Ga jij eens gauw bijpassende lingerie kopenquote:
Nee ik vis heul niet naar complimentjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vis je nou naar complimentjes?. Jij bent haske slank man vrouw.
jah omdat ik in je fobo keekquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
"per ongeluk kijken"...![]()
Een paar posts terug melde je nog dat je wist wie ik was....
Je bent gewoon weer eens de confrontatie aan het opzoeken heh![]()
"Leuk, laten we ruzie zoeken op internet !!!"
Wat een ...termquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
oh en techno:(over t bovende gemiddelde, geen zin om weer naar andere topic te gaan om te quoten
)
Ja?quote:
En er toch nog even een reactie over plaatsen heh.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah omdat ik in je fobo keek
ik zei toch al MIJN fout, blijf nou niet zo doorzeuren!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond het gewoon ontzettend aardig van je, ik geef je een goeie tip, zou zeggen doe er wat mee!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En er toch nog even een reactie over plaatsen heh.
Sorry, maar het komt gewoon uit het niets en het is onaardig van je
niet dat ik mijn kleren in jouw bijzijn uittrekquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw bijpassende lingerie kopen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond het gewoon ontzettend aardig van je, ik geef je een goeie tip, zou zeggen doe er wat mee!
Ik ben heul niet biquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef Kreator het volgende:
[..]Sinds je een vriendje hebt ben je echt ruggengraatloos, zoutloos en bi.
Tip: Dat werkt niet bij vrouwen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil je alleen vragen om volgende keer gewoon je mond te houden.
vind k sowieso mooier dan slankquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee ik vis heul niet naar complimentjesIk zeg gewoon dat ik gemiddeld ben qua figuur en dat is een feit
Zijn er vrouwen die niet totaal oninteressant worden dan, gedweep is des vrouwsquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef Kreator het volgende:
[..]Sinds je een vriendje hebt ben je echt ruggengraatloos, zoutloos en bi.
Eetlust was gewoon helemaal weg...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef krengetje het volgende:
Ik ben heul niet bialsof jij dat zo erg vond om naar te kijken
dan zeg ook niets meer of ben je zo kinderachtig dat je ook nog het laatste woord wil hebben!?!?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer.
Ik wil je alleen vragen om volgende keer gewoon je mond te houden.
Zelf maak ik ook niet uit het niks zo'n opmerking naar jou, en jij bent toch een stuk volwassener mag ik hopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die niet totaal oninteressant worden dan, gedweep is des vrouws.
Waarom moet alles een labeltje hebben?quote:
Euh.. don't know..quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom moet alles een labeltje hebben?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zeg ook niets meer of ben je zo kinderachtig dat je ook nog het laatste woord wil hebben!?!?Ok dan is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben bang dat je erfenis van je KF bestaan isquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In discussie gaan ook niet.
Maar ik heb geen zin in ruzie en lok ook niks uit.
3 dagen niet gegeten. 2 dagen boven de pot gehangen om dat beeld weg te krijgen. Een gemiddelde vrouw met een godinnetje. Hoe haal je het in je hoofd..quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
3 dagen niet gegeten. 2 dagen boven de pot gehangen om dat beeld weg te krijgen. Een gemiddelde vrouw met een godinnetje. Hoe haal je het in je hoofd...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wie heeft de nieuwe single van Jan Smit?
hehequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben bang dat je erfenis van je KF bestaan is
Hey, ik beoordeel je gewoon op je uiterlijk, welkom in de echte wereldquote:
Wesley.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Al krijg ik hem gratis, dan nog neem ik hem niet aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hey, ik ga toch niet meer tegen je inquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en toch nog wat zeggen terwijl je net zei dat je niets meer zou zeggen
ow cool, mag ik die eens horenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Kreator het volgende:
Trouwens hè, ik heb hier de nieuwe single van Jan Smit. Die is echt tof.
Hij treedt vrijdag op in Hoorn op dat piratenfeest geloof ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
djayzz.. je blijft weg bij dat vergifquote:
Gecondoleerd..quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij treedt vrijdag op in Hoorn op dat piratenfeest geloof ik
En jij staat als diehard fan vooraan natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij treedt vrijdag op in Hoorn op dat piratenfeest geloof ik
kan je niet ff you tube dingetje hier plaatsen ofzo!?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Kreator het volgende:
Trouwens hè, ik heb hier de nieuwe single van Jan Smit. Die is echt tof.
Ik mocht toch al niet in de buurt komenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
djayzz.. je blijft weg bij dat vergif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
ben ik zo lelijk danquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, ik beoordeel je gewoon op je uiterlijk, welkom in de echte wereld.
maar je zegt wel watquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey, ik ga toch niet meer tegen je in?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik mocht toch al niet in de buurt komen
ik had het over KreaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Als jij dat zo wil interpreteren, wie ben ik om je tegen te spreken?quote:
Als je dat doet dan ga ik Amesty bellen. Jan Smit moeten aanhoren/zien is een misdaad tegen de mensenlijkheidquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan je niet ff you tube dingetje hier plaatsen ofzo!?
.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:
kan je niet ff you tube dingetje hier plaatsen ofzo!?
Ik ga er wel heen jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij staat als diehard fan vooraan natuurlijk
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
alleen mijn vriendje is tof
Ik ben tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1x daags 2 vers geperste baby's
En het Wereld Natuurfonds. Want die arme dieren hebben ook gevoelens!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Als je dat doet dan ga ik Amesty bellen. Jan Smit moeten aanhoren/zien is een misdaad tegen de mensenlijkheid
Beter jan smit dan techno, hardstyle, house, trance of gerelateerde inhoudsloze kutherrie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat doet dan ga ik Amesty bellen. Jan Smit moeten aanhoren/zien is een misdaad tegen de mensenlijkheid
Eddy Wallyquote:
Zelfs al is de groep leuk zou ik daar nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga er wel heen ja
Maar die muziek maakt me niet uit.
We gaan met een leuke groep heen...
neee natuurlijk nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Waarom geloof ik nou niet meer dat jij de grote boze Krea bent?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je was erbij, je hebt mijn reactie gezien later...
Ik weet zeker dat je nog nooit op zo'n piratenfeest geweest bentquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs al is de groep leuk zou ik daar nog niet dood gevonden willen worden
quote:
Verkapte doodsverwensing, banquote:
Zekersquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Techno het volgende:
[..]
En het Wereld Natuurfonds. Want die arme dieren hebben ook gevoelens!
Datzelfde kan over de "muziek" die Jantje Smit pocht te maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter jan smit dan techno, hardstyle, house, trance of gerelateerde inhoudsloze kutherrie.
Ik ben het met Heatwave eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter jan smit dan techno, hardstyle, house, trance of gerelateerde inhoudsloze kutherrie.
Sta je in de fik?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef HeatWave het volgende:
Dat klopt inderdaad. Maar nog de muziek nog de sfeer trekt mij dus zal ik daar ook nooit naartoe gaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je nog nooit op zo'n piratenfeest geweest bent
Ik had dat eerst met rock/punk festivals, toen ging ik er een keer heen en bleek het leuk te zijn...
Ik probeer iemand in vuur en vlam te zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sta je in de fik?
of probeer je dat?
ik weet niet hoe de nieuwste van jan gaat maar anderen van hem die die gemaakt heeft sinds ie volwassen is kan ik nog wel aanhoren. Ga ze niet vrijwillig opzetten maar wegrennen ook weer nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij zou me neger-enquote:
En je denkt na 3 keer moet het toch lukken ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer iemand in vuur en vlam te zetten natuurlijk.
Die nieuwe is echt kut gewoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de nieuwste van jan gaat maar anderen van hem die die gemaakt heeft sinds ie volwassen is kan ik nog wel aanhoren. Ga ze niet vrijwillig opzetten maar wegrennen ook weer niet
Dus hij onderscheid zich niet echtquote:
Scheepsrecht...of daterecht enzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
En je denkt na 3 keer moet het toch lukken ?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
ik maakte een woordgrap, single cd in single topic, snap je hem
1 APRIL!1l!!
Jij hebt gewoon geen smaak of je bent doofquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de nieuwste van jan gaat maar anderen van hem die die gemaakt heeft sinds ie volwassen is kan ik nog wel aanhoren. Ga ze niet vrijwillig opzetten maar wegrennen ook weer niet
Het heeft geen zin als ik zeg dat ik niet ga hè ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef -Engel- het volgende:
wie gaat er a.s. zaterdag naar Superstyle (Tivoli Utrecht)?
make mequote:
ben nu aan t luisteren, commentaar komt zo, tot nu toe nog niet afgezet alleen de clip zie ik niet anders volg ik t hier en op msn niet meerquote:
nee ik heb gewoon een enorm brede muzieksmaakquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak of je bent doof
nee dat is non informatiequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het heeft geen zin als ik zeg dat ik niet ga hè ?
Ik zal het opschrijven bij mijn hoogtepunten van de dag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
*proest* Venco... ik blijf maar schoonmaken![]()
![]()
![]()
Ik vind de 3J's een stuk leukerquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben nu aan t luisteren, commentaar komt zo, tot nu toe nog niet afgezet alleen de clip zie ik niet anders volg ik t hier en op msn niet meer
oh hoor t al ken m wel, lekker vrolijk toch en mooie boodschap!
Ik keek naar de clipquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben nu aan t luisteren, commentaar komt zo, tot nu toe nog niet afgezet alleen de clip zie ik niet anders volg ik t hier en op msn niet meer
oh hoor t al ken m wel, lekker vrolijk toch en mooie boodschap!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal het opschrijven bij mijn hoogtepunten van de dag.
Geen idee, alle tags zijn weg, zal eens stennis schoppen als het met uitkomtquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon een enorm brede muzieksmaak
Doe dat, je lijkt bijna niet meer jezelf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, alle tags zijn weg, zal eens stennis schoppen als het met uitkomt.
Ik vind Marco en Guusje anders best leuk af en toequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik ook alleen Jan Smit dat trek ik niet.Sowieso Nederlandstalige muziek.
Heb je veel hoogtepunten gehad vandaag? En zo ja wil je die dan met ons delenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal het opschrijven bij mijn hoogtepunten van de dag.
Blof is redelijk goed. Net als sommige nummers van Marco Borsatoquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
alleen jan smit en dan nltaligquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
1. Iets geregeld wat ik al heel lang moest regelen * blij is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je veel hoogtepunten gehad vandaag? En zo ja wil je die dan met ons delen
Oppervlakkigquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dat, je lijkt bijna niet meer jezelf.
Sommige Nederlandstalige muziek kan ik wel hebben. Maar het echte levenslied is ook niet echt aan mij besteed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Sommige nummers zijn inderdaad leuk. Het is nacht bijvoorbeeldquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik vind Marco en Guusje anders best leuk af en toe
Maar toch wel met (semi) vrienden he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiland zonder familiie?
Ja, zij welquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij Zeeuwen barsten van het talent.
Just the 2 of usquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiland zonder familiie?
Ik ben meer dan mijn tagje jaquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blof is redelijk goed. Net als sommige nummers van Marco Borsato
0-0, 70-30 balbezit voor barcaquote:
ik heb ooit in de tweedeklas lagere school met de playbackshow op school doe maar nagedaan met t nr loop je lul achternaquote:
0-0quote:
Oh, absoluut! Maar dat tagje geeft gewoon nog zoveel meer dimensie, net dat extra beetje! Dat beetje glans, dat stukje presentatie, het hoort bij je!quote:
Redelijk goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blof is redelijk goed. Net als sommige nummers van Marco Borsato
Ik weet niet wat ik wil. Oke levenliederen en artiesten vergelijkbaar met Jan smitquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen jan smit en dan nltalig
wat wil je nu
ik heb wel moeite met de levensliederen en duitse slager maar zelfs daar kan ik de teksten toch van mee bleren (is ook niet moeilijk)
en er is best ook veel nederlandstalig wat wel goed is!
Klinkt goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
1. Iets geregeld wat ik al heel lang moest regelen * blij is.
2. Sollicitatiegesprek gehad voor een bijbaantje, goed gevoel erover.
3. Een vriendin weer eens gebeld,ook wel fijn.
Jij en tijn zijn mn getuigequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar toch wel met (semi) vrienden he?
Wat is jou talent dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet van "wij Zeeuwen"?
OK ok, goed verwoord, plusje voor vencoquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, absoluut! Maar dat tagje geeft gewoon nog zoveel meer dimensie, net dat extra beetje! Dat beetje glans, dat stukje presentatie, het hoort bij je!
Congratz.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Klinkt goed![]()
Ik ben ook blij want ik heb een contract bij het bedrijf waar ik werk
Tof.quote:
Coolquote:
Hoeveel staat ze nu nog in de min?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK ok, goed verwoord, plusje voor venco.
Dankjequote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan goed schrijven, mezelf verwoorden, ben open, ben oprecht, kan goed tekenen (ja ik zeg dat gewoon), heb kijk op kleur en weet qua kleding/presentatie/look wat mooi bij elkaar staat.quote:
Feliquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even het Excelsheet openen!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK ok, goed verwoord, plusje voor venco.
Dat het 0-0 staat, wil niet zeggen dat het geen leuke wedstrijd isquote:
wie is die rode in je UI toch ?quote:
Ja maar jij bent de allebelangrijkste eregast enzoquote:
quote:
Dankjequote:
Ik ben goed in onzinnige weetjes, goed in ruimtelijk inzicht en kan goed autorijdenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan goed schrijven, mezelf verwoorden, ben open, ben oprecht, kan goed tekenen (ja ik zeg dat gewoon), heb kijk op kleur en weet qua kleding/presentatie/look wat mooi bij elkaar staat.![]()
Zo.
Nou jij weer.
Voor schutquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan goed schrijven, mezelf verwoorden, ben open, ben oprecht, kan goed tekenen (ja ik zeg dat gewoon), heb kijk op kleur en weet qua kleding/presentatie/look wat mooi bij elkaar staat.![]()
Zo.
Nou jij weer.
Waar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor schut.
taalkundig gezien dan.
Jij mag ceremoniemeester zijnquote:
Ik las terug...en ik zag het. Jezus wat lomp.quote:
Ik hou je wel scherpquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las terug...en ik zag het. Jezus wat lomp.![]()
Nu let ik eindelijk op de d's en t's in vind etc. Doe ik klunzig, slordig bij andere woorden.
Good for you.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben goed in onzinnige weetjes, goed in ruimtelijk inzicht en kan goed autorijden![]()
jou, jouw WAT WIL JE NOU?
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..quote:
Why not?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..
Ik zal wel aanwezig zijn, maar niet op een actieve manier lieverquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?
Met Mangotaart, gemaakt van echte mango.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal wel aanwezig zijn, maar niet op een actieve manier liever
Ik bedoel meer met het organiseren ervan, wat wel van een ceremoniemeester verlangt wordt. Niks voor mijquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met Mangotaart, gemaakt van echte mango.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de allebelangrijkste eregast enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik ceremoniemeester zijn?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
tsssquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jouw Mango is geen echte mango. Ik bedoel de vrucht.![]()
Sadist.
Eieren zoeken!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef -Engel- het volgende:
Singlevraagstuk:
wat moet ik nu met Pasen gaan doen?
Er staat igg nog niks gepland
Luieren en paaseitjes eten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef -Engel- het volgende:
Singlevraagstuk:
Dat snap ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer met het organiseren ervan, wat wel van een ceremoniemeester verlangt wordt. Niks voor mij
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
tsssMIJN mango is de échte Mango
En wat voor één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rotte eieren naar auto's gooien van mensen die je niet mag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef -Engel- het volgende:
Singlevraagstuk:
Familieverplichtingenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef -Engel- het volgende:
Singlevraagstuk:
Heb je geen familie en of vrienden waarmee je iets kunt doen. Als is het maar iets afgezaagds als gourmetten? ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef -Engel- het volgende:
Singlevraagstuk:
en jij kon alles?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
Hoe doen jullie dat toch. msn'en met 5 mensen, fokken, drinken.het lukt me niet.
Mij welquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
Hoe doen jullie dat toch. msn'en met 5 mensen, fokken, drinken.het lukt me niet.
Mwa, 1 op msn, fok gaat niet snel, drinken ook niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
Drinken schrappen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
ohhhhhhhhhhh dat zowiezoquote:
Je snapt me gewoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh dat zowiezo
al zijn er veel hier vandaag al op de grond getietcht of hoe zeg je dat dan
met verven vielen er regelmatig
(hier noemen we t ook wel pietsjen trouwens maar kan zijn dat dat een eigen maakselwoord van de kids is)
Dat klinkt toch veel leuker. Geen idee wat het is eigenlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh dat zowiezo
al zijn er veel hier vandaag al op de grond getietcht of hoe zeg je dat dan
met verven vielen er regelmatig
(hier noemen we t ook wel pietsjen trouwens maar kan zijn dat dat een eigen maakselwoord van de kids is)
niet drinkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
Me too.quote:
Onder andere. Onder andere...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef vencodark het volgende:
Van al die gesprekken op msn natuurlijk.
Mij ook niet. Ik heb ook niks (meer) met het geloof. Maar ik ga wel gourmetten met pa zondag, gewoon omdat hij het wil en dat doe je dan als zoon gewoon.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef vencodark het volgende:
Ik doe echt nooit iets met Pasen, het boeit me ook niet.
tuurlijk snap ik datquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Je snapt me gewoon![]()
![]()
zal wel iets Limburgs zijn
Gourmetten is leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik heb ook niks (meer) met het geloof. Maar ik ga wel gourmetten met pa zondag, gewoon omdat hij het wil en dat doe je dan als zoon gewoon.
Waarom denk je dat ik zo traag reageerquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
Eej een Dream Theater icoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gourmetten is leuk![]()
Ik moet nog maar zien of het leuk wordt met pasen
Origineelquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:06 schreef rijsttafel het volgende:
Met Pasen ga ik chocolade-eieren eten.
Haha oke. Leuke combinatiequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
GoedVerliefd, moe, en aangeschoten
En met jou?
Jaquote:
Niet echt.quote:
denk je?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke. Leuke combinatie
Moe & ik heb het koudVerder wel oké denk ik
Word je nu al vergeetachtigquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef Duimelot het volgende:
ohja gourmetten, dochterlief had gevraagd of we dat zouden gaan doen, tnx voor de herinnering schrijf t meteen op ivm boodschappen!
Dan is het inderdaad niet zo origineelquote:
Ja, ik weet het de laatste tijd niet meer zo goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
denk je?
Ohja.. koud is het inderdaad
Je wil niet weten hoe moeilijk het was om een niet bezette username te vinden.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik weet het de laatste tijd niet meer zo goed
Jij had ook graag vencodark geheten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe moeilijk het was om een niet bezette username te vinden.
PM, facebook, pornofilm op monitor 2.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef vencodark het volgende:
Vertel, wat nog meer?
* biedt luisterend oor.
Pasen, hangt dit jaar aan elkaar van bad timing...(ik zal er maar niet verder over hebben)quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je geen familie en of vrienden waarmee je iets kunt doen. Als is het maar iets afgezaagds als gourmetten? ?
Daaahaaaamn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
PM, facebook, pornofilm op monitor 2.
Ik heb er eigenlijk nog maar 3 over, dus van de week eens nieuwe halen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad niet zo origineel
Jij hebt facebook?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
PM, facebook, pornofilm op monitor 2.
Hahahquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe moeilijk het was om een niet bezette username te vinden.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
na elke zwangerschap een beetje meer!
hoi automatic...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef automatic_ het volgende:
Brrrrr!
En qat betreft Pasen; ik moet nog iets verzinnen om te gaan doen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het aangeschoten, verliefd en moe zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Goed ideequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pasen, hangt dit jaar aan elkaar van bad timing...(ik zal er maar niet verder over hebben)
Misschien moet ik gewoon ook een weekendje weg boeken... maar in je eentje (het voelt een beetje triest aan)
Okee, dan wordt het inderdaad een stuk lastigerquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pasen, hangt dit jaar aan elkaar van bad timing...(ik zal er maar niet verder over hebben)
Misschien moet ik gewoon ook een weekendje weg boeken... maar in je eentje (het voelt een beetje triest aan)
Nee, hoe het met mij isquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het aangeschoten, verliefd en moe zijn?
Why not? Pasen is cool.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ik heb dit jaar ook geen zin in pasen.
ik wel heb al 2 weken paastakken staan geloof ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Liefquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel vervelend voor je. Ook een kus van mij dan, als support.
Ik ben toch zeker geen homo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef krengetje het volgende:
Maar je speelt zeker niet die spelletjes he
Staat dat ergens? Volgens mij nietquote:
gewoon moed houden. Alles valt wel een keer op zijn plaatsquote:
Als we nu gewoon een paasmeet doen in jouw/mijn stad/dorp in de kroeg...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ooo daarom. Ik kan mijzelf er ook niet te druk om maken hoor. Lang leven de automatische pilootquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gewoon moed houden. Alles valt wel een keer op zijn plaats
Die vrije dagen wel ja. Alleen mijn zusje gaat beleidenis doen dit jaar en daar moet ik bij zijn van mijn ouders. Afgelopen zondag weer gezeur over gehad. Ik heb er nu zo klaarmee dat ik het liefst het hele paasweekend weg ga en niet naar mijn ouders toe ga.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Why not? Pasen is cool.
Lekker veel vrije dagen
Okeequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo daarom. Ik kan mijzelf er ook niet te druk om maken hoor. Lang leven de automatische piloot
ow ja oke...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Staat dat ergens? Volgens mij niet
Soms is dat indd. wel lekker ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo daarom. Ik kan mijzelf er ook niet te druk om maken hoor. Lang leven de automatische piloot
farmvillequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn hetero broertje is ook verslaafd aan Farmville, samen met zijn vriendin.
De mijnes nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wel heb al 2 weken paastakken staan geloof ik
doe verder totaal niets aan pasen en ik heb gelukkig een moeder die familieverplichtingen nog erger vind dan ik
Goed idee. Ik had naar Paaspop gewild maar het weer is te slechtquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als we nu gewoon een paasmeet doen in jouw/mijn stad/dorp in de kroeg...
dan komen we het wel door>>> automatic weet het ook nog niet....
dan wordt het zelfs nog gezellig
iemand verplichten om iets met geloof te doen terwijl dat niet degene zijn ding isquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vrije dagen wel ja. Alleen mijn zusje gaat beleidenis doen dit jaar en daar moet ik bij zijn van mijn ouders. Afgelopen zondag weer gezeur over gehad. Ik heb er nu zo klaarmee dat ik het liefst het hele paasweekend weg ga en niet naar mijn ouders toe ga.
ik geloof best wel dat er een iets is... maar niet in god, allah, jezus of iets in die richtingquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
iemand verplichten om iets met geloof te doen terwijl dat niet degene zijn ding is![]()
Mijn ouders zijn daar op een gegeven moment gewoon meegestopt...
en nu zit ik tussen alle stromingen infijn mijn eigen ding doen
Mijn het geloof opdringen zijn ze gelukkig ook mee gestopt. Maar ze vinden dat ik er bij moet zijn als mijn zusje beleidenis doet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
iemand verplichten om iets met geloof te doen terwijl dat niet degene zijn ding is![]()
Mijn ouders zijn daar op een gegeven moment gewoon meegestopt...
en nu zit ik tussen alle stromingen infijn mijn eigen ding doen
quote:
paaspop >>> waar is die smiley met die parapluquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De mijnes niet![]()
[..]
Goed idee. Ik had naar Paaspop gewild maar het weer is te slecht
Onee, dat doe ik dan weer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |