Ik zie het al helemaal voor me, 1 jaar later bij de coffeekart. De beste zoen tussen Booth en Brennan en dan daarna: Oh by the way Booth, this is my husband dr. huppeldepup die ik in Indonesie heb opgeduikeld.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:09 schreef EvilMarc het volgende:
Misschien dat het nieuwe seizoen begint met de beste zoen in tv-geschiedenis?
Dat zou tof zijn
Eerst de zoen, dan heel veel klefheid en dan slaande ruzie. Kan alles gewoon doorgaan én het levert toffe dialoogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, 1 jaar later bij de coffeekart. De beste zoen tussen Booth en Brennan en dan daarna: Oh by the way Booth, this is my husband dr. huppeldepup die ik in Indonesie heb opgeduikeld.
Beste zoen en omgekeerde cliffhanger
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, 1 jaar later bij de coffeekart. De beste zoen tussen Booth en Brennan en dan daarna: Oh by the way Booth, this is my husband dr. huppeldepup die ik in Indonesie heb opgeduikeld.
Beste zoen en omgekeerde cliffhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest van het Comic Con interview met E!:
http://uk.eonline.com/ube(...)_david_boreanaz.html
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Crap op de verkeerde gegoktDacht al zoiets, dat was te verwachten..ik hoop dat ze dan halverwege het seizoen of desnoods aan het einde van het seizoen er toch achter komen dat ze voor elkaar gemaakt zijn. Kan niet wachten op de nieuwe ep van Bones.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van het Comic Con interview met E!:
http://uk.eonline.com/ube(...)_david_boreanaz.html
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het interview met David ook wel leuk jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:00 schreef Jill-RMC het volgende:
LOL ben die video's net aan het kijken.
Zn haar zit trouwens echt een stuk beter hier dan hoe ie het in Angel had (vanmiddag SyFy Channel zitten kijken). Volgens mij is hij best wel mini.....das wel een google waard
Edit: 1.85m valt nog best mee.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Grote spoiler over het einde van seizoen 6.Cam mag van mij wel weg, vervelend mens die echt niets toevoegt. Angela trouwens ook. Sweets moet blijven, die vind ik juist enorm leuke chemie hebben met de B&B.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Cam mag van mij wel weg, vervelend mens die echt niets toevoegt. Angela trouwens ook. Sweets moet blijven, die vind ik juist enorm leuke chemie hebben met de B&B.
quote:If Brennan does the nasty w / The Stituation all the TV critics get to write "Bones Bones The Situation" & who doesn't want that?
ik vind cam eigenlijk wel leuk. Van mij mag de extra labassistent wel wegquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Cam mag van mij wel weg, vervelend mens die echt niets toevoegt. Angela trouwens ook. Sweets moet blijven, die vind ik juist enorm leuke chemie hebben met de B&B.
quote:
Ik heb de ep nog niet gezien, maar hopen dat het een enorme doos is. Enige taak van haar rol is om zo vervelend mogelijk te zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:41 schreef IV_Xample het volgende:
het kan toch niet....booth die iemand anders 'heeft'
dat is zo'n teleurstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |