Doe dat, je lijkt bijna niet meer jezelf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, alle tags zijn weg, zal eens stennis schoppen als het met uitkomt.
Ik vind Marco en Guusje anders best leuk af en toequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik ook alleen Jan Smit dat trek ik niet.Sowieso Nederlandstalige muziek.
Heb je veel hoogtepunten gehad vandaag? En zo ja wil je die dan met ons delenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal het opschrijven bij mijn hoogtepunten van de dag.
Blof is redelijk goed. Net als sommige nummers van Marco Borsatoquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
alleen jan smit en dan nltaligquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
1. Iets geregeld wat ik al heel lang moest regelen * blij is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je veel hoogtepunten gehad vandaag? En zo ja wil je die dan met ons delen
Oppervlakkigquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe dat, je lijkt bijna niet meer jezelf.
Sommige Nederlandstalige muziek kan ik wel hebben. Maar het echte levenslied is ook niet echt aan mij besteed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Sommige nummers zijn inderdaad leuk. Het is nacht bijvoorbeeldquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik vind Marco en Guusje anders best leuk af en toe
Maar toch wel met (semi) vrienden he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiland zonder familiie?
Ja, zij welquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij Zeeuwen barsten van het talent.
Just the 2 of usquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiland zonder familiie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |