doos is. Enige taak van haar rol is om zo vervelend mogelijk te zijn.

Je zal zien dat Booth het op een gegeven moment uitmaakt (voor Bones) en dat Bones dan net terug is bij een ex. Classic. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')