.. ... ... . . .... ... ...quote:
troost je, je BENT ook niet mannelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet bepaald mannelijk hier met m'n pik van 21 cm, de rest heeft allemaal groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ging mn liefde voor jouquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Wees maar blij, ik haal zelfs de 21cm niet.
uhm...quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef vencodark het volgende:
Hm, heb zin om te chatten maar dr zijn amper meer fatsoenlijke chatsites.
www.chatplaza.nl ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef vencodark het volgende:
Hm, heb zin om te chatten maar dr zijn amper meer fatsoenlijke chatsites.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Wees maar blij, ik haal zelfs de 21cm niet.
Goede vraag...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom vibo's zo snel stuk gaan dan?.
hier zitten alleen maar mooie slanke goden en godinnen die kern gezond zijn, zijn we snel uitgeluldquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
troost je, je BENT ook niet mannelijkZit je tampon weer overdwars mevrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Maar wat een drama, er zat een puistje op mijn neus![]()
Ze kunnen niet tegen vochtquote:
uh ......quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier zitten alleen maar mooie slanke goden en godinnen die kern gezond zijn, zijn we snel uitgeluld
Ik wil mezelf nu geen godin noemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier zitten alleen maar mooie slanke goden en godinnen die kern gezond zijn, zijn we snel uitgeluld
Ja en ik dan. Buitencategorie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef Duimelot het volgende:
je maakt een grapje toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, ik moet er morgen weer vroeg uit.
Om mijn 1 april grap bij m'n zusje uit te voeren
jah ik ging perongeluk kijken (mijn fout ik weet t) en ging spontaan over mn nek, de puist was trouwens t minst ergequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zit je tampon weer overdwars mevrouw?
Maar wat een drama, er zat een puistje op mijn neus
Ik vind het niet kunnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zit je tampon weer overdwars mevrouw?
Maar wat een drama, er zat een puistje op mijn neus
Nee echtquote:
Geef die jongen nou geen trauma's. We kunnen niet allemaal Krea zijn. Dat moet je niet als vergelijkingsmateriaal zien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:03 schreef Duimelot het volgende:
en ging spontaan over mn nek, de puist was trouwens t minst erge
ik wil mezelf nu niet slank noemen.. maar gemiddeldquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Gelukkig, dan leef ik tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
IkMaar ben ondertussen nog tv aan het kijken
Neequote:
Hetzelfde hierquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil mezelf nu niet slank noemen.. maar gemiddeld
nee, ik voel me daar inmiddels toch te oud voorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee echt
Nja, ik moet er sowieso vroeg uit hoor, en dan is zij nog niet wakker dus dat scheelt.
jah hij weet al langer dat ik misselijk wordt als ik m zie, ik vind dat ie gewoon zn hele fobo moet verwijderen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geef die jongen nou geen trauma's. We kunnen niet allemaal Krea zijn. Dat moet je niet als vergelijkingsmateriaal zien.
qua figuurquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je omschrijft jezelf als gemiddeld. Welke godin is er nou gemiddeld...
ik weet niet waarom, maar ik bespeur wat spanningenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah hij weet al langer dat ik misselijk wordt als ik m zie, ik vind dat ie gewoon zn hele fobo moet verwijderen!
"per ongeluk kijken"...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah ik ging perongeluk kijken (mijn fout ik weet t) en ging spontaan over mn nek, de puist was trouwens t minst erge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |