jij zou me neger-enquote:
En je denkt na 3 keer moet het toch lukken ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer iemand in vuur en vlam te zetten natuurlijk.
Die nieuwe is echt kut gewoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de nieuwste van jan gaat maar anderen van hem die die gemaakt heeft sinds ie volwassen is kan ik nog wel aanhoren. Ga ze niet vrijwillig opzetten maar wegrennen ook weer niet
Dus hij onderscheid zich niet echtquote:
Scheepsrecht...of daterecht enzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
En je denkt na 3 keer moet het toch lukken ?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
ik maakte een woordgrap, single cd in single topic, snap je hem
1 APRIL!1l!!
Jij hebt gewoon geen smaak of je bent doofquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de nieuwste van jan gaat maar anderen van hem die die gemaakt heeft sinds ie volwassen is kan ik nog wel aanhoren. Ga ze niet vrijwillig opzetten maar wegrennen ook weer niet
Het heeft geen zin als ik zeg dat ik niet ga hè ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef -Engel- het volgende:
wie gaat er a.s. zaterdag naar Superstyle (Tivoli Utrecht)?
make mequote:
ben nu aan t luisteren, commentaar komt zo, tot nu toe nog niet afgezet alleen de clip zie ik niet anders volg ik t hier en op msn niet meerquote:
nee ik heb gewoon een enorm brede muzieksmaakquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak of je bent doof
nee dat is non informatiequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het heeft geen zin als ik zeg dat ik niet ga hè ?
Ik zal het opschrijven bij mijn hoogtepunten van de dag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
*proest* Venco... ik blijf maar schoonmaken![]()
![]()
![]()
Ik vind de 3J's een stuk leukerquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben nu aan t luisteren, commentaar komt zo, tot nu toe nog niet afgezet alleen de clip zie ik niet anders volg ik t hier en op msn niet meer
oh hoor t al ken m wel, lekker vrolijk toch en mooie boodschap!
Ik keek naar de clipquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben nu aan t luisteren, commentaar komt zo, tot nu toe nog niet afgezet alleen de clip zie ik niet anders volg ik t hier en op msn niet meer
oh hoor t al ken m wel, lekker vrolijk toch en mooie boodschap!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal het opschrijven bij mijn hoogtepunten van de dag.
Geen idee, alle tags zijn weg, zal eens stennis schoppen als het met uitkomtquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon een enorm brede muzieksmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |