ik game nog op een NES lolquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vet!
Al snap ik niet waarom je nog op zo een Gamecube ligt te gamen..
Je lijkt verdacht veel op Emar.... Ben je hem niet gewoon :Squote:
ja, alleen wordt deze onbruikbaar gemaakt en ik begrijp niets van je vorige vraagquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen ff om nieuw paspoort. Weet iemand of je je ouwe mag houden?
Oke dankje dat is wel tof dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, alleen wordt deze onbruikbaar gemaakt en ik begrijp niets van je vorige vraag
Ik wil wel +/- 2 a 3 maandjes komen werken daar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jeuj, vertrekt er weer 1tje op verkoop :/! Worden weer leuke maanden :/
Nu moeten ze een hoofdverkoop en een verkopen zoeken en ze zijn al 2 maanden aant zoeken voor een hoofd verkoop
nee ik was gewoon binnen aan het werkquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dankje dat is wel tof dan.
Ohh en ik vroeg of je geen hagelsteen op je hoofd had gekregen maar dat sloeg eigenlijk nergens op
bij welk bedrijf, wat is de salarisindicatie en wat is het benodigde werk- en denkniveau?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jeuj, vertrekt er weer 1tje op verkoop :/! Worden weer leuke maanden :/
Nu moeten ze een hoofdverkoop en een verkopen zoeken en ze zijn al 2 maanden aant zoeken voor een hoofd verkoop
Jep. Nadat ze er een gat in knippenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
Morgen ff om nieuw paspoort. Weet iemand of je je ouwe mag houden?
De overkill van jou en AQuila360 in dit topic mag inderdaad wel iets minder. Hou het gezellig en de bagger binnen de perken.quote:
Heb je nog geen nieuwe baan kerel? Dacht dat je bij SB aan de bak kon of is dat niet doorgegaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:44 schreef Misan het volgende:
[..]
bij welk bedrijf, wat is de salarisindicatie en wat is het benodigde werk- en denkniveau?
neuh, is op het laatste moment afgeketstquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je nog geen nieuwe baan kerel? Dacht dat je bij SB aan de bak kon of is dat niet doorgegaan?
Oeh, da's balen..quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:17 schreef Misan het volgende:
[..]
neuh, is op het laatste moment afgeketst
Denk niet dat je het wilt wetenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:44 schreef Misan het volgende:
[..]
bij welk bedrijf, wat is de salarisindicatie en wat is het benodigde werk- en denkniveau?
Jawel daarom vraagt die het he!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:56 schreef lkb9000 het volgende:
http://vimeo.com/10532622
The motherfucking gimp, dit betekent dat ik dit nu al kan... op m'n telefoon... fuck CS5
de dokter hier wou me niet eens controleren op B12, was niet nodigquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Wel leuk
Ik ga vanavond proberen om Bioshock 1 op hard uit te spelen zonder Vitachambers
Nu vitamine B12 laten zetten en gelijk door voor fitness, pussy, beer, hamburgers.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Orgineel is al een lekker nummer, maar de remix is ook erg lekker :
Slik de pil van drion manquote:
Doe dat eens niet mafkeesquote:
quote:
Geef het em Flodderquote:
Huh, wat heb ik gemist? Je hebt toch nog gewoon een baan maar was op zoek naar iets nieuws Misan?quote:
Niets gemist dus koeiquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef koei het volgende:
[..]
Huh, wat heb ik gemist? Je hebt toch nog gewoon een baan maar was op zoek naar iets nieuws Misan?
Ik mag vanaf morgen weer bij mn eigen filiaal aan de slagNog maar tien minuten naar het werk fietsen in plaats van 45
Hoewel mijn tijdelijke winkel ook wel relaxt was. Een flink stuk kleiner en gewoon vierkant. Dat is zoveel fijner werken dan een L-vormige grote winkel...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:56 schreef lkb9000 het volgende:
http://vimeo.com/10532622
The motherfucking gimp, dit betekent dat ik dit nu al kan... op m'n telefoon... fuck CS5
Dan verzoek je dat gewoon zelf omdat je bang bent dat je 'iets' hebtquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
de dokter hier wou me niet eens controleren op B12, was niet nodig
ja ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dergelijke dingen mogelijk zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mn leraar zegt dat 't een 1april grap is
gisteren in een kwartiertje gedaan, gewoon de vooringevulde gegevens downloaden, hoef je alleen maar te controleren en te verzendenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:06 schreef koei het volgende:
Pff, ik moet mn belastingaangifte nog doen... Heb er echt geen zin in
Had je de photoshop cs5 preview al gezien?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef Misan het volgende:
[..]
ja ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat dergelijke dingen mogelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |