Ga jij eens gauw bijpassende lingerie kopenquote:
Nee ik vis heul niet naar complimentjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vis je nou naar complimentjes?. Jij bent haske slank man vrouw.
jah omdat ik in je fobo keekquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
"per ongeluk kijken"...![]()
Een paar posts terug melde je nog dat je wist wie ik was....
Je bent gewoon weer eens de confrontatie aan het opzoeken heh![]()
"Leuk, laten we ruzie zoeken op internet !!!"
Wat een ...termquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
oh en techno:(over t bovende gemiddelde, geen zin om weer naar andere topic te gaan om te quoten
)
Ja?quote:
En er toch nog even een reactie over plaatsen heh.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah omdat ik in je fobo keek
ik zei toch al MIJN fout, blijf nou niet zo doorzeuren!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond het gewoon ontzettend aardig van je, ik geef je een goeie tip, zou zeggen doe er wat mee!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En er toch nog even een reactie over plaatsen heh.
Sorry, maar het komt gewoon uit het niets en het is onaardig van je
niet dat ik mijn kleren in jouw bijzijn uittrekquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw bijpassende lingerie kopen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond het gewoon ontzettend aardig van je, ik geef je een goeie tip, zou zeggen doe er wat mee!
Ik ben heul niet biquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef Kreator het volgende:
[..]Sinds je een vriendje hebt ben je echt ruggengraatloos, zoutloos en bi.
Tip: Dat werkt niet bij vrouwen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil je alleen vragen om volgende keer gewoon je mond te houden.
vind k sowieso mooier dan slankquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee ik vis heul niet naar complimentjesIk zeg gewoon dat ik gemiddeld ben qua figuur en dat is een feit
Zijn er vrouwen die niet totaal oninteressant worden dan, gedweep is des vrouwsquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef Kreator het volgende:
[..]Sinds je een vriendje hebt ben je echt ruggengraatloos, zoutloos en bi.
Eetlust was gewoon helemaal weg...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef krengetje het volgende:
Ik ben heul niet bialsof jij dat zo erg vond om naar te kijken
dan zeg ook niets meer of ben je zo kinderachtig dat je ook nog het laatste woord wil hebben!?!?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer.
Ik wil je alleen vragen om volgende keer gewoon je mond te houden.
Zelf maak ik ook niet uit het niks zo'n opmerking naar jou, en jij bent toch een stuk volwassener mag ik hopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen die niet totaal oninteressant worden dan, gedweep is des vrouws.
Waarom moet alles een labeltje hebben?quote:
Euh.. don't know..quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom moet alles een labeltje hebben?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zeg ook niets meer of ben je zo kinderachtig dat je ook nog het laatste woord wil hebben!?!?Ok dan is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben bang dat je erfenis van je KF bestaan isquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In discussie gaan ook niet.
Maar ik heb geen zin in ruzie en lok ook niks uit.
3 dagen niet gegeten. 2 dagen boven de pot gehangen om dat beeld weg te krijgen. Een gemiddelde vrouw met een godinnetje. Hoe haal je het in je hoofd..quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
3 dagen niet gegeten. 2 dagen boven de pot gehangen om dat beeld weg te krijgen. Een gemiddelde vrouw met een godinnetje. Hoe haal je het in je hoofd...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wie heeft de nieuwe single van Jan Smit?
hehequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ben bang dat je erfenis van je KF bestaan is
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wie heeft de nieuwe single van Jan Smit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |