Daarom zit ik ook dagelijks in Rotterdam tegenwoordig. Kan ik ook m'n Antilliaans bijspijkerenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tekens dat je te lang in Gouda woont: je praat Mocro-Nederlands.
Ik geloof je pas als je meer dan 4 pagina's mee doet...quote:Op donderdag 1 april 2010 09:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Neenee, al moet ik wel zeggen dat ik weer bij de SC kwam omdat ik ging kijken in welke topics Tequila allemaal wel niet post
Maar afgezien daarvan, prepare to be chatted!
Poit heeft een talenbobbel....quote:Op donderdag 1 april 2010 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook dagelijks in Rotterdam tegenwoordig. Kan ik ook m'n Antilliaans bijspijkeren
En kwam je me tegen bij dubieuze topics?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe: door op je nickname te klikken. Waarom: omdat je tof bent en ik me verveelde
En SD, niet alleen, je breekt ook mn hart
quote:
Ik zit al op de helft!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik geloof je pas als je meer dan 4 pagina's mee doet...
Der Koning Spank!quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Der Koning Spank!
Zou het tof vinden als je weer wat vaker komt buurten
Net Als Laniboef, Chanty, GameBabe.. Ik mis zequote:
Yeah, wij dames zijn in de minderheid!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Net Als Laniboef, Chanty, GameBabe.. Ik mis ze
Ook al zouden ze er wel zijn blijf jij toch de lekkerste Spankquote:Op donderdag 1 april 2010 11:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, wij dames zijn in de minderheid!
Scherp...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, wij dames zijn in de minderheid!
Weggejaagd door de baggerusers.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Scherp...![]()
Maar Poityboy heeft wel een punt, waar zijn de overige dames gebleven?
Ik zal eens in m'n kelder kijken..quote:Op donderdag 1 april 2010 11:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Scherp...![]()
Maar Poityboy heeft wel een punt, waar zijn de overige dames gebleven?
Worden die dingen zo oud?quote:
Daboem *tshhhhh*quote:
Ben ik eindelijk weer terug, is het hier een dode boelquote:Op donderdag 1 april 2010 11:50 schreef badboynova het volgende:
Heerlijk de rust is weder gekeerd:')
Ik denk dat ik deze tekst op m'n penis laat tatoeëren...quote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Spank is onze redder, onze kutkloonverjager, onze hoop in spammende dagen, de man der mannen, de vrouw der vrouwen en de zoon der zonen. De spank is de verlichaming van alles wat goed is en alles wat door en door slecht is. Een totalitair oppermachtig wezen wat de SC tot ongenaakbare hoogten brengt.Heil SpankmasterC
wat een lulverhaalquote:Op donderdag 1 april 2010 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze tekst op m'n penis laat tatoeëren...
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Spank is onze redder, onze kutkloonverjager, onze hoop in spammende dagen, de man der mannen, de vrouw der vrouwen en de zoon der zonen. De spank is de verlichaming van alles wat goed is en alles wat door en door slecht is. Een totalitair oppermachtig wezen wat de SC tot ongenaakbare hoogten brengt.Heil SpankmasterC
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Twee Nederlanders en een Belg praten over hun relatie. Zegt de ene Nederlander: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een timmerman! Ik vond zaagsel onder het bed.
De andere Nederlander zegt: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een metselaar! Ik vond cement onder het bed.
Zegt de Belg: Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een paard!
Een paard?...vragen de twee Nederlanders verbaasd.
Ja, zegt de Belg, want ik vond gisteren een ruiter onder het bed!
jij faketquote:Op donderdag 1 april 2010 12:31 schreef badboynova het volgende:
Zo ik heb me been voor een deel geschoren als 1 april grap
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:31 schreef badboynova het volgende:
Zo ik heb me been voor een deel geschoren als 1 april grap
strontquote:Op donderdag 1 april 2010 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
Nep bazen hier er komt net een pakje binnenEn ik weet niet wat er in zit
Drek uitpakken![]()
Dat kan als nog, ben nu onderwg naar de kliniek voor een scopie aan me knie ;')quote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Slechte grap. Je had je been tot aan je knie moeten amputeren.
KIJK JONGENS!!!! 1 APRIL!!!!!!
Had je maar iets aan je vingers dat zou hier heel wat rust brengenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat kan als nog, ben nu onderwg naar de kliniek voor een scopie aan me knie ;')
Naa heb tentamenweek nu maar heb de laptop altijd aan voor muziek en zulks dus af en toe typ ik wat inquote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
stront
Moet jij nooit werken of naar school ofzo?
Jij wil vast niet weten waar jij je vingers mag stoppen ;pquote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Had je maar iets aan je vingers dat zou hier heel wat rust brengen
Please let it be Anthrax...quote:Op donderdag 1 april 2010 13:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar hee aquila, wat zat er in die doos dan?
quote:
Nog niet gekeken maar hoop een game of een serie ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 13:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar hee aquila, wat zat er in die doos dan?
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij wil vast niet weten waar jij je vingers mag stoppen ;p
Held!quote:
Mocht je willenquote:
Zeg het 'm Poit! Zeg 't 'm!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Mocht je willen![]()
Helemaal niets van jou bij!
Gelukkig word ik wel betaald voor jouw avontuurtjes achter het stationquote:Op donderdag 1 april 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Mocht je willen![]()
Helemaal niets van jou bij!
Anthrax!!quote:
I know.. En jouw pimp slaps zijn ook zo slecht nog nietquote:Op donderdag 1 april 2010 14:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Gelukkig word ik wel betaald voor jouw avontuurtjes achter het station
Je bent een van de besten in jouw categorie
Ik slap met liefde iddquote:Op donderdag 1 april 2010 14:45 schreef Poit het volgende:
[..]
I know.. En jouw pimp slaps zijn ook zo slecht nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:49 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik slap met liefde iddJe maakt er alleen wel altijd een rommeltje van..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Georganiseerde chaosquote:Op donderdag 1 april 2010 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Je maakt er alleen wel altijd een rommeltje van..
Mwah.. Als ik het twee weken later nog achter m'n kast vind dan kan ik het niet echt georganiseerd noemenquote:
quote:
Hoe komt een Somaliër uit een boom?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar zijn die somalier grappen gebleven?? ( ja dat schrijf ik verkeerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
http://www.google.nl/search?q=somalier+moppenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar zijn die somalier grappen gebleven?? ( ja dat schrijf ik verkeerd)
quote:
quote:If you spot terrorism, blow your anti-terrorism whistle. If you are Vin Diesel, yell really loud.
Die is ook van hem ofniet? Ik heb die niet gelezen maar die is dus ook de moeite waard?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:25 schreef Sigmund666 het volgende:
Zombie Survival Guide is veel toffer!
[ afbeelding ]
[..]
Nog niet. En ja, ZSG is ook van hem.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die is ook van hem ofniet? Ik heb die niet gelezen maar die is dus ook de moeite waard?
Heb jij World War Z wel gelezen?
Maar is dat een serieus verhaal of meer een humor iets?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nog niet. En ja, ZSG is ook van hem.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hoe komt een Somaliër uit een boom?Stond gister hier zo lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dus het is feitelijk geen verhaal?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef Sigmund666 het volgende:
ZSG is een fictief overlevingshandboek over zombies
Waar ze vandaan komen, hoe je ze kunt verslaan, hoe verdedig je je tegen zombies etc.
Leuk pakketje! Jammer dat Metro me een beetje tegenviel, maarja... het is een oost-europees spel, die zijn altijd het gewoon nét niet.... jammer wel...quote:Op donderdag 1 april 2010 15:07 schreef AQuila360 het volgende:
Spank!
Er zat Metro 2033 voor de 360 in + het boek![]()
En nog Saw 6 en Xbox live 3 maand en nog wat films
En paaseitjes
Bad baas ging weg voor ze knie, en komt terug als Bad bazinquote:Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben trouwens wel voor een fruitmand voor Bad Baas. Ik heb wel wat appels enzo liggen.
1 aprilquote:
STALKERquote:Op donderdag 1 april 2010 16:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leuk pakketje! Jammer dat Metro me een beetje tegenviel, maarja... het is een oost-europees spel, die zijn altijd het gewoon nét niet.... jammer wel...
quote:
En dat willen we niet natuurlijk.. Spanky is niet leuk alstie boos isquote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ga nou geen ouwe koeien uit de sloot halen Vicenzo, voor je het weet ben ik weer boos!
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:18 schreef Poit het volgende:
[..]
En dat willen we niet natuurlijk.. Spanky is niet leuk alstie boos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You wish!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:21 schreef lkb9000 het volgende:
Oh is Poit er weer, wat irritant
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:23 schreef Poit het volgende:
[..]
You wish!
[ afbeelding ]Waar de hell google jij opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:23 schreef Poit het volgende:
[..]
You wish!
[ afbeelding ]Je had net zo goed zijn Queen-foto kunnen plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je had net zo goed zijn Queen-foto kunnen plaatsen
Snelle searchquote:
sissy armsquote:
Dat zou te makkelijk zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 17:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je had net zo goed zijn Queen-foto kunnen plaatsen
NIEUW SPELLETJE!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |