Ja, dat kon wel dacht ik. Nog niet gespeeld, dus heb er zelf geen ervaring mee. Ik heb sowieso geen tuiniervriendenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kon je deel 2 niet co-op spelen? Dan lijkt die me opzich leuker want mijn tuin liep de soep in deel 1
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je lijkt weer Emar....
Die heeft RARE ook opgebeld om te vragen waarom ze weg waren gegaan bij Nintendo enzo dat sloeg nergens op
quote:
Wordt het niet eens tijd om hulp te zoeken?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Die gozer moest echt oogkastyfus krijgen, waarna gieren voorzichtig de ogen eruit mogen happen zonder verdoving. Smerige nep AVGN-wannabe. (een soort van the Irate Gamer dus)
Zelfde promo's, zelfde aankondiging, stomme scheldwoorden en totaal niet overkomen. Zelfs EXACT dezelfde specials jatten (denk maar aan de Castlevania special)
sigmund666 maakt de 666 vandaag waarquote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef koei het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om hulp te zoeken?
Hulp waarmee?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef koei het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast moet hulp zoeken om fatsoenlijke video's te maken, of gewoon zijn klep houden...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef koei het volgende:
[..]
in ieder geval niet zo stotterenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast moet hulp zoeken om fatsoenlijke video's te maken, of gewoon zijn klep houden...
Dat vroeg je al een keer eerder, nicket of nickgrant was het volgens mij en die heb ik ook in mijn lijst staanquote:Op donderdag 1 april 2010 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
Nick wie is die ene Nick die ik op mijn msn heb?
Dat is een raar verhaal! Ben jij dat niet stiekum zelf.....
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef Nebo het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast moet hulp zoeken om fatsoenlijke video's te maken, of gewoon zijn klep houden...
Mensen die overserieus en overdreven moeten reagerenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef koei het volgende:
Jullie hebben het over een jochie van 15 jaar die filmpjes maakt waar niemand naar kijkt en waar hij niemand kwaad mee doet. Dat het enorme baggerfilmpjes zijn maakt niet uit, je hoeft er tenslotte niet naar te kijken. Om iemand daarom maar oogkastyfus en happende gieren toe te wensen vind ik reden genoeg om iemand een bezoekje aan een psycholoog aan te raden...
Mensen die creatief proberen te zijn met hun doodsverwensingenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mensen die overserieus en overdreven moeten reageren
Jij snapt het. Was hij ook maar eens creatief in zijn scheldenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Mensen die creatief proberen te zijn met hun doodsverwensingen
Nah, tis zo overdreven. Een welgemeende sterf voldoet in de meeste gevallen welquote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij snapt het. Was hij ook maar eens creatief in zijn schelden
"W-W-what..... THE FUCK (heze piep) is dit?!?!?
Vind ik ook prima! Potato Potatoquote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Misan het volgende:
ik dacht zelf meer aan een psychiater koei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |