Ja maar jij bent de allebelangrijkste eregast enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dankjequote:
Ik ben goed in onzinnige weetjes, goed in ruimtelijk inzicht en kan goed autorijdenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan goed schrijven, mezelf verwoorden, ben open, ben oprecht, kan goed tekenen (ja ik zeg dat gewoon), heb kijk op kleur en weet qua kleding/presentatie/look wat mooi bij elkaar staat.![]()
Zo.
Nou jij weer.
Voor schutquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan goed schrijven, mezelf verwoorden, ben open, ben oprecht, kan goed tekenen (ja ik zeg dat gewoon), heb kijk op kleur en weet qua kleding/presentatie/look wat mooi bij elkaar staat.![]()
Zo.
Nou jij weer.
Waar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor schut.
taalkundig gezien dan.
Jij mag ceremoniemeester zijnquote:
Ik las terug...en ik zag het. Jezus wat lomp.quote:
Ik hou je wel scherpquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las terug...en ik zag het. Jezus wat lomp.![]()
Nu let ik eindelijk op de d's en t's in vind etc. Doe ik klunzig, slordig bij andere woorden.
Good for you.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben goed in onzinnige weetjes, goed in ruimtelijk inzicht en kan goed autorijden![]()
jou, jouw WAT WIL JE NOU?
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..quote:
Why not?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..
Ik zal wel aanwezig zijn, maar niet op een actieve manier lieverquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?
Met Mangotaart, gemaakt van echte mango.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal wel aanwezig zijn, maar niet op een actieve manier liever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |