quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:12 schreef krengetje het volgende:
[..]
alleen mijn vriendje is tof
Ik ben tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1x daags 2 vers geperste baby's
En het Wereld Natuurfonds. Want die arme dieren hebben ook gevoelens!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Als je dat doet dan ga ik Amesty bellen. Jan Smit moeten aanhoren/zien is een misdaad tegen de mensenlijkheid
Beter jan smit dan techno, hardstyle, house, trance of gerelateerde inhoudsloze kutherrie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat doet dan ga ik Amesty bellen. Jan Smit moeten aanhoren/zien is een misdaad tegen de mensenlijkheid
Eddy Wallyquote:
Zelfs al is de groep leuk zou ik daar nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga er wel heen ja
Maar die muziek maakt me niet uit.
We gaan met een leuke groep heen...
neee natuurlijk nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wie heeft de nieuwe single van Jan Smit?
Waarom geloof ik nou niet meer dat jij de grote boze Krea bent?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je was erbij, je hebt mijn reactie gezien later...
Ik weet zeker dat je nog nooit op zo'n piratenfeest geweest bentquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs al is de groep leuk zou ik daar nog niet dood gevonden willen worden
quote:
Verkapte doodsverwensing, banquote:
Zekersquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Techno het volgende:
[..]
En het Wereld Natuurfonds. Want die arme dieren hebben ook gevoelens!
Datzelfde kan over de "muziek" die Jantje Smit pocht te maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter jan smit dan techno, hardstyle, house, trance of gerelateerde inhoudsloze kutherrie.
Ik ben het met Heatwave eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter jan smit dan techno, hardstyle, house, trance of gerelateerde inhoudsloze kutherrie.
Sta je in de fik?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef HeatWave het volgende:
Dat klopt inderdaad. Maar nog de muziek nog de sfeer trekt mij dus zal ik daar ook nooit naartoe gaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je nog nooit op zo'n piratenfeest geweest bent
Ik had dat eerst met rock/punk festivals, toen ging ik er een keer heen en bleek het leuk te zijn...
Ik probeer iemand in vuur en vlam te zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sta je in de fik?
of probeer je dat?
ik weet niet hoe de nieuwste van jan gaat maar anderen van hem die die gemaakt heeft sinds ie volwassen is kan ik nog wel aanhoren. Ga ze niet vrijwillig opzetten maar wegrennen ook weer nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |