Ik ben goed in onzinnige weetjes, goed in ruimtelijk inzicht en kan goed autorijdenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan goed schrijven, mezelf verwoorden, ben open, ben oprecht, kan goed tekenen (ja ik zeg dat gewoon), heb kijk op kleur en weet qua kleding/presentatie/look wat mooi bij elkaar staat.![]()
Zo.
Nou jij weer.
Voor schutquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan goed schrijven, mezelf verwoorden, ben open, ben oprecht, kan goed tekenen (ja ik zeg dat gewoon), heb kijk op kleur en weet qua kleding/presentatie/look wat mooi bij elkaar staat.![]()
Zo.
Nou jij weer.
Waar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor schut.
taalkundig gezien dan.
Jij mag ceremoniemeester zijnquote:
Ik las terug...en ik zag het. Jezus wat lomp.quote:
Ik hou je wel scherpquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las terug...en ik zag het. Jezus wat lomp.![]()
Nu let ik eindelijk op de d's en t's in vind etc. Doe ik klunzig, slordig bij andere woorden.
Good for you.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben goed in onzinnige weetjes, goed in ruimtelijk inzicht en kan goed autorijden![]()
jou, jouw WAT WIL JE NOU?
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..quote:
Why not?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee met de festiviteiten..
Ik zal wel aanwezig zijn, maar niet op een actieve manier lieverquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?
Met Mangotaart, gemaakt van echte mango.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar.. bij mijn bruiloft toch wel?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal wel aanwezig zijn, maar niet op een actieve manier liever
Ik bedoel meer met het organiseren ervan, wat wel van een ceremoniemeester verlangt wordt. Niks voor mijquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met Mangotaart, gemaakt van echte mango.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de allebelangrijkste eregast enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik ceremoniemeester zijn?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
tsssquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jouw Mango is geen echte mango. Ik bedoel de vrucht.![]()
Sadist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eieren zoeken!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef -Engel- het volgende:
Singlevraagstuk:
wat moet ik nu met Pasen gaan doen?
Er staat igg nog niks gepland
Luieren en paaseitjes eten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef -Engel- het volgende:
Singlevraagstuk:
Dat snap ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer met het organiseren ervan, wat wel van een ceremoniemeester verlangt wordt. Niks voor mij
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
tsssMIJN mango is de échte Mango
En wat voor één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rotte eieren naar auto's gooien van mensen die je niet mag?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef -Engel- het volgende:
Singlevraagstuk:
Familieverplichtingenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef -Engel- het volgende:
Singlevraagstuk:
Heb je geen familie en of vrienden waarmee je iets kunt doen. Als is het maar iets afgezaagds als gourmetten? ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef -Engel- het volgende:
Singlevraagstuk:
en jij kon alles?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
Hoe doen jullie dat toch. msn'en met 5 mensen, fokken, drinken.het lukt me niet.
Mij welquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
Hoe doen jullie dat toch. msn'en met 5 mensen, fokken, drinken.het lukt me niet.
Mwa, 1 op msn, fok gaat niet snel, drinken ook niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
Drinken schrappen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
ohhhhhhhhhhh dat zowiezoquote:
Je snapt me gewoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh dat zowiezo
al zijn er veel hier vandaag al op de grond getietcht of hoe zeg je dat dan
met verven vielen er regelmatig
(hier noemen we t ook wel pietsjen trouwens maar kan zijn dat dat een eigen maakselwoord van de kids is)
Dat klinkt toch veel leuker. Geen idee wat het is eigenlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh dat zowiezo
al zijn er veel hier vandaag al op de grond getietcht of hoe zeg je dat dan
met verven vielen er regelmatig
(hier noemen we t ook wel pietsjen trouwens maar kan zijn dat dat een eigen maakselwoord van de kids is)
niet drinkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
Me too.quote:
Onder andere. Onder andere...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef vencodark het volgende:
Van al die gesprekken op msn natuurlijk.
Mij ook niet. Ik heb ook niks (meer) met het geloof. Maar ik ga wel gourmetten met pa zondag, gewoon omdat hij het wil en dat doe je dan als zoon gewoon.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef vencodark het volgende:
Ik doe echt nooit iets met Pasen, het boeit me ook niet.
tuurlijk snap ik datquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Je snapt me gewoon![]()
![]()
zal wel iets Limburgs zijn
Gourmetten is leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik heb ook niks (meer) met het geloof. Maar ik ga wel gourmetten met pa zondag, gewoon omdat hij het wil en dat doe je dan als zoon gewoon.
Waarom denk je dat ik zo traag reageerquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef Kreator het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |