Verstandelijk zou neer komen op bijv. altijd het denkvermogen van een vierjarige houden, geestelijk is echt dat je geen idee hebt wat je doet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef Misan het volgende:
[..]
en het verschil tussen verstandelijk en geestelijk is precies?
SC is niks zonder Baas E.quote:
En ook Battlefield word een stuk saaierquote:
Ah ok, een verschillende graad dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Verstandelijk zou neer komen op bijv. altijd het denkvermogen van een vierjarige houden, geestelijk is echt dat je geen idee hebt wat je doet.
Een belangrijk apparaat 'uit laten vallen', waarna jullie een bepaald onderdeel nodig hebben (Het XJ3466-palletje, dat alleen in de winkel te krijgen is ofzo)quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog een leuke aprilgrap voor morgen? Ik wil een collega laten zoeken naar iets doms wat niet bestaat. Het plintenladdertje is ondertussen wel bekend, dus een variant daarop zou leuk zijn!
Dat is wel een mooie inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:43 schreef Fallen het volgende:
Wij lieten nieuwe medewerkers altijd zoeken naar een Bluetooth-kabeltje...
Dat is een mooi laatste bericht voordat ik naar bed ga!quote:
MacGyver denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer de andere fictieve schurken hun Twitter krijgen. De Twitter van:
Dr Claw
Blofeld
Murdock (van Macguyver)
Megatron
etc
Er horen ook geen fanfares om 7:00 in me straat te staan spelen en dat gebeurd nu ookquote:
Nu nog je nick veranderen naar AQuila3quote:
Ofquote:Op donderdag 1 april 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog je nick veranderen naar AQuila3
Battlefield is sowieso kutquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En ook Battlefield word een stuk saaier
Luchthaken om iets op te hangenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie inderdaadAlleen zou ik echt niet weten waar ik dat voor nodig zou moeten hebben op mn werk... Het moet wel een beetje geloofwaardig zijn natuurlijk...
Hey Kok!
Spanky heeft de SC weer gevonden...quote:
Spankmeister!!!!quote:
Neenee, al moet ik wel zeggen dat ik weer bij de SC kwam omdat ik ging kijken in welke topics Tequila allemaal wel niet postquote:Op donderdag 1 april 2010 09:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Spanky heeft de SC weer gevonden...![]()
Het is geen slechte 1 april grap he?
Ik heb mn huisgenoot naar zn voeten laten kijken door te zeggen dat zn veter los zat!quote:Op donderdag 1 april 2010 09:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik ben ook ge-1april-t. Riep mijn vader dat mijn salaris al was overgemaakt. Ik kijken: Saldo, 14 euro (niks bijgestort) 1 april!!!
Iddquote:
Hoe ging je dat checken.. en beter nog Waaromquote:Op donderdag 1 april 2010 09:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Neenee, al moet ik wel zeggen dat ik weer bij de SC kwam omdat ik ging kijken in welke topics Tequila allemaal wel niet post
Spankers is een 1-aprilgrap.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Spanky heeft de SC weer gevonden...![]()
Het is geen slechte 1 april grap he?
Hoe: door op je nickname te klikken. Waarom: omdat je tof bent en ik me verveeldequote:Op donderdag 1 april 2010 10:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe ging je dat checken.. en beter nog Waarom![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef koei het volgende:
Spanky *o*
Het is toch niet uit metvje vriendin he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |