abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92664586
Ik weet het, beetje vroeg. We hebben net de aflevering gezien :P. Maar de promo voor de volgende aflevering. Ziet er grappig uit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92665083
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:10 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik weet het, beetje vroeg. We hebben net de aflevering gezien :P. Maar de promo voor de volgende aflevering. Ziet er grappig uit!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clark! :D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_92984389
Dat einde _O- _O- Zowel Clarke als Bones & Booth :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92989415
Inderdaad. Ik zat echt met plaatsvervangende schaamte en tegelijkertijd te lachen om Clark. En Bones en Booth op de shooting range.

Ik vond de aflevering wel ok. Niet een heel bijzondere case vond ik.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 18:38:25 #180
42184 crew  DaMart
pi_93067869
Die Clarke heeft echt een draai van 180 graden gemaakt :').

Maar wel aardige aflevering, en Brennan die ineens al die mannen moet afwijzen :D.
pi_93076584
Ik vond het een hele leuke aflevering. En idd Clarke die helemaal los gaat en zijn privéleven met iedereen deelt :)
pi_93997399
Eindelijk weer een nieuwe aflevering kunnen kijken! En hij was weer geweldig _O_ Caroline *O* *O* *O* Hodgins met die tattoo, haha O+ En Bones was lief voor Booth op t einde..He's bad, and you are good.
  Moderator zaterdag 12 maart 2011 @ 11:54:45 #183
42184 crew  DaMart
pi_93997480
Toffe aflevering, inderdaad. Leuk om de vader van Angela weer eens te zien. Die naam die hij had bedacht _O-.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 02:41:31 #184
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94276849
OMG...

"none of our phones match the victim's sim-card"

Whut? _O- Da's wel heel dom. Of ik mis iets, maar volgens mij niet. En die telefoon die aan en uit flikkert :') Serieus, tenenkrommend.

Aww, Hodgins. Kreeg het zelf ook bijna te kwaad, mooi geacteerd O+

[ Bericht 16% gewijzigd door wonderer op 18-03-2011 02:49:13 ]
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_94280075
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:41 schreef wonderer het volgende:
OMG...

"none of our phones match the victim's sim-card"

Whut? _O- Da's wel heel dom. Of ik mis iets, maar volgens mij niet. En die telefoon die aan en uit flikkert :') Serieus, tenenkrommend.

Aww, Hodgins. Kreeg het zelf ook bijna te kwaad, mooi geacteerd O+
niet als ze allemaal een verizon mobiel hebben
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:50:25 #186
71919 wonderer
pi_94280132
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef pietjansma het volgende:

[..]

niet als ze allemaal een verizon mobiel hebben
Maar die heeft uberhaupt geen simkaart. Dat hadden ze vanaf het begin al moeten weten, niet eerst moeilijk proberen en alles.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 21:33:38 #187
42184 crew  DaMart
pi_94311518
Leuk dat ze eens inventief moesten zijn zonder stroom :D.

En Booth en Brennan gaan dus echt nog wel bij elkaar komen.
pi_94319724
vond alleen dat drama verhaal van angela en hodgins beetje onnodig.. Wat is er mis met gewoon een gezond kind :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 21 maart 2011 @ 01:18:55 #189
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_94405505
Ik baal er stevig van dat Hanna weg is. Dit gezeik over hun 'relatie' hebben we al honderdduizend keer gezien. En zelfs Sweets kan het niet meer helpen. De case was ook bagger.

Ik hoop op verbetering.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_94416007
Vond t wel een mooie aflevering. Maar ik vind dat ze Bones/Booth nu wel erg lang aan het rekken zijn. Die briefjes? Tja...nu is nog maar de vraag of ze beiden dezelfde datum hebben afgesproken. En mogen ze nu niet daten tot die tijd? Vind het maar raar gedaan. Iets zegt me dat ze gewoon nooit ( of pas in de series finale ) bij elkaar komen. Schrijvers zijn veel te bang dat ze kijkers verliezen als de will they/won't they spanning weg is uit de serie.

Angela en Hodgins waren wel enorm lief :)
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 20:10:23 #191
42184 crew  DaMart
pi_95410067
Net de aflevering van vorige week gekeken. Apart figuur, die voetenexpert en die kwam wel heel makkelijk van zijn verlamde arm af :').

Verder wel aardige aflevering :).
pi_95411242
ik las ergens dat emily deschanel zwanger is.. ben benieuwd hoe ze dat met opnames enzo gaan doen.. wel leuk voor haar en haar partner!

edit - lees nu dat het bericht van 1 april is, hmmm

edit - toch waar, apparently http://www.mnn.com/lifest(...)ant-with-first-child
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 21:02:20 #193
42184 crew  DaMart
pi_95413628
Ik kwam trouwens ook een wat ouder bericht tegen over een mogelijke spinoff van Bones:

quote:
A Bones Spinoff May Happen

... Fox is developing a spinoff of Bones! OMG! Show creator Hart Hanson would mastermind the spinoff, which will focus on the yet-to-be-introduced character Walter Sherman, aka "The Locator," who knows Booth from previous work. The idea would be to introduce Walter in an episode of Bones later this year and then start the new series the following season. Do YOU like this idea, Bones fans? [Deadline Hollywood]

... Battlestar Galactica is no stranger to spinoffs, standalone movies, and prequels, and is expanding its universe with Battlestar Galactica: Blood and Chrome. The series will begin with a two-hour pilot and follow William Adama in his 20s. Oh boy do you think Edward James Olmos will play him? [Syfy via press release]

... Fox has ordered two more scripts of Human Target, a good sign for the action series. CBS has also ordered two more episodes of Rules of Engagement, a bad sign for everything else. [Deadline Hollywood]

... Hulu Plus, Hulu's plan to shake all the loose change out of our pockets for something that should already be free, bombed. Even though Hulu said demand was wayyyyy high. The company tried to charge $10 for the service, which opens up the library of online television episodes and has other perks, but is now considering cutting that price in half. I still won't pay that. Nice try though! [Media Memo]

... The Wire's Gbenga Akinnagbe (you remember him as the gunman Chris who hung with Snoop) is joining Showtime's Nurse Jackie. He'll play a temp nurse for a minimum of seven episodes. From Baltimore gangster thug to male nurse... nice one. [EW]

.. Lone Star creator Kyle Killen still thinks his show has a chance at surviving even though it was canceled two episodes into its run. He's hoping he can sell it somewhere else, just as Southland was rescued from cancellation by TNT. Good luck there, kiddo. [Wall Street Journal]

... Kristen Davis of Sex and the City fame will star in a new NBC sitcom called The Happiness Project, which is based on a book of the same name. Davis will play the lead, a woman who goes on a quest to become a happier person. OMG that is sooooo Charlotte! [The Live Feed]

... And finally, the coolest news ever: Jeremy Davies, the genius who played the genius Daniel Faraday in Lost, has joined the cast of FX's Justified. *picks jaw up from floor* Davies will play Dickie Bennett, a longtime rival to Raylan. Oh my gawd I feel like screaming like a teenage girl. [The Live Feed]

pi_95414149
Die spin-off word volgens mij over 2 afleveringen geintroduceerd. Niet deze aflevering van deze week, maar van volgende week. Vraag is alleen nog of ze die serie dan ook echt oppakken en gaan uitzenden.
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 18:03:20 #195
42184 crew  DaMart
pi_95550399
Leuke aflevering, ik dacht eerst dat ik naar een X-file zat te kijken :P.

Bones die grapjes probeerde te maken :D.
pi_95581465
Ik schaam me diep want ik moet de laatste 2 afleveringen nog even kijken die uitgezonden zijn :O
  Moderator zaterdag 23 april 2011 @ 21:08:54 #197
42184 crew  DaMart
pi_95897922
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die spin-off word volgens mij over 2 afleveringen geintroduceerd. Niet deze aflevering van deze week, maar van volgende week. Vraag is alleen nog of ze die serie dan ook echt oppakken en gaan uitzenden.
Dat was dus de aflevering van afgelopen week... aparte aflevering, waarbij het normale team eigenlijk amper aan bod kwam. Leek echt meer op een pilot voor die nieuwe serie dan een aflevering van Bones.

Wel interessant personage overigens, die Locator.
  zaterdag 23 april 2011 @ 23:57:14 #198
71919 wonderer
pi_95904317
Wat een slapstick, zeg...
pi_95910686
Bijna niet doorheen te komen, deze aflevering. Ik kijk omdat ik bones wil zien, deze aflevering had echter weinig met bones te maken.
  Moderator vrijdag 29 april 2011 @ 23:18:09 #200
42184 crew  DaMart
pi_96162364
Deze aflevering was beter dan vorige week, tenminste weer echt Bones gezien. De nadruk buiten de moordzaken om lijkt overigens wel steeds meer op Angela en Hodgins komen te liggen. Ik krijg dan ook het vermoeden dat

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')