Wesley.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wie heeft de nieuwe single van Jan Smit?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Al krijg ik hem gratis, dan nog neem ik hem niet aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hey, ik ga toch niet meer tegen je inquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en toch nog wat zeggen terwijl je net zei dat je niets meer zou zeggen
ow cool, mag ik die eens horenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Kreator het volgende:
Trouwens hè, ik heb hier de nieuwe single van Jan Smit. Die is echt tof.
Hij treedt vrijdag op in Hoorn op dat piratenfeest geloof ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
djayzz.. je blijft weg bij dat vergifquote:
Gecondoleerd..quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij treedt vrijdag op in Hoorn op dat piratenfeest geloof ik
En jij staat als diehard fan vooraan natuurlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij treedt vrijdag op in Hoorn op dat piratenfeest geloof ik
kan je niet ff you tube dingetje hier plaatsen ofzo!?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Kreator het volgende:
Trouwens hè, ik heb hier de nieuwe single van Jan Smit. Die is echt tof.
Ik mocht toch al niet in de buurt komenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
djayzz.. je blijft weg bij dat vergif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
ben ik zo lelijk danquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, ik beoordeel je gewoon op je uiterlijk, welkom in de echte wereld.
maar je zegt wel watquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey, ik ga toch niet meer tegen je in?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik mocht toch al niet in de buurt komen
ik had het over KreaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Als jij dat zo wil interpreteren, wie ben ik om je tegen te spreken?quote:
Als je dat doet dan ga ik Amesty bellen. Jan Smit moeten aanhoren/zien is een misdaad tegen de mensenlijkheidquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan je niet ff you tube dingetje hier plaatsen ofzo!?
.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Duimelot het volgende:
kan je niet ff you tube dingetje hier plaatsen ofzo!?
Ik ga er wel heen jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij staat als diehard fan vooraan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |