Verstandelijk zou neer komen op bijv. altijd het denkvermogen van een vierjarige houden, geestelijk is echt dat je geen idee hebt wat je doet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef Misan het volgende:
[..]
en het verschil tussen verstandelijk en geestelijk is precies?
SC is niks zonder Baas E.quote:
En ook Battlefield word een stuk saaierquote:
Ah ok, een verschillende graad dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Verstandelijk zou neer komen op bijv. altijd het denkvermogen van een vierjarige houden, geestelijk is echt dat je geen idee hebt wat je doet.
Een belangrijk apparaat 'uit laten vallen', waarna jullie een bepaald onderdeel nodig hebben (Het XJ3466-palletje, dat alleen in de winkel te krijgen is ofzo)quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog een leuke aprilgrap voor morgen? Ik wil een collega laten zoeken naar iets doms wat niet bestaat. Het plintenladdertje is ondertussen wel bekend, dus een variant daarop zou leuk zijn!
Dat is wel een mooie inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:43 schreef Fallen het volgende:
Wij lieten nieuwe medewerkers altijd zoeken naar een Bluetooth-kabeltje...
Dat is een mooi laatste bericht voordat ik naar bed ga!quote:
MacGyver denk ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer de andere fictieve schurken hun Twitter krijgen. De Twitter van:
Dr Claw
Blofeld
Murdock (van Macguyver)
Megatron
etc
Er horen ook geen fanfares om 7:00 in me straat te staan spelen en dat gebeurd nu ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |