Ik had het over paaseitjes!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef Duimelot het volgende:
oh het gaat over voetbal hier dan ben ik weg
dan zijn mijn kloons bij elkaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef Delan het volgende:
[..]
voetbal gaat nooooooooooooit voor het meisje!!
ja he, ach ben ik kloon nummer 2
oh das beterquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iedereen die het over voetbal wilde hebben is al weg..
slaap lekkerquote:
slaap te kortquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik voel me al 3 dagen niet lekkermaximaal 3 uur per nacht geslapen, keelpijn, duizelig, heel slapjes, hoofdpijn en zwarte vlekken.
Wat kan dat zijn?
Zwanger.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik voel me al 3 dagen niet lekkermaximaal 3 uur per nacht geslapen, keelpijn, duizelig, heel slapjes, hoofdpijn en zwarte vlekken.
Wat kan dat zijn?
aidsquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat kan dat zijn?
Een of andere SOA.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat kan dat zijn?
als je je echt kut voelt moet je langs de dokter... die zitten niet op fokquote:
Wel zelfbenoemdequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je je echt kut voelt moet je langs de dokter... die zitten niet op fok
Bloedarmoede i.c.m. Pfeiffer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat kan dat zijn?
Op Fok zitten alleen psychologen en andere mensen met een IQ van 150+.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als je je echt kut voelt moet je langs de dokter... die zitten niet op fok
Altijd er voor rennen, dan verbrand je reserves (vet) ipv het voedsel wat je net op hebtquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef -Engel- het volgende:
hoi allemaal![]()
eten is op ... poging 3 tot echt hardlopen zit er weer op...moet nog even uitrekenen hoeveel km mijn rondje nu was maar het ging een beetje rot
note aan zelf... niet meer rennen vlak na het eten
quote:
Ik ben feestloos.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
maar, maar, ons feestje was toch mét ballonnen ?
ik voel me hier ook altijd zo dom met mn IQ van 139quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Op Fok zitten alleen psychologen en andere mensen met een IQ van 150+.
psycho's zelf ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Op Fok zitten alleen psychologen en andere mensen met een IQ van 150+.
ze worden vanzelf ouder troost jequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb exact dezelfde klachten bij een peuter van 2 trouwens. Mensen, begin er niet aan!
mijn 146 stelt ook niks voor hierquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik voel me hier ook altijd zo dom met mn IQ van 139
ja...quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Altijd er voor rennen, dan verbrand je reserves (vet) ipv het voedsel wat je net op hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel me ook niet bepaald mannelijk hier met m'n pik van 21 cm, de rest heeft allemaal groterquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ja, da's die andere 50%.quote:
Oh, bummer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Duimelot het volgende:
Als het dan beter zou worden... Maar neeequote:
Diabetes door overgewicht?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Duimelot het volgende:
oh das beter
waar gaan we t dan over hebben?
Wees maar blij, ik haal zelfs de 21cm niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik voel me ook niet bepaald mannelijk hier met m'n pik van 21 cm, de rest heeft allemaal groter
Zo'n kleintjequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet bepaald mannelijk hier met m'n pik van 21 cm, de rest heeft allemaal groter
moeten we dat even opmeten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Wees maar blij, ik haal zelfs de 21cm niet.
Mijn topje is al 21 centimeter.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |