jij zou me neger-enquote:
En je denkt na 3 keer moet het toch lukken ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer iemand in vuur en vlam te zetten natuurlijk.
Die nieuwe is echt kut gewoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de nieuwste van jan gaat maar anderen van hem die die gemaakt heeft sinds ie volwassen is kan ik nog wel aanhoren. Ga ze niet vrijwillig opzetten maar wegrennen ook weer niet
Dus hij onderscheid zich niet echtquote:
Scheepsrecht...of daterecht enzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
En je denkt na 3 keer moet het toch lukken ?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
ik maakte een woordgrap, single cd in single topic, snap je hem
1 APRIL!1l!!
Jij hebt gewoon geen smaak of je bent doofquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet hoe de nieuwste van jan gaat maar anderen van hem die die gemaakt heeft sinds ie volwassen is kan ik nog wel aanhoren. Ga ze niet vrijwillig opzetten maar wegrennen ook weer niet
Het heeft geen zin als ik zeg dat ik niet ga hè ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef -Engel- het volgende:
wie gaat er a.s. zaterdag naar Superstyle (Tivoli Utrecht)?
make mequote:
ben nu aan t luisteren, commentaar komt zo, tot nu toe nog niet afgezet alleen de clip zie ik niet anders volg ik t hier en op msn niet meerquote:
nee ik heb gewoon een enorm brede muzieksmaakquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak of je bent doof
nee dat is non informatiequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het heeft geen zin als ik zeg dat ik niet ga hè ?
Ik zal het opschrijven bij mijn hoogtepunten van de dag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef krengetje het volgende:
[..]
*proest* Venco... ik blijf maar schoonmaken![]()
![]()
![]()
Ik vind de 3J's een stuk leukerquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben nu aan t luisteren, commentaar komt zo, tot nu toe nog niet afgezet alleen de clip zie ik niet anders volg ik t hier en op msn niet meer
oh hoor t al ken m wel, lekker vrolijk toch en mooie boodschap!
Ik keek naar de clipquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben nu aan t luisteren, commentaar komt zo, tot nu toe nog niet afgezet alleen de clip zie ik niet anders volg ik t hier en op msn niet meer
oh hoor t al ken m wel, lekker vrolijk toch en mooie boodschap!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal het opschrijven bij mijn hoogtepunten van de dag.
Geen idee, alle tags zijn weg, zal eens stennis schoppen als het met uitkomtquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon een enorm brede muzieksmaak
Doe dat, je lijkt bijna niet meer jezelf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, alle tags zijn weg, zal eens stennis schoppen als het met uitkomt.
Ik vind Marco en Guusje anders best leuk af en toequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik ook alleen Jan Smit dat trek ik niet.Sowieso Nederlandstalige muziek.
Heb je veel hoogtepunten gehad vandaag? En zo ja wil je die dan met ons delenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal het opschrijven bij mijn hoogtepunten van de dag.
Blof is redelijk goed. Net als sommige nummers van Marco Borsatoquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
alleen jan smit en dan nltaligquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
1. Iets geregeld wat ik al heel lang moest regelen * blij is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je veel hoogtepunten gehad vandaag? En zo ja wil je die dan met ons delen
Oppervlakkigquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dat, je lijkt bijna niet meer jezelf.
Sommige Nederlandstalige muziek kan ik wel hebben. Maar het echte levenslied is ook niet echt aan mij besteed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Sommige nummers zijn inderdaad leuk. Het is nacht bijvoorbeeldquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik vind Marco en Guusje anders best leuk af en toe
Maar toch wel met (semi) vrienden he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiland zonder familiie?
Ja, zij welquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij Zeeuwen barsten van het talent.
Just the 2 of usquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiland zonder familiie?
Ik ben meer dan mijn tagje jaquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blof is redelijk goed. Net als sommige nummers van Marco Borsato
0-0, 70-30 balbezit voor barcaquote:
ik heb ooit in de tweedeklas lagere school met de playbackshow op school doe maar nagedaan met t nr loop je lul achternaquote:
0-0quote:
Oh, absoluut! Maar dat tagje geeft gewoon nog zoveel meer dimensie, net dat extra beetje! Dat beetje glans, dat stukje presentatie, het hoort bij je!quote:
Redelijk goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blof is redelijk goed. Net als sommige nummers van Marco Borsato
Ik weet niet wat ik wil. Oke levenliederen en artiesten vergelijkbaar met Jan smitquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen jan smit en dan nltalig
wat wil je nu
ik heb wel moeite met de levensliederen en duitse slager maar zelfs daar kan ik de teksten toch van mee bleren (is ook niet moeilijk)
en er is best ook veel nederlandstalig wat wel goed is!
Klinkt goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
1. Iets geregeld wat ik al heel lang moest regelen * blij is.
2. Sollicitatiegesprek gehad voor een bijbaantje, goed gevoel erover.
3. Een vriendin weer eens gebeld,ook wel fijn.
Jij en tijn zijn mn getuigequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar toch wel met (semi) vrienden he?
Wat is jou talent dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet van "wij Zeeuwen"?
OK ok, goed verwoord, plusje voor vencoquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, absoluut! Maar dat tagje geeft gewoon nog zoveel meer dimensie, net dat extra beetje! Dat beetje glans, dat stukje presentatie, het hoort bij je!
Congratz.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Klinkt goed![]()
Ik ben ook blij want ik heb een contract bij het bedrijf waar ik werk
Tof.quote:
Coolquote:
Hoeveel staat ze nu nog in de min?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK ok, goed verwoord, plusje voor venco.
Dankjequote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kan goed schrijven, mezelf verwoorden, ben open, ben oprecht, kan goed tekenen (ja ik zeg dat gewoon), heb kijk op kleur en weet qua kleding/presentatie/look wat mooi bij elkaar staat.quote:
Feliquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even het Excelsheet openen!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK ok, goed verwoord, plusje voor venco.
Dat het 0-0 staat, wil niet zeggen dat het geen leuke wedstrijd isquote:
wie is die rode in je UI toch ?quote:
Ja maar jij bent de allebelangrijkste eregast enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dankjequote:
Ik ben goed in onzinnige weetjes, goed in ruimtelijk inzicht en kan goed autorijdenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan goed schrijven, mezelf verwoorden, ben open, ben oprecht, kan goed tekenen (ja ik zeg dat gewoon), heb kijk op kleur en weet qua kleding/presentatie/look wat mooi bij elkaar staat.![]()
Zo.
Nou jij weer.
Voor schutquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan goed schrijven, mezelf verwoorden, ben open, ben oprecht, kan goed tekenen (ja ik zeg dat gewoon), heb kijk op kleur en weet qua kleding/presentatie/look wat mooi bij elkaar staat.![]()
Zo.
Nou jij weer.
Waar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor schut.
taalkundig gezien dan.
Jij mag ceremoniemeester zijnquote:
Ik las terug...en ik zag het. Jezus wat lomp.quote:
Ik hou je wel scherpquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las terug...en ik zag het. Jezus wat lomp.![]()
Nu let ik eindelijk op de d's en t's in vind etc. Doe ik klunzig, slordig bij andere woorden.
Good for you.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben goed in onzinnige weetjes, goed in ruimtelijk inzicht en kan goed autorijden![]()
jou, jouw WAT WIL JE NOU?
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..quote:
Why not?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..
Ik zal wel aanwezig zijn, maar niet op een actieve manier lieverquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?
Met Mangotaart, gemaakt van echte mango.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal wel aanwezig zijn, maar niet op een actieve manier liever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |