je hebt PMquote:
neequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Extra gratis. Is dat net zoiets als 1 halen, 3 betalen?
quote:
quote:This job isn't 24/7 global terrorism. Sometimes it's just a few thousand faulty gas pedals. Relish the little things.
quote:
Ik wil dat wel voor je doen Koei voor die Halo Wars shizzle spullen kee?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:06 schreef koei het volgende:
Pff, ik moet mn belastingaangifte nog doen... Heb er echt geen zin in
Ik vroeg er ook om manquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je hebt PM! Is toch te ver weg denk ik
addedquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder ik noem je voortaan
Koning Flodder de 450ste
Ja, ik ga jou mijn privé gegevens sturen zodat je me kan stalken!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil dat wel voor je doen Koei voor die Halo Wars shizzle spullen kee?
PM me
Afwachten, maar eindelijk eens een gamebedrijf dat begrijpt dat de userbase groter is dan alleen de VS.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)apologise-for-bazaar
fijn om te weten, al betwijfel ik dat we in NL ooit iets zullen merken van de affectie van BioWare.
Totaal niet.quote:
Mjah, ik snap dat zo'n actie bijna niet internationaal te krijgen is hoor. Maar ik voel me toch wel wat genaaid dat ze daar achteraf zo meekomen. Zeg dan gelijk bij die actie dit verhaal. Nu komt het op mij over als damage control.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Afwachten, maar eindelijk eens een gamebedrijf dat begrijpt dat de userbase groter is dan alleen de VS.
Megatron is er al en Darth Vader ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer de andere fictieve schurken hun Twitter krijgen. De Twitter van:
Dr Claw
Blofeld
Murdock (van Macguyver)
Megatron
etc
waarom ben je ontevreden, je zou je gevleid moeten voelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:09 schreef koei het volgende:
Ze hebben dat hele bazaar-idee sowieso gepikt van onze kerstprijsvraag natuurlijk!
Ze zit vast op de 3e week van de maand (dan zijn de meeste vrouwen sagrijnig)quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
waarom ben je ontevreden, je zou je gevleid moeten voelen
Inderdaad, ontevreden is precies hetzelfde als 'sagrijnig'quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ze zit vast op de 3e week van de maand (dan zijn de meeste vrouwen sagrijnig)
Flauwquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:06 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik ga jou mijn privé gegevens sturen zodat je me kan stalken!
Maar goed, het is niet zoveel invulwerk gelukkig. Het merendeel was al ingevuld. Het is alleen even zoeken naar bruikbare aftrekposten om zoveel mogelijk terug te krijgen. Hebben er mensen nog tips?
Of 'bitchy' jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:34 schreef koei het volgende:
[..]
Inderdaad, ontevreden is precies hetzelfde als 'sagrijnig'
Ga dan deel 2 doen?>quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Totaal niet.
1. Het is zo kort geleden dat ik hem uit heb gespeeld.
2. Je moet echt schurk verslagen, alles doorzoeken-save doen. Daar heb ik nu weinig zin in.
Niceeequote:
Ja, om het vervolgens twee jaar later allemaal weer terug te moeten betalenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stom want als ik het invul krijg je 2 keer zo veel terug
Infinite facepalm wouldn't be enoughquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Check mij ff goed die balans hebben blieft gewoon staan da ding![]()
Doe het maar na en post het maarquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Infinite facepalm wouldn't be enough
Dit is echt zo'n foto waarbij het lastig is om te bepalen welk van de personen het kansloosts is... Na lang overwegen stem ik toch op de jongen links...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Check mij ff goed die balans hebben blieft gewoon staan da ding![]()
lastig is het niet, want ik denk dat het alle 4 retards zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n foto waarbij het lastig is om te bepalen welk van de personen het kansloosts is... Na lang overwegen stem ik toch op de jongen links...
Retards zou nog een understatement zijn weet jequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lastig is het niet, want ik denk dat het alle 4 retards zijn
en het verschil tussen verstandelijk en geestelijk is precies?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Retards zou nog een understatement zijn weet je
Een retard is verstandelijk beperkt. Dit zou ik zelf meer onder 'geestelijk' beperkt plaatsen.
Ik dacht al dat je ons niet leuk meer vond...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:58 schreef Edwinuss het volgende:
Eindelijk iemand die me opmerkt! Ik heb over ruim een maand weer internet, ik heb ADSL aangevraagd bij mijn eigen werkgever.
Respijt periode heb ik er zelf al afgehaald, maar de oplevering duurt zo belachelijk lang..
Verstandelijk zou neer komen op bijv. altijd het denkvermogen van een vierjarige houden, geestelijk is echt dat je geen idee hebt wat je doet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef Misan het volgende:
[..]
en het verschil tussen verstandelijk en geestelijk is precies?
SC is niks zonder Baas E.quote:
En ook Battlefield word een stuk saaierquote:
Ah ok, een verschillende graad dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Verstandelijk zou neer komen op bijv. altijd het denkvermogen van een vierjarige houden, geestelijk is echt dat je geen idee hebt wat je doet.
Een belangrijk apparaat 'uit laten vallen', waarna jullie een bepaald onderdeel nodig hebben (Het XJ3466-palletje, dat alleen in de winkel te krijgen is ofzo)quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog een leuke aprilgrap voor morgen? Ik wil een collega laten zoeken naar iets doms wat niet bestaat. Het plintenladdertje is ondertussen wel bekend, dus een variant daarop zou leuk zijn!
Dat is wel een mooie inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:43 schreef Fallen het volgende:
Wij lieten nieuwe medewerkers altijd zoeken naar een Bluetooth-kabeltje...
Dat is een mooi laatste bericht voordat ik naar bed ga!quote:
MacGyver denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer de andere fictieve schurken hun Twitter krijgen. De Twitter van:
Dr Claw
Blofeld
Murdock (van Macguyver)
Megatron
etc
Er horen ook geen fanfares om 7:00 in me straat te staan spelen en dat gebeurd nu ookquote:
Nu nog je nick veranderen naar AQuila3quote:
Ofquote:Op donderdag 1 april 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog je nick veranderen naar AQuila3
Battlefield is sowieso kutquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En ook Battlefield word een stuk saaier
Luchthaken om iets op te hangenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie inderdaadAlleen zou ik echt niet weten waar ik dat voor nodig zou moeten hebben op mn werk... Het moet wel een beetje geloofwaardig zijn natuurlijk...
Hey Kok!
Spanky heeft de SC weer gevonden...quote:
Spankmeister!!!!quote:
Neenee, al moet ik wel zeggen dat ik weer bij de SC kwam omdat ik ging kijken in welke topics Tequila allemaal wel niet postquote:Op donderdag 1 april 2010 09:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Spanky heeft de SC weer gevonden...![]()
Het is geen slechte 1 april grap he?
Ik heb mn huisgenoot naar zn voeten laten kijken door te zeggen dat zn veter los zat!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ben ook ge-1april-t. Riep mijn vader dat mijn salaris al was overgemaakt. Ik kijken: Saldo, 14 euro (niks bijgestort) 1 april!!!
Iddquote:
Hoe ging je dat checken.. en beter nog Waaromquote:Op donderdag 1 april 2010 09:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Neenee, al moet ik wel zeggen dat ik weer bij de SC kwam omdat ik ging kijken in welke topics Tequila allemaal wel niet post
Spankers is een 1-aprilgrap.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Spanky heeft de SC weer gevonden...![]()
Het is geen slechte 1 april grap he?
Hoe: door op je nickname te klikken. Waarom: omdat je tof bent en ik me verveeldequote:Op donderdag 1 april 2010 10:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe ging je dat checken.. en beter nog Waarom![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef koei het volgende:
Spanky *o*
Het is toch niet uit metvje vriendin he?
Tekens dat je te lang in Gouda woont: je praat Mocro-Nederlands.quote:
Daarom zit ik ook dagelijks in Rotterdam tegenwoordig. Kan ik ook m'n Antilliaans bijspijkerenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tekens dat je te lang in Gouda woont: je praat Mocro-Nederlands.
Ik geloof je pas als je meer dan 4 pagina's mee doet...quote:Op donderdag 1 april 2010 09:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Neenee, al moet ik wel zeggen dat ik weer bij de SC kwam omdat ik ging kijken in welke topics Tequila allemaal wel niet post
Maar afgezien daarvan, prepare to be chatted!
Poit heeft een talenbobbel....quote:Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook dagelijks in Rotterdam tegenwoordig. Kan ik ook m'n Antilliaans bijspijkeren
En kwam je me tegen bij dubieuze topics?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe: door op je nickname te klikken. Waarom: omdat je tof bent en ik me verveelde
En SD, niet alleen, je breekt ook mn hart
quote:
Ik zit al op de helft!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik geloof je pas als je meer dan 4 pagina's mee doet...
Der Koning Spank!quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Der Koning Spank!
Zou het tof vinden als je weer wat vaker komt buurten
Net Als Laniboef, Chanty, GameBabe.. Ik mis zequote:
Yeah, wij dames zijn in de minderheid!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Net Als Laniboef, Chanty, GameBabe.. Ik mis ze
Ook al zouden ze er wel zijn blijf jij toch de lekkerste Spankquote:Op donderdag 1 april 2010 11:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, wij dames zijn in de minderheid!
Scherp...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, wij dames zijn in de minderheid!
Weggejaagd door de baggerusers.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Scherp...![]()
Maar Poityboy heeft wel een punt, waar zijn de overige dames gebleven?
Ik zal eens in m'n kelder kijken..quote:Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Scherp...![]()
Maar Poityboy heeft wel een punt, waar zijn de overige dames gebleven?
Worden die dingen zo oud?quote:
Daboem *tshhhhh*quote:
Ben ik eindelijk weer terug, is het hier een dode boelquote:Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef badboynova het volgende:
Heerlijk de rust is weder gekeerd:')
Ik denk dat ik deze tekst op m'n penis laat tatoeëren...quote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Spank is onze redder, onze kutkloonverjager, onze hoop in spammende dagen, de man der mannen, de vrouw der vrouwen en de zoon der zonen. De spank is de verlichaming van alles wat goed is en alles wat door en door slecht is. Een totalitair oppermachtig wezen wat de SC tot ongenaakbare hoogten brengt.Heil SpankmasterC
wat een lulverhaalquote:Op donderdag 1 april 2010 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze tekst op m'n penis laat tatoeëren...
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Spank is onze redder, onze kutkloonverjager, onze hoop in spammende dagen, de man der mannen, de vrouw der vrouwen en de zoon der zonen. De spank is de verlichaming van alles wat goed is en alles wat door en door slecht is. Een totalitair oppermachtig wezen wat de SC tot ongenaakbare hoogten brengt.Heil SpankmasterC
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Twee Nederlanders en een Belg praten over hun relatie. Zegt de ene Nederlander: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een timmerman! Ik vond zaagsel onder het bed.
De andere Nederlander zegt: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een metselaar! Ik vond cement onder het bed.
Zegt de Belg: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een paard!
Een paard?...vragen de twee Nederlanders verbaasd.
Ja, zegt de Belg, want ik vond gisteren een ruiter onder het bed!
jij faketquote:Op donderdag 1 april 2010 12:31 schreef badboynova het volgende:
Zo ik heb me been voor een deel geschoren als 1 april grap
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:31 schreef badboynova het volgende:
Zo ik heb me been voor een deel geschoren als 1 april grap
strontquote:Op donderdag 1 april 2010 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
Nep bazen hier er komt net een pakje binnenEn ik weet niet wat er in zit
Drek uitpakken![]()
Dat kan als nog, ben nu onderwg naar de kliniek voor een scopie aan me knie ;')quote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Slechte grap. Je had je been tot aan je knie moeten amputeren.
KIJK JONGENS!!!! 1 APRIL!!!!!!
Had je maar iets aan je vingers dat zou hier heel wat rust brengenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat kan als nog, ben nu onderwg naar de kliniek voor een scopie aan me knie ;')
Naa heb tentamenweek nu maar heb de laptop altijd aan voor muziek en zulks dus af en toe typ ik wat inquote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
stront
Moet jij nooit werken of naar school ofzo?
Jij wil vast niet weten waar jij je vingers mag stoppen ;pquote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had je maar iets aan je vingers dat zou hier heel wat rust brengen
Please let it be Anthrax...quote:Op donderdag 1 april 2010 13:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar hee aquila, wat zat er in die doos dan?
quote:
Nog niet gekeken maar hoop een game of een serie ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 13:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar hee aquila, wat zat er in die doos dan?
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij wil vast niet weten waar jij je vingers mag stoppen ;p
Held!quote:
Mocht je willenquote:
Zeg het 'm Poit! Zeg 't 'm!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Mocht je willen![]()
Helemaal niets van jou bij!
Gelukkig word ik wel betaald voor jouw avontuurtjes achter het stationquote:Op donderdag 1 april 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Mocht je willen![]()
Helemaal niets van jou bij!
Anthrax!!quote:
I know.. En jouw pimp slaps zijn ook zo slecht nog nietquote:Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Gelukkig word ik wel betaald voor jouw avontuurtjes achter het station
Je bent een van de besten in jouw categorie
Ik slap met liefde iddquote:Op donderdag 1 april 2010 14:45 schreef Poit het volgende:
[..]
I know.. En jouw pimp slaps zijn ook zo slecht nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:49 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik slap met liefde iddJe maakt er alleen wel altijd een rommeltje van..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Georganiseerde chaosquote:Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Je maakt er alleen wel altijd een rommeltje van..
Mwah.. Als ik het twee weken later nog achter m'n kast vind dan kan ik het niet echt georganiseerd noemenquote:
quote:
Hoe komt een Somaliër uit een boom?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar zijn die somalier grappen gebleven?? ( ja dat schrijf ik verkeerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
http://www.google.nl/search?q=somalier+moppenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar zijn die somalier grappen gebleven?? ( ja dat schrijf ik verkeerd)
quote:
quote:If you spot terrorism, blow your anti-terrorism whistle. If you are Vin Diesel, yell really loud.
Die is ook van hem ofniet? Ik heb die niet gelezen maar die is dus ook de moeite waard?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Zombie Survival Guide is veel toffer!
[ afbeelding ]
[..]
Nog niet. En ja, ZSG is ook van hem.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die is ook van hem ofniet? Ik heb die niet gelezen maar die is dus ook de moeite waard?
Heb jij World War Z wel gelezen?
Maar is dat een serieus verhaal of meer een humor iets?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nog niet. En ja, ZSG is ook van hem.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hoe komt een Somaliër uit een boom?Stond gister hier zo lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dus het is feitelijk geen verhaal?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef Sigmund666 het volgende:
ZSG is een fictief overlevingshandboek over zombies
Waar ze vandaan komen, hoe je ze kunt verslaan, hoe verdedig je je tegen zombies etc.
Leuk pakketje! Jammer dat Metro me een beetje tegenviel, maarja... het is een oost-europees spel, die zijn altijd het gewoon nét niet.... jammer wel...quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef AQuila360 het volgende:
Spank!
Er zat Metro 2033 voor de 360 in + het boek![]()
En nog Saw 6 en Xbox live 3 maand en nog wat films
En paaseitjes
Bad baas ging weg voor ze knie, en komt terug als Bad bazinquote:Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben trouwens wel voor een fruitmand voor Bad Baas. Ik heb wel wat appels enzo liggen.
1 aprilquote:
STALKERquote:Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leuk pakketje! Jammer dat Metro me een beetje tegenviel, maarja... het is een oost-europees spel, die zijn altijd het gewoon nét niet.... jammer wel...
quote:
En dat willen we niet natuurlijk.. Spanky is niet leuk alstie boos isquote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ga nou geen ouwe koeien uit de sloot halen Vicenzo, voor je het weet ben ik weer boos!
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:18 schreef Poit het volgende:
[..]
En dat willen we niet natuurlijk.. Spanky is niet leuk alstie boos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You wish!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:21 schreef lkb9000 het volgende:
Oh is Poit er weer, wat irritant
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:23 schreef Poit het volgende:
[..]
You wish!
[ afbeelding ]Waar de hell google jij opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:23 schreef Poit het volgende:
[..]
You wish!
[ afbeelding ]Je had net zo goed zijn Queen-foto kunnen plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je had net zo goed zijn Queen-foto kunnen plaatsen
Snelle searchquote:
sissy armsquote:
Dat zou te makkelijk zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 17:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je had net zo goed zijn Queen-foto kunnen plaatsen
NIEUW SPELLETJE!!!quote:
Leuk topic voor Onz? Misschien win je er wel een mod seal meequote:Op donderdag 1 april 2010 17:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
NIEUW SPELLETJE!!!
Iemand post een foto, de rest moet de juiste zoekterm erbij zoeken!
Er is slechts 1 regel: moet op de eerste pagina van de resultaten staan!
Of een post?quote:
Met of zonder safe search?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Of een post?
[ afbeelding ]
Wie raadt hem? (hij is makkelijk, om te beginnen)
quote:
Strijk ze!quote:Op donderdag 1 april 2010 17:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]safe search...
TUURLIJK ZONDER!
Oh kut ik moet gaan, vanavond bowlen en ik moet nog eten regelen...mi scuzi!
Hebben ze mis gesnedenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bad baas ging weg voor ze knie, en komt terug als Bad bazin.
maar alles is goed gegaan, en ben nu onderweg terug naar huis.
het ergste is dat ik niet geslackt heb, er zat 1 toets tussen waarbij ik een versie had waar het gemiddelde een 4 was en bij de andere versie was het gemiddelde een 9. Kortom, docentquote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef Rossdale het volgende:
Moest je die andere drie toetsen maar niet zo zitten slacken
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:51 schreef badboynova het volgende:
Zo en alweer thuis, enkel klote dat de pijnstillers gaan uitwerken
Iemand zou je zwanger moeten maken, en je laten bevallen zonder ruggen prikquote:Op donderdag 1 april 2010 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bad Baby Nova
Dat ben je op het moment....
Vrouwen van tegenwoordig die een ruggenprik moeten. Ze hebben toch niet voor niets een hogere pijngrens gekregen?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Iemand zou je zwanger moeten maken, en je laten bevallen zonder ruggen prik
Hardop gelachen hierquote:Op donderdag 1 april 2010 17:48 schreef Poit het volgende:
http://hyperboleandahalf.(...)ed-my-childhood.html
Geweldig verhaal
jij bent geen vrouwquote:Op donderdag 1 april 2010 18:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Iemand zou je zwanger moeten maken, en je laten bevallen zonder ruggen prik
Dat is dan ook geen geweldige telefoon.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen geweldige telefoon.
Maar waar the fuck haalt ie die retail prices vandaan
Ik heb wel eens met zo'n ding gespeeld en hij is echt niet half zo slecht als hij demonstreert, werkte allemaal degelijk.
[ afbeelding ]
BAM!!
Ach, het is softbal he... Als het gelijk op gaat zit je dus bijna de helft van de tijd op de bank, en als je heel goed bent zelfs nog veel meerquote:Op donderdag 1 april 2010 20:55 schreef Tain het volgende:
wedstrijden van een uur... word er al moe van als ik er aan denk...
"Pijnstillers jongeman? M&M's! 1 APRIL! WHAHAHAHAHAHAHA"quote:Op donderdag 1 april 2010 17:51 schreef badboynova het volgende:
Zo en alweer thuis, enkel klote dat de pijnstillers gaan uitwerken
ik dacht operatie, niet even langs gaanquote:Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Bad baas ging weg voor ze knie, en komt terug als Bad bazin.
maar alles is goed gegaan, en ben nu onderweg terug naar huis.
En ik heb er nog wel 1 nieuw in de doos liggenquote:
http://web.archive.org/web/20020326060542/http://rareware.com/quote:Op donderdag 1 april 2010 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
Badboy heeft een houten been zegt hij net![]()
[ afbeelding ]
Kun jij de OPeeee aan passen?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
http://web.archive.org/web/20020326060542/http://rareware.com/
oud
M.A.F.quote:
Vind je dat nou echt een tof spel?!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Net Viva Pinata: Trouble in Paradise kunnen kopen
Leuk als je die sound in een spelletje CS hebt. Lekker de tegenstander trollen door dat 100 keer af te spelenquote:
Ach man, weet ik veel wat het is. Voor 5 euro ga ik niet mekkeren of het leuk is of niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt een tof spel?!
Point taken! Maar misschien wou je hem al langer ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 21:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ach man, weet ik veel wat het is. Voor 5 euro ga ik niet mekkeren of het leuk is of niet.
Kon je deel 2 niet co-op spelen? Dan lijkt die me opzich leuker want mijn tuin liep de soep in deel 1quote:Op donderdag 1 april 2010 21:45 schreef koei het volgende:
VP is best tof! Deel 1 heb ik een tijdje gespeeld. Deel 2 heb ik al een hele tijd liggen en moet ik nog aan gaan beginnen. Het is wel erg vervelend dat het spel geen echt doel heeft en het duurt even voordat je het onder de knie hebt en echt leuke dingen kunt gaan doen, maar zo'n beestje proberen te lokken en je gekweekte andere beestjes als voer laten dienen is best leuk bedacht!
Nee. Maar ik heb dus echt alles al gespeeld en ben wat verveeld. Maak nog geen chocolade van het spel, maar ik neem morgenavond wel even de tijd of lees straks de manual wel door. (wat wel über the top sadness is. Het HELE spel is voorzien van Nederlandse teksten en stemmen, de handleiding is, jawel, in het Engelsquote:Op donderdag 1 april 2010 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Point taken! Maar misschien wou je hem al langer ofzo
Je lijkt weer Emar....quote:
Ja, dat kon wel dacht ik. Nog niet gespeeld, dus heb er zelf geen ervaring mee. Ik heb sowieso geen tuiniervriendenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kon je deel 2 niet co-op spelen? Dan lijkt die me opzich leuker want mijn tuin liep de soep in deel 1
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je lijkt weer Emar....
Die heeft RARE ook opgebeld om te vragen waarom ze weg waren gegaan bij Nintendo enzo dat sloeg nergens op
quote:
Wordt het niet eens tijd om hulp te zoeken?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Die gozer moest echt oogkastyfus krijgen, waarna gieren voorzichtig de ogen eruit mogen happen zonder verdoving. Smerige nep AVGN-wannabe. (een soort van the Irate Gamer dus)
Zelfde promo's, zelfde aankondiging, stomme scheldwoorden en totaal niet overkomen. Zelfs EXACT dezelfde specials jatten (denk maar aan de Castlevania special)
sigmund666 maakt de 666 vandaag waarquote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef koei het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om hulp te zoeken?
Hulp waarmee?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef koei het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast moet hulp zoeken om fatsoenlijke video's te maken, of gewoon zijn klep houden...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef koei het volgende:
[..]
in ieder geval niet zo stotterenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast moet hulp zoeken om fatsoenlijke video's te maken, of gewoon zijn klep houden...
Dat vroeg je al een keer eerder, nicket of nickgrant was het volgens mij en die heb ik ook in mijn lijst staanquote:Op donderdag 1 april 2010 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
Nick wie is die ene Nick die ik op mijn msn heb?
Dat is een raar verhaal! Ben jij dat niet stiekum zelf.....
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast moet hulp zoeken om fatsoenlijke video's te maken, of gewoon zijn klep houden...
Mensen die overserieus en overdreven moeten reagerenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef koei het volgende:
Jullie hebben het over een jochie van 15 jaar die filmpjes maakt waar niemand naar kijkt en waar hij niemand kwaad mee doet. Dat het enorme baggerfilmpjes zijn maakt niet uit, je hoeft er tenslotte niet naar te kijken. Om iemand daarom maar oogkastyfus en happende gieren toe te wensen vind ik reden genoeg om iemand een bezoekje aan een psycholoog aan te raden...
Mensen die creatief proberen te zijn met hun doodsverwensingenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen die overserieus en overdreven moeten reageren
Jij snapt het. Was hij ook maar eens creatief in zijn scheldenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Mensen die creatief proberen te zijn met hun doodsverwensingen
Nah, tis zo overdreven. Een welgemeende sterf voldoet in de meeste gevallen welquote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij snapt het. Was hij ook maar eens creatief in zijn schelden
"W-W-what..... THE FUCK (heze piep) is dit?!?!?
Vind ik ook prima! Potato Potatoquote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Misan het volgende:
ik dacht zelf meer aan een psychiater koei
NOTEN ZEG IK JE! NOTEN!!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nah, tis zo overdreven. Een welgemeende sterf voldoet in de meeste gevallen wel
Als je genoeg op je zang hebt ja!!!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als je genoeg op je zang hebt ja!!!
maar hij staat met zn mond vol tandenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als je genoeg op je zang hebt ja!!!
Ik steun koei in haar argument.. het heeft lef nodig om net als emar met een half spraak gebrek en vrienden met syndroom van down filmpjes te plaatsen op teh intewrwebz. lafhartige anonieme sukkeltjes die zich beter voelen dan deze baas en kamaraden en deze makkelijk denken te kunnen dissen...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef koei het volgende:
Jullie hebben het over een jochie van 15 jaar die filmpjes maakt waar niemand naar kijkt en waar hij niemand kwaad mee doet. Dat het enorme baggerfilmpjes zijn maakt niet uit, je hoeft er tenslotte niet naar te kijken. Om iemand daarom maar oogkastyfus en happende gieren toe te wensen vind ik reden genoeg om iemand een bezoekje aan een psycholoog aan te raden...
Het is totaal niet 'beter voelen dan', Dan heb je het niet begrepen. Het is alleen zoooo water naar de zee dragen. Filmpjes maken die niemand iets boeien, en gewoon niet naar verbeterpunten enzo willen kijken (ja, schieten in HD daar aan toe, maar kom op: Bereid dingen voor, ga niet als een dom schaap zitten lachen bij een telefoongesprek. Weet iets van spellen, controllers en de hele reutemeteut af voordat je er over begint.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik steun koei in haar argument.. het heeft lef nodig om net als emar met een half spraak gebrek en vrienden met syndroom van down filmpjes te plaatsen op teh intewrwebz. lafhartige anonieme sukkeltjes die zich beter voelen dan deze baas en kamaraden en deze makkelijk denken te kunnen dissen...![]()
De beste stuurman staan zoals gewoonlijk weer aan wal he?quote:Op donderdag 1 april 2010 23:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is totaal niet 'beter voelen dan', Dan heb je het niet begrepen. Het is alleen zoooo water naar de zee dragen. Filmpjes maken die niemand iets boeien, en gewoon niet naar verbeterpunten enzo willen kijken (ja, schieten in HD daar aan toe, maar kom op: Bereid dingen voor, ga niet als een dom schaap zitten lachen bij een telefoongesprek. Weet iets van spellen, controllers en de hele reutemeteut af voordat je er over begint.
Waar is 'hier' Ed?quote:
Tijd om te gaan slapen misschien?!quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Echt zo bizar. Ik ga me berichten inbeelden en lezen.![]()
Echt zo enorm vreemd.
Dat is een goeie! Dat ga ik ook maar eens doen. Morgen lekker koken, vakantie vieren en voor de rest de kamer/ het kantoor/de multimediaruimte eens van een stofzuig en schoonmaakbeurt voorzienquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tijd om te gaan slapen misschien?!
Nja ik begreep je niet, dus dacht daarom van : sig ga toch slapenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is een goeie! Dat ga ik ook maar eens doen. Morgen lekker koken, vakantie vieren en voor de rest de kamer/ het kantoor/de multimediaruimte eens van een stofzuig en schoonmaakbeurt voorzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |