Het budget voor de tv is rond de 500 euro, maar kan op zich ook wel meer zijn aangezien ik niet de enige ben die er gebruik van zal maken. De kamer is vrij groot (zolder) en daar past ook wel een flinke tv.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
Hoort in DIG eigenlijk.
Wat is het budget?
Hoe groot is de kamer waar die in komt te staan?
Die heb ik ookquote:
Ik heb zelf deze op mn ps3 aangesloten,quote:Op donderdag 1 april 2010 14:15 schreef sushiman het volgende:
[..]
Het budget voor de tv is rond de 500 euro, maar kan op zich ook wel meer zijn aangezien ik niet de enige ben die er gebruik van zal maken. De kamer is vrij groot (zolder) en daar past ook wel een flinke tv.
Veel te duur en veelste lelijk. Godzijdank heb ik destijds deze niet gekocht maar de TECHWOOD 5383!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:43 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze op mn ps3 aangesloten,
Achteraf gezien had een 42 inch iets beter tot zijn recht gekomen in mijn huiskamer,
maar met de tv op zich ben ik erg tevreden.
quote:
Grap?! De huidige maatschappij bestaat alleen maar door de opmars van TECHWOOD in de jaren 40 en 50 onder het Marshallplan.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef Cid het volgende:
Matige Techwood grap....
Anyway, een mooie HD TV inderdaad.
Hou er wel rekening mee dat de meeste spellen 720p zijn en dus mooier zijn op een HD-Ready TV. Blu-Rays zijn over het algemeen wel 1080p en zijn dus mooier op een Full HD tv.
Wat loop jij nou weer voor onzin te verkopen? Merendeel van mijn recente gamescollectie is FullHD.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef Cid het volgende:
Matige Techwood grap....
Hou er wel rekening mee dat de meeste spellen 720p zijn en dus mooier zijn op een HD-Ready TV. Blu-Rays zijn over het algemeen wel 1080p en zijn dus mooier op een Full HD tv.
Dat zeg ik, onverwoestbaarquote:Op donderdag 1 april 2010 14:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Had ik van de trap laten vallen, maar hij deed het nog gewoon en nergens een krasje te bekennen
Voor 500 euro? , was het maar waar...quote:
Wat een onzin manquote:Op donderdag 1 april 2010 14:46 schreef Cid het volgende:
Matige Techwood grap....
Het mag ook meer zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 14:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Voor 500 euro? , was het maar waar...
Ik heb vorig jaar al een 42" Panasonic plasma gehaald. Zou best wel zo,n nieuwe willen, maar ga echt niet elk jaar een nieuwe tv aanschaffen.quote:
Dikke lulkoekgrapquote:Op donderdag 1 april 2010 15:11 schreef jan1988 het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat Techwood??? Nog nooit in de winkel gezien.. wat is hier zoveel beter aan dan een Sony / Samsung lcd full hd tv?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |